TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Marka Da Grasso zdobyła Złoty Laur Konsumenta 2010

Da Grasso - sieć pizzerii i restauracji - zdobyła I miejsce w konkursie Laur Konsumenta 2010. Spółka otrzymała nagrodę w kategorii "Restauracje sieciowe", jako najbardziej rozpoznawalna i ceniona marka w branży.


Organizatorem konkursu Laur Konsumenta jest Grupa Media Partner, przy współpracy z "Przeglądem Gospodarczym" i magazynem "Rzecz o Biznesie" (Rzeczpospolita). Akcja ma na celu wyłonienie najbardziej popularnych i docenianych przez klientów usług i produktów.

Da Grasso to ponad 200 pizzerii i restauracji zlokalizowanych w 144 miastach. W menu Da Grasso można znaleźć już nie tylko pizzę, ale także grillowane mięsa, ryby, makarony, przekąski oraz sałatki i desery. Da Grasso wprowadza do menu nowy dział tematyczny - "Smaki Da Grasso". Tortilla, quesadilla, nachos… czyli smakołyki wywodzące się z kuchni meksykańskiej - zagoszczą na stołach w całej sieci. Latynoamerykański aromat będzie się unosił w ponad 140 miastach w Polsce już od września 2010.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Mmrka Da Grasso zdobyła Złoty Laur Konsumenta 2010 sieć pizzerii i restauracji otrzymała nagrodę w kategorii Restauracje sieciowe


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję