Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
Zmiany organizacyjne w VisitBritain
VisitBritain - Brytyjska Organizacja Turystyczna - poinformowała o zamiarach wzmocnienia działalności marketingowej, by zrealizować czteroletnią, globalną kompanię marketingową.
Zgodnie z ustaleniami zawartymi z Ministerstwem Kultury, Mediów i Sportu Wielkiej Brytanii, organem finansującym działalność VisitBritain, organizacja zamierza wykorzystać ważne wydarzenia, które odbędą się na Wyspach w ciągu najbliższych kilku lat, by zwiększyć poziom przychodów generowanych przez turystów - o 2 mld funtów oraz utworzyć dodatkowe 50 tys. miejsc pracy. Polska należy do naczelnych rynków i jest jedynym krajem w Europie Środkowo - Wschodniej, w którym VisitBritain zamierza kontynuować swoje działania.
Wydarzeniami, które mają pomóc w realizacji tego planu będą: ślub książęcej pary (The Royal Wedding, 29 kwietnia 2011), diamentowy jubileusz (60 - lecie objęcia tronu przez królową Elżbietę II, 5 czerwca 2012) oraz Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie (27 lipca - 12 sierpnia 2012 i 29 sierpnia - 9 września 2012). Proponowane zmiany organizacyjne uwzględniają zarówno cel zwiększenia przychodów, jak również plan 34% obniżki kosztów działalności VisitBritain, ogłoszony w październiku 2010 r. Zmiany organizacyjne wiążą się z ograniczeniem funkcji, działalności oraz liczby rynków, na których organizacja jest obecna i mają doprowadzić do maksymalizacji wydatków na strategiczne działania marketingowe.
W związku z priorytetami na rok 2011 VisitBritain dokonało rewizji swojej działalności tak, aby mieć pewność, że:
- program marketingowy Wielkiej Brytanii zrealizowany zostanie we współpracy z sektorem prywatnym;
- inwestycje zostaną skoncentrowane na rynkach oferujących najwyższy poziom szybkich zwrotów oraz najkorzystniejsze perspektywy rozwoju dla turystyki Wielkiej Brytanii;
- będzie kontynuowany program badań statystycznych obejmujący analizę rynków objętych działaniem VisitBritain,
- rola doradcza VisitBritain zostanie utrzymana - zgodnie z ustawowym obowiązkiem doradzania rządowi, w sprawach turystyki.
Podstawowe zmiany w VisitBritain obejmują następujące obszary działań:
Centralny zespół marketingowy skoncentruje się na realizacji globalnej kampanii marketingowej, rozwoju i wzmocnieniu marketingu partnerskiego oraz na zarządzaniu najważniejszymi klientami wraz z partnerami komercyjnymi. Priorytetem pozostaną media cyfrowe i społecznościowe, działania PR, marketing oraz relacje z interesariuszami wydarzeń roku 2012. VisitBritain będzie dalej rozwijać usługę internetowej sprzedaży detalicznej, by zrealizować komercyjną dywidendę na rzecz organizacji i dostawców. Możliwości cyfrowe pozwalają VisitBritain na utrzymanie globalnej obecności dzięki stronom internetowym dla konsumentów (turystów), przedsiębiorstw i mediów. Organizacja zamierza jednak ograniczyć koszty ogólne, zmniejszając liczbę rynków zagranicznych objętych swoimi działaniami z 35 do 21 w 24 najważniejszych krajach: USA, Kanada, Brazylia, Austria, Belgia, Dania, Francja, Niemcy, Włochy, Holandia, Norwegia, Polska, Rosja, Hiszpania, Szwajcaria, Szwecja, Australia, Chiny, Indie, Japonia i ZEA. Rynki te oferują globalny zasięg geograficzny, odpowiadający 80% wydatków wszystkich osób odwiedzających Wielką Brytanię.
Zespoły VisitBritain pracujące w biurach zagranicznych będą nadal zbierać dane rynkowe, poszukiwać kontaktów handlowych i prasowych, aranżować i ułatwiać realizację misji handlowych oraz wydarzeń branżowych, dbać o bezpieczeństwo partnerów na terytorium kraju, będą kontynuować współpracę z jednostkami dyplomatycznymi, a także pomagać w realizacji programu marketingowego. VisitBritain będzie prowadzić badania oraz zbierać i analizować dane w kontekście współpracy informacyjnej z przedsiębiorstwami; do zadań organizacji należeć będzie również realizacja ustawowego obowiązku doradzania rządowi w sprawach związanych z turystyką, szczególnie w obszarach mających wpływ na globalną konkurencyjność Wielkiej Brytanii.
Inne krajowe organizacje turystyczne odgrywają bardzo aktywną rolę w turystyce biznesowej, dlatego VisitBritain zredukuje swój poziom aktywności w tej dziedzinie. Będzie oferować usługi wsparcia w przetargach, aby przyciągnąć na Wyspy międzynarodowe konferencje, konwencje i duże wydarzenia sportowe; będzie pełnić rolę platformy eksportowej dla biznesu brytyjskiego na tych rynkach zagranicznych, na których operatorzy biznesowi i wypoczynkowi są reprezentowani często przez te same organizacje (np. Chiny i Rosja); będzie publikować na swoich stronach internetowych informacje o atrakcjach turystycznych dla osób przedłużających podróże służbowe w celu zwiedzania Wielkiej Brytanii.
Najem lokali przy Lower Regent Street dla "Britain and London Visitor Centre" wygasa w 2012 r. Nie zostanie on przedłużony, prowadzone są rozmowy z innymi agencjami, dotyczące świadczenia usług informacji turystycznej w Londynie. Zgodnie z wymogami redukcji kosztów administracyjnych, organizacja VisitBritain ograniczy także liczebność personelu oraz wielkość budżetu w działach finasowych, IT, HR oraz komunikacji.
VisitBritain i VisitEngland pozostaną we wspólnej siedzibie przy 1 Palace Street w Londynie, dzieląc usługi z zakresu zasobów ludzkich, informatyki oraz finansów, by zapewnić minimalizację kosztów. Układ ten działa z powodzeniem od października 2009 r. Proponowane zmiany przyniosą ogólną redukcję 25-30% stanowisk - czyli ok. 70 stanowisk. Prowadzone są konsultacje personalne. Ostateczny kształt zmian będzie znany pod koniec kwietnia.
Prezes VisitBritain, Sandie Dawe powiedziała: "Proponowana nowa struktura oraz kierunek koncentracji działalności odzwierciedla nasze priorytety i jest zgodny z czteroletnimi uzgodnieniami w zakresie finansowania. Naszym celem jest maksymalizacja możliwości w dziedzinie turystyki dzięki kilku dużym i ważnym wydarzeniom, które będą miały miejsce w ciągu najbliższych dwóch lat. Musimy zadbać o to, by jasno określone priorytety były wspierane przez odpowiednią strukturę i umiejętności. Pokładam wielką ufność w profesjonalizm i pasję mojego zespołu i jestem pewna, że zrealizujemy nasze ambicje - dla naszych partnerów i całej branży turystycznej".
Celem działalności organizacji VisitBritain jest promocja regionów Wielkiej Brytanii jako atrakcyjnych przez cały rok destynacji turystycznych.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Bolek i Lolek zachęcają niemieckich turystów do przyjazdu do Warszawy na Paradę Równości
Wielka fuzja: TUI AG i brytyjski First Choice razem
Fiasko prywatyzacji polskich uzdrowisk?
MAN zabezpiecza autobusy najnowszą metodą kataforezy
Olimpiada w Pekinie nie zapewniła hotelarzom planowanego obłożenia
21 turystów ewakuowanych przez GOPR
SAS: Kraków - Oslo, Gdańsk - Oslo
Wizz Air: w czerwcu ruszy połączenie z Ławicy do Bułgarii
W branży turystycznej na Pomorzu mało się dzieje?
Połączenie z Krakowa do Turynu znów aktywne
Pokoje Privilege w hotelu Mercure Grand Warszawa