TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Gdański Produkt Turystyczny - ostatnie dni konkursu

Pozostało już tylko 20 dni na składanie prac w Konkursie na Gdański Produkt Turystyczny.


W tym roku została poszerzona grupa odbiorców-oprócz Organizatorów Turystyki z całej Polski (biura podróży, tour operatorzy itp.), swoje projekty mogą też zgłaszać firmy, tworzące konsorcjum turystyczne, w skład którego musi wchodzić operator produktu, posiadający uprawnienia Organizatora Turystyki.

Celem konkursu jest stworzenie nowego, oryginalnego produktu, dzięki któremu poszerzy się oferta turystyczna miasta. Zaproponowany produkt turystyczny musi być realizowany na terenie Gdańska. Ideą konkursu jest wykreowanie i promocja produktu turystycznego, który będzie promował miasto - w jednej z pięciu kategorii:
I.Gdańsk & love
II.Aktywny weekend w Gdańsku
III.Coolturalnie w Gdańsku
IV.Alternatywne formy turystyki
V.Bursztynowy Gdańsk

W zeszłym roku główną nagrodę otrzymała firma Teja Tur za za grę miejską "Śladami Solidarności". Organizatorzy mają nadzieję, że i w tym roku prace konkursowe będą równie ciekawe i poszerzą ofertę turystyczną Gdańska. Na najbardziej kreatywnych autorów czekają nagrody - główna 20 000 zł. Zgłoszenia przyjmowanie są do 27 grudnia 2010r.

Honorowy patronat nad Konkursem objął Prezydent Gdańska, Pan Paweł Adamowicz.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Gdański Produkt Turystyczny konkurs prace Teja Tur kategorie konkursu




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję