TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Selectour i Afat chcą konkurować z Thomasem Cookiem i TUI Travel

Dwaj francuscy organizatorzy turystyki chcą zawrzeć sojusz. Selectour i Afat chcą być konkurencją dla europejskich gigantów: Thomas Cook i TUI Travel, a działając wspólnymi siłami maja na to większą szansę.


Prezesi, Jean-Pierre Mas (Afat) i François-Xavier de Boüard (Selectour) już poinformowali o stworzeniu pierwszej wspólnej sieci dystrybucji. Sieć obejmie 1170 punktów sprzedaży na terenie Francji.

Afat w 2008 wypracował obroty w wysokości 1.3 miliarda euro, a Selectour w wysokości 1.556 miliarda.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Selectour Afat sojusz fuzja połączenie obroty sieć dystrybucji umowa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję