TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Lotnisko Okęcie

Data wysłania: 2006-08-07 10:46 Autor: Czytelnik IP 157.158.14.*

Witam
Wczoraj mialem okazję wylądować na Okęciu po dwoćh latach przerwy i oby następna przerwa była jak najdłuższa....
Samolot z Malty wylądował pumktualnie o 13.40 i zaczęło się, najpierw osiągnął pozycję finalną gdzieś w dalekim miejscu od miejsc gdzie zdecydowana większość samolotów się zatrzymuje, po kilku minutach pojawił sie samochod Tico z cateringu, po kilku nastęnych podjechały schody, po przewiezieniu nas do hali bagażowej okazało się po kilkunastu minutach że bagaż będzie dostępny za około 30 minut (komunikaty wypowiadane bardzo cicho i bardzo niewyraźnie), w sumie na bagaż oczekiwanie wynosilo dokładnie 1h 40 minut... lot trwał 2 h 40, no nic bagaż już był więć szybko po bilet na ekspres do Orbisu w hali przylotów ale na biurku chyba pernamentny komunikat "Z powodu awarii łączy sprzedaz biletów niemożliwa...." więc po bilet komunikacji miejskiej do salonu prasowego, w międzyczasie wyczytałem w "Dzieinniku" na pierwszej stronie informacje o tym że Okęciem ma kierować niedoświadczony asystent, więc albo już kieruje albo niech zacznie bo to co teraz się dzieje jest dowodem na to że jest źle... z megafonu rozlegał się komunikat o awarii systemu odpraw :)
Kiepskie to nasze Okęcie...
Marek Korecki

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję