Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Geovita: wyniki za 7 miesięcy 2010
Geovita sp. z o.o. za 7 miesięcy 2010 roku działalności osiągnęła przychody ze sprzedaży usług w wysokości 20.757 tys. zł. Sprzedaż za 7 miesięcy 2010 roku znacząco wzrosła w stosunku do roku ubiegłego o 29,48%. Wartościowo wzrost ten wyniósł 4.726 tys. zł.
Na wzrost sprzedaży istotny wpływ miała umowa o zarządzanie Hotelami Orient w Krakowie należącymi do PNiG Sp. z o.o. w Krakowie. Wynik na sprzedaży wyniósł 396 tys. zł.
W Spółce sprzedaż noclegów jest zbliżona do ilości osiągniętej w roku ubiegłym. Średnia cena netto noclegu w podstawowych Obiektach Spółki za 7 miesięcy br. jest wyższa w porównaniu do osiąganej w roku ubiegłym o 3,53%. Wskaźnik obłożenia za 7 miesięcy jest nieznacznie niższy od osiągniętego w 2009 roku, w tym samym okresie. Jednym z powodów osiągnięcia niższego wskaźnika jest pozyskanie 192 miejsc hotelowych po rozbudowie Centrum Zdrowia Urody i Rekreacji Geovita w Dźwirzynie, które ze względu na nadmorskie położenie nie są w pełni wykorzystywane przed sezonem letnim. Ze względu na rozbudowę Obiektu w Dźwirzynie, w statystyce za 2009 rok do lipca, miejsca te nie były wykazywane jako dostępne.
Trwająca niepewność na rynku usług świadczonych przez Spółkę (w tym szkoleń i konferencji oraz pobytów indywidualnych), żałoba po katastrofie w Smoleńsku oraz powódź w maju i czerwcu znacząco wpłynęła na osiągnięty poziom sprzedaży usług realizowanych przez Spółkę (w tym rezygnacja z już zakontraktowanych usług). Spadek sprzedaży spowodowany tymi czynnikami oceniam na 7-10%.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Wyniki spółki Geovita
[2010-08-27 12:51 79.188.171.*]
Wyniki spółki Geovita
[2010-08-27 12:57 79.188.171.*]
Firma ma słaby marketing a szefowie niektóych ośrodków zarządzają w stylu z poprzedniej epoki. klientom ma prawo nie podobać się zmuszanie do wykupywania posiłków, mimo, iz w ofercie deklarują pełną dowolność. ja i znajomi doświadczyliśmy tego. Mając jednak takie "finansowe zasilanie" można się gośćmi nie przejmować , funkcjonować na starych zasadach i czekać na cuda. odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Starsze aktualności:
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Kolejny przewoźnik podnosi ceny
Nowa Zelandia coraz popularniejsza
Lufthansa zwiększa zasięg usługi "odprawa przez komórkę"
Gala Ambasadorów Kongresów Polskich w Warszawie
Centralwings odwołuje loty i nie informuje pasażerów
Wybierają autokar, by uniknąć zamieszania na lotniskach
Rada Krajowa Izb Turystyki w PIT?
Analiza polskiego rynku autobusów po trzech kwartałach tego roku
Leszno - nowa atrakcja turystyczna
Remont Okęcia we wrześniu. Łódzki port deklaruje pomoc
Podwyżki cen w restauracjach nieuniknione?