|
Wątek:
|
Oczekujący na lotnisku turyści odlecieli w końcu do Egiptu
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2006-08-29 20:46
|
Temat:
|
Oczekujący na lotnisku turyści odlecieli w końcu do Egiptu
|
Treść:
|
Aktualność: Kilkudziesięciu turystów oczekujących na lot do Egiptu odleciało w końcu z warszawskiego lotniska Okęcie. Lot zaplanowany na sobotę przekładano, z powodu awarii samolotu. Kilkakrotnie zapewniano o rychłym podstawieniu samolotu - podało radio RMF FM.
Turyści mieli wylecieć z Warszawy do Egiptu już w sobotę. Lot jednak został przełożony na niedzielę. Kiedy na lotnisku zjawili się pasażerowie, okazało się, że są kolejne opóźnienia. Ponad 40 osób noc spędziło zatem w hotelu. Niestety nastepnego dnia rano ponownie się okazało, że ich lot został przełożony. Dziś w końcu udało się wylecieć.
- Firma Ecco Holiday zaproponowała pechowym klientom za każdy dzień zwłoki 40 dolarów na kolejną wycieczkę do wydania… w ich biurze - dowiedział się reporter RMF Paweł Świąder.
|
Odpowiedzi:
Przełożony wylot do Egiptu [2006-08-29 20:46 195.164.6.*]
1. Do Hurghady odleciało liniami Air Memphis 145 turystów. 2. 31 osób, których nie udało sie poinformować o zmianie terminu wylotu, spowodowanej koniecznośćia oczekiwania na przywóz częśći zapasowej spoza Egiptu , zostało zakwaterowanych w dwuosobowych pokojach ze śniadaniem w hotelu MARRIOTT COURTYARD przy lotnisku. Kilka osób "zaserwowało " sobie ROOM SERVICE - POSIŁEK DO POKOJU na mój koszt. 3. Planowany wylot z Warszawy - niedziela 27 sierpnia godz. 00:00 Wstępny planowany wylot następnego dnia godz. 13:10 Lądowanie samolotu MD-83 /URCEL z Hurghady 17:25, odlot z Warszawy godz. 18:30 - opóżnienie nastąpiło z przyczyn związanych z bezpieczeństwem lotu - instalacja i próba techniczna w Egipcie. 4. Pasażerowie otrzymali w trakcie oczekiwania informacje o opóżnieniu -przy odprawie -o godz. 12:30 ; o godz.15:05; o godz. 17:35 zostali poproszeni do wyjścia nr 3 celem kontroli bezpieczeństwa i przejścia do "gate". 5. Przy wyjściu do samolotu pasażerowie otrzymali tzw. refreshment meal - posilek/kanapka i napój/. W samolocie ponadto podano gorące porcje - rejs zostal zakupiony przez touroperatora bez posiłków tak samo jak loty z CENTRALWINGS i FISCHER AIR. 6. Koordynacją całości, płatnościami za hotel i posilek , łacznościa z przewożnikiem zająłem się osobiście , grzecznościowo na prośbę linii lotniczej / Air Memphis nie posiada swojego przedstawiciela / z własnych środków. Wniosek - trochę obiektywizmu, mniej sensacji i histerii. A.B.S. ADAM STANKIEWICZ MDL OKECIE WARSZAWA tel.022 650 3691 fax.022 650 3692 a.b.s.adam@wp.pl odpowiedz » Przełożony wylot do Egiptu [2007-06-12 18:59 212.76.37.*]
Co Pan sądzi o zmianach godzin odlotu przez Centralwings + Ecco Holiday? Klient zostaje, wbrew swoim planom i wcześniejszym ustaleniom zmuszony do lotu następnrgo dnia w nocy o 3:30 zamiast o 16:00. W perspektywie 11 i 1/2 godzin oczekiwania na walizkach. Czy w przypadku takiej zmiany należy się opieka biura, hotel, negocjacje o innym powrocie, czy tylko może Pani zrezygnować tracąc 50% wpłaty. odpowiedz » Przełożony wylot do Egiptu [2006-09-04 17:01 212.244.252.*]
Do Pana A.Stankiewicza Szanowny Panie, z tego co zrozumiałem jest Pan pracownikiem portu lotniczego i wszystkie Pańskie działania zostały podjęte z inicjatywy i na koszt linii Air Memphis. Jestem jednym z tych 145 pasażerów, którzy koczowali na lotnisku i zapewniam Pana że nie mam żadnych pretensji do Air Memphis, nie słyszałem też by ktokolwiek z pozostałych pasażerów miał do nich pretensje cały nasz żal skierowany jest do organizatora wyjazdu tj. f-my Ecco Holliday bo to im płaciliśmy za zorganizowanie transportu+zakwaterowania+wyżywienia, ich zachowanie w sprawie od samego początku było skandaliczne a propozycję rekompensaty w postaci 20$ na osobę ( i to w postaci upustu w cenie na ich wycieczki ) za utratę 1 z 7 dni pobytu w Hurgadzie uważam za kuriozum i szczyt bezczelności co więcej jak dowiedziałem się na miejscu (w Hurgadzie) Ecco mogło wiedzieć o opóźnieniu już w sobotę a może nawet i wcześniej !!! dodatkowej pikanterii sprawie dodaje fakt, że zostaliśmy "oszukani" zaraz po przylocie na lotnisku w Hurgadzie, gdzie pobrano od każdej osoby po 20$ opłaty wizowej podczas gdy nawet ambasada Egiptu w Polsce potwierdza, że koszt wizy to 15$, oraz "dziwna" reakcja urzędniczki zajmującej się sprawami skarg na biura podróży w Wielkopolskim Urzędzie Marszałkowskim nie zamierzam zostawić tak tej sprawy , obecnie wszystkie posiadane dokumenty złożyłem do analizy prawnej i jeśli nie będzie innej możliwości sprawdzie znajdzie finał w sądzie Pozdrawiam Zadowolony z wyjazdu Niezadowolony z usług Ecco Holiday odpowiedz »
|