TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Raport AEA: Ryanair wygrywa pod względem obsługi pasażerskiej

Irlandzka tania linia lotnicza Ryanair ma powód do zadowolenia. Europejskie Stowarzyszenie Linii Lotniczych (AEA) opublikowało bowiem raport o punktualności, anulowanych lotach i efektywności bagażowej przewoźników.


Raport stwierdza, że Ryanair jest najlepszą linią lotniczą w Europie pod względem obsługi pasażerskiej z najwyższą punktualnością, nielicznymi anulacjami i ma najmniej statystycznie zagubionych bagaży.

Według publikacji, ponad 90% lotów Ryanair wylądowało punktualnie, 99.6% lotów zakończono z mniej niż jednym zagubionym bagażem (0.67) na 1000 pasażerów. Raport AEA potwierdza, że tylko 88% rejsów LOT wylądowało punktualnie, a liczba zagubionych bagaży to 9.8 na 1000 pasażerów.

Ryanair świętuje to oficjalne zwycięstwo i udostępnia 1 milion miejsc za 5 euro na połączenia w sierpniu, wrześniu i październiku, dostępne do nabycia na stronie przewoźnika do północy 2 lipca.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Raport AEA Ryanair obsługa pasażerska punktualność ranking lista zagubienie bagażu zagubiony bagaż najlepsza linia lotnicza


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję