Forum turystyczneTurystyka forum

Autor: Czytelnik IP 83.3.241.*
Data wysłania: 2009-11-18 15:04
Temat: DINOLANDIA NOWO OTWARTY PARK ROZRYWKI W INWAŁDZIE
Treść: DINOLANDIA to park rodzinnej rozrywki w Inwałdzie, położony obok drogi krajowej T52. W malowniczej scenerii parku jurajskiego można obejrzeć około 130 wszystkich eksponatów a przede wszystkim spedzić miło czas.
DINOLANDIA zatroszczyła się o swoich najmłodszych odwiedzających oferując im wiele atrakcji: Jaskinię Tajemnic dla szukających wrażeń, Plażę dla odkrywców, plac zabaw i wiele innych...
Park oferuje także aktywny wypoczynek: specjalnie przygotowany Crazy Tyrol, aby oglądać dinozaury z lotu ptaka, i jego odpowiednik w formie toru przeszkód dla dzieci, ściankę wspinaczkową. WParku można spotkać mistrza Polski w wspinaczce ściankowej, zdobywce wielu prestiżowych europejskich nagród oraz członka kadry narodowej - Łukasza Świrka.
Dla chcących spędzić czasu z rodziną Park oferuje mini golfa i grę w petanque.
DINOLANDIA TO NOWE MIEJSCE ROZRYWKI W MAŁOPOLSCE, KTÓRE WARTO ODWIEDZIĆ!

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

DINOLANDIA NOWO OTWARTY PARK ROZRYWKI W INWAŁDZIE [2012-01-18 15:04 83.27.47.*]
Warto zobaczyć te wszystkie mezozoiczne gady. Byłam w te wakacje i świetnie się bawiłam razem z dziećmi. Zwłaszcza, że wtedy Dinolandię odwiedziły czarownice. Szkoda tylko, że za wszystkie trzeba płacić, ale z drugiej strony tak jest w każdym parku. odpowiedz »

[usunięto] [2013-08-29 10:18 195.234.8.*]
[wypowiedź została usunięta] odpowiedz »

DINOLANDIA NOWO OTWARTY PARK ROZRYWKI W INWAŁDZIE [2014-09-04 16:13 83.19.227.*]
Byłam na tym Oblężeniu fajna rzecz.
Ale teraz mają super opcję, że wszystko jest w cenie biletu wstępu.
Dzieciaki szaleją do woli. Kule wodne, trampoliny, park linowy, ścianka bez limitu-wyszaleliśmy się jak nigdy.
Fajne jest tez mini golf i ta jaksinia tajemnic-można się pogubić.
odpowiedz »

DINOLANDIA NOWO OTWARTY PARK ROZRYWKI W INWAŁDZIE [2015-10-16 15:21 83.19.227.*]
Oblężenie?? To chyba w Warowni :) Przed wakacjami organizowałam wycieczkę dla mojej klasy do Dinolandii i byłam miło zaskoczona. Jeszcze 3 lata temu za wszelkie "atrakcje" trzeba było dodatkowo płacić. Teraz wszystko było w cenie biletu. Przy rezerwacji poinformowano mnie, że na Ściankę wspinaczkową i park linowy potrzebne są specjalne zgody (cała szczęście są ona dostępne również na stronie, rodzice sami mogli zadecydować czy ich dziecko będzie ,mogło skorzystać). Zgłosiłam wcześniej, że moja klasa chce z tego skorzystać i to był strzał w 10, bo mieliśmy specjalnie wytypowanych pracowników, których pozapinali dzieci i czuwali nad ich bezpieczeństwem. Ciekawą formę ma też oprowadzanie. Chociaż nasza przewodniczka była bardzo młoda (zastanawiałam się czy jest pełnoletnia, ale rozwiała moje wątpliwości), jej wiedza o dinozaurach była duża i żaden z moich czasem nieco dociekliwych uczniów jej nie "zagiął". Pewnie wrócę tam z następną klasą. odpowiedz »

DINOLANDIA NOWO OTWARTY PARK ROZRYWKI W INWAŁDZIE [2011-07-10 00:22 87.96.102.*]
A może wiecie w jakiej cenie jest ta sciana wspinaczkowa, golf i inne atrakcje? odpowiedz »

DINOLANDIA NOWO OTWARTY PARK ROZRYWKI W INWAŁDZIE [2010-08-11 00:58 83.7.202.*]
Ludzie zobaczcie z jakiego IP to jest pisane .... 3 bardzo pozytrywne posty z jednego IP ... witamy właścicieli dinolandii na forum :( po prostu brak słow .... no ale jak ludzie nie piszą nic dobrego to trzeba coś o sobie napisac...
DRAMAT !!!!!!!!!!!!

DINOLANDIA NOWO OTWARTY PARK ROZRYWKI W INWAŁDZIE [2010-07-26 14:19 83.9.172.*]
Dinolandia to świetne miejsce dla osób w każdym wieku. Wiem ponieważ byłam tam z moimi wnukami, którzy mogli odkopać na plaży wielki szkielet dinozaura, pobawić się na placu zabaw i odnaleźć ukrytego dinozaura w jaskini. Ja natomiast zagrałam w mini golfa (gdybym była młodsza to skusiła bym się jeszcze na park linowy:). Muszę jeszcze wspomnieć o restauracji, w której można zjeść pyszne jedzenie i napić się wyśmienitej kawy. odpowiedz »

DINOLANDIA NOWO OTWARTY PARK ROZRYWKI W INWAŁDZIE [2009-12-02 14:16 83.3.241.*]
to super miejsce. moje male siostry były zachwycone jaskinia i pyszną dinokanapka! mnie osobiscie podobal sie park oraz minigolf( w cenie biletu:))
polecam wszystkim

DINOLANDIA NOWO OTWARTY PARK ROZRYWKI W INWAŁDZIE [2009-11-18 15:13 83.3.241.*]
Dinolandia to park warty odwiedzenia!!! Łatwo go znaleźć, bo jest koło Parku Miniatur. Godna polecenia jest obsługa parku i restauracja z niesamowitym jedzeniem i scenerią. W gablotkach w restauracji znajdują się prawdziwe zęby spinozaura, jednego z okazów mieszczących się w parku... odpowiedz »

DINOLANDIA NOWO OTWARTY PARK ROZRYWKI W INWAŁDZIE [2010-07-26 14:50 83.9.172.*]
Byłem niedawno z przyjaciółmi w tym parku i bawiliśmy się wyśmienicie!!! Przez wakacje można tam zagrać w minigolfa i bule za darmo więc skorzystaliśmy (przegrany miał postawić wszystkim piwo:). Mieliśmy niezły ubaw:) Wrócimy tam na pewno na jakąś organizowaną przez nich imprezkę bo słyszeliśmy, że też są super. odpowiedz »

DINOLANDIA NOWO OTWARTY PARK ROZRYWKI W INWAŁDZIE [2011-12-07 19:14 83.19.227.*]
Ja też byłam z przyjaciółmi w tym parku tego lata. Świetnie bawiliśmy się. Ściana wpinaczkowa i zjazdy tyrolskie to atrakcje które polecam młodzieży w moim wieku, czyli haha 25 lat. Po wszystki zjedliśmy stripsy z pyszną sałatą. Wrócimy tam znowu w nastepne wakacje, a może i zimą, bo wtedy podobo też jest tam co robic. odpowiedz »

DINOLANDIA NOWO OTWARTY PARK ROZRYWKI W INWAŁDZIE [2009-11-18 15:08 83.3.241.*]
Byłam i wiem, że jest naprawdę extra! A przede wszystkim podobało się moim Dzieciom. Chcę dodać,że na terenie parku jest wyjątkowa restauracja z przepysznym jedzeniem, a także sklepik. Łatwo tam trafić, bo mieści sie obok Parku Miniatur i oba te parki są godne polecenia. odpowiedz »

DINOLANDIA NOWO OTWARTY PARK ROZRYWKI W INWAŁDZIE [2010-08-04 11:33 83.238.168.*]
Chętne się tam wybiorę, jak tylko będę miała z kim... Asia_podróże odpowiedz »

DINOLANDIA NOWO OTWARTY PARK ROZRYWKI W INWAŁDZIE [2011-12-07 19:19 83.19.227.*]
Ja już byłam i jeszcze tam wróce :), bo warto!!! odpowiedz »

Powrót do wątkówOdśwież

Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce

© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.