Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
Zobacz także
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to porażka
Airhelp ocenił linie i lotniska
Komisja Europejska pracuje nad wzmocnieniem praw podróżnych
ECTAA: prawo powinno zapewnić touroperatorom terminowe zwroty od linii lotniczych
Europejska kampania nt. praw pasażerów
Ruszyła europejska kampania informacyjna dotycząca praw pasażerów linii lotniczych na terenie UE. Akcja ma przypominać o przepisach dotyczących odszkodowań za anulowany, spóźniony lot, albo zagubiony bagaż.
W czasie akcji pojawią się ulotki w 23 językach i plakaty na lotniskach. Będzie również można uzyskać szczegółowe informacje na temat praw pasażerów. Pasażerowie mają na przykład prawo domagać się rekompensaty od 125 do 600 euro w przypadku odwołania, lub znacznego opóźnienia lotu, a także wtedy gdy nie dostaną się na pokład samolotu ponieważ przewoźnik sprzedał więcej biletów niż jest miejsc. Mają prawo do posiłku, napojów, bądź hotelu jeśli oczekiwanie na lotnisku się przedłuża. Za zgubiony bagaż pasażerowi przysługuje odszkodowanie do 1220 euro.
Podobne prawa przysługują także podróżującym pociągami na trasach międzynarodowych.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Prawa pasażerów w UE
[2010-06-30 12:22 83.5.187.*]
UE zamiast zajmowac się informowaniem, powinna (bo ma do tego stworzone i słono opłacane instytucje) egzekwować łamanie przepisów przez np. "tanich przewoźników" którzy nadal nie informują o cenie total za przelot, nadal przekazują na swych stronach informacje wprowadzające w błąd pasażerów np. "czy chcecie Państwo siedzieć?" ( czyt. w samolocie), nadal ordynarnie okradają doliczając kilka razy opłatę za jedno ściągnięcie z karty, tu potrzeba instytucji, która wyegzekwuje łamanie przepisów, a nie informowanie o tym, o czym cała branża wie ... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział prawo i podatki:
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z
Starsze aktualności:
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Nowelizacja ustawy o transporcie drogowym czeka na podpis prezydenta
Park Narodowy Czeska Szwajcaria najlepszą destynacją w Czechach
Przewozy Regionalne przyznają zniżki podróżującym nauczycielom
Camping w pobliżu Pustyni Błędowskiej
Zachodniopomorskie na billboardach w całej Polsce
Rusza pierwsza edycja "Wigilijnego Małopolskiego Smaku"
10 letnie dziecko a badanie da covid
Góralski ser gazdowski trafił na Listę Produktów Tradycyjnych
Nowy katalog biura podróży Rego Bis
Marka Da Grasso zdobyła Złoty Laur Konsumenta 2010
Południe Polski walczy z wodą. Utrudnienia dla turystów
Ruszyła 19. edycja Tour Salonu
Zmieniamy tablice rejestracyjne?