Forum turystyczneTurystyka forum

Data wysłania: 2010-08-12 14:29
Temat: Gorąca kąpiel w Morzu Czarnym
Treść: Aktualność:
Zadowoleni są turyści wypoczywający nad Morzem Czarnym. Jest upalnie do tego stopnia, że temperatura wody w morzu osiąga 31 stopi.

Woda jest najcieplejsza w rejonie Słonecznego Brzegu i przy plażach dalej na południe.

W Bułgarii termometry pokazują nawet 35 stopni.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Gorąca kąpiel w Morzu Czarnym [2010-10-23 20:09 83.25.230.*]
ja jeśli Morze Czarne, to do tej pory Rumunia (2 Mai, Vama Veche), ale teraz szykuję się na podróż do Gruzji. LOTem do Tbilisi i z powrotem można to ogarnąć za niecałe 600zł w promocji, a do nadmorkiego Batumi dojadę już lądem. Kocham morze, ale kocham też góry, a Gruzja daje właśnie to niesamowite połączenie. Klimat subtropikalny, więc powinno być ciepło nawet na początku listopada. odpowiedz »

Upały w Bułgarii [2010-09-08 21:14 83.6.208.*]
Polecam w Bułgarii Złote Piaski. Byliśmy z alfastarem i wycieczka była świetna! Poznaliśmy fajne towarzystwo, chodziliśmy na imprezy. Rezydenci bardzo w porządku, zjawiali się w hotelu codzienne. Przywozili, odbierali turystów, a to na wycieczki zabierali. Ogólnie pod względem organizacyjnym wyszło bardzo dobrze. odpowiedz »

Upały w Bułgarii [2010-09-04 14:31 195.150.165.*]
A ja się w końcu zdecydowałam na Turcję. Lecę 15 września do Bodrum. Podobno to bardzo piękne miejsce. Do tego wycieczka nie jest droga. Zostanie mi jeszcze troszkę pieniędzy na pozwiedzanie tego czy owego. Szkoda mi tej Bułgarii, ale na szczęście wyjazdy do niej są na prawdę tanie więc pewnie w przyszłym roku tam pojadę :) odpowiedz »

Upały w Bułgarii [2010-09-05 16:16 213.156.102.*]
Witam, byłam w tym roku w Bułgarii i przyznam że mało ciekawie było z powodu upałów. W wodzie powinien się człowiek ochłodzić i powinno to sprawiać przyjemnośc, jednak wcale tak nie było. Pogoda była jedynym minusem całych moich wakacji, jesli ktoś sie wybiera do Bułgarii to polecam podróżnik http://www.travelco.pl/Berlitz_Przewodnik_Ilustrowany_Bulgaria_9788374764360-379.html jest po prostu super! I ku mojemu zdziwieniu dostałam go bardzo szybko do domku. Pozdrawiam wszystkich którzy będa kąpać się w zupie Bułgarskiej :) odpowiedz »

Upały w Bułgarii [2010-08-16 10:21 83.6.79.*]
Całe szczęście już zaczęły się wyprzedaże w biurach i można na fajnego lasta trafić. Ja w zeszłym roku byłam z alfa starem właśnie na last minute w Turcji. Za niewielką kasę można zobaczyć takie ciekawe miejsca! W tym roku jeszcze na wczasach nie byłam, ale może uda mi się dostać chociaż kilka dni urlopu. odpowiedz »

Upały w Bułgarii [2010-08-15 13:33 195.150.165.*]
Ja byłam już w tym roku na jednych wakacjach, ale myślę, czy by się nie zdecydować jeszcze na jeden. Znalazłam bardzo fajną ofertę w alfie . Za na prawdę niewielkie pieniądze mogę pojechać właśnie do Bułgarii. Bardzo dawno tam nie byłam i zastanawiam się czy bardzo się tam pozmieniało. Chyba zdecyduje się na Słoneczny brzeg, bo w złotych piaskach może być bardzo dużo ludzi, choć liczę, że we wrześniu już będzie niewielu turystów. odpowiedz »

Upały w Bułgarii [2010-08-12 14:29 77.253.217.*]
W takim razie chyba nie mam się co zastanawiać i jadę! Znalazłam za 1000 zł wycieczkę do Bułgarii last minute w alfa starze! Wyjazd całkiem niedługo więc piękna pogoda jeszcze mnie nie ominie! Muszę tylko znaleźć sobie jakiegoś kompana podróży, bo sama nie lubię jeździć. Z kimś zawsze raźniej! odpowiedz »

Powrót do wątkówOdśwież

Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce

© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.