Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot-przewodnik Berlin
- Specjalista ds Turystyki
- Specjalista/Specjalistka ds. turystyki
- Pilotaż 4 grup
- Poszukujemy pilota do Włoch 08-16.07.2025
- Poszukuję zdalnego stażu specjalisty...
- Wakacje.pl Kraków
- Pilot wycieczki 30.06 Czarnków i Goraj
- Pilot Wycieczek Degustacyjnych (piwo / wódka /...
- PILNIE - specjalista ds. turystyki


Geovita: wyniki za 7 miesięcy 2010
Geovita sp. z o.o. za 7 miesięcy 2010 roku działalności osiągnęła przychody ze sprzedaży usług w wysokości 20.757 tys. zł. Sprzedaż za 7 miesięcy 2010 roku znacząco wzrosła w stosunku do roku ubiegłego o 29,48%. Wartościowo wzrost ten wyniósł 4.726 tys. zł.
Na wzrost sprzedaży istotny wpływ miała umowa o zarządzanie Hotelami Orient w Krakowie należącymi do PNiG Sp. z o.o. w Krakowie. Wynik na sprzedaży wyniósł 396 tys. zł.
W Spółce sprzedaż noclegów jest zbliżona do ilości osiągniętej w roku ubiegłym. Średnia cena netto noclegu w podstawowych Obiektach Spółki za 7 miesięcy br. jest wyższa w porównaniu do osiąganej w roku ubiegłym o 3,53%. Wskaźnik obłożenia za 7 miesięcy jest nieznacznie niższy od osiągniętego w 2009 roku, w tym samym okresie. Jednym z powodów osiągnięcia niższego wskaźnika jest pozyskanie 192 miejsc hotelowych po rozbudowie Centrum Zdrowia Urody i Rekreacji Geovita w Dźwirzynie, które ze względu na nadmorskie położenie nie są w pełni wykorzystywane przed sezonem letnim. Ze względu na rozbudowę Obiektu w Dźwirzynie, w statystyce za 2009 rok do lipca, miejsca te nie były wykazywane jako dostępne.
Trwająca niepewność na rynku usług świadczonych przez Spółkę (w tym szkoleń i konferencji oraz pobytów indywidualnych), żałoba po katastrofie w Smoleńsku oraz powódź w maju i czerwcu znacząco wpłynęła na osiągnięty poziom sprzedaży usług realizowanych przez Spółkę (w tym rezygnacja z już zakontraktowanych usług). Spadek sprzedaży spowodowany tymi czynnikami oceniam na 7-10%.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Wyniki spółki Geovita
[2010-08-27 12:51 79.188.171.*]
Wyniki spółki Geovita
[2010-08-27 12:57 79.188.171.*]
Firma ma słaby marketing a szefowie niektóych ośrodków zarządzają w stylu z poprzedniej epoki. klientom ma prawo nie podobać się zmuszanie do wykupywania posiłków, mimo, iz w ofercie deklarują pełną dowolność. ja i znajomi doświadczyliśmy tego. Mając jednak takie "finansowe zasilanie" można się gośćmi nie przejmować , funkcjonować na starych zasadach i czekać na cuda. odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
Oszuści sprzedający fałszywe bonu turystyczne
Nowy nabór do konkursu prac
Starsze aktualności:
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Ogrody Łazienek Królewskich częściowo
Austriacka turystyka wychodzi z propozycją do
Nowa atrakcja turystyczna w
PPL: Polskie lotniska poradziły sobie pomimo awarii systemów
Miliony pasażerów przewiezionych przez PKP Intercity w II
Na co zwrócić uwagę wybierając polisę turystyczną w
Wielkopolska stawia na
Co przyciąga arabskich turystów do
Kolejny przewoźnik podnosi ceny
Nowa Zelandia coraz popularniejsza
Lufthansa zwiększa zasięg usługi "odprawa przez komórkę"
Gala Ambasadorów Kongresów Polskich w Warszawie
Centralwings odwołuje loty i nie informuje pasażerów
Wybierają autokar, by uniknąć zamieszania na lotniskach
Rada Krajowa Izb Turystyki w PIT?
Analiza polskiego rynku autobusów po trzech kwartałach tego roku
Leszno - nowa atrakcja turystyczna
Remont Okęcia we wrześniu. Łódzki port deklaruje pomoc