TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny bran¿y turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Obrona konieczna czy bestialskie zabicie nied¼wiadka w Dolinie Chocho³owskiej?

W Dolinie Chocho³owskiej sze¶ciu turystów zabi³o pó³torarocznego nied¼wiadka. Najpierw poczêstowali go kanapkami, a nastêpnie obrzucili kamieniami i wrzucili do potoku. Prawdopodobnie zostan± im postawione prokuratorskie zarzuty.


Martwego nied¼wiadka znale¼li w nocy z soboty na niedzielê le¶nicy Tatrzañskiego Parku Narodowego. O zabiciu zwierzêcia poinformowa³a ich zakopiañska policja, któr± z kolei zawiadomi³ miejscowy szpital. W niedzielê wieczorem zg³osi³a siê tu dwójka m³odych turystów w wieku ponad 20 lat, którzy twierdzili, ¿e karmili nied¼wiedzia, gdy ten nagle rzuci³ siê na nich. T³umaczyli, ¿e broni±c siê - utopili zwierzê.

Wed³ug doktora Sylweriusza Kosiñskiego, wicedyrektora zakopiañskiego szpitala obra¿enia turystów nie wskazywa³y, by bronili siê przed gro¼nym napastnikiem. Nie mieli na ciele ¿adnych ¶ladów zêbów ani pazurów, kobieta mia³a jedynie obdarte opuszki palców, a mê¿czyzna obtarcia na przedramionach i udach. By³y to niezbyt gro¼ne obra¿enia, wystarczy³o je opatrzyæ. Zachowanie m³odych ludzi nie kwalifikowa³o siê jako obrona konieczna przed gro¼nym drapie¿nikiem. Ma³y nied¼wiadek nie móg³ im wyrz±dziæ wielkiej krzywdy, a oni go zabili - t³umaczy doktor Kosiñski.

Na bezduszne zamordowanie nied¼wiadka wstêpnie wskaza³a tak¿e wizja lokalna przeprowadzona przez Stra¿ Tatrzañskiego Parku Narodowego. Le¶nicy znale¼li na ciele nied¼wiedzia ¶lady uderzeñ kamieniami, w miejscu zdarzenia resztki kanapek i s³odyczy. - To zdarzenie bez precedensu w historii Tatrzañskiego Parku Narodowego. Jeszcze nigdy nie zdarzy³o siê, by tury¶ci zabili m³odego nied¼wiadka. Ten mia³ zaledwie pó³tora roku - mówi wicedyrektor TPN - Zbigniew Krzan. Spraw± zajê³a siê policja.

- Uda³o siê ustaliæ to¿samo¶æ czwórki turystów, od lekarzy ze szpitala wiedzieli¶my ¿e w poniedzia³ek maj± pojawiæ siê w sanepidzie. Trwaj± ich przes³uchania w komisariacie. Dwóch jeszcze poszukujemy - poinformowa³a wczoraj po po³udniu aspirant Monika Kra¶nicka-Bro¶ z zakopiañskiej policji. - Sprawê przeka¿emy do prokuratury. W zale¿no¶ci od okoliczno¶ci ¶mierci nied¼wiadka, tury¶ci mog± us³yszeæ prokuratorskie zarzuty - doda³a.




Komentarze

(kiedy jest to mo¿liwe, sugerujemy podpisanie siê)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Dolina Chocho³owska w Dolinie Chocho³owskiej Zakopane nied¼wied¼ nied¼wiadek tury¶ci le¶nicy Tatrzañski Park Narodowy policja Sylweriusz Kosiñski drapie¿nik TPN Zbigniew Krzan sanepid komisariat prokurator Monika Kra¶nicka-Bro¶ ¶mieræ nied¼wiadka zabicie niedzwiadka zabili nied¼wiedzia zabity niedzwiadek niedzwiedz z petycja obrona konieczna


Komentarze:

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-23 09:36 83.143.128.*]

      Zabiæ takich to ma³o, dla mnie to nie ludzie tylko bestie, zabili biedne zwierz±tko. Powinni dostaæ wiezienie i wysok± grzywnê.   odpowiedz »

    • mordercy! 

      [2007-10-23 09:55 83.21.12.*]

      biedne zwierz±tko...;( sprawcy powinni byæ s±dzeni jak za zamordowanie cz³owieka. Nawet za znêcanie siê nad psem ludzie s± s±dzeni jak za zabójstwo na cz³owieku, wiêc na nied¼wiadku, który by³ pod ochron± tak samo powinna zostaæ wymierzona surowa kara! niech gorzko ¿a³uj± tego, co zrobili!   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-23 10:30 217.197.68.*]

      Wypraszam sobie u¿ywania s³owa "tury¶ci" wobec tych ludzi...   odpowiedz »

      • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

        [2007-10-26 01:06 62.111.145.*]

        do piekla tych turystow!!!!!   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-23 10:42 83.21.24.*]

      to nie turysci ,to bezmyslni nawet nie ludzie , koniecznie postawic przed sadem !!!!!   odpowiedz »

      • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

        [2007-10-23 22:14 88.156.96.*]

        powinni i¶æ siedzieæ i to na bardzo d³ugo a nie ¶mieszne 2 lata, a po wyj¶ciu sp³acaæ grzywnê tak± ¿eby im na suchy chleb nie starczy³o. chocia¿ z drugiej strony gdyby to zale¿a³o odemnie to tacy debile nie powinni nigdy wyj¶æ ¿ywi z pierdla   odpowiedz »

    • bandyci 

      [2007-10-23 13:11 81.219.244.*]

      absolutnie powinni ponie¶æ karê i wydaje mi sie,¿e kara wiêzienia w takich przypadkach jest nieodzowna. Tacy ludzie pewnie nie mieliby w±tpliwo¶ci co zrobiæ z cz³owiekiem, który staje na ich drodze i wg. ich os±du im zagra¿a.   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-23 16:09 212.2.99.*]

      Malenstwo nawet nie wiedzialo co sie dzieje i bardzo sie balo ,gdy 6 sadystow znacalo sie nad nim. Nie moze byc w tym przypadku niskiej kary! Nie mozna tego zlekcewazyc. Trzeba dac im nauczke, jakiej nigdy sie nie spodziewali. Do wiezienia!   odpowiedz »

    • bestialstwo 

      [2007-10-23 16:14 212.2.99.*]

      Ile to czasu bedziemy czekac na urodzenie sie kolejnego malego misia..... Ludzie wszystko niszcza, co napotkaja na swojej drodze. Wstyd byc czlowiekiem.   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-23 17:25 78.152.11.*]

      ZWYRODNIALCY
      Uczestnicy potwornego zabójstwa zwierzêcia jutro mog± staæ siê zabójcami cz³owieka. Zero tolerancji dla takich typów. Powinni byæ skutecznie eliminowani ze spo³eczeñstwa.Bezwzglêdnie powinni stan±æ przed s±dem i zostaæ skazani.   odpowiedz »

      • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

        [2007-10-24 12:33 85.134.152.*]

        dokladnie, jesli nie pojda do wiezienia, przynajmniej na te dwa lata wkrotce uslyszymy ze cos podobnego przytrafilo sie dziecku ich sasiadow! musimy bronic sie przed zwrodnialcami tego typu!!!!!   odpowiedz »

    • Akcja! 

      [2007-10-23 17:44 83.5.103.*]

      Trzeba dzia³aæ! Szkoda ¶liny i pary w gwizdek. Nie mo¿na popu¶ciæ sprawa ma siê skoñczyæ wyrokiem (prokuratura mo¿e wnioskowaæ karê do dwóch lat), nawi±zk± na rzez TPN (my¶lê ¿e 20-100 tys. od ka¿dego g³upiego ³ba). S³aæ maile, napiêtnowaæ gnojów gdzie siê da, na wszelkich forach i na stronie ich miasta (Lubawa), upowszechniæ wizerunki tak, ¿eby ¿aden gnój nie odwa¿y³ siê pokazaæ w ¿adnym schronisku do zgonu. Nied¿wiadek nie pre¶pi ju¿ tej zimy z mam±....Sprawmy ¿eby oni te zimê te¿ spêdzili z dala od swoich (zapewno gówno wartych, s±dz±c po wychowaniu) mamu¶! Faceci w pierdlu bardzo chêtnie sprawdz± takiego gieroja co to "pokona³ nied¿wied¼ia"! Dostan± gnoje "survivalu" i "adrenaliny"! S³aæ maile, pytaæ, nêkaæ, naciskaæ, pikietowaæ... Inaczej spotkamy ich z wyrokiem "w zawiasach" na szlaku i skoñczymy z twarz± w potoku. Podaæ dalej!   odpowiedz »

      • Akcja! 

        [2007-10-23 20:47 83.27.253.*]

        100 % racji !!!!!   odpowiedz »

      • Akcja! 

        [2007-11-01 14:56 83.15.84.*]

        popieram w 100%   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-23 18:41 83.30.173.*]

      Brawa dla tak skutecznego wspó³dzia³ania mediów, policji, prokuratury i szpitala w Zakopanem. Stra¿nicy TPN powinni posiadaæ kajdanki do zakuwania sprawców takich i innych przestêpstw. S³uszny, surowy i sprawiedliwy wyrok jaki tury¶ci otrzymaj±, powinien spowodowaæ ¿e ci gro¿ni przestêpcy bêd± mieli ochotê do odbywania w przysz³o¶ci niedzielnych wêdrówek tylko po hipermarketach...
      jwpis.   odpowiedz »

      • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

        [2007-10-24 12:24 85.134.152.*]

        oni nie powinni miec mozliwosci zadnych wedrowek! Powinni byc sadeni jak za zabojsytwo czlowieka!!!!!   odpowiedz »

        • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

          [2007-11-02 13:11 77.45.21.*]

          Piszezsz to na trze¼wo? A mo¿e jutro zaproponujesz, by za zabicie tych, którzy siê z tob± nie zgadzaj±, s±dziæ jak za nied¼wiedzia (max 2 lata)?   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-23 19:01 213.238.93.*]

      Pozbawili nas jednego z tak niewielu ju¿ przecie¿ zwierz±t - symboli.
      Takie bestialstwo powinno spotkaæ siê z surow± kar±!!!   odpowiedz »

    • BRAK S£ÓW..... 

      [2007-10-23 19:30 87.206.101.*]

      Ta informacja to jak strza³ w twarz...góry to naturalne ¶rodowisko ¿ycia nied¿wiedzia, my- ludzie jeste¶my tam tylko go¶æmi, mamy szanowaæ, mamy chroniæ, mamy podziwiaæ...w Tatry je¿d¿± ludzie, którzy kochaj± przyrodê, a przynajmniej tak by³o do tej pory, to co siê sta³o jest wstrz±saj±ce...ci, którzy to zrobili nie powinni nigdy wiêcej mieæ tam wstêpu...NIGDY!!!   odpowiedz »

    • debile zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-23 20:45 83.27.253.*]

      =rola dzienikarzy (niech udowodni± ¿e nie wszyscy s± hienami!)=, podaæ do wiadomo¶ci ca³ej Polski ich dane osobowe (tych ³ajdaków ) niech wiedz± ich rodziny, sasiedzi itp
      Niedzwiedzi w Polsce jest ok 19 a by³o oko³o 20

      Jan Bogucki   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-23 21:51 83.4.54.*]

      Wg wierzeñ wiêkszo¶ci ludów indoeuropejskich nied¼wied¼ by³ otoczony takim tabu, ¿e nawet oryginalne protoindoeuropejskie s³owo oznaczaj±ce to zwierze "rhktos" zastapione by³o czym¶ tak pospolitym jak "miodojad" (stad nied¼wied¼ <- miedwied) albo "ten br±zowy" (st±d np. bear), by bez potrzeby nie wymawiaæ w³asnej nazwy tego potê¿nego zwierzêcia. Dzi¶ nied¼wied¼ brunatny jest pod ochron±. W Stanach za¶ za zabicie psa policyjnego odpowiada siê jak za zabójstwo cz³owieka. To jak odpowiadac bêd± te ¶mieci za bestialskie zabicie chronionego zwierzêcia, które niegdy¶ by³o ¶wiête?

      Zapewne pó³ roku w zawiasach i koszty s±dowe bo czyn o znikomej szkodliwo¶ci spo³ecznej. A powinno byc po ósemce na g³ówkê.   odpowiedz »

      • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

        [2007-10-29 15:35 79.185.12.*]

        Jestem zdania, ¿e "tury¶ci" powinni odpowiedzieæ za swoje idiotyczne zachowanie, nie za zabice nied¼wiedzia, ale za idiotyczne pomys³y dot. jego przywabienia, pewnie w celu pochwalenia siê zdjêciami z ¿ywym nied¼wiedziem znajomym. Jestem zdania, ¿e ¿eby sobie zrobiæ zdjêcie z nied¼wiedziem wystarczy pój¶æ na Krupówki, za odpowiedni± op³at± cz³owiek w skórze nied¼wiedzia nawet poca³owa³by tego czy tamtego w du.., wszed³by z Nim do strumienia czy tp. Ale przecie¿ to nie to samo co zdjecie z ¿ywym zwierzakiem, mo¿na siê poczuæ jak wspó³czesny traper, nie wiem, Sokole Oko czy co tam ludziom przysz³o do g³owy. Tylko nie przewidzieli, ¿e to nie jest pies, którego mo¿na odgoniæ kamieniem, to by³o zwierzê, które samodzielnie umia³o prze¿yæ zimê w górach (¿aden z jego oprawców nie prze¿y³by kilku godzin zimowej nocy w ¿adnych górach!), chyba ¿e spotka innego ssaka, który zapragnie sobie z nim zrobiæ zdjêcie. Nezale¿nie od tego co s±dz± chyba wszyscy moi znajomi, ja uwa¿am, ¿e nie by³oby sprawy, gdyby nie by³o przywabiania dziekiego zwierzêcia. Pó¼niej sytuacja ich przeros³a, pewnie nie mieli wyj¶cia ani nie znali innego sposobu, ¿eby siê zwierzaka pozbyæ. ¯adne to dla nich usprawiedliwienie, uwa¿am ¿e powinni odpowiedzieæ za bezmy¶lno¶æ, jak najsurowiej odpowiedzieæ, ku przestrodze innych. Dodtakow± kar± powinien byæ umowny zakaz poruszania siê tych osób po górach. Nie wiem, wystawiæ ich zdjêcia przed ka¿dym wej¶ciem na szlak z napisem ZAKAZ PORUSZANIA SIÊ, jak zobaczysz te osoby to mo¿esz:
        - rzucaæ kamieniami
        - topiæ w strumieniu
        Zdjecia we wszystkich mo¿liwych gazetach + publikacja wizerunków w telewizji pozwoli im siê mo¿e zastanowiæ nad swoim zachwoaniem, bo to naprawdê nie chodzi o fakt czyje ¿ycie jest wa¿niejsze (jak siê wyrazi³ jeden z oprawców: ¿e niemo¿liwe, ze w XXI wieku ¿ycie nied¼wiedzia jest wa¿niejsze ni¿ ¿ycie cz³owieka"). Niestety ch³opcze, Ty, Twój kolega, ¿ona i kto¶ tam jeszcze, doprowadzili¶cie do sytuacji, ¿e w XXI wieku cz³owiek zabija go³ymi rêkami dzikie zwierzê. Naprawdê nie ma siê czym chwaliæ, a odrobina honoru powinna zabraniaæ Wam robienie z siebie mêczenników.   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-23 23:00 91.94.143.*]

      Ciekawe jak taki ma³y nied¼wiadek mia³ ich skrzywdziæ. Przecie¿ nawet by sie do nich niezbli¿y³ gdyby go nie karmili, a poi za tym uwa¿am ¿e mogli go odpêdziæ. W koñcu by³o ich 4, a to nieby³ wielki doros³y nied¼wied¼. Oczywi¶cie on mia³ ostre pazurki ale tak czy siak Ci ludzie powinni dostaæ kare!!!!! conajmniej 2 lata.   odpowiedz »

      • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

        [2007-10-29 20:03 82.139.8.*]

        gdzie ludzkie sumeinie?   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-24 00:27 83.7.184.*]

      Po prostu nie wierzê ¿e ten biedny zwierzak da³ siê tak po prostu wrzuciæ do struminia... Gnidy- musi za to byæ kara...Og³uszyli a pó¼niej zabili...Uda³o im siê bo nie by³o nied¼wiedzicy w okolicy- a tak- by³aby masakra- checheche. Ma³o ¶mieszny jest przyk³ad jaki dali- ¿e mo¿na...   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-24 10:49 192.71.68.*]

      Takich zwyrodnialców powinno siê eliminowaæ ze spo³eczeñstwa. Z zawodu jestem le¶nikiem i nie wierze w te brednie o ataku nied¼wiadka na tych "pseudoturystów". TO JEST NIEPRAWDOPODOBNE! Zamkn±æ ich i pokazaæ ich twarze w prasie i telewizji.   odpowiedz »

      • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

        [2007-10-24 12:20 85.134.152.*]

        zgadzam sie absolutnie to ich twarze powinnismy ogladac w telewizji i prasie, moze wstyd przed rodzina i znajomymi jeszcze cokolwiek by dal   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-24 12:18 85.134.152.*]

      to beztjalstwo, ktore nie moze pozostac bez kary chociazby dla przykladu! jak mozna zrobic cos takiego?! ci ludzie powinni zostac oblozeni bardzo wysoka kara, lub wizieniem ( osobiscie ukaralabym ich tym samym co spotkalo niedzwiadka ) jesli tylko "prawdopodobnie " spotka ich kara...strach pomyslec co czeka ziemie...przeciez to morderstwo i to w dodatku na dziecku, z zimna krwia...   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-24 14:18 83.23.160.*]

      Nied¼wiadka zgubi³a niestety ciekawo¶æ poznania ludzi.Za³o¿ê siê,¿e "tury¶ci" chcieli sprawdziæ jacy s± mocarni bez zastanowienia jaki bêdzie skutek ich czynu. Naprawdê szczerze mi ¿al malucha;-/   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-24 18:10 83.25.0.*]

      przed kazdym wejsciem do tpn powinno wywiesic sie zdjecia tych pseudo turystow z apisem "mordercow zwierzat nie wpuszczamy", dozywotni zakaz wstepu do tpn, kara grzywna, kara pozbawienia wolnosci, niech odpowiedza za to co zrobili, niedzwiadki w tpn nie atakuja, po co przeciez one tam nie gloduja, a maly naiwny misio dal sie zwabic smakolykami po to aby bestie go skamieniowaly, smutno mi ze sa tacy ludzie na siwecie:(   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-24 18:23 91.150.166.*]

      Kompletne debilstwo przecie¿ to by³ taki piêkny nied¼wiadek.Ujawniæ ich twarze i do¿ywotni zakaz wstêpu do lasów tym brutalom!!!!!   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-24 23:41 89.228.147.*]

      Wróci³am w³a¶nie z Zakopanego. Jeszcze mam w pamiêci widok Tatrza nskiego Parku Narodowego, by³am równie¿ w Dolinie Chocho³owskiej, byæ mo¿e by³am rownie¿ w tym miejscu, gdzie kilka dni pó¿niej dosz³o do tego bestialskiego zdarzenia. Jest to kategoryczne, nieodpowiedzialne zachowanie doros³ych ludzi. Jak mo¿na zwabiæ male zwierze, a po¼niej je zabiæ. W zachowaniu tych ludzi jest brak podstawowych zasad cz³owieczeñstwa. Niedzwiadek zosta³ zamorodowany tylko przez ich niefrasobliwo¶æ i ewidentn± g³upotê. Uwa¿am, ¿e powinni byæ ukarani adekwatnie do pope³nionego czynu, tak aby w przysz³o¶ci nie wa¿yli siê skrzywdziæ Nikogo, czy to zwierzêcia, czy cz³owieka. E. Koz³owska   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-25 19:24 83.27.84.*]

      bezmy¶le bestie!!! tutaj brak s³ów na temat takiej brutalno¶ci i g³upocie. w g³owie siê nie mie¶ci jak mo¿na zrobiæ co¶ takiego na dodatek w parku narodowym. d³ugo minie zanim polacy naucz± siê szanowaæ resztki przyrody która nam zosta³a. nale¿y im siê du¿o wiecej ni¿ 2 lata   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-25 21:48 80.42.17.*]

      jestem oburzona! jakim trzeba byc zwyrodnialcem zeby zabic malego niedzwiadka?!! jak dla mnie tacy ludzie to wyrzutki spoleczenstwa pozbawione wyzszych uczuc. teraz niedzwiadek a potem? czy zawachaja sie zabic lub skrzywdzic czlowieka 'w obronie wlasnej'. a tak na marginesie kocham zwierzeta ale nalezy zachowac respekt przed dzikimi zwierzetami i tym samym odpowiedni dystans a nie karmic slodyczami!banda kretynow! i racja - jesli juz przez nasze durne prawo unikna kary to niech chociaz ich twarze pokaza zeby ludzie wiedzieli kogo unikac w ciemnej ulicy!   odpowiedz »

    • turysci zabili niedzwiadka? 

      [2007-10-25 23:18 80.42.17.*]

      Psychopaci! Bestie! Mordercy! Wiekszosc seryjnych mordercow zaczynala 'kariere' od znecaniania sie nad zwierzetami... czyzby wzrastaja nam nowe gwiazdy ciemnego kryminalnego swiatka zwyrodnialcow i ludzkich smieci. zero litosci.oni tez jej nie mieli. i jeszcze sie biedactwa pocharatali od rzucania tymi kamieniami w biedne zwierze. co za swiat...   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-26 00:59 62.111.145.*]

      powinni sie sami pozabijac , jebani turysci. slowo turysci zawsze mi sie zle kojazylo ..ale zeby az tak. kurwa mac. ciekna mi lzy z oczu. zwyrodnialcy ... pewnie im w gorach zabraklo wrazen.. jak mozna byc tak okrutnym? jasne ze przed niedzwiedziem lepiej uciekac,ale doroslym, ale jak bezbronngo zwierzaka tak zatluc? a do potoku go wrzucili pewnie po to zeby zatrzec slady, a teraz parchate sumienie ich ruszylo. kurde. nie mam slow. jutro jade w tatry i bede sie bal pseudoturystow, kurwa wasza mac.   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-26 14:27 83.27.217.*]

      Skurwysyny!!! trzeba teraz ich postawiæ i rzucac w nich kamieniami, ale by by³o im wtedy weso³o...gnoje jedne!!!bardzo bym chcia³ ¿eby przeczytali tutejsze wypowiedzi....powinni dostaæ wysokie wyroki i zakaz wstêpu do wszystkich parków i nie tylko   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-26 18:44 62.87.242.*]

      Skandal! poprostu jest mi strasznie wstyd ¿e mieszkam w takim kraju. jeszcze w¶ród nich kobieta która powinna powstrzymaæ mê¿czyzn. rozumiem mê¿czy¼ni maj± pasjê polowañ ale kobieta? No nie biedny nied¼wiadek. do¿ywocie siê nale¿y. nie chce ¿eby kto¶ taki oddycha³ tym samym powietrzem a co wiêcej nie chcia³abym spotkaæ takiego na ulicy....   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-26 19:32 83.5.101.*]

      Biedne maleñstwo. To bestialstwo, jak mo¿na zakatowaæ zwierzê, najpierw wabi±c je jedzeniem? za takie rzeczy powinni odpowiadaæ jak za morderstwo cz³owieka ze szczególnym okrucieñstwem   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-27 19:31 212.191.172.*]

      jak tak mo¿na??? Tylko jacys psychopaci mogli to zrobiæ!! P³akaæ mi sie chce jak o tym czytam...przeciez to ma³e biedne stworzenie napewno nie chcia³o im zrobic krzywdy!! Biedactwo pewnie sie zgubi³o i szuka³o mamy:( to co sie dzieiej na tym ¶wiecie jest naprawde jednym wielkim nieporozumieniem!!!!! Najwyzsza kara dla nich,chyba wszyscy popieraja!!   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-29 23:50 88.156.141.*]

      Kara wiêzienia dla morderców biednego nied¼wiadka. Równie¿ kara finansowa. Potêpienie spo³eczne ich bestialskiego czynu. Oby kiedy¶ przytrafi³o im siê to co sami zrobili.   odpowiedz »

      • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

        [2007-10-30 15:22 83.29.200.*]

        witam jak jeste¶ idioto nie z gór to sie nie wypowiadaj na temat niedzwiedzi itd..
        nie wiesz czym smakuje dziczyzna na swoje oczy widzia³em jak dzik rozrywa go¶cia bogu ducha winnemu tak ze nie pier.... tego o czym nie masz pojecia ..   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-30 15:17 83.29.200.*]

      witam akurat widzia³em program uwaga tak¿e wiem o co chodzi .dajcie go¶ciowi spokój .niech park nie sieje propagandy tylko zajmie sie tym co do niego nalezy .cz³owiek ratuje swoje ¿ycie i co niedzwiedzia ¿ycie jest wa¿niejsze od ludzkiego choæ cz³owiek go nie zatakowa³.zastanówcie siê bêcwa³y nad sob± i tych kogo oskar¿acie widocznie nie macie lepszych tematów na codzieñ przez to ta afera.a wszyscy podkre¶laj± nad ludzkie ¿ycie nic niema cenniejszego...
      przemy¶lcie to. pozdrawiam poszkodowanych.   odpowiedz »

      • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

        [2007-11-02 21:38 217.144.192.*]

        powywieszaæ ich zakazane mordy w ca³ej Polsce - i nikt ich ju¿ nigdzie nie wpu¶ci do ¿adnego parku - gnoje !   odpowiedz »

        • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

          [2011-07-18 00:01 90.214.102.*]

          Zgadzam sie!!! Gnoje!!!   odpowiedz »

      • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

        [2007-11-03 14:01 85.134.206.*]

        trzeba byc idiota by napisac cos takiego! ten niedzwiadek nie byll w stanie ich skrzywdzic nie maja nawet sladow walki! Poszkodaowanego nie mozesz juz pozdrowic bo niestety nie zyje! Taka jest prawda! Dzieki temu ze ktos mysli i rozmawia o tym powstala afera i slusznie!!Jest to przestroga dla innych: zycie KAZDE, nalezy sznowac.   odpowiedz »

      • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

        [2008-08-11 13:30 83.17.137.*]

        ten cz³owiek co to napisa³ jest g³opi   odpowiedz »

      • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

        [2011-07-17 23:59 90.214.102.*]

        Mordercy!!!Powinni zostac skazani na taka sama smierc jak ten biedny niedzwiadek! A ty glupolu co ich bronisz tez!!! Wy wstetni mordercy!!!   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-30 22:55 90.156.52.*]

