TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Turystyka zagraniczna wyjazdowa

Ecco Holiday - negatywne aspekty wyjazdu na wycieczkę

Data wysłania: 2006-11-02 20:22 Autor: Czytelnik IP 195.238.164.*

Właśnie wróciłam z wycieczki do Indii. Postanowiłam podzielić się wrażeniami na temat jakości usług firmy Ecco Holiday - organizatora wyjazdu.
Cały wyjazd rozpoczął się "wpadką" biura, gdyż omyłkowo poinformowano 30-osobową grupę turystów, iż mają się stawić na lotnisku o godz.5.00 zamiast (prawidłowo) o godz.9.00. Dla grup spoza Warszawy dodatkowe 4 godziny oczekiwania i przyjazd o tak wczesnej godzinie były dosyć kłopotliwe. Na miejscu pracownica EccoHoliday wyraziła duże zdziwienie. Później, po wręczeniu biletów, kazała wrócić na 9.00. Nie doczekaliśmy się nawet standardowego "przepraszamy" albo "przykro nam za pomyłkę", choć ta wynikała z całą pewnością z działań EccoHoliday (przedstawiłam w biurze dane pracownika biura, od którego otrzymałam informację o zmianie terminu wylotu).
Co do samej wycieczki, ocena ogólna: przeciętna. Standardy hoteli (2-ch pierwszych) - dobre; w ostatnim hotelu - na poziomie -1 gdzie na ulokowano, panował bardzo nieprzyjemny zapach,a nie było mozliwości zmiany pokoju; opieka pilota dysponującego bardzo dużą wiedzą na temat kultury i religii Indii, zapewnianie stałych zapasów butelkowanej wody (co w Indiach jest bardzo użyteczne).
Program wycieczki, delikatnie mówiąc - nie był przeładowany. Przewidziano bardzo dużo czasu wolnego, kiedy mieliśmy sami wymyslić sobie zajęcia. Najwięcej czasu przewidziano na zakupy, co dla mnie - osoby ciekawej świata, innej kultury, zabytków, itd. - było trudne do zrozumienia. Należy podkreślić, iż Indie są bardzo odmiennym kulturowo krajem i trudno było się zdecydować na zwiedzanie tego miejsca w pojedynkę (przed czym zresztą przestrzegała Pani pilot grupy), stąd uzależniona byłam od programu określonego przez Ecco Holiday. Szczytem wszystkiego wydaje mi sie wyznaczenie na zwiedzenie Taj Mahal - określanego jako jeden z cudów świata - 1 godziny, podczas gdy w inne dni poświęcaliśmy ok. 1,5 godz - 2 godz. na obejrzenie prezentacji dywanów bądź biżuterii, na które zabierała nas Pani pilot.
I to uważam za największy mankament. Pani pilot na każdym kroku podsuwała nam "jedyne autentyczne, wysokiej jakości" produkty zabierając nas do licznych znanych jej sklepów. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego. Okazało się jednak, że Pani pilot niejednokrotnie wprowadziła nas w błąd co do warunków handlowych ofert, co grupa uznała za niedopuszczalne.
Podsumowując, bardzo poważnie zastanowię się przed ponownym wybraniem oferty Ecco Holiday na kolejne wakacje. A szkoda, gdyż wydaje się, że jestem interesującym klientem dla firmy - osobą młodą, zainteresowaną dalekimi podróżami planowanymi na najbliższe lata i mającą możliwość ich sfinansowania.

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję