TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Specjaliści od reklamacji

Data wysłania: 2010-07-13 13:55 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Biura podróży narzekają, że wzrasta liczba turystów-malkontentów. Tacy turyści narzekają dosłownie na wszystko. Domagają się zwrotu kosztów za każdym razem.

Każdy klient biura turystycznego może złożyć reklamację, jeśli uzna, że nie spełniono warunków umowy. Coraz częściej zdarzają się jednak turyści, których reklamacje są nieuzasadnione. Rośnie grupa tzw. specjalistów od reklamacji, którzy domagają się zwrotu kosztów za każdym razem, gdy gdzieś wyjeżdżają - twierdzi Paweł Lewandowski wiceprezes PIT.

Skargi urlopowiczów wpływają także do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. - Reklamacje bywają nietypowe. Klienci skarżą się na zbyt dużą ilość śniegu podczas wypadu na narty, zbyt wysoką temperaturę w ciepłych krajach, zbyt małą powierzchnię pokoju w hotelu, która przyczyniła się do rozpadu związku - mówi Agnieszka Majchrzak z biura prasowego Urzędu.

Jednak część skarg jest rozpatrywana na korzyść turysty. 20% kosztów wycieczki może odzyskać klient np. za brak plaży dla nudystów, czy zbyt monotonny jadłospis.

Eksperci radzą, by składać reklamacje zawsze gdy standard usługi jest niezgodny z ofertą organizatora wyjazdu.

    • Nietypowe wakacyjne reklamacje 

      [2010-07-13 13:55 178.37.33.*]

      A ja uważam, że to dobry znak, że ludzie potrafią się odezwać jak coś im nie pasuje. Czasy komunizmu minęły i trzeba walczyć o klienta. Konkurencja nie śpi! A to dobrze, bo dzięki temu wzrasta poziom oferowanych usług.   odpowiedz »

      • Nietypowe wakacyjne reklamacje 

        [2010-07-13 14:45 77.88.138.*]

        nie cudzołóż . Ostatnio miałem reklamacje : złamałam palec - chce 50 % zwrotu kosztów wycieczki , moja odpowiedź:ale jest polisa NW i może pani z niej domagać się odszkodowania odpowiedź delikwentki : ja nic nie będę załatwiać i je.. słuchawką   odpowiedz »

        • Nietypowe wakacyjne reklamacje 

          [2010-07-13 15:18 83.4.224.*]

          Złamałeś palec i chcesz 50% zwrotu kosztów? A czy to z winy organizatora wyjazdu go złamałeś? Nie dotrzymał warunków umowy? Śmiechu warte!   odpowiedz »

          • Nietypowe wakacyjne reklamacje 

            [2010-07-13 23:39 85.222.87.*]

            Oczywiście, że organizator winien - zamówił przecież pobyt w hotelu, w którym sprzątają za dobrze i człowiek ślizga się po podłodze a nie przylepia, do czego jest w domu przyzwyczajony.   odpowiedz »

            • Nietypowe wakacyjne reklamacje 

              [2010-07-16 16:18 79.184.201.*]

              jakby został w domu to by nie zlamał... no proste - niech mu oddadza kase to bedzie mial na nastepne wakacje, zlamie noge i bedzie chcial dozywotniego prawa do darmowych wakacji...   odpowiedz »

      • Nietypowe wakacyjne reklamacje 

        [2010-07-13 22:20 83.11.238.*]

        Jestes najprawdopodobniej nowobogackim snobem tacy są najgorsi w domu nic nie mają a jak wyjadą to chcieli by za darmo miec Mariot Juras Kolonko   odpowiedz »

    • Nietypowe wakacyjne reklamacje 

      [2010-07-13 15:16 83.4.224.*]

      Spoko, niech klienci walczą o swoje, ale jak ktoś jedzie do hotelu 3*, a wymaga, żeby obsługa za nimi biegała i wachlowała - bo za ciepło, żeby na śniadanie było 10 rodzajów szynki i 15 rodzajów sera + wszystkie warzywa jakie znają. Narzekają, że w pokoju mieli mrówki, a wynieśli ciastko z restauracji i zostawili na stoliku...Ludzie na wakacjach sami się nakręcają i psują sobie wakacje. Ciekawe, że np jak bierzemy kwaterę nad polskim morzem, gdzie jest brudno, śmierdzi to jest OK, ale wystarczy że kelner nie uśmiechnie się do nas przy wydawaniu drinka w hotelowym barze w Turcji i już reklamacja, bo serwis nie taki, bo gburowaci i niemili! Ludzie dajcie żyć!   odpowiedz »

    • Nietypowe wakacyjne reklamacje 

      [2010-07-13 15:29 188.124.172.*]

      ....może jeszcze.." jestem w ciąży bo kompałam się w basenie hotelowym"...Chcemy odpoczywać na wysokim poziome ale najlepiej za darmo - dramat. Przyjaciołom przy kolacji pokazujemy świetne, usmiechnięte zdjęcia i opowiadamy jak było cudownie. Zasatnówmy się czego chcemy...wkraczamy w zupełnie inne srodowisko i kultury a wymagamy żeby było jak w domu. To może malkontenci niech lepiej w nich pozostaną i dalej narzekają bo tak czy inaczej wszędzie będzie im źle!!!   odpowiedz »

    • Nietypowe wakacyjne reklamacje 

      [2010-07-13 22:17 83.11.238.*]

      to wariactwo roszczeniowe idzie do nas z usa cóz prawnicy beda mieli utrzymanie. juras kolonko   odpowiedz »

    • Nietypowe wakacyjne reklamacje 

      [2010-07-14 08:36 95.40.153.*]

      Bo "eXperty" radzą że - każdy klient biura turystycznego może złożyć reklamację, I CZĘŚĆ SKŁADA - nieuzasadnione reklamacje.!!! (KH).   odpowiedz »

    • Nietypowe wakacyjne reklamacje 

      [2010-07-14 10:48 80.52.226.*]

      kochani - przeciezpowiedziane było, że wyedukowani głosowali na P.O. a zacofani na PIS. No cóż media w tym bardzo pomogły jak tez i banki,a wiadomow czyich rekach one sa. Natychmiast nasta piła de-regulacja w sprawach gdzie wtajemniczeni rzadowcy mogą wyprowadzic polskie pienia dze - patrz Belka - prezesem NBP oraz nadmierne regulacje aby prawnicy sie najedli ( patrz pochodne mediom). W koncu wszedzie głosno krzyczy sie o anty- semityzmie! no i ciekawe - dlaczego?

      czuy ci wyedukowani wreszcie to zobaczą?
      powodzenia pod rzadami P.O. i .....ów!   odpowiedz »

      • Nietypowe wakacyjne reklamacje 

        [2010-07-15 09:58 83.31.144.*]

        Dlaczego swoje wady przypisujesz innym??? Typowa PiS-owska zagrywka. Swoje przywary (podłe) przypinamy przeciwnikom. Ciemny naród to kupi.
        Ale nie wszyscy kupili, prawda??   odpowiedz »

        • Nietypowe wakacyjne reklamacje 

          [2010-07-20 15:57 91.104.163.*]

          hmmmmm.... ale dlaczego tylko Pisowska? żeby tak stwierdzic trzeba byc ciemniakiem:)
          nazwijmy rzecz po imieniu: to zagrywka wszystkich politykow   odpowiedz »

    • Nietypowe wakacyjne reklamacje 

      [2010-07-14 16:30 85.221.189.*]

      jacy eksperci???   odpowiedz »

      • Nietypowe wakacyjne reklamacje 

        [2010-07-14 18:43 188.147.45.*]

        Zapraszamy do naszego biura turystycznego, którego oddział mieści się we Wrocławiu, przy ul. Komandorska 66 (Centrum Handlowe Arena).
        Posiadamy atrakcyjne ceny, oferty ''szyte na miarę'' i zapewniamy kompleksową obsługę.
        Informacje dotyczące ofert są bezpłatne. Działamy również internetowo - wroclaw@travel-point.pl, wszystkie formalności można załatwić nie wychodząc z domu.

        Z nami marzenia się spełniają! :)   odpowiedz »

    • Specjaliści od reklamacji 

      [2010-07-14 18:43 188.147.45.*]

      Zapraszamy do naszego biura turystycznego, którego oddział mieści się we Wrocławiu, przy ul. Komandorska 66 (Centrum Handlowe Arena).
      Posiadamy atrakcyjne ceny, oferty ''szyte na miarę'' i zapewniamy kompleksową obsługę.
      Informacje dotyczące ofert są bezpłatne. Działamy również internetowo - wroclaw@travel-point.pl, wszystkie formalności można załatwić nie wychodząc z domu.

      Z nami marzenia się spełniają! :)   odpowiedz »

    • Nietypowe wakacyjne reklamacje 

      [2010-07-16 16:17 79.184.201.*]

      Jedziesz do 3*, płacisz za 3* to nie wymagaj cudów...
      złotych klamek i dywanów nie będzie..
      Monotonne jedzenie - no tak bo w domu codziennie ma na śniadanie - 5 rodzajów szynki, jajka na 10 sposób, kawę, sok i co najmniej 5 dan na ciepło.
      Stuknijmy się w łeb....
      Jedziesz do Egiptu? to nie wymagaj by na obiad dawali ci schaboszczaka, a temperatura była 25 stopni..
      Najlepiej zostać w domu i gapić sie w tv...
      a tak apropo Tv ostatnio miałam reklamacje, ze w Egipcie Pani nie mogla oglądać swoich seriali bo nie było TV4 a tylko POLONIA

      O zgrozooooo
      a   odpowiedz »

    • Nietypowe wakacyjne reklamacje 

      [2010-07-17 13:41 95.49.39.*]

      Obsługiwałam niedawno klientkę, która była bardzo zainteresowana 3* w Tunezji.. w dobrej cenie. Sprzedaż prawie doszła do skutku ("prawie"), ponieważ klientka zapytała się ile otrzyma odszkodowanie jeżeli jej się tam nie spodoba? Czy otrzyma zwrot 100 % kosztów w przypadku niezadowalających warunków ...
      Sprawa się zakończyła na nie zakupionej wycieczce.
      Szkoda że zadowolonych klientów jest coraz mniej.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję