Forum turystyczneTurystyka forum

Data wysłania: 2008-05-20 12:02
Temat: Zapłacili 465 zł dziennie za noc w luksusowym hotelu SPA. Ot
Treść: Aktualność:
Hotel Velaves we Władysławowie podczas tegorocznego długiego weekendu zaskoczył swoich gości, niestety bardzo negatywnie. Goście zamiast luksusowego obiektu zastali plac budowy.

Zapłaciliśmy z mężem pobyt w czterogwiazdkowym hotelu 465 zł za pokój za dzień. Dokonaliśmy z ponad miesięcznym wyprzedzeniem rezerwacji czterodniowego pobytu - relacjonuje na łamach Gazety Wyborczej turystka z Warszawy. Wpłaciliśmy też 540 zł zaliczki. Zapoznaliśmy się z ofertą na stronie www, a w rozmowie telefonicznej poinformowaliśmy recepcjonistkę, iż przyjedziemy z 3-miesięcznym dzieckiem.

Dwa dni przed wyjazdem otrzymałam nawet e-mail z hotelu o przebudowie tras dojazdowych do Władysławowa wraz ze wskazówkami o objazdach oraz informację o bogatym programie rozrywkowym na majowy weekend - opisuje oszukana wczasowiczka.

Po dotarciu na miejsce, po prawie sześciogodzinnej podróży okazało się, że hotel i teren wokół to jeden wielki plac budowy. W budynku w stanie surowym zamkniętym, nie było recepcji, a gołe mury suszyła od środka budynku gigantyczna dmuchawa, dookoła robotnicy wykonywali prace murarskie i brukarskie. Gości karmiono owocami, bo bo kuchnia nie działała i nic innego nie było do jedzenia.

Nic się nie zgadzało z tym co było w internecie. Nie było luksusowego hotelu, parkingu, SPA, basenów, restauracji itd. Recepcjonistki wyjaśniały, że budowa wszystkich zaskoczyła. Na inne pytania nie uzyskaliśmy odpowiedzi - mówi Warszawianka. Najgorsze było, że nie wiedzieliśmy co zrobić z płaczącym dzieckiem, gdzie je nakarmić, przewinąć, ułożyć do snu.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Zapłacili 465 zł dziennie za noc w luksusowym hotelu... [2009-09-02 18:07 83.25.101.*]
Jestem zawiedziona tym hotelem. Spędziłam tam 2 dni w zeszłym roku (maj’08). Wydałam dużo pieniędzy jak na jedną osobę 800 zł.
Niestety kiedy zarezerwowałam pobyt, trafiłam na remont w tym hotelu. Co kierownictwo bardzo starało się ukryć. Pierwsza noc mogła być, a druga… brak słów!! Postawili rusztowania przed oknami, pył z remontów wdarł się w klimatyzację i nie było czym oddychać. Kiedy to chciałam z tego powodu, zrezygnować i opuścić hotel po jednej dobie, pani z recepcji zapewniała mnie, że mam zostać, a na ten pobyt otrzymam rabat. Mówiła że pani kierownik recepcji mi wszystko wyjaśni… A co otrzymałam.. Niemiłą rozmowę, żadnego rabatu. Kazano mi napisać reklamację na którą nie raczyli się odpisać przez rok czasu i nie odpisali!! Żenada. Strata czasu i pieniędzy!!
Na pewno w tańszym pensjonacie spędziłabym lepiej czas, oszczędzając sumę miesięcznej pensji za pracę.
odpowiedz »

Zapłacili 465 zł dziennie za noc w luksusowym hotelu... [2009-09-02 18:04 83.25.101.*]
Niestety kiedy zarezerwowałam pobyt, trafiłam na remont w tym hotelu. Co kierownictwo bardzo starało się ukryć. Pierwsza noc mogła być, a druga… brak słów!! Postawili rusztowania przed oknami, pył z remontów wdarł się w klimatyzację i nie było czym oddychać. Kiedy to chciałam z tego powodu, zrezygnować i opuścić hotel po jednej dobie, pani z recepcji zapewniała mnie, że mam zostać, a na ten pobyt otrzymam rabat. Mówiła że pani kierownik recepcji mi wszystko wyjaśni… A co otrzymałam.. Niemiłą rozmowę, żadnego rabatu. Kazano mi napisać reklamację na którą nie raczyli się odpisać przez rok czasu i nie odpisali!! Żenada. Strata czasu i pieniędzy.
odpowiedz »

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus rozumiany... [2008-08-19 23:30 213.158.196.*]
I nie dziwię sie że z basenu mogą korzystać tylko goście hotelowi, basen należy do hotelu i byłoby za dużo tłumu a to juz nie byłby komfort,jedzenie jest też super.A sprawy personalne właściciela nie powinny nas obchodzić to jego sprawa.Ja i tak polecam. .Ludzie dajcie spokuj i nie bądźcie zazdrośni.A pana Darka pozdrawiam mimo że go nie znam.Ponownie Opolanka## odpowiedz »

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus rozumiany... [2008-08-19 23:17 213.158.196.*]
bzdury państwo wypisujecie , zkąd urwaliście się czy to złośliwość ludzka i wredność, hotel jest super,ma 4 * ina nie zasługuje w 100%, wszystko to co jest na stronie internetowej jest jak najbardziej aktualne.jest sierpień 2008 i hotel jest świetny niczego nie brakuje,jest mało takich hoteli w Polsce a nawet w Europie, uwieżcie. rozwijają sie poprostu jest w budowie nocny club.a Warszawka niech zostanie Warszawce w Mariocie jak nie odpowiada.Trzeba tu przyjechać i samemu się przekonać jest rewelacja polecam.Opolanka## odpowiedz »

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus rozumiany... [2008-08-25 23:29 217.17.40.*]
opolanka chyba lubi tego wlasciciela moze nawet bardzo,:-)ja wlasnie juz w domu po pieciodniowym pobycie w tymze "hotelu"ciesze sie ze jestem cala i zdrowa i ze sufit nie zawalil mi sie na glowe.pewnie mialam szczescie:-)spora kasa a wszysko kompletnie inaczej jak w opisie i na zdjeciach co wiecej obsluga calkowicie nieprofesjonalna,poczawszy od recepcji a konczywszy na ratownikach.jedyna mila osoba byl pan ktory pomagal mi wniesc bagaz przez koszmar labiryntow jakie przez caly pobyt musialam pokonywac. odpowiedz »

[usunięto] [2008-05-20 12:02 83.25.200.*]
[wypowiedź została usunięta] odpowiedz »

polecam .... dla wroga [2010-10-13 10:11 81.210.34.*]
Zachęcony zakwalifikowaniem ośrodka jako oficjalne zakwaterowanie dla jednej z reprezentacji na Euro 2012 i wykorzystując super atrakcyjną cenę 150 zł za pokój jednoosobowy zdecydowałem przyjechać na Półwysep, jak się okazało niska cena w niskim sezonie odpowiada niskiej ofercie tego obiektu.
Dojeżdżałem po zmroku, było ciężko w samym Władysławowie brak komunikacji dojazdowej, a można, na głównym rondzie duże info jak dojechać do konkurencji. W końcu dojechałem - brak darmowego parkingu, trzeba parkować na załadowanej ulicy, albo wjechać na płatny, ale nie zrobisz tego bez karty, więc trzeba jednak gdzieś zaparkować, zameldować się i dopiero wjedziemy, w pokoju przeczytałem, że jest parking podziemny, za taki mógłbym zapłacić, ale pani na recepcji poinformowała, że takowy parking nie istnieje (???)
Recepcja: musiałem natychmiast uregulować płatność i wykupić za 50 zł tzw."towel card", nieźle, pewnie dlatego, że uciekłbym następnego dnia rano bez zapłaty i w dodatku zabrałbym ten marny ręcznik, nie mający nawet gabarytu kąpielowego. Poza tym, bez fajerwerków, uśmiechu i życzenia miłego pobytu. Baseny małe, bez ratownika, górny na basen bez sauny, trzeba zjechać na -1, aby się ugrzać(?)
Sauna sucha - ładna i duża, ale temperatura nie powinna przekraczać 100 stopni, parowa ok, ale tutaj za mało pary, w jacuzzi hałaśliwi panowie z pokalami od piwa, ciekawe co by się stało, gdyby jeden z nich zbił szklankę, podsumowując, fajny design, ale sauny powinny być bliżej basenu.Dziwi duża ilość gości w takim okresie i przy tej ofercie, pewnie tacy jak ja, skusiła ich cena. Na śniadanie nic zaskakującego, standard, jak w każdym motelu, czy hotelu **: płatki,jajka,twaróg,sery,wędliny i owoce,ciastka,jeden rodzaj soku,obrzydliwa i najtańsza kawa MKCafe, oczywiście brak ekspresu ciśnieniowego i chociażby jednej wyrafinowanej pozycji na stole. Kuchnia nie przyjmuje żadnych zamówień, nie zjesz omletu, czy jajka sadzonego.Wstałem specjalnie o 8:00, żeby skorzystać jeszcze z basenu i SPA i tutaj największe rozczarowanie pobytu, basen czynny, sauny od 11:00, doba hotelowa do 11:00, czyli uwaga, bo rano z niczego już nie skorzystacie, kto to wymyślił ? Tak zniechęca się ludzi do ponownej wizyty. Proszę nie sugerować się pozytywnymi i opiniami na forach, są to wypociny kierownictwa, lub ludzi, którzy wcześniej w hotelu byli tylko w czasach PRL. Nie polecam absolutnie rodzinom, nieprzyjazne baseny, schody, ślisko, brak ratownika, zero atrakcji, na śniadanie nie zamówisz dziecku naleśnika, omletu, czy nawet zwykłej parówki, jacuzzi zawalone podpitymi krzykaczami.Z wielu rzeczy nie już nie skorzystałem, więc trudno się odnieść do restauracji, czy baru i relacji cenowych, pewnie tym lepiej dla hotelu, bo zapewne nie byłoby pozytywnie. Reasumując, dopóki za biznesy w Polsce będą się brać niekompetentni nowobogaccy, nie pasjonaci, to będzie to wyglądać jak w programie Magdy Gessler na TVN, gdzie ludzie prowadzą knajpy na żenującym poziomie, nie dostrzegając w...

polecam .... dla wroga [2011-01-14 00:13 78.8.40.*]
Na basenach są ratownicy sam codzienne korzystałem z basenu i są Ratownicy wiec proszę nie kłamać !!! odpowiedz »

polecam .... dla wroga [2011-01-14 11:47 77.112.206.*]
a może w końcu się pojawili .... odpowiedz »

polecam .... dla wroga [2012-03-12 15:47 77.253.29.*]
beznadziejna obsługa, w basenie marznęliśmy, nadęta i bufonowana atmosfera. być traktowanym jak pionek i bezczelnie pyskować? nie dziękuję! odpowiedz »

Hotel Velaves Władysławowo... [2009-07-06 23:26 83.23.185.*]
Wróciłem własnie z tygodniowego pobytu w tym hotelu....przerost formy nad treścią...ten hotel nie jest przyjazny "matce z dzieckiem"...uprzedzam ...na poparcie tych słów daję konkretne przykłady
- do miejsc konsumpcyjnych -czyli 1p lub Sala Konferencyjna -1 nie dotrze się bez pokonania schodów/jest ich tu niezliczona ilość/
-plac zabaw i baseny dla dzieci są poza hotelem -200metrów - basen wewnętrzny dla dzieci - także trzeba zahaczyć o zewnętrznafasadę...choć tylko 2 metry ale tzreba....
tzw jadłospis beznadzieja a poranne kiełbaski i parówki podsmażane z cebulką na pewno dla dzieci są "zdrowe"...
No i ceby kosmiczne w barach.....
Kawa latte -15 zł, wodka Finlandia 40ml +cola =19zł no i słynne "mojito"- 24 zł!!!!!
Tyle na Capri nie płaciłem.....
Nie chcę za bardzo się rozpisywać ale miła obsługa - bo miła....nie kompensuje wysokich cen za przeciętny komfort...no i jeszcze jedno nie dajcie się nabrać na pokoje z widokiem na morze....zwłaszcza w głównej części hotelu...obudzi was nieznośny szum i hałas wentylatorni od klimy z basenów....
No i na dodatek ,jak już mamy garaż to nie wjedziemy windą do hotelu....nie wierzycie? zadzwoncie i sprawdzcie....
Maja Bogacka

Hotel Velaves Władysławowo... [2009-08-16 19:58 83.31.49.*]
tak. nic ująć a jeszcze można by dodać. odpowiedz »

Hotel VELAVES [2009-06-07 10:26 81.190.11.*]
slyszałam tyle o tym hotelu,ze ostatniego weekendu wybrałam sie tam z mężem i oniemiałam!!! nie ają znaczenia dla mnie złe czy dobre opinie.Ważne,ze jest to przepiekne miejsce i jesli ktos lubi otaczac sie stylowymi gadzetami, wnetrzami -na pewno je tam znajdzie!! polecam szczerze! odpowiedz »

Velaves Najpiękniejszy HOTEL [2009-06-07 10:24 81.190.11.*]
dla mnie jest to najpiękniejszy hotel!! Velaves zachwyca wnętrzami i kuchnią.
Do wszystkiego można się doczepić na świecie, jednak jeśli ktoś jest pozytywny to wszystkie niedociągnięcia potrafi obrócić na wesoło!!!

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus rozumiany... [2009-03-01 13:13 83.11.8.*]
Muszę przyznac ze bylem w hotelu w zeszlym roku i faktycznie mozna bylo sie przyczepic do kilku kwestii,ale znajomi namowili mnie w lutym tego roku na wypoczynek walentynkowy w weekend i musze przyznac,ze zmienilem zupelnie zdanie.!! hotel jest juz skonczony.atmosera i wnetrza super.obsluga takze spisywala sie niczego sobie i stwierdzam,ze nawet w dobrych restauracjach w calej polsce obsluga czasem zawodzi dlatego wolalem odpoczywac z najblizszymi w pieknym hotelu i nie czepiac sie szczegolow.
bede tam wracal!!
odpowiedz »

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus rozumiany... [2008-11-16 12:43 81.190.93.*]
Straszne w Polskim społeczeństwie jest to że na forum turystycznym każdy anonimowo może sobie wypisywać wszystko co mu tylko przyjdzie do głowy. Dwa razy byłem gościem tego hotelu pierwszy raz na felernej majówce - AlE wszystkie niedogodności zostały zrekompensowane całym pobytem i wszystkimi usługami za darmo. Ja proponuje aby następnym razem każdy się podpisał pod swoimi wypowiedziami :)))) SZczególnie byli pracownicy żeby uargumentowali swoje informacje Adam Krzykowski Gdynia odpowiedz »

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus rozumiany... [2008-05-31 23:50 89.77.103.*]
Tam budowa lub remont trwa już 3 lata. Widzę to jako mieszkaniec Władysławowa. Zal patrzeć, to co zrobią wiosną , niszczą jesienią i od nowa na wiosnę... Wykonanie tandetne do granic mozliwości. To wszystko kosztuje, to jest praca ludzi której nikt nie szanuje. Ale skąd ta studnia bez dna z pieniedzmi..... odpowiedz »

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus rozumiany... [2008-05-25 23:27 212.87.25.*]
Dobrze, że napisaliście, bo planowaliśmy tam urlop. A może coś Państwu wiadomo na temat Hotelu Rejs, który wydaje się buć na tej samej ulicy? odpowiedz »

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus rozumiany... [2008-05-27 15:35 79.190.7.*]
Hotel REJS- polecam atmosfera pensjonatu, a nie dużego hotelu bardzo mila obsługa w gabinetach odnowy
Velaves - tez sie nabrałam lepiej omijać z daleka
odpowiedz »

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus rozumiany... [2008-05-30 12:10 193.3.225.*]
Do hotelu przylegają prywatne apartamentowce. Sa to prywatne mieszkania w większości wynajmowane przez właścicieli. Są zazwyczaj znacznie większe od hotelowych, lepiej wyposażone, posiadają balkon i garaż podziemny a co najważniejsze są znacznie tańsze. Byłem już kilka razy z rodziną. Polecam odpowiedz »

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus rozumiany... [2008-06-21 23:37 83.5.219.*]
Zgadza sie, wlasnie wrocilam, mieszkalam z 10-miesicznym synkiem w czesci apartamentowej, bylo drogo, ale super. Apartament ma 47m2, wszelkie udogodnienia i wyposazenie dla dzieci (łózeczko, wanienka, fotelik do karmienia, zabezpieczenia kontaktow itd), a hotel rzeczywscie - ładny, ale nieprzyjazny, bedac gosciem apartamentu nie moglam korzystac z niczego, a chciaalm np z basenu. Rejs odwiedzalismy i na sniadanie, i do pokoju zabaw dla dzieci - dobre wrazenie. odpowiedz »

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus rozumiany... [2009-06-13 14:19 83.6.218.*]
Proszę pamiętać, że Velaves to nie tylko hotel ale także prywatne apartamenty wynajmowane przez uczciwych ludzi. Standard i jakość o niebo lepsze, nie mówiąc o cenie. Wystarczy poszukać w portalach turystycznych. Trzeba kierować się lokalizacją bo hotel zabronił tym osobom używać nazwy Velaves. Znajdziecie tam porządny standard i spokój a przy okazji zapłacicie znacznie mniej niż w hotelu. Oferta jest o niebo lepsza szczególnie dla rodzin. Wszystkie apartamenty mają anaks kuchenny a większość z nich także garaż podziemny. Hotel nie ma garażu podziemnego bo zbudował tam salę konferencyjną a swoich zmotoryzowanych gości umieszcza na parkingu przy pensjonacie Anabella lub przy porcie. odpowiedz »

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus rozumiany... [2008-11-16 13:09 81.190.93.*]
kobieto, szkoda że nie napisałaś wszystkiego - dlaczego nie mogłaś korzystać z wszystkich usług hotelu. Ja też czasami przebywam w tych apartamentach bo kieyś moja rodzina taki wykupiła od Hotelu.
I jest tak że własciciele wynajmują taki apartament a nie hotel - więc nie dziw się dlaczego miałabyś dostać coś za free Przecież też nie chodzisz do pracy za darmo
odpowiedz »

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus rozumiany... [2009-01-01 16:15 85.237.171.*]
a ty co? pracownik hotelu tak? odpowiedz »

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus rozumiany... [2009-05-29 11:56 62.225.160.*]
Hotel Velaves- to nieporozimienie. Hotel absolutnie nie jest przyjazny matce i dziecku np. zaproponowano mi pokoj, do którego musiałam pokonać kilometry, piętra, półpiętra, korytarze, łaczniki itd. to wszystko bez windy (byłam z 1,2 miesiecznym dzieckiem). Brak kompetentnej obsługi. Mam wrażenie, że pracownicy hotelu bez wyjątku to przypadkowe osoby, które nie mają zupelnie doświadczenia w branży hotelarskiej.
Brak parkingu, a podziemny kosztuje 30 zł za dzień, podobno nie było miejsc, choć parking świecił pustkami. Jedzenie monotematyczne, ciage to samo. W trakcie pobytu zmieniono mi ofertę bez poinformowania mnie o tym tzn. zamiast bufetu okazało się, że mam 2 dania do wyboru. Basen wewnątrz budynku zupełnie nie przystosowany dla dzieci, zimna i głęboka woda. Podczas mojego tygodniowego pobytu 4.-10.05.09 ok. 4 x były eventy dla firm, co oznaczało głosną muzyke do rana, tłumy ludzi ok. 100 os. na śniadaniu itd. Jeszcze kilka słów o SPA. Masaż filipiński- przereklamowany, pedicure trwa 30 min i nie ma nic wspólnego z profesjonalizmem np. moczyłam nogi w zwykłej misce z zimną wodą. Kapsuła- panienka tajskiej urody pokazala mi palcem, że mam sie położyć i wyszła. Wrociła, na szczescie, po 30 min, uff
Odradzam zdecydowanie pobyt w tym hotelu.
Agata
odpowiedz »

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus rozumiany... [2008-08-12 14:40 194.169.228.*]
W Velavesie jest bardzo fajnie wiem bo byłam i nie oszkuj ludzi odpowiedz »

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus rozumiany... [2008-08-16 20:48 89.76.161.*]
nie zgodzę się, znam Darka i wiem jaki jest, a jest zbyt pewny siebie i zadufany w sobie, ludzi traktuje jak przepraszam za wyrażenie ale jak szmaty, nie mówiąc o pracownikach. Nikt z osób które chciał zwerbować z pewnej kawiarni nie chciał u niego pracować. Podobno jest jeszcze bardziej wyrachowany niż był i dąży do celu po trupach odpowiedz »

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus rozumiany... [2009-05-10 20:10 94.254.229.*]
Czy mowa jest Darku Guzku z Warszawy. mający brata Jacka? odpowiedz »

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus rozumiany... [2009-05-10 20:00 94.254.179.*]
Czu to ten Guzek co pracował w TUI, a teraz zapomniał o Warszawie odpowiedz »

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus rozumiany... [2008-09-12 13:45 85.221.190.*]
Witam.Widze ze nie mało osob zna Darka .... no potwierdze teze ze Darek ma prooblemy z własną osobowościa.Zepsuty i nie potrafiacy sobie z ttym poradzic.
Pozdrawiam

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus... [2009-03-01 13:18 83.11.8.*]
Darek jest super gosciem i jesli ktos zle pisze o nim to znaczy ze jednak go nie zna!!
ludzie zazdroszcza sukcesu i wypisują glupoty.
pracownicy go podobno chwala bo jest dobrym szefem,ale tego nie wiem osobiscie.

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus... [2009-08-05 14:24 83.30.233.*]
nie poznałam pana Darka osobiście ale miałam okazję pracować kilka dni w jego hotelu. Tylko kilka dni bo panu Darkowi odwidziało się i kazał zwolnić prawie wszystkich sezonowych pracowników. Nie ma to jak jechać do pracy na drugi koniec Polski i przyjechać do domu bez grosza. Dziękujemy panie Darku!! odpowiedz »

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus... [2008-11-16 12:47 81.190.93.*]
ato jest portal turystyczny czy pamietnik zawiedzonych pracowników i przyjaciół tragedia anonimowości w internecie ak odpowiedz »

Hotel Velaves we Władysławowie-luksus... [2009-01-01 16:18 85.237.171.*]
a ty sponsorowany przez hotel do wypisywania bzdur? odpowiedz »

Powrót do wątkówOdśwież

Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce

© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.