Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
"e-Travel Forum 2008" - internet szansą rozwoju biur podróży?
W dniach 29-30 stycznia bieżącego roku w Warszawie odbędzie się międzynarodowa konferencja "e-Travel Forum", która zostanie poświęcona wyzwaniom, jakie obecnie stwarza internet wobec całej branży turystycznej, w tym też sprzedaży ofert turystycznych przez internet oraz nowych szans i możliwości wynikających z upowszechniania dostępu do internetu.
Organizator zapewnia, iż będzie to pierwsza na taką skalę konferencja z zakresu e-commerce w branży turystycznej. Jej uczestnikami będą menedżerowie biur podróży, hoteli, linii lotniczych, przewoźników kolejowych, autobusowych, promowych oraz reprezentanci uczelni, firm ubezpieczeniowych i finansowych.
Kilkudziesięciu mówców z dużych firm, w tym też portali i firm telekomunikacyjnych mają przedstawić najlepsze internetowe strategie dla firm turystycznych, narzędzia sprzedaży zdalnej, nowe możliwości współpracy w sieci, a także efektywne i praktyczne rozwiązania dla sprzedaży ofert turystycznych, biletów lotniczych, kolejowych, promowych oraz autobusowych.
Tematy paneli oraz prezentacji obejmują teraźniejsze trendy w e-commerce, dostępne technologie, dobór źródeł informacji o kliencie i zasad analiz zachowań klientów, niuanse dziennikarstwa obywatelskiego pozwalającego na tworzenie stron internetowych przez samych internautów, pozycjonowanie oraz reklamę w internecie przez wyszukiwarki internetowe, programy partnerskie, obsługę klienta przez contact center, systemy zarządzania i gromadzenia informacji handlowych CRM, tworzenie oferty dla firm (B2B), przestrzeganie standardów usability w tworzeniu stron internetowych - przystępności dla odbiorcy.
Konferencja daje szansę poznania ekspertów, a także firm, które oferują usługi, które mogą zadecydować o losach firm w warunkach narastającej globalnej konkurencji, a w szczególności w branży turystycznej.
Partnerem merytorycznym jest firma Amadeus Polska, która obchodzi 20 lat istnienia oraz 15-lecie działania na rynku polskim. Konferencje wspierają Elvia i Orbis S.A. oraz Zrzeszenie Agentów IATA i Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego. Patronat nad konferencją objęły: Polska Organizacja Turystyczna, Polska Izba Turystyki, Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych, Stowarzyszenie Menedżerów Call Center, IAB.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział biura turystyczne:
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Starsze aktualności:
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Portal BiletyAutokarowe.pl w nowej odsłonie
Nie ma ustaleń po negocjacjach związkowców z PLL LOT
PolRest zaprzestał działań w branży gastronomicznej
Odbyła się 25. Pielgrzymka Przewodników Turystycznych na Jasną Górę
Francja: rząd nie będzie płacił za ratowanie turystów?
Samorząd województwa śląskiego zamierza przejąć lotnisko w Pyrzowicach
Niższe ceny przy pełnym serwisie w SN Brussels Airlines!
Polacy nie zrazili się wysokimi cenami i dalej latają?
Ryanair gwarantuje brak opłat paliwowych!
Krakowscy hotelarze nie dostaną unijnych funduszy na budowę i rozbudowę swoich obiektów
Wizz Air: zabezpieczenie na wypadek opóźnienia lotu
American Express: 34% wydatków na podróże biznesowe to wydatki pośrednie
Norwegian podwoił liczbę pasażerów przewiezionych na trasach z Warszawy
LOT lata z i na Heathrow zgodnie z harmonogramem
Serwis PLL LOT teraz również w języku ukraińskim
Na Podhalu możemy już jeździć na nartach
Ukraina zainteresowana lotami z lotniska w Jasionce