Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
Zamieszanie na Okęciu!
Pasażerowie korzystający z usług Okęcia mają już dość tego lotniska. Nie dość, że trzeba stać w ogromnych kolejkach i ścisku to jeszcze czasem na bagaż trzeba oczekiwać niemal 2 godziny.
Zamieszanie panuję również na oddanej w listopadzie 2006 roku hali przylotów. Nerwy pasażerów spowodowane są długim oczekiwaniem na wydanie bagażów.
- Ostatnio po godzinnym locie z Hamburga na walizkę czekałam aż 45 min - relacjonuje jedna z podróżnych. Niekiedy czas ten wydłuża się nawet do 1 godziny 40 minut.
- Leciałem LOT-em do Paryża. Po odprawie wsiedliśmy do autobusu, który stał na płycie lotniska przez 40 minut. Nikt nie raczył nas poinformować, dlaczego nie ruszamy. Dopiero potem, już w samolocie, dowiedzieliśmy się, że w terminalu zarządzono ewakuację z powodu alarmu - opowiada inny pasażer.
Porty Lotnicze nie uważają, że ponoszą winę za zaistniałą sytuację, uważają, że winne są firmy, które obsługują podróżnych - m.in. dowożą walizki do samolotów, zabierają pasażerów autobusami na pokład. Najwięcej uwag kierowanych jest pod adresem firmy Lot Ground Services, która jest partnerem LOT-u.
- Partaczą swoją robotę. Jednak LOT-owi najwyraźniej nie zależy na dobrym standardzie usług - mówi anonimowo jeden z pracowników Portów Lotniczych. - Firma LGS stara się tylko o pasażerów linii, które nie należą do Star Alliance, LOT jest jego członkiem. Boją się utracić tamtych klientów - dodaje.
Krzysztof Kamieński, Wiceprezes firmy Lot Ground Services nie chciał wypowiedzieć się na temat stawianych im zarzutów. - Firma LGS nie jest winna opóźnieniom z wydawaniem bagażu - tłumaczy rzecznik LOT-u Wojciecha Kądziołki.
- Ze zniecierpliwieniem czekamy na zakończenie rozbudowy terminalu. Wtedy takich problemów nie będzie - zapewnia. - Na wakacje firma zatrudniła dodatkowe osoby, które mają m.in. zajmować się rozładunkiem bagażu i pomocą pasażerom przy odprawie - dodaje.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kiepskie Okęcie
[2011-08-03 12:31 195.95.144.*]
jest to najgorsze lotnisko na jakim bylam !!! brak organizacji brak kultury pracownikow !!
na dodatek lotnisko jak i samoloty sie zozpadaja !! burza na lotniski pokazala wszystkie jego wady na lot do wroclawia czekalo sie 10 godzin i kazdy mial gdzies pasazerow !! to co widzialam na tym lotnisku jest karygodne i godne pozalowania !! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział centra informacji i promocji:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Wygoda Travel - zima w nowym wydaniu
Paryż słynie z klubów i pubów, a Lyon z restauracji
Nepal: Chińczycy i Koreańczycy podnoszą wyniki turystyki przyjazdowej
Hiszpania: ETA planowała ataki na turystów w Andaluzji
Lato 2010 w ofercie Rainbow Tours
Raport AEA: Ryanair wygrywa pod względem obsługi pasażerskiej
Sprzedanych tylko 585 tys. biletów, a Zimowe Igrzyska w Turynie już za miesiąc!
MI: w 2007 roku udzielono 8,3 tys. licencji na krajowy przewóz osób
Pizzerie La Torre nie tylko w Warszawie
Krótszy tygodniowy czas pracy kierowcy!