      Nie wiemy jak by³o naprawdê, nas tam nie by³o wiêc nie mozemy ich oceniaæ ani potêpiaæ!!! Je¶li ci m³odzi ludzie zrobili to z premedytacj± a nie w obronie w³asnej to bêd± musieli ¿yæ z t± ¶wiadomo¶ci± do koñca ¿ycia!!! w przysz³o¶ci ¿yczê im spotkania z mam± tego maleñstwa.
      pozdrawiam N.   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-10-31 13:25 83.21.21.*]

      banda bezdusznych gówniarzy!!!!!   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-11-02 20:21 193.242.104.*]

      za to 10 lat powini za darmo pracowac na rzez zwierzat   odpowiedz »

    • PODPISZMY SIÊ POD PETYCJ¡ 

      [2007-11-13 10:48 89.79.195.*]

      aby ten czyn nie uszed³ bezkarnie jako "czyn o niskiej szkodliwo¶ci spo³ecznej". oto adres petycji:
      http://www. petycje. pl/petycjepodpisylista. php?petycjeid=2675&page=1&position=0&pod pis_rodzaj=1   odpowiedz »

      • PODPISZMY SIÊ POD PETYCJ¡ 

        [2007-11-13 12:34 80.50.235.*]

        podpisujê sie pod t± petycj±- tury¶ci powinni zostaæ srogo ukarani.
        ulat   odpowiedz »

        • PODPISZMY SIÊ POD PETYCJ¡ 

          [2007-11-13 13:01 83.4.97.*]

          Tyle osób na jednego ma³ego nied¼wiadka, zabicie dla zabawy - zwyrodnienie i bestialstwo!!!! Zabili nied¼wiadka, mo¿e kiedy¶ zabij± cz³owieka!
          popieram petycjê
          Ma³gorzata Wojtera   odpowiedz »

          • PODPISZMY SIÊ POD PETYCJ¡ 

            [2007-11-27 17:24 78.88.98.*]

            Proszê o wskazanie gdzie mo¿na podpisaæ sie pod petycja, wiadomo¶c na wskazany adres e mail   odpowiedz »

          • PODPISZMY SIÊ POD PETYCJ¡ 

            [2007-11-28 02:29 83.24.156.*]

            podpsisuje sie obiema rekoma! hañba mordercom zwierzat!!   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¿wiedzia? 

      [2007-11-20 16:53 83.11.207.*]

      jak tak mozna ? malego niedzwiadka zabic siebie niech zabija w tedy bedzie dobrze ! policja powinna takich ludzi karac bez niczego przynajmniej na 10 lat psychopaci porabane swiry brakuje mi slow holera takie to bezbronne malutkie zwierze bylo ja bym w nich chetnie porzycala za tego niedzwiadka !   odpowiedz »

      • Tury¶ci zabili nied¿wiedzia? 

        [2008-04-22 16:21 89.78.73.*]

        da³ny jak mo¿na co¶ takiego zrobiæ   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-11-27 16:33 83.5.49.*]

      Powinni i¶æ do pierdla!! wie¶niaki pojecha³y do tatr i my¶leli ¿e se w mortal kombata z misiem zagraj±.heh. ¿a³uje tylko ¿e nie by³o tam mamy misia bo rozwerwa³a by ich trzewia na strzêpy. 2 pacanów kontra ma³y mi¶ ... 6,5mld ludzi kontra pareset sztuk niedziwiadków. ¿ycie zagro¿onych gatunków jest bezcenne a ludzi...to zwierzeta powszechnie wystepuj±ce. Kara za zbrodnie.   odpowiedz »

      • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

        [2007-11-27 16:53 87.206.181.*]

        Jak by by³ du¿y niedzwiedz to by uciekali
        a jak maleñstwo to kozaka zgrywa...musieli go zabiæ ¿eby poprawiæ swoje ego chamy ! Takich to powinni zamkn±æ i leczyæ   odpowiedz »

    • Obrona konieczna czy bestialskie zabicie nied¼wiadka w Dolin 

      [2007-11-27 16:35 79.186.247.*]

      Jestem oburzony takim zachowaniem ludzi.Przecie¿ jak wynika z badañ lekarskich ,kobieta zosta³a tylko lekko ugryziona w palec, przecie¿ to nie jest powodem utopienia i okamieniowania nied¼wiadka.Bez przesady, co móg³ taki nied¼wiadek zrobiæ...Jestem w 100% na TAK ,aby ukaraæ (i to s³on± kara)owych zabójców. To jest nie moralne.Szczerze mówi±c "rêce mi opadaj±" na takich ludzi.STOP zabijaniu zwierz±t !   odpowiedz »

    • Obrona konieczna czy bestialskie zabicie nied¼wiadka w Dolin 

      [2007-11-27 16:36 83.30.90.*]

      wla¶nie ogl±dn±³em interwencje, na polsacie, mowiono o tym nied¼wiadku, no normalnie a¿ mnie ciarki przesz³y, jak mo¿na zamordowaæ misia? chêtnie bym dopad³ tych ludzi i sam siê z nimi rozprawi³, bo to co zrobili to morderstwo jest i powinni ponie¶æ najwy¿sz± karê, dobra dla nich rada, niech od dzi¶ sie ogl±daj± za siebie, bo kamieni na tym ¶wiecie jest wiele >:-(   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-11-27 16:52 83.31.117.*]

      bestie nie ludzie ,co ten niedzwiadek im zawini³ ,bo¿e jak tak mo¿na powinni za to odpowiedzieæ przed s±dem ,nie maja serca bestje w ludzkej skurze naprawde jestem wstrz±¶nieta tym co zobaczy³am i przeczyta³am ,biedne stworzenie naprawde ;(;(;(;( ³zy same p³yna do oczu ;(;(;(;(;(   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-11-27 17:15 78.88.98.*]

      Uwa¿amy ca³± rodzin± ,¿e wyj±tkowi zwyrodnialcy a nie tury¶ci jak ich nazywaj±.Tak tylko moglo post±piæ nowobogackie chamstwo je¶li post±pili tak z ma³ym misiem to strach pomy¶leæ co mog± jeszcze zrobiæ nie tylko zwierzêtom ale i ludziom .Powinni byc ukarani najwy¿szym wyrokiem a proces pokazowy i ostrzêgaj±cy innych zwyrodnialców przed podobnymi czynami   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2007-11-27 17:23 83.11.227.*]

      Z ca³y sercem chcê siê podpisaæ pod petycj±, która pomo¿e ukaraæ ludzi za zabicie nied¼wiadka. Anna z Okocimia   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2008-04-23 07:45 77.242.225.*]

      to jest znecanie siê nad zwierzêtami to szczyt beszczelno¶ci i wykorzystali to ¿e jest jeszcze m³ody powinno im siê zrobiæ to sam bo na to zas³uguja   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2008-04-23 08:28 150.254.181.*]

      To oni zabili. Zwyk³e prymitywy   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2008-04-23 08:31 150.254.181.*]

      Kpina! jest rzecz± oczywist± ¿e to oni zabili!!!! mogli uciec! trzeba ich skazaæ na conajmniej na 2 lata!!!!   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2008-04-23 08:34 150.254.181.*]

      To nie byli tury¶ci!!! tylko mordercy!!!!   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2008-04-23 20:47 83.8.83.*]

      banda zwyrodnialców-proponujê oko za oko   odpowiedz »

    • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

      [2008-10-11 22:08 195.117.221.*]

      za taki mord nad ma³ym bezbronnym nied¼wiadkiem powinni dostaæ pare lat kary a w tym czasie ciê¿k± robotê na dobro pañstwa lub lasu i zwierz±t np.: budowa pa¶ników itp. jest to bestwialstwo tak samo ja zag³uszanie ciszy jazd± na quadach takie nadête spa¶laki, bogacze chodz± w niedzielê do ko¶cio³a a w dni wolne od pracy lub w tygodniu niszcz± las na tych pyrcz±cych z³omach co drugi quadowiec to stra¿nik miejski lub policjant, a nawet ksiê¿ulo który ma przerost t³uszczu nad rozumem   odpowiedz »

      • Tury¶ci zabili nied¼wiedzia? 

        [2011-05-01 11:17 80.203.85.*]

        mieszkam w Norwegi . Jelonki , sarny losie wybiegaja na droge czesto wprost pod samochod ale nikt nie zostawi potraconego zwiezecia samego sobie . Informuje sie odpowiednie sluzby ze zabito albo uszkodzono zwierze i natychmiast sa podejmowane proby pomocy zwierzeciu.
        TU SZANUJE SIE ZWIRZETA TAK JAK LUDZI !!!!! ODCZUCIE STRACHU , BOL - towazyszy nie tylko ludziom. O tym my Polacy zapominamy . Jestesmy tak prymitywni aby zabijac dla rozkoszy zabijania bo zwieze zabija z glodu i zjada swoje ofiary.
        CO JESLI TEN ALBO INNY ZWIERZAK LEZY I CIERPI Z POWODU BOLU?????
        PRYMITYWNI LUDZIE!!!!!   odpowiedz »





Ta strona przetwarza dane osobowe oraz u¿ywa COOKIES. Szczegó³y przetwarzania danych osobowych s± opisane w polityce prywatno¶ci. Korzystaj±c z tej strony wyra¿asz zgodê na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przegl±darki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegó³y w regulaminie, polityce prywatno¶ci oraz polityce cookies.
  Akceptujê