TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Musimy stworzyć markę

Polska stanęła przed koniecznością zbudowania swej marki, która pomoże jej zademonstrować swą tożsamość. Gdy staniemy się członkiem UE środek ciężkości w Europie przesunie się na wschód. Skutkiem tego będzie zajęcie przez nasz kraj kluczowej pozycji w Europie.


Obecnie większość obywateli Unii Europejskiej nie odróżnia krajów przystępujących do wspólnoty. Ważne jest więc wyeksponowanie naszych atrakcji turystycznych, dokonań artystycznych, przedsięwzięć handlowych. Jeśli będziemy promowali nasz kraj, Polska ma szansę stać się "drugą Hiszpanią". Jeżeli jednak nie podejmiemy tego wyzwania, nasze państwo może nie nadążyć za szybko zmieniającą się rzeczywistością.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
wizerunek marka Polski Polska atrakcje turystyczne w Polsce promocja promowanie w Europie na rynkach zagranicznych za granicą




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję