TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Biura turystyczne

Selectours upadł!

Data wysłania: 2010-09-14 06:55 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Biuro Selectours upadło. Na stronie spółki widnieje komunikat:

Szanowni Klienci, Agenci i Partnerzy,

Zarząd Spółki z przykrością informuje, że wskutek utraty płynności finansowej wynikającej m.in. z trudności w ściągnięciu należności na rzecz Selectours, z dniem 13 września 2010 podjął decyzję o ogłoszeniu upadłości spółki i zaprzestaniu działalności operacyjnej. W związku z zaistniałą sytuacją zostaje uruchomiony proces zorganizowania powrotu Klientów Selectours do kraju, w miarę możliwości w jak najmniej uciążliwy sposób.

W tym celu, poza oficjalnym komunikatem, podjęto działania wspólnie z ubezpieczycielem, tj. Towarzystwem Ubezpieczeniowym SIGNAL IDUNA S.A., które jest wystawcą gwarancji ubezpieczeniowej M182146, z której pokryte zostaną koszty powrotu Klientów do kraju i stosownie do możliwości zwrot wpłaconych zaliczek.

W najbliższym czasie wydany zostanie nowy komunikat z telefonami kontaktowymi, pod którymi będzie można uzyskać szczegółowe informacje na temat zastosowanych procedur.

Z poważaniem
Zarząd B.P. SELECTOURS


Suma gwarancji ubezpieczeniowej wynosi 3 mln 665 tys. złotych, a ubezpieczycielem jest Signal Iduna.

Nie wiadomo, kto dokładnie był dłużnikiem biura i o jakie należności chodzi. Biorąc pod uwagę, iż dłużnik lub dłużnicy doprowadzili biuro do bankructwa, syndyk powinien podjąć niezwłoczne starania o odzyskanie należności wraz z odsetkami, aby wszyscy turyści otrzymali zwrot gotówki za niewykonane świadczenia.

Co warto zwrócić uwagę, upadła spółka SELECTOURS & TELEMAC Sp. z o.o. z zarządem SAMI BAKLOUTI (CZŁONEK ZARZĄDU) i ZOUHAIER ATTIA (CZŁONEK ZARZĄDU). Natomiast nie mamy informacji o drugiej spółce "SELECTOURS" Sp. z o.o. z zarządem tych samych osób SAMI BAKLOUTI (WICEPREZES ZARZĄDU) i ZOUHAIER ATTIA (PREZES ZARZĄDU).

W/w osoby pełniły także funkcje członków zarządu spółek YASMIN HOLIDAYS Sp. z o.o. i AZ INVESTMENT Sp. z o.o. (według danych z marca 2009), ale obecnie spółką YASMIN HOLIDAYS zarządza JAMIL GHARBI, a spółką AZ INVESTMENTS zarządza ADAM CHABIOR (dane z KRS na dzień 2010-09-14).

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 06:55 89.75.180.*]

      Spóła upadła , a co z turystami , którzy są w Tunezji i jak mają wrócić do kraju ?   odpowiedz »

      • Upadek Selectours 

        [2010-09-14 12:24 83.6.195.*]

        poszukaj to się dowiesz
        Klienci są bezpieczni
        Zarząd Selectours poinformował, że uruchamia procedurę powrotu do kraju klientów, którzy przebywają obecnie na wyjazdach zorganizowanych przez Selectours.

        Na stronie internetowej spółki nie ma już żadnych ofert. Komunikat podany jest w prostej formie, bez oprawy graficznej. Dodatkiem jest tylko załącznik poświadczający, że firma miała ubezpieczenie wystawione przez SIGNAL IDUNA i z niego zostaną pokryte koszty powrotu klientów do Polski oraz zwrot zaliczek za kupione już wyjazdy.

        W opinii Ratajskiego klienci Selectours są zabezpieczeni, a Urząd Województwa Mazowieckiego (udziela on licencji biurom turystycznym) rozpoczął już działania związane z uruchamianiem gwarancji i ubezpieczeń, które posiadało biuro. Sam urząd poinformował, że na lotniskach w Krakowie i Warszawie wylądują samoloty z turystami biura. Pierwsza grupa powracających turystów ma wylądować w Krakowie o godz. 13.10, druga na warszawskim Okęciu 40 minut później. Każda grupa będzie liczyła kilkadziesiąt osób.

        Ratajski wyjaśnił, że z tych środków w pierwszej kolejności będzie finansowany powrót klientów biura do Polski. Jego zdaniem poza granicami Polski jest ok. 2 tys. klientów Selectours.

        W drugiej kolejności z ubezpieczenia mają być oddawane klientom zaliczki, które wpłacili na poczet późniejszych wyjazdów. - Próbujemy wspólnymi siłami doprowadzić do tego, by decyzja spółki była jak najmniej uciążliwa dla klientów - zapewnił Ratajski.   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 08:42 83.5.176.*]

      a co z naszymi prowizjami ??   odpowiedz »

      • Upadek Selectours 

        [2010-09-14 12:09 79.186.85.*]

        można składać pozew zbiorowy nam też zalegają z prowizjami podajecie namiar na siebie.   odpowiedz »

        • Upadek Selectours 

          [2010-09-14 14:38 91.218.63.*]

          hmmmm a do kogo ten pozew zbiorowy skierować ?? jk firmy już niema :(   odpowiedz »

          • Upadek Selectours 

            [2010-09-15 12:49 87.204.176.*]

            za wiele to się nie da zrobić. na tym polega SP. Z O.O.
            ja dzięki bogu miałam starą umowę i nimi że wołali za całość to i tak wpłacałam im kwotę pomniejszoną o prowizję. inaczej byłabym parę tysięcy w plecy. Ci którzy tak z nimi w tym roku funkcjonowali niech się licza że tych pieniędzy nie zobaczą....   odpowiedz »

        • Upadek Selectours 

          [2010-09-18 10:40 79.188.128.*]

          zaległe prowizje, też jstesmy zainteresowani   odpowiedz »

    • Selectours upadł! 

      [2010-09-14 08:56 77.252.52.*]

      Nic dziwnego ,że upadł skoro pracują tam tacy ludzie jak Jagoda D.   odpowiedz »

      • Selectours upadł! 

        [2010-09-14 09:47 79.186.47.*]

        co masz do Jagody??? Jaki ona miała wpływ na funkcjonowanie biura skoro nie pracuje tam czynnie chyba już od lutego???? Zastanów się zanim jakąś bzdurę tu anonimowo naskrobiesz!!   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 09:55 79.186.47.*]

      i   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 10:16 83.5.211.*]

      Prosze o porade. 2 tyg temu podpisalem z Selectoursem Umowe Agencyjna i wpłaciłem im 244 zł. Czy mam szanse na zwrot tych pieniedzy wystepujac do Marszalka Woj. Maz. ? Przeciez tez jestem oszukany a decyzja o likwidacji musiala byc juz zaplanowana duzo wczesniej.   odpowiedz »

      • Upadek Selectours 

        [2010-09-14 10:22 83.24.151.*]

        mozesz sprobowac, jak cos zostanie po sciagnieciu klientow do kraju to moze Ci zwroca ;-)   odpowiedz »

      • Upadek Selectours 

        [2010-09-14 10:24 83.142.222.*]

        kolego daj spokoj, przeciez dostales umoge agencyjna wiec zaplaciles za cos co dostales, klienci poplacili tysiace i sa na lodzie, mi wisza prawie 2000zl prowizji, innym zapewne setki tysiecy   odpowiedz »

        • Upadek Selectours 

          [2010-09-14 22:29 83.27.225.*]

          a jakim cudem wisza ci prowizje , jak prowizja potrącana jestz wpłaty , jezeli robiłes inaczej to niestety masz pecha ale tak się nie robi   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 10:44 86.63.126.*]

      Ceny mieli nawet fajne... Ale rezydenci na miejscu pod wszelką krytyką!!!   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 11:09 83.23.79.*]

      My mielismy wyslac 40 osob do tunezji koszt za jedna os w 5* hotelu to 2300 mnozac to przez 40 osob to wychodz 92 tysiące. Calosc kwoty zostala przelana kilak dni temu na konto selectoursa . Nasze biuro jest na lodzie i nasi klienci. My nie mamy wysokiej prowizji ok 10 tys a klienci juz pewnie nie skorzystaja z naszych uslug. Szlag mnie trafia.   odpowiedz »

      • Upadek Selectours 

        [2010-09-14 11:50 89.171.231.*]

        Widocznie nowe umowy agencyjne konstruowane były tak ze całość należności jest wpłacana do ST, a oni potem odsyłają prowizje. My mamy "starą" umowę, i kwota do ST szła już po potrąceniu prowizji.
        Ale akurat teraz nie mieliśmy z nimi żadnych klientów.   odpowiedz »

        • Upadek Selectours 

          [2010-09-14 12:07 83.22.42.*]

          my mamy stara umowe, a za ostania rezerwacje juz wolali od nas calosc   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 11:28 81.168.161.*]

      Podany powod o dluznikach to bzdury. Selectours sciagal kase od biur agencyjnych pod grozba anulowania rezerwacji i nie przyjecia Klientow na lotnisku. Kazali przesylac potwierdzenia przelewu faxem przed wylotami . Zadne biuro nie ryzykowaloby . Ponadto - jesli jakies biuro zalegało z platnosciami , blokowali sprzedaz w systemie.   odpowiedz »

    • Selectours upadł! 

      [2010-09-14 11:32 178.36.173.*]

      jaja jak berety.ja w sobote sprzedałem wycieczke dla sporej grupy i dziekuje Bogu ze nie zdązyłem wpłacic kasy do selectoursa !!!
      Nic nie zapowiadało upadku   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 11:53 83.19.202.*]

        odpowiedz »

    • Selectours upadł! 

      [2010-09-14 11:53 78.131.206.*]

      Od dłuższego czasu było coś z nimi nie tak. W ostatnim tygodniu dwa razy nie potwierdzili mi rezerwacji dla klientów, mimo że w systemie miejsca jeszcze były.
      Wczoraj dzwoniłam w sprawie jednego z ich hoteli i ani słowem się nie zająknęli, że coś jest nie tak.   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 12:05 79.187.134.*]

      to było do przewidzenia...ich śmieszne limity sprzedażowe!no i trach!nie chcę przesądzać ale podobną politykę sprzedażową moim zdaniem prowadzą inni turoperatorzy.Nie zdziwię się gdy niebawem usłyszymy coś podobnego!   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 12:07 89.229.201.*]

      przykre dla klientów ale się spodziewaliśmy. Uwaga na Orbis Travel. też nie dotrzyma do końca sezonu. Nowy właściciel już się wkurzył   odpowiedz »

      • Upadek Selectours 

        [2010-09-16 11:20 91.198.230.*]

        Nie wiem kto i na co się wkurzył ale ofertę zimowych czarterów egzotycznych mają na nadchodzacy sezon - gdyby maiło być źle chyba by nie ryzykowali az tak...   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 12:07 79.186.85.*]

      Uwaga Agenci Selectursa prosimy o pisanie namiarów swoich biur .Od jutra jest ustawa o pozwy zbiorowe w turystyce . może uda nam się wspólnie odzyskać pieniądze .Mail to biuro@nasze-wczasy.pl   odpowiedz »

      • Upadek Selectours 

        [2010-09-14 12:26 195.225.246.*]

        Do PITu idźcie wszyscy przecież nagrodę im dali w zeszłym roku,jak padł Kopernik to była gadka że nie należał do PIT.   odpowiedz »

      • Upadek Selectours 

        [2010-09-14 23:04 89.72.45.*]

        jesze klientów nie wysłaliście na wakacjie i sie wam prowzja marzy??/ śmieszne...   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 12:22 83.28.182.*]

      komu oczywiście dostanie się od klientów najwięcej??? nam agentom.....   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 12:39 109.243.173.*]

      POZWY ZBIOROWE ? nie ośmieszajcie się nieznajomością prawą stroną dla Selectoursu w upadłości jest Klient a nie agent , sami sobie winni są agenci te parcie na prowizje i tylko kasa która zamuliła Wam oczy. Jak padł OPEN były tu zapewnienia że nie sprzedajemy a i tak sprzedajecie oferte tego samego Pana pod inną nazwą - jesteście hipokrytami którzy za kolejny % prowizji zrobią wszystko tylko tyle by skasować Klienta - poziom polskiej turystyki jest ZENUJACY na poziomie mega niskim   odpowiedz »

      • Upadek Selectours 

        [2010-09-14 13:17 79.189.243.*]

        Jeśli poziom polskiej turystyki jest dla ćiebie żenujący to kupuj za granicą buraku jeden!Pracuje 15 lat w polskiej turystyce jako rezydent i specjalista i żenujący to jest poziom rodaków na wczasach na opcji all inclusive a Twoją kase to mam w dupie bo zarabiam całkiem dobrze haha!   odpowiedz »

        • Upadek Selectours 

          [2010-09-14 14:48 93.45.201.*]

          rezydent? specjalista? i takie slownictwo? nie chcialabym spotkac takiego rezydenta   odpowiedz »

        • odpowiadam 

          [2010-09-14 16:11 109.243.232.*]

          jeżeli reprezentujesz taki poziom stylu wypowidzi jak piszesz tym bardziej zakopujesz polska branże turystyczną , nie zapominajmy że wyjazdy kupowane zagranica sa DUZO TANSZE a hotele jakby lepsze samoloty jakby sprawniejsze - i Ty jesteś rezydentem żenada ? zwolnij się jak nie możesz wytrzymać ciśnienia - specjalista od czego ? przecież ani jednego zdania składnie napisanego - tylko UTWIERDZASZ ze jestes prowizoryczna osoba robiaca to wyłącznie dla kasy   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 12:40 213.141.36.*]

      Witam, ja tez z biura agencyjnego.. Mialam tego pecha ze sobie podróż poslubną u nich wykupilam.. I teraz pytanie ... BEEFREE chyba nie padnie do listopada co? Ja nic nie slyszalam ale moze Wy slyszeliscie? poprosze o podpowiedź... bezpieczniej Beefree czy moze SunFun ?
      Pozdrawiam
      Gosia   odpowiedz »

      • Upadek Selectours 

        [2010-09-14 17:54 62.21.8.*]

        zapewniam że Sun&Fun, a nie BeeFree które wzięło się nie wiadomo skąd.....   odpowiedz »

        • Upadek Selectours 

          [2010-09-15 11:51 213.141.36.*]

          Dzięki, dzięki, no wlasnie tez tak przeczuwalam ale i tak postawialm na Oasisa :):)   odpowiedz »

          • Upadek Selectours 

            [2010-09-16 15:10 83.10.46.*]

            na Oasisa???? buhahahhahahahahahahahahahahahaha

            i takie bredni wypisuje osoba z branzy... kobieta, Ty chyba pracujesz w biurze podrózy, bo Ci mama kazała lub tatus za swe pieniązki kupił.

            ZYCZE POWODZENIA, NAPEWNO SIE PRZYDA!   odpowiedz »

        • Upadek Selectours 

          [2010-09-16 15:12 83.10.46.*]

          Bee free nie wiadomo skąd? i takie brednie wypisuje pracownik biura podróży? gratuluje kompetencji i współczuję klientom.   odpowiedz »

        • Upadek Selectours 

          [2010-09-16 15:15 83.10.46.*]

          Bee free nie wiadomo skąd? brednie wypisujesz człowieku bez kompetencji   odpowiedz »

        • Upadek Selectours 

          [2010-09-17 10:09 91.189.20.*]

          bee free sie wzielo z rozlamu exima ale cos nie ma to jak wypowiedz inteigentnego czlowieka z z jakiegos biura podrozy   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 12:42 109.243.173.*]

      i dobrze TAK AGENTOM - te kombinacje z zniżkami poza prowizją byle by podkupić Klienta konkurencji i parciem na kasę wychodzą teraz - oni się z WAS teraz śmieją a jak czytam że wiedziałem ..... dopisz i że sprzedawałeś PEŁNA HIPOKRYZJA POLSKICH BIUR agencyjnych jest faktem niezaprzeczalnym , zwolnijcie troche i przeczytajcie znaczenia wyrazu ETYKA   odpowiedz »

      • Upadek Selectours 

        [2010-09-14 15:42 95.49.154.*]

        co ma piernik do wiatraka?   odpowiedz »

      • Upadek Selectours 

        [2010-09-14 21:12 83.4.41.*]

        A co żeś się człowieku tak uwziął na biura agencyjne? Chyba Cię boli, że konkurencja lepiej działa od Ciebie, skoro widzisz problem, tam gdzie go nie ma...I tak, udzielam upustów Klientom, ale nie dlatego, żeby się "nachapać kasy", ani "żeby komuś podbierać Klientów", tylko dlatego, że jakoś nie wyobrażam sobie, żeby stałemu Klientowi nie dać choć symbolicznej zniżki, nie mówiąc już o znajomych czy rodzinie!
        Nawyraźniej ty nie masz takiego problemu, może Klienci przychodzą do ciebie tylko raz i później już nie wracają, bo sprzedałeś im tak beznadziejne wczasy!   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 12:43 83.238.170.*]

      Rainbow zabierał się wiosną do kupienia Selectours sp. z o.o. ale odstąpił po bliższym przyjrzeniu się finansom. Można przypuszczać, że poznali też stan ST&T sp. z o.o. Wystarczy czytać komunikaty giełdowe, czego pewnie w PIT nikt nie robi, ale Globusy owszem rozdaje. I niby nikt nic wiedział.   odpowiedz »

    • Selectours upadł! 

      [2010-09-14 13:41 83.7.171.*]

      Artykuł odnośnie upadłości - http://prawoturystyczne. pl/2010/09/14/selectours - oglosil - upadlosc/   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 13:48 83.24.134.*]

      a ja mam pytanie jak się ma do tego wszystkiego rekomendacja PIT ? czy "koło wzajemnej adoracji" poza sprawdzaniem terminowości wpłaty składki członkowskiej kontroluje członków których rekomenduje ?   odpowiedz »

      • Upadek Selectours 

        [2010-09-14 14:35 83.238.170.*]

        Rainbow zabierał się wiosną do kupienia ST ale po przejrzeniu papierów, zapewne też ST&T, zrezygnowali. To są jawne informacje, bo Rainbow jest spółka giełdową, a z tego widać, że co najmniej od początku roku było niewyraźnie. I niby nikt nic nie wiedział w PIT? Ale Globusa przyznali.   odpowiedz »

      • Upadek Selectours 

        [2010-09-14 14:44 83.8.225.*]

        dokladnie..jeszcze nigdy, przy zadnej z poprzednich upadlosci touroperatorow-czlonkow PIT- to towarzystwo wzajemnej adoracji nie zrobilo nic...niepotrzebnie im sie skladki placi..trzeba z tym "klubem" cos zrobic..   odpowiedz »

      • Upadek Selectours 

        [2010-09-14 14:52 83.24.134.*]

        na chwile obecną PIT zajmuje się szkoleniami i nie ma czasu na inna działalność   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 15:18 198.102.219.*]

      Na tych aranżowanych przez Urząd Marszałka powrotach obłowi się znowu PLL Lot, to operacje za które UM płaci każde pieniądze bo idą z ubezpieczenia. Dlatego dla klientów którzy nie zdążyli wylecieć niewiele zostaje, a agenci w zasadzie o swoich pieniądzach (zwłaszcza zaległych prowizjach) mogą zapomnieć...   odpowiedz »

      • Upadek Selectours 

        [2010-09-14 22:26 83.27.225.*]

        jakie prowizje, przeciez wpłata z tytułu imprezy jest pomniejszana o prowizje , wię masz kiepskie wieści , biura agencyjne będa sie miały dobrze, no z wyjatkem niesmaku   odpowiedz »

        • Upadek Selectours 

          [2010-09-15 10:37 83.10.151.*]

          niedoinformowany jestes, selectoursowi wplacalo sie calosc i dopiero po wylocie klientow oddawali prowizje, takze guzik z twoich wypocin   odpowiedz »

          • Upadek Selectours 

            [2010-10-10 21:34 89.74.225.*]

            Nieprawda, akurat w Selectours pomniejszało się o prowizję. Może akurat macie nowe jakies umowy?   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 16:31 83.5.225.*]

      Przed chwilą wypowiadała się w radiu osoba która padła ofiarą bankructwa biura podróży rok temu . straciła 8 tys. Nie odzyskała nic gdyż kasa z ubezpieczenia pokryje co najwyżej koszty ściągnięcia turystów do Polski a na wpłacone zaliczki nie zostanie już nic. A te cwaniaki pewnie wyprowadziły kasę do innej firmy i pod innym szyldem ( może w innej branży ) rozkręcą inny biznes za kradzione pieniądze i pewnie włos im z głowy nie spadnie .
      Żyjemy w takim kraju że za kradzież czapki gruszek idziesz siedzieć a za taki przekręt ( na miliony zł ) nie stanie ci się nic. Dlatego ja nie jeżdżę z biurem podróży tylko sam sobie organizuję wyjazdy . Nie zaskoczy mnie żadne bankructwo.   odpowiedz »

      • Upadek Selectours 

        [2010-09-14 17:08 93.45.205.*]

        zaskocza cie za to inne rzeczy. Znalam takich co to sobie sami zalatwiali, dopiero mieli niespodzianki   odpowiedz »

      • Upadek Selectours 

        [2010-09-14 17:23 80.54.123.*]

        Cwaniaczku jeździj dopóki Cię coś nie dopadnie po trasie, bo nie wiesz gdzie jaki bankrut wyłoni się na Twojej drodze. Swoją drogą masz rację wyprowadzają kasę z naszego kraju w imieniu prawa. Głupcami są tylko ci co wierzą w takie duże firmy i napędzają im kaskę. Proszę zwrócić uwagę na ostatnie "padaczki" co pada? Tylko duże firmy a nie biura rodzinne, które gwarantują niekiedy tylko swoim majątkiem.   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 21:37 82.160.17.*]

      uwaga na exim tours , za niedługo padną   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-14 23:53 188.146.93.*]

      Czy upadek kolejnego biura członka PIT odmieni stanowiska jej prezesów w mediach, iż świadectwem wiarygodności biura jest przynależśność do PIT-u ?
      Czy upadek biur obu wicepresesów nie jest dowodem na to, iż obecny zarząd nie ma moralnego prawa do reprezentowania branży i lansowania swoich"chorych' pomysłów mających ją uzdrowić ? Moze warto zmiany zacząc od siebie i na sobie robić ekspertymenty z uszczęśliwianiem polskiej turystyki?   odpowiedz »

      • Upadek Selectours 

        [2010-09-15 18:00 83.31.239.*]

        Widziałem wypowiedź p. Korska. Jak człowiek który w żywe oczy kłamie może stać na czele organizacji która ma promować POLSKĄ turystykę w Polsce i za granicami naszego kraju ??
        JEDYNE biuro które upadło w tym roku ?? Chyba zapomniał o biurze Intourist swojego dobrago znajomego. Tyle że siebie i swoich ziomali nie można szkalować ani mówić o nich gorzkiej prawdy. Czemu biura zarządu PITu padają a inne jakoś sobie radzą ?? Niech ktoś z rządu zajmie sietą sprawą by to świadczy źle o nas jako o kraju, o polskich firmach. Ale czy to polacy zarządzają polskimi firmami czy może nie pracują dla Polski a dla swoich mocodawców z zagranicy... to już sami osądźcie.   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-15 06:21 193.33.125.*]

      Upadek biura, i znowu członek PIT a nazwiska w zarządzie brzmią jakoś nie po Polsku. (KH)   odpowiedz »

    • Upadek Selectours 

      [2010-09-15 11:52 91.150.222.*]

        odpowiedz »

      • Upadek Selectours 

        [2010-09-17 11:25 95.155.92.*]

        proszę o kontakt wszystkie osoby poszkodowane, które straciły pieniądze zanim wyleciały na wakacje- ktomera@o2.pl   odpowiedz »

    • Selectours upadł! 

      [2010-09-15 14:32 83.15.185.*]

      Upadłość ogłasza sąd a nie zarząd spółki.   odpowiedz »

    • Selectours upadł! 

      [2010-09-17 11:21 95.155.92.*]

      proszę o kontakt wszystkie osoby poszkodowane, które straciły pieniądze zanim wyleciały na wakacje- ktomera@o2.pl   odpowiedz »

      • Selectours upadł! 

        [2010-09-19 22:24 87.205.170.*]

        Witam
        w raz z mężem mieliśmy zapłacone za wczasy do Egiptu Sharm;/ całość wpłaciliśmy tj. 4600 zł. pieniądze do selectours doszły do nich w poniedziałek w dniu upadłości;/ porażka żciowa   odpowiedz »

    • Pozew Selectours - szczegóły 

      [2010-09-20 12:34 79.190.210.*]

      Witam,



      Duża część wniosków była składana przez pośredników - np. "easygo.pl" "wakacje.pl" "fly.pl". Pieniądze za zakup wycieczki były zapłacone na konto pośrednika i to pośrednik powinien się rozliczyć z Selectours. Czy to zrobił - nie wiadomo (ja wpłaciłem pieniądze 12 dni przed ogłoszeniem upadłości, więc na koncie pośrednika zostały one zaksięgowane 11 dni przed ogłoszeniem upadłości). Na pewno syndyk wezwie ich do zapłaty, ale ponieważ zależności między pośrednikami są często zwiłe i dokonują oni wielu rezerwacji i z części z nich się wycofują, to takie "wezwanie" może być mało skuteczne. Pośrednicy zarabiają jakiś procent od transakcji, zostawiają go na swoim koncie, a resztę przelewają na konto touroperatora.

      Byłem dziś w biurze innego pośrednika - Travelplanet i kobieta potwierdziła, że firma Travelplanet planuje zwrot pieniędzy, które były zatrzymane jako prowizja pośrednika. (od 8 do 15%).
      Firma Enovatis - właściciel potrali "wakacje.pl" "easygo.pl" i "wypoczynek.pl" stwierdziła, że ich umowa z Selectours była tajna i nie może udzielać takiej informacji (no comment). Dalsza część przepychanki trwa.

      Proszę o kontakt wszystkie osoby, które podpisały umowę z Selectours i są poszkodowane przez ich utratę płynności oraz jednocześnie korzystały z usług portali:
      - wakacje.pl (Enovatis S.A.)
      - easygo.pl (Enovatis S.A.)
      - wypoczynek.pl (Enovatis S.A.)
      - fly.pl

      (Fly.pl prowadziła contact center i przekazywało klientów do obsługi do spółek Enovatis S.A. Teraz ma się usamodzielnić. Tu informacja o szczegółach:
      http://travelnews. pl/nowe-contact-center-fly-pl/ )

      (nota bene ciekawe, że zakup moich wakacji był obsługiwany przez 2 pośredników! Każdy z nich musiał na tym zarobić. Pieniądze wpłacałem na konto Enovatis S.A.)

      Zapraszam wszystkich, którzy zakupili wycieczkę z Selectours do kontaktu na adres: pozewselectours@yahoo.com. Kiedy zbierze się 10 osób i nie osiągniemy nic na drodze polubownej wówczas założymy pozew zbiorowy pośrednikom. Tylko w ten sposób będziemy mogli dojść do tego:
      1/ ile faktycznie zapłacili Selectours do momentu ich utraty płynności
      2/ ile z tych pieniędzy zostawili sobie

      Pozew zbiorowy przeciw Selectours nie ma sensu (tu tylko można ubiegać się o odzszkodowanie od syndyka). Natomiast można wytoczyć proces pośrednikom, którzy zarabiają na pośredniczeniu i w jakiejś formie rekomendują firmy, z którymi współpracują (w tym przypadku Selectours).

      Dane do kontaktu:
      pozewselectours@yahoo.com

      Pozdrawiam,

      Marcin   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję