TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Gastronomia

Sphinx dla studentów i Szaszłykowe wariacje - restauracje Sp

Data wysłania: 2006-10-23 16:00 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
"Sphinx dla studentów" i "Szaszłykowe wariacje" - to dwie atrakcyjne oferty sieci restauracji Sphinx. Najbardziej uprzywilejowanymi klientami są jak zwykle studenci. To oni po okazaniu ważnej legitymacji otrzymają piwo gratis. Zatem gdzie można wyruszyć na atrakcyjną konsumpcję? Restauracje Sphinxa bez problemu odnajdziemy w: Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Łodzi, Toruniu, Wrocławiu, Sosnowcu, Zakopanem i Katowicach.

Oferta "Szaszłykowe wariacje" kończy się z dniem 19 listopada 2006. Obie promocyjne oferty przygotowane są, po raz kolejny, zgodnie ze znanym już naszym klientom hasłem "Większa porcja wrażeń". "Szaszłykowe wariacje" to wspomnienie lata z jego aromatycznymi oraz kolorowymi przysmakami. "Sphinx dla studentów" jest zaś otwarciem na to, co ze sobą przynosi jesień. Nowy rok akademicki to - oprócz zajęć na uczelni oczywiście - spotkania ze starymi i nowymi przyjaciółmi, i życie towarzyskie. Jestem przekonana, że dobre jedzenie i szklanka piwa gratis są do tego doskonałym dodatkiem" - stwierdza Anna Heimberger, Marketing Manager Sfinks Polska.

Akcję promocyjną "Sphinx dla studentów" wspiera również regionalna kampania BTL. Po osiedlach studenckich, jak również w obrębie uczelni wyższych kursują animatorzy (zapewne też studenci), którzy przebrani są w stroje kelnerów Sphinx. Za ciekawostkę niech posłuży fakt, że w sieciach tej restauracji pracują sami panowie.

Promocja komunikowana jest na materiałach POS w restauracjach, są to: plakaty, ulotki oraz broszury rozdawane przez animatorów. Oferta "Szaszłykowe wariacje" reklamowana jest na materiałach POS, które umieszczone są wewnątrz restauracji oraz na portalach internetowych wp.pl i o2.pl. Ścieżkę strategiczną, jak i kreację opracował Dział Marketingu Sfinks Polska S.A. Natomiast za zakup mediów internetowych jest odpowiedzialna Macroscope OMD.

    • Konsumpcja smaczna i tania? Tylko "Sphinx"! 

      [2006-10-23 16:00 217.97.233.*]

      No właśnie, pracuja tu sami panowie? czy ktoś wie dlaczego?? Dyskryminacja?   odpowiedz »

      • Konsumpcja smaczna i tania? Tylko "Sphinx"! 

        [2007-03-11 18:48 999.999.999.*]

        kolejna feministka wszedzie dyskryminacjie widzi, poprostu jedyna restauracjia gdzie kobietki moga popatrzec na meskie tylki   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję