Forum turystyczneTurystyka forum

Data wysłania: 2009-05-07 23:41
Temat: Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa
Treść: Witam.
Czy korzystał ktoś z oferty tego Biura Podróży. Proszę o opinie. Głównie chodzi mi o Egipt.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2013-12-20 13:20 77.253.183.*]
Nie polecam! Ceny może i najbardziej atrakcyjne (zwłaszcza jeśli chodzi o Turcję) ale na tym lista zalet się kończy. 1. Opóźnienie wylotu z Polski o 14 godzin skutkiem czego urlop skrócony o 1,5 dnia; na złożoną reklamację otrzymałam odp. że otrzymam 5% rabatu na kolejne wczasy z tym biurem - kpina, więcej z ich oferty nie skorzystam 2. Rekomendują hotele z Salmonellą - wróciłam z chorym 3 latkiem z podejrzeniem Sepsy, bo salmonella lubi ją wywoływać a na złożoną reklamację dowiedziałam się, że to moja wina, bo mogłam skorzystać z proponowanej przez rezydenta zmiany hotelu w pierwszym dniu pobytu...dramat! Cóż, nie wiedziałam, że proponują hotel bez salmonelli, dodam, że byłam w 5* hotelu z opcją Ultra ALL! Prostacki personel, który mojemu mężowi, że jest bezczelny, kiedy przyszedł wyjaśnić sprawę opóźnienia wylotu. Powrót opóźniony o 4 godziny, o czym dowiedzieliśmy się już na lotnisku, więc koczowaliśmy z chorym dzieckiem 6 godzin... Nie żałujcie kiluset pln więcej, w zamian za komfort i spokojny urlop. Odradzam! odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2013-10-31 00:35 164.127.251.*]
ostrzegam wszystkich przed tym biurem dla mnie to są zwykli oszuści. wykupiona wycieczka dla trzech osób do tunezji wylot31.10.2013.dzieki agentowi biura podrózy ktory nie mogł doczekac sie od viva club potwierdzenia godziny wylotu i sam zadzwonił do nich o co chodzi panienka pracująca w tym biurze stwierdziła ze nie ma samolotu i w taki sposób dzien przed wylotem wspaniała wiadomosc od biiura podróży nie lecą panstwo na wczasy .nawet nie pofatygowali sie zeby nas o tym osobiscie powiadomic.przestrzegam wszystkich uwazajcie na to biuro bo nigdy nie wiadomo co z ich strony moze sie wydarzyć odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2013-10-31 00:40 164.127.251.*]
oszusci i jeszcze raz oszusci nigdy wiecej doczynienia z tym biurem odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2012-11-03 11:38 83.22.79.*]
ja byłam w sierpniu w turcji, zmieniono nam wylot zamiast z katowic to z krakowa, dowóz busikami, ale najgorsza w turcji jest rezydentka, ma wszystko w d....., jest beznadziejna odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2013-08-08 23:31 89.79.98.*]
Ja wróciłem wczoraj z Turcji z hotelu galaxy beach. Rezydent nawet nas nie odwiózł do hotelu - tylko Turek autokarem. Przy powrocie było to samo - tylko kierowca Turek przyjechał po nas autokarem. Na lotnisku nie pojawił się rezydent z Viva Clubu, olali nas. odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2012-10-03 14:33 89.25.157.*]
Byłam z viva club w Turcji, W przedostatni dzien pobytu dowiedzieliśmy sie, ze mamy za kilka godz samolot.. Do tego wylot zamiast do katowic, to do krakowa a potem stamtąd busik. Były obiecanki cacanki, że jak wrócimy i napiszemy reklamacje, to dostaniemy zwrot części pieniędzy za niewywiązanie się z umowy. Ale biuro się wycwaniło i wynajęło prawnika,. który w imieniu biura pisał do ludzi listy z informacją, że odszkodowanie nie zostanie nam wypłacone, bo nam się nie należy!!! Nie polecam tego biura, najgorsze z jakim byłam. Co z tego, że ma się umowe, warunki imprezy itp. Nic, bo i tak nie dostaniecie spowrotem swoich pieniedzy! odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2013-01-09 23:36 46.31.32.*]
Jestem w trakcie rozmów z prawnikiem na temat pozwu!!! Tyle mogę powiedzieć na ten temat! Pierwszy i ostatni raz z tym biurem - to na pewno! Po przeczytaniu wielu niepochlebnych opinii na temat biura jeszcze przed wykupieniem wycieczki, obawiałam się, ale nie wierzyłam, że coś może pójść nie tak - zaryzykowałam i to był błąd. Sam hotel: wszystko zgodne z opisem, gorzej z rezydentem, którego nigdy nie było i właściwie do niczego nam nie był potrzebny, chyba że do reklamowania własnych wycieczek 2 razy droższych niż na mieście. Droga powrotna... i tu zaczynają się schody... Jest godzina 21.. jesteśmy spakowani, bo wg wstępnych za 2 godziny miała być zbiórka kiedy jest wylot. Oczywiście się pozmieniało.. A informację o tym dosłownie wymusiliśmy od rezydenta. Jak się okazało.. zamiast do Warszawy lecimy do Gdańska! No i wcale nie na drugie wakacje.. lecz po to, żeby nasz podróż trwała 14 godzin zamiast 6! Od rezydenta jeszcze przed wylotem oczekiwałam wyjaśnień - nic z tego - powiedział, że on nie wie, że to wszystko szef załatwiał i że nie może nam pomóc. Rzucił słuchawką, a potem już nie odbierał. Infolinia Viva Club nie jest czynna 24h na dobę, więc nie było możliwości skontaktowania się z kimkolwiek, jedynym źródłem informacji był właśnie rezydent - reprezentant biura, które nazwałam przydomkiem KPINA CLUB. Nie wiedzieliśmy jak wrócimy z Gdańska..czy sami mamy sobie coś rezerwować, czy zwrócą nam za to pieniądze, czy nie wiadomo co jeszcze. Informacja byla podana tylko taka: "transport opłacony" i to napisał arabski rezydent i nie potrafił tego wytłumaczyć. W umowie jasno było napisane, że wykupujemy wycieczkę z przelotem w dwie strony z Warszawy i spowrotem do Warszawy. Pani adwokat, która odpisała mi na moją reklamację twierdzi, że nie ma żadnych powodów do jakiegokolwiek zadośćuczynienia. I Pani adwokat i kosultani podawali chyba ze 4 różne nie pokrywające się ze sobą powody zmian. Jak to możliwe, że każdy mówi coś innego? A lot pierwotnie planowany... niegdy nie istniał. Lot widmo - tak twierdzi przewoźnik. Fajną zabawę sobie zrobiło Viva Club, życzę im szybkiej upadłości. Śmiesznym jest, że nie zaproponowali nam nawet rabatu na kolejne wakacje. Spokojnie... spotkamy się w sądzie. Oprócz mnie i mojego chłopaka jeszcze kilka osób znalazło się w tej samej sytuacji. A druga połowa wycieczki wyjechała zgodnie z planem - biuro dokonało pięknej selekcji: młodych i bezradnych do Gdańska, a starszych, którzy mogliby zrobić o to jakąś awanturę wysłali zgodnie z planem. Gratulacje! Stragan na bazarze, a nie firma.
Nie traćcie pieniędzy, nie korzystajcie z usług tego biura.
odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2012-10-31 21:10 217.144.217.*]
no to witam w elicie. Nas zamiast do Krakowa to wywiezli do Wrocławia i stamtad busem o czym zostalismy poinformowani dopiero na lotniosku we Wrocławiu. Z tego co czytam teraz w opiniach na roznych portalach to to Biuro Podrozy wlasnie z tego slynie ze wywoza ludzi na inne lotniska a pozniej pzrewoza busami, zreszta Pan ktory nas przewozil sam to potwierdzil !!!! Pozatym zmieniaja daty wylotu co 5 minut i naczesciej skrajcaja czas pobytu o jeden dzien. odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2012-08-17 18:20 88.199.242.*]
Jesteśmy w pełni zadowoleni z tego biura!! Nie ma się czego obawiać ,biuro podróży Viva Club w pełni wywiązało się z oferty!! odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2013-10-17 14:38 79.190.38.*]
A ja nie jestem zadowolona tak do końca. Przy powrocie błędna informacja o godzinie wyjazdu z hotelu na lotnisko. Dobrze, ze coś nas tknęło i zdałysmy pokój o 2 godziny wcześniej. Odpowiedź Rezydenta- o pomyliła sie pani jak pisała. Tylko dzisiaj takie pomyłki to strata dla firmy. Ja się wściekłam w hotelu. Poniewąz w czerwcu byłam w tym samym hotelu i było super, ale byłam z innym biurem oczekiwałam również takiego samego standardu. Krew mnie zalała jak zobaczylam pokój. W starej części hoteli, pokój dużo mniejszy na 2 osoby. Widok na budynki gospodarcze i drogę pracowników do i z pracy. Zero prywatności. W tą część hotelu włożono samych polaków i rosjan. Niech no mi się trafią z Tunezji też ich wsadzę w piwniczną izbę. Na moje pytanie powiedziano mi, ze mozna to załatwić dajac kasę. No nie! w Polsce nie daję łapówek się za ładny pokój w hotelu. Tutaj tez nie będę dawała! Wydawało mi się, że skoro współwłaścicielem biura jest osoba z kraju arabskiego będę też goście tego biura traktowani jak niemcy, belgowie czy francuzi w hotelu. E nic bardziej mylnego - do nory słowianie! No i oczywiście odpowiednio byla traktowana przez obsługę sprzatającą ta część hotelu. U jednych od razu wywaliła z brodzika woda cały korytarz w wodzie, myśmy walczyły jak lwice o ręczniki, które nam zabierano i nie dawno nowych. Zostałam w tym pokoju bo nie chciałam psuc sobie wakacji. Ale Panie Mahmudzie u Was w narodzie też nie ma solidarności bo gdyby była to Pana goście byliby traktowani na równi z innymi. Łapówkę za pokój. Nigdy! Zapłaciłam tak jak inne nacje ani mniej ani więcej. A napiwki kelnerom to już zawsze daję bo w Polsce tez jest to normalka. Tylko, ze oni swoim usmiechem od rana rekompensowali potknięcia. Miałam zorganizować taam Konferencję Firmy. Nie, o nie. Będzie ale w innym miejscu. Wydaje mi sie, że wlaściciel biura powinien postawić się przy negocjajcjach w Tunezji. Naze złotówki w przeliczeniu na EUro dają tyle samo co płacą inne nacje więc standart pokoi też nam się należy taki sam. odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2012-08-15 19:18 88.156.109.*]
Byliśmy na 2-tygodniowym wyjeździe z biurem Viva Club w Bułgarii. Zgodnie z obietnicą otrzymaliśmy potwierdzenie wylotu i pomimo jego około 2-godzinnego opóźnienia (którego się spodziewaliśmy), a które było spowodowane liniami lotniczymi OLT EXPRESS - wylecieliśmy. Na lotnisku w Burgas, czekał na nas ubrany w niebieską firmowa koszulkę, rezydent z wielką tablicą VIBVA CLUB, której nie można było przeoczyć :) Podczas dojazdu do hotelu, zostały nam wręczone koperty z przewodnikiem po Bułgarii, zalecanymi wycieczkami, informacjami w przypadku gdyby ktoś potrzebował lekarza oraz numerem telefonu do rezydenta, który następnie polecił nam co mozna zobaczyć w Bułgarii, gdzie wymieniać pieniądze, w którym sklepie kupować, jaka waluta obowiązuje, która jest godzina, jak się najlepiej przemieszczać, na co uważać...wszystko. Po dostarczeniu nas do hotelu upewnił się, że wszystko jest ok i pojechał z kolejna grupą osób. Przez cały okres pobytu odpowiadał na nasze wszystkie sms, nawet te, gdy pytaliśmy gdzie znajduje się poczta :). Mówił idealnie po polsku. Na dwa dni przed wylotem poinformował nas, że pozostajemy na koszt biura podróży jedną dobę dłużej i podał dokładnie godzinę zbiórki przed hotelem, oraz godzinę wylotu i przylotu do Polski (nie powiedział, że OLT EXPRESS upadł - o czym wiedzieliśmy, tylko ujął to w ten sposób, że w niedziele nie ma już lotów = nie tworzył niepotrzebnego zamieszania). Po przyjeździe po nas od razu zapytał czy mamy paszporty/dowód osobisty, w autobusie przekazał numer lotu i czekał aby wszyscy oddali bagaże. Jestemy bardzo zadowoleni z opieki i organizacji. Polecamy i pozdrawiamy :) odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2012-08-15 19:14 88.156.109.*]

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2012-08-02 21:37 164.127.59.*]
Viva to palanty odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2012-09-09 19:36 87.97.170.*]
Dlaczego mnie nikt nie informuje o której mam jutro 10.09.12 r wylot ,jest niedziela.Majka Renkel .Jestem w Bulgariii .Rezydent nie odpowiada .tel mòj 517469323 odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2012-07-19 21:17 83.30.165.*]
Własnie wróciłam z Egiptu. Po wylądowaniu zmieniono nam hotel, rezydent godny pożałowania nawet nie poinformował nas dlaczego tak się stało. Przez dwa tygodnie nie wykazał żadnego zainteresowania nie mówiąc o tym że nawet nas nie poinformował o której mamy wylot do domu. Na koniec stwierdził że jak mi się coś nie podoba to trzeba napisać reklamacje i skończył dyskusję. Zwykły cham ale mu widocznie na pracy nie zależy.Zależy co kto lubi. odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2012-08-02 21:29 92.63.34.*]
My jedziemy z tym biurem w sierpniu ...czy mam się czegoś obawiać ...?? odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2012-08-09 18:39 31.63.235.*]
My też odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2012-08-09 20:52 83.24.23.*]
Ja tez z rodzinka odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2012-08-06 18:36 83.5.244.*]
Tak to chyba ok. Ja z rodzina pojechaliśmy i wróciliśmy. Tylko że nam bez uprzedzenia zmienili hotel, rezydent był chamski i nawe nas nie poinformował o terminie powrotu do kraju. Może Wam się uda urlop bez niespodzianek:) odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2012-07-20 11:59 212.160.154.*]
A jaki hotel mieliście mieć? Jaki dostaliście? Lepszy czy gorszy, bo to ma znaczenie. odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2012-06-20 18:00 88.156.99.*]
Szczerze polecam. Nie znaliśmy wcześniej tego biura, więc mieliśmy pewne obawy. Okazały się niepotrzebne, gdyż z wyjazdu jesteśmy bardzo zadowoleni. Wakacje zakupiliśmy w siedzibie firmy gdzie spotkaliśmy osobę, która rzeczowo przedstawiła ofertę bez koloryzowania i wszystko na miejscu zastaliśmy w zgodzie z jej opisem. Na miejscu w Hurghadzie organizacja na 5+, transfer z lotniska do hotelu w kooperacji z największym biurem podróży na miejscu, klimatyzowanym autokarem. Reasumując warto wybrać się na wakacje z VivaClub. odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2012-07-05 09:31 89.77.27.*]
My byliśmy z tym biurem kilka lat temu (inaczej się nazywało) w Egipcie, oszukała nas wtedy agentka, ale biuro zachowało się ok. Balismy się , ze juz po wakacjach, ale biuro stanęło na wysokości zadania (po trudnych negocjacjach) Sam pobyt wspominam bardzo miło, pełna opieka rezydenta przy przylocie i odlocie, nie kupowalismy wycieczek od rezydentki i wtedy troszkę wyczuwało się jej niechęc do nas , na pytania inne niż wycieczki nie chciała za bardzo odpowiadac , wycieczki ponad wszystko.
Ja mimo, że początki były trudne polecam to biuro
odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2011-12-08 17:58 62.84.153.*]
Z biorem podróžy VIVACLUB, bylem na wycieczce 2 tygodniowej Egipt Hurghada, od 10-25.9.2011 Co dotyczy calej wycieczki niemam negatywnych zpostrzžeń i bylem zadowolony. 6 razy bylem v Egipcie z czeskimi biórami a 1x z polskim - bez róžnicy. A v dodatku polskei bióro o 1/4 tańsza cena wycieczki, aniželi zakupiona v ČR. odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2011-08-12 20:01 195.225.246.*]
Bylismy w Egipcie , bardzo dobrze wszystko zorganizowane przez Viva club, rezydent cały czas pomocny. Nie mam zastrzeżen co do organizacji, myslę że jeszcze skorzystamy z oferty Viva Club. Jacek z Sosnowca odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-11-14 19:25 62.233.204.*]
tragedia !!!!!!!!! Zmówiliśmy wycieczkę do egiptu do hurgady, hotel-titanic beach (wartość 2 200 zł), a wylądowaliśmy w tia heights w makadi! Na lotnisku dowiedzieliśmy się ze kierowca nas zawozi do innego hotelu, ponadto rezerwacje mieliśmy tylko na 3 noclegi. Sytuacja bez wyjścia! Poprostu złodzieje, oszuści, krętacze! Jeszcze napomnę że korzystaliśmy z biura podróży goldsun- biuro podróży godne organizatora! ŻENADA ! Nie polecam nikomu strzeżcie się tego biura i organizatora! Zero wsparcia, zero pomocy ! odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2012-01-24 12:51 80.239.243.*]
Zgadzam się z tą opinią. Jeźdże z różnych biur, ale to wyjątkowo nie przypadło mi do gustu. Mogę jedynie polecić biuro, które nie robi wałków, a znajduje się też w Chorzowie. Biuro nazywa się EarthTour, pomimo, że jest dość nowym biurem byłam już Nimi kilka razy na wyjazdach i jak na razie mnie nie zawiedli odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-11-24 15:43 83.10.45.*]
co do Vivy to faktycznie wielki znak zapytania?? nam również zamienili hotel, natomiast biuro Goldsun.. nie rozumiem zastrzeżeń, pełen profesjonalizm, dzięki nim dostaliśmy rekompensatę w postaci darmowej wycieczki (tydzień rejsu po Nilu!). Pani kontaktowała się z nami i organizatorem wiele razy i w sumie uratowała nasze wakacje :-) odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-11-08 16:38 93.176.216.*]
Zalety: brak zalet !! Wady: Myślałam, że ludzie którzy wypisują negatywne opinie to mają wygórowane oczekiwania.
Ja takich nie miałam i zdecydowałam się na wakacje z vivą i bardzo żałuję.
Pani rezydentka - Ania bardzo niemiła. "jeśli nie zapłacicie za wycieczke teraz to dopłata 10$:/ "masakra! wycieczka safari to totalna porażka!! nie polecam NIKOMU!!
i ogolnie wycieczki bardzo drogie. lepiej kupić u miejscowych niż przepłacać.
a byłam na nurkowaniu z "hotelowego biura" za połowę ceny i naprawde polecam, Połowie osób zmienili hotel bez uprzedzenia. Mi zmienili, lecz się na to zgodziłam jeszcze w Polsce. To moje kolejne wakacje, lecz pierwsze z vivą.
z vivą już się nie wybiore. i szczerze NIE POLECAM
omijajcie te biuro szerokim łukiem jakies pytania: movingonstereo@o2.pl
odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-12-29 00:29 83.6.176.*]
Bardzo proszę osoby oszukane z Viva Club Polska o kontakt ze mną na adres ania_0033@wp.pl zostaliśmy okrutnie oszukani i szukamy jak najwięcej osób i dowodów, które mogą nam pomóc w wygraniu sprawy, to w jaki sposób oszukują ludzi i niszczą im wymarzone urlopy musi się skończyć! Dostaliśmy właśnie odpowiedź od biura na naszą reklamacje -śmieją się nam prosto w twarz i chyba myślą, że są bezkarni, ale to się zmieni już niebawem, dlatego proszę o kontakt odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-10-17 12:16 95.160.187.*]
Ocencie Panstwo sami .Wykupilismy wczasy z wyprzedzeniem 6-miesiecznym,z gwarancja niezmiennosci hotelu za dodatkowa oplata.Wdniu wyjazdu z lotniska dzwonilem do biura z zapytaniem czy niezaszly zmiany w programie wczasow otrzymalem odpowiedz wszystko zgodnie umowa .Po przylocie okazuje sie ze niema miejsc w hotelu jestesmy zakwaterowani w hotelu gdzie trwaja prace budowlane ,,to nie zart budowano schody,,lezac w luzku mialem widok na brudne trampki robotnika ktory chodzil po balustradzie naszego balkonu .Hotel ktory kupilismy toJangle Aqua Park a otrzymalismy no cuz bez komentarza.Dlugo mozna by opowiadac o Pani rezydenent Beacie i nasze problemy z przyjeciem reklamacji ,,niemam uprawnien do przyjecia reklamacji,,tak odpowiada rezydent biura viva club szkoda slow .Na ,,wczasach ,,bylismy w lipcu chcielismy zalatwic sprawe polubownie w naszym imieniu kancelaria adwokacka wyslala pismo oczywiscie brak jakiejkolwiek reakcji tak funkcjonuje biuro VIVA CLUB my wystepujemy na droge sadowa .Biuro kture oszukuje klientow musi poniesc konsekwencje my bedziemy dochodzic swoich racji do skutku.My odradzamy ,,TO BIURO,, w koncu urlop mamy raz w roku odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2012-08-02 23:15 194.15.124.*]
niezmiennosc hotelu za dodatkowa oplata ? nigdy o tym nnie slyszalam. nie bede sie reklamowac nie o to tu chodzi. poszukajcie moze kogos innego na wyjazd :) odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2012-08-02 23:23 194.15.124.*]
moge polecic biuro z ktoreym ja bylam. rozmowa nic nie szkodzi, zobaczycie roznice od pierwszej rozmowy. nie bede oich reklamowac zeby nie bylo ale jak chcesz to napisz dominika@poczta.onet.pl odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-10-01 17:19 178.37.132.*]
Tak naprawdę wszystko to co opisujecie moze się Wam zdarzyć bez względu na to ,czy kupicie od tych, czy innych.
Samolot bierze na pokład klientów wielu biur w tym samym czasie ,hotele też są sprzedawane nie tylko przez jednego organizatora.
Faktem jest kompetencja,lub jej brak u rezydentów.
odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-10-01 14:16 89.73.143.*]
Żenujące biuro, kompletny brak profesjonalizmu...kupilismy wakacje dla 4 osob w hotelu 4 gwiazdkowym,w rezultacie trafilismy do zupelnie innego gotelu oddalonego o jakies dobre 5km.
Rezydenci wg biura są polakami, a w czasie naszego wyjazdu rezydentem był arab, który jak sam powiedział "mówi troche po angielsku,troche po polsku"...pozdrawiam tych, którzy nie posługują się angielskim...Polskie rezydentki owszem byly dostepne,ale w okreslonych godzinach i hotelu obok..po zgloszeniu sprawy stwierdzily, ze "maja tydzien na zdecydowanie co z nami zrobic" i generalnie po 2 godzinach oczekiwania bardziej interesowalo je sprzedawanie wycieczek fakultatywnych niz wyjasnienie sprawy.
PIERWSZY I OSTATNI WYJAZD Z TYM BIUREM!!!
odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-09-06 20:56 77.236.0.*]
Kłamiesz odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-08-09 14:40 93.176.228.*]
witam, wrocilam z 2 -tygodniowych wakacji w Egipcie z tym biórem uważam, ze nie ma czego sie doczepić, wszystko zgrane od początku do końca, co do rezydentów z Sharm el Sheikh ogolna opinia dobra- zauwazmy, ze tak naprawde negatywne opinie wypisuja ci, ktorzy sa niezadowoleni z roznych przyczyn: podstawnych badż tez nie, a naprawde uwazam, ze nie ma się czego doszukiwac i wymyslać. Bez obaw polecilabym to bióro wszystkim, ktorzy nie czepiaja się szczegolow.Na takich forach opini nie wypisuja ludzie, ktorzy sa zadowoleni bo i po co, tylko tacy, którym nie sposob dogodzic:P odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-08-27 20:58 91.206.65.*]
Wakacje z Viva Club z Chorzowa W tym roku zaplanowaliśmy sobie wakacje w Egipcie.Postanowilismy skorzystać z już nam znanej z poprzednich wakacji firmy,mając nadzieję,że wypoczynek będzie udany.Kupiliśmy wczasy 10 sierpnia 2010r,wylot na 13 w piątek.Przed dokonaniem rezerwacji dzwoniłam do biura by potwierdzić czy jest wolne miejsce.Odpowiedź była pozytywna.Więc wybrałam się do biura przy zakładzie pracy męża(pośrednik)ZUH PARTNER w Dąbrowie Górniczej i dokonaliśmy rezerwacji.Wczasy wybrane-Hurghada hotel Desert Inn ***, zapłacone,więc pozostało tylko szykować walizki na wymarzony wypoczynek z rodziną.
Odlot z Katowic godz.22.15.
Na lotnisku po odprawie bagażowej i paszportowej wzywały nas głośniki by coś wyjaśnić.Jak się okazało nasze bagaże były spakowane do samolotu lecącego do Skarm.Dzięki Bogu ktoś zauważył pomyłkę i bagaże cofnięto.
Lot do Hurghady przebiegł bez zarzutu.Lądowanie ok. 2.30 w nocy.Przy autobusie,który miał nas zawieźć do hotelu dowiedzieliśmy się,że nastąpiła zmiana hotelu,na hotel BEIRUT.
Pojechaliśmy na miejsce.W hollu przygaszone światło,wokoło ciemno.Zaczęto nas kwaterować.Wreszcie przyszła nasza kolej,Pan z obsługi zabrał nasze walizki i klucz.Poszliśmy do pokoju.Dostaliśmy bungalow na samym końcu ośrodka.Praktycznie przy morzu.,,Plaża,,-czyli żwirowy piasek szerokości ok. 20 metrów prawie pod balkonem.W pokoju dostałam 3 łóżka na 4 osoby-wykupione 4 skierowania.Pan z obsługi powiedział 5 minut i się zmył.Poczekałam jakieś 15 minut i poszłam do recepcji.Było tam jeszcze sporo osób nie zakwaterowanych.Upomniałam się o 4 łóżko,więc znowu inny Pan z obsługi poszedł ze mną po dostawkę.Przyniósł mi samą,pustą ramę z łóżka-zostawił pod drzwiami i tyle co go widzieliśmy.Pokój był tak mały,że było takiej możliwości by nawet wstawić to 4 łożko.Obejrzałam pokój,łazienkę.W łazience armatura strasznie strara i brudna.Po kątach chodziły karaluchy kilku centymetrowe.
Zabraliśmy swoje bagaże i całą rodziną z 2 dzieci wróciliśmy na recepcję.W hollu zebrało się kilka rodzin,które również miały brudne pokoje i nie przyjęły ich.Ja także oddałam klucz do pokoju,nie przyjmując go.W zamian nic nam innego nie zaoferowano.
Osoba-przedstawiciel Viva Club,który rozwoził nas do hoteli również się już ulotnił.Zostaliśmy sami.Prosiliśmy pracowników recepcji o kontakt z rezydentem.Niestety nikt nam w tym nie pomógł.
Te 11 osób,które nie przyjęło pokoji,w tym nasza rodzina z 2 dzieci siedzieliśmy brudni ,zmęczeni,nie wyspani na fotelach czekając na rezydenta.Nie przyjęliśmy pokoji,ani nie korzystaliśmy z posiłków w tym hotelu. Rezydent zjawił się dopiero po 11.30.
Od rana w sobotę próbowaliśmy załatwić cokolwiek telefonicznie.Dzwoniliśmy do Viva Club w Warszawie,w Chorzowie.Niestety nikt nam nie chciał pomóc.Zaczęło się odbijanie piłeczki.Polska firma mówiła,że mamy załatwić wszystko na miejscu z rezydentem.Ale z nim nie było wcale kontaktu.Dodzwoniliśmy się do rezydenki Ani,która w bezczelny sposób powiedziała,że nie przyjęcie pokoji w tym hotelu i...
odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-08-21 17:42 77.253.69.*]
Ja wczoraj wróciłam z 2 tygodniowych wakacji w Egipcie i powiem to tak - tragedii nie bylo ale sprzedali nam wycieczke do hotelu ktory przktycznie nie istnial. Ogólnie hotel był i to nawet nawet i jeden basen ale poza tym oferta kompletnie nie zgadzala sie ze stanem rzeczywistym - hotel ten to Amwaj Blue Beach między Hurgadą a Safagą. Co się nie zgadzało? A no oddano do użytku tak z 1/3 część hotelu. Cały czas ludzie z taczkami dechami chodzili po obiekcie i dosałownie dalej go budowali, nieystannie można było słyszeć młotki i szlifierki itp., nie było spa, jaccuzi, sauny, internetu, sklepów hotelowych, po prostu że tak powiem nic z tych rzeczy... Ale dodam ze tylko TRIADA poinformowała swoich klientów o stanie hotelu, inni organizatorzy włącznie z viva club NIE i nie wiem czy to tylko jedna wpadka czy stała praktyka, ale w końcu oni mają obowiązek wysyłać tam swoich przedstawicieli żeby sprawdzić co i jak, szczególnie w nowym hotelu! nie wiem na jakiej podstawie dano mu 5 gwiazdek bo dla mnie mial gora 3 - inni tez tak twierdzili odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-08-16 21:27 89.76.34.*]
pozdrawiam pracownika viva club odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-08-17 23:10 89.79.207.*]
Czy w tym roku to biuro też tak kiepsko funkcjonuje? odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-08-16 21:22 89.76.34.*]
Czy według ciebie zmiana hotelu zaraz po przylocie do Egiptu to standard
Gratuluję wypowiedzi pracownikowi Viva Club
odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-08-11 18:47 82.115.65.*]
chyba jesteś pracownikiem biura dowiedz się ile jest reklamacji i to poważnych odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-08-03 10:06 91.123.208.*]
wyjazd dzien wczesniej, termin wylotu zmieniony tego samego dnia rano o 10 (zbyt małe biuro podrózy, żeby linie lotnicze sie z nim liczyły), pobyt skrócony o 1 dzień - minęły 3 tygodnie a ja dalej wydzwaniam do nich żeby mi zwrócili ekwiwalent za jedna dobe hotelową, wycieczka statkiem pirackim, która miała byc gratis nie odbyła się, mógłbym tak jeszcze długo, ale mysle, że to wystarczy żebyście sie dwa razy zastanowili zanim wynierzecie to biuro. odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-07-29 13:17 82.115.65.*]
przenigdy z ty biurem to horror co przeszedłem na wakacjach co innego w folderze a co innego na miejscu.Ja ostrzegam bo trauma zostanie na całe życie. odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-06-18 20:00 93.176.228.*]
Witam czy ktos wybiera sie do Egiptu z tego biura do hotelu tropicana rosseta od 9 lipca 2010, sa to moje 1 zagraniczne wczasy i jestem przerazona tym co czytam na forach:(((( odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-07-26 18:10 83.238.28.*]
Biuro podróży odradzam,słaba opieka rezydentalna w Egipcie,warto zwrócić uwagę na polisę ubezpieczeniową która opiewa tylko na jedną wizytę darmową lekarską,warto też zwrócić na to co biuro obiecuje w Egipcie i jakie pokoje,wycieczki za pośrednictwem tego biura tez odradzam,lepiej korzystać z ofert hotelowych są tańsze i lepszy transport jak i statki,wogóle jak tak jestem już dwa tygodnie po wczasach widze jakie te biuro jest słabe pod każdym względem...Wiecej razy z niego nie skorzystam... odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-06-26 12:53 88.156.97.*]
Witam własnie wruciłem z egiptu nyndza nyndza nyndza te biuro to je banda złodzieji problemy z wylotem i z powrotem odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-05-17 16:53 194.181.107.*]
..ja też nie mam zastrzeżeń co do tego biura...wszystko fajnie i profesjonalnie...wszyscy byli zadowoleni z dwutygodniowych wakacji w tym hotelu: http://qtravel. pl/oferta?deliverer_code=viva&trip_offer _id=13856&query=viva%20club%20tropicana odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-02-04 23:24 89.77.108.*]
polecam!!! odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-01-30 21:03 89.74.64.*]
wiele razy byam w Egipcie z tego biura i nigdy nie miałam żadnych problemów odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-03-18 09:49 62.111.158.*]
wiecie może kiedy powstało to biuro?? odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-04-25 23:24 83.21.112.*]
w 1999r odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2009-11-07 16:07 89.74.64.*]
Tak korzystałam z tego biura w tym roku,byłam w hotelu Alf Leila Va Leila i jestem bardzo zadowolona,polecam ten hotel i to biuro podróży.Szybki i sprawny transport z lotniska do hotelu.Następnym razem też skorzystam z usług tego biura odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2009-10-02 21:15 83.238.232.*]
No to posłuchajcie mojej opinii na temat Biura Podrozy Viva Club z chorzowa-zmieniono nam hotel bez wczesniejszego poinformowania nas o tym fakcie.Zostalismy postawieni przed faktem dokonanym na miejscu czyli po wyjsciu z samolotu-a bylo to w Egipcie.Sprawa w sadzie sie najprawdopodobniej zakonczy i rozglosnimy sprawe w mediach.Hotel porazka -niby 4 gwiazdkowy ale w centrum i z widokiem na smietnik.A mial byc obiekt oddalony od zgielku miasta i bardzo duzy bo za takowy zaplacilismy .Obsluga rezydenta Beaty -to chyba jakas pomylka-/W Egipcie bylismy juz 3 raz-z malym dzieckiem i nigdy wiecej z tego Biura.Odradzam mozna sie nieZle naciąc.Polecam za to Sun&fun -konkretnie i bez niemilych niespodzoanek. odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2009-10-19 09:52 85.14.102.*]
Ja w zeszłym roku byłam własnie z sun&fun i tez zmieniono mi hotel w egipcie,rezydent wszystko olał na miejscu,za to VIVY bylam w tym roku i jestem bardzo zadowolona hotel i obsługa ŚWIETNA .GORĄCO POLECAM VIVA CLUB odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2009-09-20 14:12 95.160.141.*]
Witam! właśnie wróciliśmy z Egiptu z Viva club było super!Organizacja bardzo dobra od początku do końca.Polecam!ja na pewno będę korzystała z ich ofert. odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2009-07-20 12:21 83.19.151.*]
Byłam już dwa razy z tego Biurem na wakacjach. Była to Tunezja i teraz w 2009 r.w Egipcie. Jestem bardzo zadowolona. Za co płacę to mam, a i na miejscu rezydenci i przewodnicy z tego Biura są bardzo w porządku. Wycieczki fakultatywne radzę też wykupić u rezydenta z tego Biura. Oby tak dalej, bo chciałabym jeszcze podróżować, a nie ma to jak sprawdzone Biuro Podróży. Ja jestem naprawdę zadowolona. Agnieszka z Włocławka odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2010-08-08 09:45 95.160.187.*]
na czyje polecenie wypisuje Pani te bzdury odpowiedz »

Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa [2012-08-02 21:47 164.127.59.*]
a na czyje polecenie pisze Pani te bzdury, że niby inni piszą bzdury??? odpowiedz »

Powrót do wątkówOdśwież

Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce

© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.