TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Transport

Centralwings uruchamia call center w języku francuskim

Data wysłania: 2006-12-06 08:30 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Call Center Centralwings rozszerza swoją ofertę. Teraz konsultanci udzielają informacji o aktualnym rozkładzie i promocjach także w języku francuskim. Wkrótce uruchomiony zostanie również dodatkowy numer telefonu dla pasażerów Centralwings.

Każdego dnia z usług Call Center Centralwings korzysta do 2500 osób - to czterokrotnie więcej niż rok temu. Co dziesiąta rozmowa przeprowadzana jest w języku obcym: angielskim, włoskim lub niemieckim. Teraz telefoniczną rezerwacje biletów Centralwings można przeprowadzić także po francusku.

- Jeszcze w tym roku wchodzimy na rynek francuski, otwieramy pierwsze regularne połączenie Centralwings pomiędzy Polską a Francją, nasze samoloty polecą do Lille. Uznaliśmy więc, że konieczne jest rozszerzenie oferty Call Center. Chcemy, by nasi pasażerowie ze wszystkich krajów Unii, do których latamy, mogli korzystać z usług konsultantów - mówi Iza Bogus, rzecznik prasowy Centralwings.

Konsultanci w Centrum Obsługi Centralwings przez 24 godziny na dobę udzielają informacji o lotach, sprzedają bilety, wprowadzają zmiany w istniejących rezerwacjach (np. zmianę nazwiska pasażera), współpracują z biurami podróży. Liczba sprzedawanych przez nich biletów stanowi około 6 proc. wszystkich sprzedawanych biletów Centralwings. Głównym kanałem sprzedaży pozostaje nadal Internet. Poprzez stronę www.centralwings.com pasażerowie kupują prawie 80 proc. biletów.

Od 1 października 2006 roku Centralwings wprowadza dodatkowy numer do Call Center: 0-801-080-112
Koszt rezerwacji biletu poprzez Call Center wynosi 15 PLN za pasażera.

    • Czy ceny podawane przez Firmę to ceny brutto? 

      [2006-12-06 08:30 213.134.152.*]

      Rzecznik prasowy Centralwings powiedziała coraz bardziej znanej redakcji, że ceny biletów są podawane jako brutto.
      Co Pani rzecznik przez to rozumie, skoro na internetowych stronach można przeczytać, że bilet do Amsterdamu kosztuje 9 zł a do innych miast poniżej stu złotych. Oczywiście, przy cenach jest uwaga, że dochodzą opłaty dodatkowe. Może linie Centralwings nie wprowadzają pasażerów w błąd, ale inaczej interpretuja słowo "brutto"?
      Kiedy Linie wprowadzą zasadę podawania cen ostatecznych (jak w placówkach handlowych) na podstawie zaleceń Komisji Europejskiej?
      Pozdrawiam z Gdyni
      Mirosław Naleziński   odpowiedz »

    • Call Center po francusku Centralwings 

      [2009-01-25 12:45 85.222.86.*]

      I am looking for a Job...I speak french and english.   odpowiedz »

      • Call Center po francusku Centralwings 

        [2009-11-12 20:19 212.76.37.*]

        Z tego co wiem to rezerwacja przez Call center jest teraz równiez mozliwa przez eSKY.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję