TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej

Forum grupa: Transport

Linie lotnicze Koral Blue Airlines

Data wysłania: 2007-07-11 12:46 Autor: Czytelnik IP 195.245.224.*

Czy ktoś leciał ostatnio tymi liniami do Egiptu?. Jeśli tak, to bardzo proszę o informacje na temat wrażeń związanych z tym przewoźnikiem.

[2007-07-30 14:32 193.59.95.*]

ecialem w majowy weekend do z iz HURGHADY. Wszystko OK.   odpowiedz »

[2008-01-11 15:41 81.219.48.*]

lecialam latem. bylo o wiele symaptyczniej niz z centralwings. obsluga mila i w cenie jest posilek w czsie lotu, czego nie bylo w centralwings   odpowiedz »

[2008-04-20 10:03 83.27.22.*]

linie lotnicze- rewelacja, obsluga rowniez :)   odpowiedz »

[2008-05-25 21:35 77.253.1.*]

Oszuści i kłamcy - oto całe Koral Blue   odpowiedz »

[2008-07-15 09:00 83.5.28.*]

Jak co to do linii KoralBlue mam jedno zastrzezenie, a mianowicie na lotnisku w Hurghadzie czekałem 8 godzin miałem mieć samolot 16:15 a do samolotu wsiadlem o 23:30. Masakra, samolot był przez cały czas na lotnisku ale był naprawiany, padł silnik. Po 2 godzinach lotu wysiadło światło, zaczęły się turbulencje i lecieliśmy bez klimatyzacji. Niestety;/. Jeszcze jakiś facet był tak zdenerwowany że zapalił sobie w ubikacji. Alarm na cały samolot. Stweardessy latały z gaśnicami. Miał do zapłacenia karę 14000 Euro. Masakra. Jak dla mnie to nie polecam tych lini. Mateusz   odpowiedz »

[2008-09-29 13:36 81.168.185.*]

JA leciałam w połowie września. Oczywiście 5 godzin opóxnienia i koczowanie na Okęciu. Ale sam lot bardzo przyjemny. Obsługa przemiła, usmiechnięta i wprowadza taką atmosferę spokoju, co przy moim strachu przed lataniem, bardzo mnie rozlużniało.Ciepły posiłek, napoje i kawa, po których nic człowiekowi nie dolega. Sam lot wspominam bardzo przyjemnie.Agnes.   odpowiedz »

[2008-10-20 21:53 79.186.149.*]

ja tez nie narzekam bardzo bardzo miła obsługa pyszny posiłek minimalne turbulencje bezblesny start i lądowanie tylko samolot już trochę "zużyty"tzn starszawe foteleale jest ok   odpowiedz »

[2009-07-25 08:03 87.207.54.*]

Witam. Z tym paleniem to koszmar. Sam mialem taka ,,przygode". Lecialem liniami AMC Airlines do Hurghady chyba w 2003 roku. Po moze dwoch godzinach, kiedy bylo juz po posilku, i ludzie zaczeli sie krecic po pokladzie, nagle pojawial sie powtarzalny gong. Stewardessy najpierw szukaly kto z pasazerow prosi aby podeszly. Ale to byl inny dzwiek. I znowu - gong gong. Popatrzyly sie na swiatelka nad toaletami, czy ktos nie zajal ich. Ale sie nie swiecily. No to za interkom do kapitana. Juz sie zrobila niemila atmosfera, bo gong sie powtarzal. Nagle jedna stewardessa wpadla na pomysl, ze moze ktos jest w wc, ale nie zamknal drzwi na zamek i przez to swiatelko sie nie pali. Okazalo sie ze w jednej z nich siedzial palacz. Wyprowadzili go z takim hukiem, posadzili na miejsce, cos tam spisali, a kapitan juz do konca lotu wlaczyl sygnalizacje zapiac pasy, i nikt juz wiecej sie nawet nie ruszyl.
              pozdrawiam serdecznie   odpowiedz »

[2010-07-21 10:27 213.156.106.*]

niby czemu   odpowiedz »

[2008-05-25 21:34 77.253.1.*]

Uwaga na oszustów z Koral Blue! Od siedmiu miesięcy obiecują mi wypłatę odszkodowania za zagubiony bagaż ale pieniądze nie mogą jakoś dojść do Polski

Pozdrawiam
        Wojtek   odpowiedz »

[2009-09-20 06:56 84.205.165.*]

dokładnie zgadzam sie, te linie to totalnie niezorganizowana firma jesli chodzi o wyloty z egiptu. mielismy leciec do katowic z hurghady o 6 rano....polecielismy o 23. zero informacjii od nich. błedne stwierdzenia o "samolocie"ktory nie pojawił sie przez kilkanascie godzin. po okupacjii lotniska i rozmowach ktore nie wskazywały na nic dotarł samolot egipskich linii...nie polecam...z polski latwo jest sie dostac ale z egiptu to porazka totalna...oczywiscie nie zapominamy o "kochanych" rezydentach ktorzy nic nie zrobili no i o konculu polski w egipcie.   odpowiedz »

[2009-09-21 17:37 213.25.4.*]

ta osoba piszę prawdę też tam byłem, jakby nie interwencja kilku mądrych upartych osób to koczowalibyśmy tam do poniedziałku. Egipt na 5 a linie Koral Blue strzała nie warta!!!   odpowiedz »

[2010-06-01 13:18 91.94.26.*]

ja czekam od 2007 roku! domagam sie 80euro za rozciecie walizki,ktora kosztowala ponad 600zl.zlodzieje i oszusci.   odpowiedz »

[2010-09-29 14:24 89.73.143.*]

Witam!
          Ja również jestem zawiedziona tymi liniami. Po przylocie do Krakowa okazało się, że jedna z walizek ma wyrwaną ze śróbkami rączkę, druga to samo a oprócz tego cała poplamiona jakimś czarnym olejem....
          Na lotnisku otrzymaliśmy namiary na te linie i kazano nam napisac pismo po angielsku..i do tej pory nic! skandal;/   odpowiedz »

[2008-11-04 17:55 83.1.48.*]

Lecial tymi liniami 17 października i musze przyznać, że dawno nie spotkałam sie z tak miła obsługą. Linie godne polecenia.   odpowiedz »

[2009-03-11 22:01 80.51.221.*]

Leciałem tymi liniami w lutym 2009 bardzo przyzwoity przewoźnik miła obsługa   odpowiedz »

[2009-03-24 23:18 88.156.138.*]

Lecialem z Koral`em do Hurgady na początku marca. Bardzo przyjemny i bezpieczny lot. Na pokladzie posilek i napoje. Do samolotu i z samolotu w WAW przez rękaw.   odpowiedz »

[2009-08-30 12:45 82.160.135.*]

Leciałem tymi liniami w sierpniu 2009 r. Obsługa super miła, samolot zadbany, nie było turbulencji. Ogólnie bardzo bezpieczny lot. Pozdrawiam   odpowiedz »

[2009-09-13 13:14 83.22.182.*]

Wczoraj wróciłam z Egiptu wlaśnie Koral Blue i jestem przerażona. Latałam juz różnymi liniami ale samolot Koral Blue wyglądał jakby miał ze 100 lat.Połamane siedzenia jakiś strasznie zniszczony środek. Połamane i poodzierane uchwyty. Na zewnątrz też nie wyglądał najlepiej , a stal na lotnisku obok AMC który wyglądał jak nówka. Nie jestem ekspertem ale powiem szczerze że mieliśmy stracha.Jeżeli chodzi o obslugę to super.   odpowiedz »

[2009-09-22 10:52 195.127.152.*]

Ja równiez wracałam z Egiptu Liniami Koral Blue 12-09-2009 roku i nie zgadzam sie z tą opinią , samolot normalny, troche mało miejsca na nogi, lot w nienajlepszych warunkach pogdowych, chmury, turbulencje, ale normalnie... Catering na ciepło, w 3 i pól godziny w Pyrzowicach. Londowanie tez było normalne... Kasia   odpowiedz »

[2009-12-28 11:38 83.22.66.*]

Leciałem z nimi w lipcu 2009,
        samolot z Egiptu przyleciał z godzinnym opóźnieniem , na pokładzie czysto , posiłek był bardzo dobry i obfity , załoga w pierwszą stronę taka sobie , ale bardzo miła i pomocna , w drodze powrotnej załoga była na tyle uprzejma że zaraz po starcie rozdała nam poduszki i koce , catering również dobry i budyń na deser , samolot miał już swoje lata ale załoga potrafiła to wynagrodzić jeszcze z taką uprzejmością się nie spotkałem   odpowiedz »

• Koral Blue

[2010-01-22 12:41 93.157.88.*]

Samoloty Koral Blue to Airbusy A319 i A320 więc nie ma się co bać, jeżeli chodzi o ich stan techniczny. Trzeba mieć na uwadze to, że Wizz też lata A320. Co do pilotów...nie mogą być "wyjęci spod prawa", jak to gdzieś przeczytałam, muszą spełniać wymogi, tak samo zresztą samoloty. Gdyby załoga i flota Koral Blue nie spełniała europejskich wymogów nie miałaby wstępu na europejskie lotniska.   odpowiedz »

[2010-01-22 13:04 93.157.88.*]

Samoloty Koral Blue to Airbusy A319 i A320, więc co do ich stanu technicznego można być spokojnym. Trzeba wziąść pod uwagę, żę Wizz lata A320. Piloci też nie mogą być "wyjęci spod prawa", jak to gdzieś przeczytałam, muszą spełniać wymogi takie, jak piloci z Europy, czy Ameryki, tak samo flota, jeżeli nie spełniałaby europejskich wymogów bezpieczeństwa, nie miałaby wstępu na europejskie lotniska.   odpowiedz »

[2010-07-04 14:25 77.236.0.*]

Tak to prawda   odpowiedz »

• Koral Blue Airlines

[2010-05-11 19:47 85.222.86.*]

Zgadzam się z autorami dwóch postów pt."Oszuści z Koral Blue Airlines" i Anges-Tzn. Lot z warszawy był ok i obsługa miła, także catering był, ale lot z Egiptu to już kompletna porażka.Miałem najpierw godzinne,później 4 godzinne aż w końcu od 6:30 do 15:30 na lotnisku-zawieźli nas do samolotu(po odczekaniu godzinnego opóźnienia) i okazało się że jaszcze nie wylatujemy,bo samolot ma coś zepsute w silniku...Mówili, że wylecimy za 15 minut, a siedzieliśmy w samolocie 3-4 godziny.Potem zawieźli nas s powrotem na lotnisko i kazali czekać 1,5 godziny.Po odczekanym czasie powiedzieli że na razie nie lecimy i musimy czekać na następny samolot kolejne 1.5 godziny.....W końcu się udało polecieć(nawet przesialiśmy się do nowszego samolotu.

Wróciłem wczoraj o 19:30   odpowiedz »

• Koral Blue Airlines

[2010-09-07 20:19 78.8.237.*]

Jak przesiedzisz 3 godz w samolocie to nie ma prawa do odszkodowania   odpowiedz »

[2010-09-07 23:13 217.76.121.*]

a jak 16 godz.na lotnisku?   odpowiedz »

[2010-05-30 09:53 77.252.246.*]

Lot z Gdańska do Hungardy z międzylądowaniem w Krakowie w dniu 20.05.2010 odbył się względnie o czasie (bardzo małe spóźnie). Starty i lądowania perfekcyjne, sam lot bardzo spokojny.
      Powrót to istna masakra.
      Planowany wylot w dniu 27.05.2010 z Hungardy o godzinie 15:15 był przekładany z powodu burzy piaskowej co kilka godzin aż do 22:45. (w tym czasie otrzymaliśmy od linii KoralBlue dwa razy suchy prowiant oraz soczki i wodę mineralną).
      Po godzinie 20:00 zaczęły stratować samoloty innych linii z pasażerami do Polski , Niemiec i Rosji, a nasz nie.
      Zaczęła się nerwówka i telefony do organizatora wycieczki EXIM TOURS.
      Po upływie 2-ch godzin lot odwołano (podobno usterka samolotu). Około godziny 2:00 z różnymi perypetiami i kłótniami z rezydentami Exim Tours zakwaterowano nas w pobliskim hotelu Simbad oraz nakarmiono.
      Następnego dnia po śniadaniu i wykwaterowaniu o godzinie 12:00 czekaliśmy w hotelu na autobusy które miały nas o 14:30 przewieź na lotnisko. Niestety okazało się, że lotu nie będzie i znowu zakwaterowanie w hotelu oraz czekanie na wiadomość o której wrócimy do kraju. Około godziny 18:00 otrzymaliśmy wiadomość, że lot odbędzie się sprawnym samolotem o 23:00.
      Faktycznie o tej godzinie lot odbył się ale nie liniami KoralBlue, a AMC Airlines którymi Exim Tours też współpracuje i o godzinie 4:30 w dniu 28.05.2010r. wylądowaliśmy w Gdańsku.
      Powrót trwał około 37 godzin.
      Ciekawostką jest fakt gdy wchodziliśmy na pokład samolotu ACM obok stały trzy równiutko zaparkowanie z elegancko zabezpieczonymi silnikami samoloty KoralBlue.   odpowiedz »

[2010-06-15 15:07 89.78.58.*]

Witam- także nie polecam tych linii, leciałam z rodziną do Egiptu przy starcie z wieży kontrolnej zauważono że jakaś część z silnika odpadła i kazano zawrócić- naprawa trwała 2 dni a my siedzieliśmy na lotnisku a na noc zawieziono nas do hotelu w Katowicach- bo musieliśmy czekać na część do silnika z Kairu. Poprosiliśmy polskich mechaników o sprawdzenie samolotu przed odlotem- zgodzili się, niestety egipska ekipa nie wyraziła zgody a jak wiadomo pokład samolotu należy do Egiptu. Był to najdłuższy i najbardziej stresujący lot w moim życiu, przy starcie dochodziły różne odgłosy- uspakajali nas że silnik z nową częścią musi się dotrzeć- tak więc nigdy w życiu Coral Blue !!! i w ogóle odechciało mi się latać   odpowiedz »

[2010-06-21 11:12 83.30.128.*]

witam wszystkich.22 czerwcza 2010roku mamy lecieć z rodzina do egiptu.zapłaciliśmy za 7 dni ale po ustaleniu godziny lotu okazało się że już nie będzie pełnych siedem dni.dzień przed wylotem(21.06.2010)dowiedzieliśmy się że wylot nie jest jak na początku o 10.00 rano tylko o 13.20 popołudniu.bylibyśmy tam na 16 w hotelu i już zobaczyli uroki hotelu.teraz będziemy tam juz na późny wieczór.
      powiedzcie czy oni nie są ...   odpowiedz »

[2010-06-21 14:43 87.205.137.*]

My z Katowic 29 czerwca i pewnie mi też przesuną wylot. Tak samo mam mieć o 10 ale jak wszystkie wcześniejsze wtorki przesuneli to nie zapowiada się ciekawie. :/ Trochę dziwnie   odpowiedz »

[2010-06-21 22:28 89.76.30.*]

ja tez lece tymi liniami 22 do egiptu ale ja sie dzis o 11.00 dowiedzialam ze nie mam lotu o 21.10 tylko o 11.40 z miedzy londowaniem w katowicach i bedziemy nmiejscu o 17.30 ;-) jua nigdy z nimi ni lecialam ale zapewniaja ze to dobra linia ;-) udanego urlopu   odpowiedz »

[2010-07-01 22:35 217.76.121.*]

Witam,także nie polecam tego przewoźnika.Mieliśmy wylot z Warszawy 10.06 do Hurghady o 9.10,niestety samolot nie przyleciał (kolejny także) wylecieliśmy 11.06 o 1.030.O zaistniałej awarii nikt nas nie informował,nie było żadnej informacji o godz wylotu,na lotnisku wszyscy przerzucali winę na innych pracowników lotniska.Pragnę podkreślić że wycieczkę miałam wykupioną w renomowanym biurze TUI.Nie polecam ponad 16 godz na lotnisku uwięzienii po odprawie,KOSZMAR!!!!!   odpowiedz »

[2010-07-07 09:59 78.156.160.*]

Nie mam żadnych zastrzeżeń do tych lini.Miałem lecieć 25.06.2010 o godz 9.20 wyleciałem o 10.00 ale podstawili nam AMC natomiast powrót był opóżniony 0 1,5 godziny ale zostaliśmy poinformowani dzien wcześniej przez rezydenta i wyszlismy z hotelu o te 1.5 godziny pózniej. Wylot był punktualnie a lot spokojny wraz z lądowaniem. Wydaje mi się że te opóznienia nie są zwiazane z liniami lotniczymi tylko z jakimiś kombinacjami pobytu ilośći dni na miejscu.Jakby te linie były niebezpieczne to by nie były tak łatwo wpuszczane na teren unii.   odpowiedz »

[2010-07-12 14:11 77.236.0.*]

Ja też lecę koral blue za 4dni a więc proszę o opinię o tych liniach. Dziękuję.   odpowiedz »

[2010-08-27 11:18 217.117.130.*]

Czy coś się zmieniło od lipca, bo ja wylatuję 9 września i mam stracha
        Danuta   odpowiedz »

[2010-07-21 10:23 213.156.106.*]

SUPER!
      Nie było czuć startu i ląądowania tylko 1 turbulencja(w powrocie HRG-POZ)Jedzenie to kurczak budyń bułka i jakaś marna sałatka.Lot był czasowy   odpowiedz »

[2010-07-25 12:50 83.13.63.*]

Wylot 6.07.2010 z KTH do SSH punktualnie Powrót 20.07.2010 15 minut opóżnienia Spokój Posilek Czysto Samoloty zadbane A-320 Napis NOUVELAIR ( kosorcjum) BP Selektours Start i ladowanie bez zarzutu Tomasz B Wczasy rodzinne   odpowiedz »

[2010-08-04 22:57 83.11.228.*]

prosze panstwa nazywam sie joanna i jestem jedyna polka w liniach koralblue chcialam panstwa uspokoic bo piloci sa naprawde profesionalni i samoloty sa sprawdzane przed kazdym lotem.   odpowiedz »

[2010-08-16 00:22 217.194.34.*]

Leciałam tymi liniam 30.07.10 do HR i wracłam 13.08.10 ,jestem osobą która nie przepada za lataniem,ale w tym wypadku estem pełkna podziwu dla egipskich pilotów którzy startoweali i ladowali po mistrzowsku.   odpowiedz »

[2010-08-19 22:35 178.182.145.*]

Witam, szukam kontaktu do jednego z pilotów, proszę o kontakt...   odpowiedz »

[2010-08-19 22:51 178.182.145.*]

mój numer +48602695538 prosze o kontakt Pani Joasiu, Beata   odpowiedz »

[2011-02-23 12:21 62.122.121.*]

Pamiętam panią;) Bardzo sympatyczna blondynka. Pozdrawiam   odpowiedz »

[2010-08-07 18:16 77.236.0.*]

tak ja też leciałem nowelair z krk do hrg tylko że mieliśmy 3 godz. opóżnienia   odpowiedz »

[2010-08-05 11:32 77.253.22.*]

powiem krótko BURDEL NA KÓŁKACH I SKRZYDŁACH spóżnienia to u nich norma w granicach 3-4 godzin samoloty to tyko przypowina to co ma latać a jak już wsiądzesz to o jedzeniu zapomnij a w nocy to stewardesa i kolegą mechanik idzie spać na przednich fotelach NIE POLECAM NAWET WROGOWI   odpowiedz »

[2010-08-15 14:13 79.163.35.*]

Jak z bagażem trzymają się limitow   odpowiedz »

[2010-08-19 22:54 178.182.145.*]

ostatnio leciałam 11.08-18.08 tymi liniami do Sharm i było ok, trochę mało miejsca na nogi ale za to jaka obsługa! miła, sympatyczna, uśmiechnięta, pilot zawsze wita i żegna pasażerów, nawet częstuje czekoladą podczas lotu:) jestem bardzo zadowolona mimo lekkiego opóźnienia lotu w 1 stronę...   odpowiedz »

[2010-08-23 13:43 194.181.192.*]

Sam samolot i obsługa jak najbardziej ok. Najlepsze w dzisiejszych czasach jest to że dają darmowe posiłki- (b.dobre) za darmo podczas lotu oraz napoje.
      Co do punktualności odlotu i przylotu to mam duże uwagi odlot z Warszawy opóźniony o 2 godz a s Sharm o 6 godzin!! podobno pilot nie doleciał z Cairu???Ale przynajmniej sama obsługa lotniska na koszt linii zajęła się nami dając napoje oraz jedzenie. Co do umiejętności pilota tez mam duże wątpliwości lądowanie w Warszawie było bardzo bardzo kiepskie. Na szczęście TUI juz z nimi nie lata zimą tego roku!!!   odpowiedz »

[2010-08-25 15:47 79.163.63.*]

Mam pytanie czy po przekroczeniu limitu kg jest naliczana oplata za każdy kg przekroczony .Pozdrawiam Adam Proszę o wiadomość na e-meil amyszor@poczta.onet.pl   odpowiedz »

[2010-08-28 18:47 78.133.245.*]

lot 2010.08 Kraków <--> Hurgada z biurem BeeFree; wylot z Krakowa opóźniony 1 godz (22.50-->23.50), info o opoznieniu na lotnisku; sam lot bardzo ok, caterring i czystość bardzo ok; powrót do Krakowa o czasie; reasumując: poza akceptowalnym opóźnieniem bez żadnych zastrzeżeń; osobiście jestem zadowolony   odpowiedz »

[2010-09-03 12:50 77.254.198.*]

Lecieliśmy w sierpniu do Hurghady. Zarówno w jedną, jak i w drugą stronę lot bez opóźnień. Samoloty czyste, zadbane. Posiłek i napoje bezpłatnie. Starty, lądowania, jak i sam lot bez zarzutu.   odpowiedz »

[2010-09-23 21:55 85.89.165.*]

Nie leciałem tymi liniami, ale polecam. Samoloty zadbane, czysto, miła obsługa, dobre jedzenie ale trzeba przyznać, ze punktualność nie jest mocną strona Koral Blue. Gdy tak patrzę po rejsach Korala na lotniska w Polsce, zwykle są opóźnione o około 1 - 3 godziny.   odpowiedz »

[2010-09-26 23:17 196.219.199.*]

wylot do hurghady z wawy opozniony o okolo godzine. lot bez zaklocen, spokojny, minimalne turbulencje, palacz w kibelku - na szczescie obylo sie bez paniki , posilek niezbyt smaczny ale cieply i nie bylo po nim rewolucji zoladkowych. obsluga samolotu bardzo mila, ladowanie bardzo dobre. co do powrotu - wracamy 30.09 no i zobaczymy co bedzie..
      rr84   odpowiedz »

[2010-12-10 10:57 91.142.203.*]

Dobrze ze jest Twoje IP, podaj jeszcze nazwisko i bedzie wiadomo kto stworzył zagrozenie "palac w kibelku" jesli w samolotach jest bezwgledny zakaz palenia, a na stronie linii lotniczych wyraznie pisze:
        Smoking on board
        * All KoralBlue flights are non-smoking. We appreciate your understanding.
        To jak to w koncu jest? Sprawdzamy Twoje IP i dochodzimy kim jestes a pozniej wyciagamy konsekwencje?   odpowiedz »

[2010-12-10 10:59 91.142.203.*]

chyaba ze to nie ty, bo tak nie wyraznie i dwuznacznie napisane ;p   odpowiedz »

[2010-10-13 17:33 213.25.125.*]

Lot z Warszawy 27.09 powrót z Sharm 11.10. Super o czasie a nawet kilka minut przed. Samoloty czyste i dobrze wyglądające. Załoga miła jedzenie ok. Lot bez problemów i turbulencji, idealne lądowania.   odpowiedz »

[2011-02-23 12:16 62.122.121.*]

Leciałam z ,,koralem,, do HG w lipcu i byłam zadowolona,chociaż przyznam ,ze po przeczytaniu niektórych opinii bałam się wsiąść na pokład samolotu,a był to mój pierwszy lot w życiu... Załoga przywitała nas bardzo ciepło. Lot do Egiptu był bardzo spokojny, załoga też bardzo miła i przystojni panowie ;))

Nie czuło się nawet jak samolot podchodził do lądowania,przebiegło to płynnie i spokojnie. Powiem szczerze ,że bardziej przestraszyłam się lecąc tymi liniami do Polski... Lot opóźnił się 2h i musieliśmy czekać w hotelowej recepcji. Poza tym były masakryczne turbulencję ,ale to po starcie w Krakowie ,bo mieliśmy międzylądowanie... W Gdańsku pilot bardzo szybko podchodził do lądowania,samolot ledwo wyhamował ,bo jak powiedzieli moi rodzicę pasa by mu nie starczyło... Tak poza tym wszystko ok. Polecam jak najbardziej te linie,nie ma się przecież czego bać tyle samolotów lata dziennie po świecie ;) żałuję tylko jednego ,że oba loty odbyły się nocą i praktycznie nie mogłam podziwiać widoków za oknem ,ale cóż wakację spędzone w Egipcie zapamiętam o końca życia i już kombinuje jak wybrać tam się jeszcze raz;)
      Pozdrawiam -Paulina   odpowiedz »

Forum gorące tematy

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.