Forum turystyczneTurystyka forum

Autor: Czytelnik IP 85.106.160.*
Data wysłania: 2009-06-02 22:06
Temat: Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja
Treść: Zapraszam serdecznie do przeżycia wspaniałej przygody z historią,
kulturą i pięknymi krajobrazami Turcji podczas naszych wycieczek
fakultatywnych!

www.lena-pachotour.pl.tl

Pozdrawiam i zycze udanych wakacji!

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2017-11-30 16:45 78.187.48.*]
Ta firma nosi nazwę Lena@Kemal. Bezpodstawnie używa nazwy Pacho Tour. Moja firma PACHO TOUR nie ma nic wspólnego z tymi osobami
Halil Bankir, właściciel firmy Pacho Tour, działającej na rynku turystycznym od 1993 roku
odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2015-12-14 20:58 212.7.220.*]
Korzystałem z usług biura Pancho. Nie jestem wybredny, cena była niska. Drugą wycieczkę kupiłem w polskim biurze podróży metin tour, cena zbliżona. Jakość obsługi ok. W Metintour na plus że ceny są takie jak na stronie i można zawsze zadzwonić i pogadać z polską obsługą. odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2014-08-15 10:00 83.10.231.*]
Ja z rodziną wybrałam się z biurem LENY do Kapadocji. Muszę przyznać, że wycieczka była profesjonalnie zorganizowana. Przewodnik ATILLA bardzo dużo nam opowiadał o Turcji, zwyczajach, tradycjach-był do dyspozycji wycieczkowiczów.Mimo, iż w drodze powrotnej autokar zaczął szwankować (wycieczka wydłużyła się o kilka godzin-p.Lena zorganizowała transport zastępczy)to wróciliśmy zadowoleni, pełni wrażeń.W przyszłości również skorzystam tego biura. odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2014-09-12 02:34 41.150.93.*]
Czy potrzebujesz szybkie pożyczki na inwestycje? Pozdrowienia z usługi pomocy finansowej, dajemy pożyczki, począwszy od 5.000,00 zł do 1.000.000.00 zł na 2% stopy procentowej. oferujemy 100% gwarancję i tylko poważnych klientów. Świadczymy usługi takie jak; Kredyty samochodowe-mobile, pożyczki hipoteczne, kredyty inwestycyjne, pożyczki działalności, pożyczki osobiste, itp Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z naszym biurem pod następującym adresem mailowym: george_douglas127@outlook.com odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2014-08-07 15:11 93.105.42.*]
Byliśmy z żoną na wycieczce w Pamukale i była to najgorzej zorganizowana wycieczka na jakiej byliśmy. Pani Magda - polska "przewodniczka", nic nie opowiadała jak to przystoi każdemu dobremu przewodnikowi. Raz podczas podróży przeczytała ulotkę w języku polski i rosyjskim o Pamukale i to było wszystko. Przed zwiedzaniem Pamukale pojechaliśmy na kąpiel błotną, ponieważ 8 osób chciało się wykąpąć, zapytaliśmy "przewodniczkę" czy mogłaby nas wysadzić pod Pamukale skoro nie będziemy brali udziału w tej kąpieli (22 osoby), powiedziała nam, że wchodzimy razem i wychodzimy … dzięki temu 22 osoby patrzyły się jak 8 osób kąpie się w błocie zamiast zwiedzać Pamukale. Po kąpieli pojechaliśmy na Pamukale, p. Magda rozdała bilety powiedziała, że spotykamy się za 2,5h pod sklepem, jeśli ktoś się spóźni więcej jak 15 minut to ona nie będzie czekać… By zwiedzić całe pamukale: Amfiteatr, cmentarz, stare miasto, pokąpać się w basenach wapiennych to spokojnie by zajęło 4-6h (ale przecież trzeba pojechać na skóry i degustację win). Wraz z żoną i dwójką znajomych spóźniliśmy się na miejsce zbiórki 30 minut i ku naszemu zdziwieniu nasza Pani przewodnik zostawiła nas i pojechała z resztą wycieczki na obiad. Następnie zadzwoniła do pracownika sklepu pod którym mieliśmy miejsce zbiórki i przez telefon poinformowała nas, że mamy dojechać do hotelu na własny koszt taxi, Pani ta nawet nie wiedziała, że prócz naszej czwórki pozostawiła jeszcze 2 osoby z Rosji, które poinformowały Lenę i dzięki temu przyjechał po nas transport - BUS z turkami!!! Jechaliśmy na pace busa wraz z winami, wentylatorami i innym rzeczami. Bez klimatyzacji, okna jak zwierzęta w 50 stopniowej duchocie przez 20-30km… NIKOMU NIGDY NIE ŻYCZE TAKICH WRAŻEŃ ORAZ JEDNOCZEŚNIE ODRADZAM PODRÓŻOWANIA Z TYM TURECKIM BIUREM !!!! odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2015-05-24 16:14 83.21.152.*]
Potwierdzam. My byliśmy w 2014 r. Było bez przygód, ale bez dużych konkretów. Pani wysadziła nas przed sklepem i za 2,5 h kazała przyjść. Miała nas oprowadzić i opowiadać. :( odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2014-08-20 11:26 62.29.248.*]
Potwierdzam! Brak kompetencji, kultury osobistej pani Magdy jest przerażający! Wycieczka źle zorganizowana. Nastawiona nie na zwiedzanie Pamukkale, a na oglądanie skór i naciąganie ludzi. Kąpieli błotnej absolutnie nie polecam. Miało to być miejsce nie odwiedzane przez turystów, a zastaliśmy tłumy. Po tym jak pani Magda odjechała, zostawiając 6 osób czekaliśmy 1,5 godziny na transport. Warunki nie do przyjęcia! Samochód dostawczy, paka bez okien, klimatyzacji. Zero powietrza. Dzięki pani Magdzie byliśmy przez cały dzień bez jedzenia, za które dodatkowo płaciliśmy (wyjazd z hotelu był o 3:30 rano, a kolacja o 19:00). Następnego dnia przyszliśmy do biura złożyć reklamację. Lena była świetnie przygotowana i miała odpowiedź na wszystko co do niej mówiliśmy. Po kłótniach ze swoim mężem zgodziła się nam oddać pieniądze za obiad, który wykupiliśmy.
W żadnym wypadku nie polecam podróżowania z biurem Lena i Kamel. A już na pewno nie z pseudo przewodniczką Magdą - arogancką babą, która za nic ma innych ludzi!
odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2014-07-05 19:57 89.79.51.*]
Zaryzykowaliśmy - podróż z tym biurem to dosłownie rosyjska ruletka. My mieliśmy pecha. Okazało się, że dano nas do grupy mówiącej po rosyjsku. Nic nie rozumieliśmy, pani po polsku nie potrafiła, więc niczego się nie dowiedzieliśmy na wycieczce i jechaliśmy czując się jak "obcy". Jest tam jakaś pani mówiąca po polsku, ale kiedy chcieliśmy przeniesienia do polskiej grupy, mieli to w głębokim poważaniu i nic z tym nie zrobili, jak gdyby nic się nie działo. Nie żebym czepiał się wyglądu, ale nawet Rosjanka, która tym wszystkim kierowała nie wyglądała na przewodnika tylko jakąś wróżkę - wymalowana, buty na obcasach itd. Wyglądała totalnie nieprofesjonalnie. Wycieczka niezbyt przyjemna właśnie przez to nieprofesjonalne podejście. Dobrze, że czas wolny w miejscu docelowym dobrze spędziliśmy, bez nich. No i dobrze, że zrezygnowaliśmy z drugiej wycieczki. Jeśli jeszcze raz polecimy do Turcji, na pewno nie skorzystamy już z Leny. Za duże ryzyko. odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2014-07-12 08:51 109.199.27.*]
Witam własnie we wrześniu wybieram się do Alanya i chciałem skożystać z biura U LENY teraz zwątpiłem po przeczytaniu waszej opini o tym biurze , czy faktycznie tak jest ? jeżeli tak to z jakiego biura tam na miejscu można najlepiej skożystać? odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR... [2014-07-12 11:34 109.199.27.*]
chciałbym być powiadomiony o nowych wpisach bo we wrzśniu wybieram się do Alanya i chciałby się dowiedzieć czy warto z tego biura skożystać odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2014-06-30 14:19 93.232.153.*]
Polecam wszystkim skorzystać z tego biura podróży. Wycieczki bardzo dobrze zorganizowane i w przystępnych cenach. Osobiście byłam z tym biurem na 4 wycieczkach: hammam, kanion Spadere, Pammukale i mała Alanya i z wszystkich jestem bardzo zadowolona. Asia odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2013-10-31 12:53 91.221.27.*]
Pozdrawiam. My byliśmy w Turcji i od razu zdecydowaliśmy się na zakup wycieczek u Leny. I ani jednej nie żałowaliśmy!! Wycieczki były super zorganizowane i co najważniejsze - najfajniejsi ludzie do kontaktu na danej wycieczce z klientem. Zaczęliśmy pobyt od zwiedzania Alanyi dżipami o zachodzie słońca - wycieczka bardzo udana, objechaliśmy najważniejsze punkty oraz mieliśmy okazję porobić super zdjęcia o zachodzie słońca. Przewodniczka pochodziła z Rosji, ale bardzo dobrze potrafiła nam opowiedzieć o mieście i kulturze w języku polskim.
Drugiego dnia wybraliśmy się na nurkowanie. Było NIESAMOWICIE! My zdecydowaliśmy się na taką przygodę pierwszy raz w życiu, więc dla nas emocje były ogromne. Jeżeli ktoś szuka kolorowych raf to niestety ich nie znajdzie i to nie ważne u kogo kupi wycieczkę czy u Leny, czy u rezydenta! Takie morze z takim dnem i nic na to nie poradzicie. Jednak sam efekt nurkowania z takim sprzętem był niesamowity. Dla początkujących idealna opcja! Fachowa opieka, super instruktorzy. Opiekowali się każdym uczestnikiem i od razu reagowali jak ktoś miał problemy. Na statku było także opalanie i posiłek (b. smaczny - też proszę nie oczekiwać homara lub jakiś strasznie wykwintnych dań - jesteśmy na statku na morzu, więc nie wymagajmy wersalu).
Kolejną wycieczką była wyprawa na Sapadere ale uwaga: koniecznie dżipami!!! SUPER! Nasza ekipa od Leny miała najlepszego kierowce, który był wszystkich innych o głowę! Szalał najbardziej, na koniec wycieczki my byliśmy najbardziej zakurzeni i roztrzepani, ale własnie o to chodziło! Jak ktoś chce jechać z dziećmi albo nie przepada za takimi emocjami, może się wybrać busem z polskim przewodnikiem (dżipy były z przewodnikiem anglojęzycznym). Atrakcyjność odwiedzanych miejsc w trakcie tej wycieczki to 7/10. Ale tak jak mówię być może sama podróż z szalonym kierowcą przysłoniła pozostałe atrakcje ;)
Zdecydowaliśmy się także na wycieczkę do Pamukkale. W cenie mieliśmy wstęp na trawertyny oraz do Hierapolis. Basenu Kleopatry nie polecam! Podobnie z resztą jak Lena. Basem otoczony sklepikami, knajpkami pozbawiony jakiegokolwiek uroku. A wody takie same jak w tarasach trawertynowych, w których spokojnie można się pomoczyć :) Sama podróż tam też przyjemna. Kilometrów było sporo do przejechania, bo z Alanyi do Pamukkale to ok 300 km. Ale bus bardzo przyjemny i wygodny. Nie wiem dlaczego niektórzy mówią, że jedzie się jakimś sardynkobusem - jak dla mnie to złośliwość. Może ktoś liczy na prywatny odrzutowiec. Tak jak mówię, nasza grupa była bardzo zadowolona. Ale uwaga - proszę słuchać się Leny i wziąć coś ciepłego=spodnie i bluza. Bo wyjeżdżamy w nocy i jedziemy przez góry (ok.1500m n.p.m) bardzo chłodne. Pierwszy przystanek jest więc przy temp. ok 10-14 stopni. Przewodniczka też była miła. Opowiedziała nam o Turcji i obyczajach i potrafiła odpowiedzieć na każde pytanie. Trzeba tylko rozmawiać i zadawać pytania. Na "bawełniany pałac" na nami nie wchodziła. Każdy miał czas wolny, ale dzięki temu...
odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2013-10-14 15:08 83.10.156.*]
Byłam wTurcji drugi raz i drugi raz korzystalam z uslu biura "U Leny".. niestety tym razem były to najgorzej zorganizowane wycieczki na jakich byłam. Najgorszym okazał się by autobus, przepraszam.. sardynkowóz! jechaliśmy do Kappadoci starym, niewygodnym malym autobusem, któremu chyba się przypalaly hamulce, bo strasznie smierdziało po drodze. Na Pammukale wyslali nas w jeszcze mniejszym - busikiem - na ktorego okreslenie "nie wygodny" to i tak za dużo!, dodatkowo klima z tyłu tego małego busika nie działała kompletnie,z przodu zas ludzie marzli od nawiewu klimatyzacji! ja się gotowalam, kręcilo mi sie w glowie, cos strasznego! Ponadto tak okropnej przewodniczki jak Pani Magda nie spotkaliśmy niegdzie indziej w świecie. Wpierw mowiła, ze obiad w cenie, pźniej pobierala pieniądze, co chwile co innego mowiła, a co innego robiła. Narzucała tempo na wycieczkach takie, że bylo bardzo mało czasu na robienie fotografii, nie mówiąc już o kupieniu pamiętek z odwiedzonych miejsc - nie bylo czasu! ale na wyszykowanie się na wieczór turecki w Kapadocji zarezerwowała az 2h... w sklepie ze skórami kolo godziny i w Kapadocji i w Pamukkalach.. a na fotografie i obserwację piękna tychże miejsc znacznie mniej czasu. Coś strasznego. Biuro się popsuło, odradzamy! odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2019-04-17 06:15 188.3.192.*]
Klimatyzacja to zawsze problem. Ktoś marzne, innym są za gorąco. Kiedy wybiram się na wycieczki jako pilot, to od razu o tym mówie i klimatyzację ustawiam dla kierowcy. On nie znajduje w najgorzych warunkach a od niego zależy nasze życie. http://alanya.pro odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2013-09-16 16:05 88.220.176.*]
Byliśmy z tym biurem na wycieczce do Pamukkale. Oferta (40 EUR) była tańsza o 20 EUR od wycieczki oferowanej przez rezydenta (Itaka). Program jest identyczny (porównywaliśmy z osobami które były z Itaką). Różnica jest taka że w Itace są trzy posiłki i jedzie się wygodnie dużym autobusem, u Leny posiłek jest jeden a jechaliśmy busem VW Crafter wypchanym do ostatniego miejsca. Dla wysokiej osoby jazda w takich warunkach przez pięć godzin to katorga, niestety wsiadaliśmy jako ostatni więc relatywnie lepsze miejsca były zajęte. odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2013-09-16 16:39 88.220.176.*]
Pięć godzin to oczywiście czas przejazdu tylko w jedną stronę, w sumie 10 godzin jazdy VW Crafterem z nogami pod brodą - bezcenne. I jeszcze jeden smaczek: na stronie Leny cena tej wycieczki to 30 EUR + wstęp. Przewodniczka (Magda) pobrała od nas 40 EUR (nie płaciliśmy z góry bo na wycieczkę umówiliśmy się telefonicznie) mówiąc że kupi bilety dla wszystkich bo tak jest szybciej, bo kolejki, itp. Po bilety poszła sama, my zostaliśmy w busie, potem rozdała je wszystkim pokazała kierunek do wejścia i ulotniła się. Przy wejściu okazało się że wstęp kosztuje 15 lirów. Różnica niby niewielka ale niesmak pozostał. odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2013-09-04 22:04 194.169.228.*]
My jesteśmy bardzo zadowoleni z wycieczki zorganizowanej przez to biuro. Bus był czysty, nowoczesny, przyjemnie się nim jechało (jedyny minus to problemy z klimatyzacją);
Wycieczka (z Alanya do Side i Aspendos) była ciekawa i dobrze rozplanowana (sporo czasu wolnego do dyspozycji); pilotka przybliżyła nam kulturę i miejscowe zwyczaje, zabrała nas do meczetu (chociaż nie był w programie wycieczki) i doradziła co warto kupić i w jakim miejscu
odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2013-08-28 15:14 88.156.64.*]
Totalna porażka!!! Umówiłem się na wycieczke z okolic Side. W ustalonym terminie transport się nie pojawił. Wciska potem jakies brednie, że może ktoś się spóźnił itp. a może na inny termin się umówimy...Dno. NIe polecam nikomu, bo pierwszy raz w Turcji miałem taką sytuację. Może i dobrze, że nie miałem wątpliwej przyjemności podróżowac z tym pseudo-biurem, po przeczytrniu opinii innych. Stanowczo odradzam! odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2013-06-29 22:16 94.78.143.*]
Byliśmy na wycieczce w Pamukkale 23.06.2013. Autokar brudny, śmierdzący, wypadające siedzenia. Pilotka nieuprzejma, nie wie czym jest obsługa klienta. W drodze powrotnej brak klimatyzacji, istne piekło, 300 km w 50 stopniach! Ludzie w pewnym momencie wyszli z autokaru i nie chcieli dalej jechac, a tu nić, szef kierowcy nie odbiera (wg pilotki), nie włączy klimy bo chce więcej kasy - jakis skandal, to tak działa organizator? I ta sciema,że kierowca nie chce jej włączyć a pilot nie może nic zrobić, wręcz obrażona jak żądało sie załatwienia sprawy - to skandal aby tak traktować ludzi i miec takie podejście!!! Zajeżdżanie nieklimatyzowanym "autobusem" do obrzydliwej "fabryki skór" i na "degustację" wstrętnych win to był szczyt! Cały drugi dzień byliśmy chorzy! Nie mówiąc o atmosferze i koszmarnych wspomnieniach! Dziekujemy za takie przezycia. Nie ma jak Polak Polakowi. Ostrzegam wszystkim przed tym biurem, naginaja do granic mozliwości, a jak cos jest nie tak to klient w ogóle nie ma znaczenia, jakby ktos wykorkował z braku powitrza w a utobusie to co z tego! Omijajcie ich z daleka. odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2013-06-29 22:34 94.78.143.*]
Odradzam wszystkim, naciagnie, brak podstawowych warunków
*** c.d. ad. Pamukkale - I dodatkowo: - obiad dodatkowo płatny - nie warto,
- obiadokolacja w cenie: okropna mielonka w sosie, szwedzki stół - jadalne tylko sałatki, bez picia, dodatkowo płatne! (przypominam - brak klimatyzacji w autobusie i obrażona kiepska pilotka, która miała gdzieś załatwienie sprawy klimy w autobusie). - w Pamukkale - 3 godziny i ściema, ze to wystarczy - wcale nie wystarczy jesli chce sie zwiedzić Hierapolis; ponadto nieuprzejme teksty w stylu "15 minut spóźnienia i jedziemy bez spóźnialskich", "wysiadać fabryka skór!", popędzanie jak ktoś nie chciał iść. Koszmar
odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne/KAPADOCJA - LENA-PACHO TOUR... [2012-09-27 12:24 193.107.214.*]
To była jakieś totalne nieporozumienie. Przewodnik/pilot wycieczki Turek o imieniu Otay prawie przez całą drogę opowiadał sprośne dowcipy (na pokładzie były dzieci od kilku lat wzwyż) bądź spał. Wycieczka 2-dniowa to były głównie postoje w sklepach ze skórami złotem i całym mnóstwem innego badziewia. Na protestu uczestników, że postoje w takich miejscach zamiast trwać po 1,5-2 godziny można skrócić do 10 min odpowiadał iż taki jest program wycieczki. Prawie wszystkich namówił na wieczór turecki, który miał być jedyny w swoim rodzaju i niezapomniany. Tak rzeczywiście tego nie da się zapomnieć - 30-40 min pokazów tańców (bez żadnych komentarzy, a więc siedzieliśmy jak na "tureckim kazaniu" a potem 3 godziny dyskoteki w rytmie disko-turko. Goreme główna atrakcja wszystkich wyjazdów do Kapadocji. Tu podjechał autokar przed wejście do doliny i okazało się, że jedzie dalej do jakiegoś sklepu, a kto jest chętny to może wysiąść na 40 min sam przejść się po kompleksie. Po burzliwej kłótni wywalczyliśmy 1 godzinę. Totalna KPINA - nawet biegiem nie udało nam się przejść całego kompleksu. Dla porównania kilka dni później wycieczka organizowana przez ITAKĘ spędziła 3 godziny oprowadzana przez przewodnika. Jedzenie we wszystkich tzw. restauracjach w których byliśmy zmuszeni stołować się nie za dobre. JEŚLI KOGOŻ INTERESUJE 2-DNIOWAY OBJAZD PO SKLEPACH W KAPADOCJI I PO DRODZE DO NIEJ TO PROSZĘ BARDZO. TYM KTÓRZY CHCĄ ZOBACZYĆ KAPADOCJĘ ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!!!
Jarosław Małys
odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne/KAPADOCJA - LENA-PACHO TOUR... [2012-10-27 08:27 95.10.213.*]
Witam
Właśnie byłem z biura Leny w Kapadocji 2 dni. przewodnikiem był nie jaki Otay . W pełni zgadzam sie z wypowiedzia powyżej. Wiele chyba nie wie o Turcji. Porażka. Ja zrezygnowalem z wieczoru i wiele nie stracilem. Nie wiem jak biuro Leny ale jak zatrudnia takich przewodników to nie polecam tego biura.
odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne/KAPADOCJA - LENA-PACHO TOUR... [2013-10-31 12:58 91.221.27.*]
odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne/KAPADOCJA - LENA-PACHO TOUR... [2013-08-23 21:37 83.29.117.*]
Otay to kawał buraka i chama. Nigdy więcej! Na Lenę też należy uważać! Broń boże nie płacić jej z góry za wycieczkę bo nie masz odwrotu nawet jeśli autobus którym jedziesz na wycieczkę zepsuje się po drodze. Dla Otaya i Leny pięć godzin poślizgu to nie jest problem. Wycieczka na Kapadocję to przejażdżka po sklepach, restauracjach i miejscach, w których Otay zarabia kasę. Jak to mówią Turcy - Otay to charakter! odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne/KAPADOCJA - LENA-PACHO TOUR... [2014-08-07 15:19 93.105.42.*]

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2012-03-16 13:43 91.206.210.*]
opor nie polecam odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2012-02-26 22:59 213.238.76.*]
Czytam komentarze pochlebne i zastanawiam sie kto je pisze, wy tez sie zastanowcie. szczerze watpie zeby byly to osoby ktore zadowolone wrocily z wycieczki i pierwsze co to pamietaly o tym zeby napisac pochlebne komentarze. odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2012-02-26 22:46 213.238.76.*]
ODRADZAM! calodniowa wycioeczka do pamukali. pamukale piekne warto zwiedzic, ale LENE ODRADZAM, caly dzien jazdy, postoj w restauracji ktora oni zaproponowali (zapewne maja prowizje z tego) gdzie jedzenie bylo drogie (na caly autokar 6 osob sie skusilo) reszta czekala w skwerze poltorej godziny - A TO DOPIERO POCZATEK. nastepny przystanek byl w tekstyliach gdzie straciliosmy 42minuty - po porzednim postoju z zegarkiem w reku liczylismy) 3 starsze kobiety kupily sobie pamiatki, reszta autobusu czekala. gdyby tego bylo malo zawieziono nas do fabryki onyksu. nic ciekawego w tym nie bylo a fabryka to conajmniej duzo za duze slowo, zwykly sklep w ktorym ozdabiaja kamienie (nawet kobiety nie byly zainteresowane tym). koniec koncow zeby nie przedluzac dojechalismy do glownej atrakcji pamukale. pani przewodnik poinformowala nas ze nie moze nas oprowadzic po atrakcji bo nie jest licenjonowanym przewodnikiem. takze idzcie sobie za 3 godziny widzimy sie na parkingu. wlasnei tak 3 godziny atrakcji caly dzien jazdy i drugie 3 godziny spedzone w sklepie, parkingu restaracyjnym i kolejnym sklepie z bizuteria. ODRADZAM. WCZESNIEJ WIELE CZYTALEM I Z DZIEWCZYNA WYSZEDLEM Z ZALOZENIA ZE LUDZIE PRZESADZAJA PSIOCZAC NA LENE BO PRZECIEZ SA TEZ POZYWY... KPINA. wszyscy (caly autokar) czulismy sie oszukani, mam nadzieje ze komus ta opinia pomoze.
Pozdrawiam serdecznie.
odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2011-10-27 15:47 77.237.17.*]
A ja odradzam,okropne babsko,liczace na zysk.W dupie ma klientów.Mały przykład,nie pozwoliła na postój autokarem wracajacym z kapadocji na stacji pomimo prośby rodziców 4 latka który był głodny.Afera i krzyk,wyzwiska w strone klientów....to tylko mały przykład po tej wycieczce odwołałam wszystkie rezerwacje u Leny.Nie polecam,na miejscu jest wiele innych biur. odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2011-07-14 21:37 83.9.30.*]
Ja tez wróciłam kolejny raz z Turcji i korzystałam z biura Pacho, akurat przez Lene. Wcześniej kupowałam wycieczki w innych biurach. Pacho to duza firma, majaca róznych pilotów, lepszych i gorszych, zwykle miałam szczęście trafić na dobrych. Słaby pilot albo nie w kondycji zawsze moze się trafic i to wszystko jedno z jakiego biura sie kupi. Swoją drogą uważam, ze trzeba dawać informację bezposrednio do biura, ze cos sie nie podobało, jak najbardziej, żeby jakaś sytuacja sie po prostu nie powtórzyła. Jęśli chodzi o Lene, to uważam ją za najbardziej uczciwego sprzedawce, poniewaz bardzo rzetelnie informuje i czasem mogłeś zapłacic więcej za wycieczkę, bo Lena niektóre sprzedaje bez shoppingu - jedni to lubia, inni nie, może dlatego zapłaciliscie drożej, że nie spędzaliscie połowy czasu w sklepach, bo wycieczki tej samej firmy są zwykle w tych samych cenach. Wiem z doświadczenia, że kiedy kupuje sie więcej wycieczek, to Lena dorzuca jakis gratis. Ja w kazdym razie po wielu doświadczeniach zawsze będę polecac Lene i Pacho jako najbardziej sprawdzona opcje na fakultety w Turcji. odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2011-07-02 12:36 89.25.184.*]
Właśnie wróciłem z Konakli i miałem okazję korzystać z usług biura Pani Leny. Pani Lena jest pośrednikiem Firmy Pacho Tour tak jak zresztą prawie większość biur które nagabują klientów.Korzystając z wycieczki z "polskiego" biura wydaje się logicznym że będzie wycieczka z prawdziwym przewodnikiem mówiącym po polsku. W praktyce wyglądało to tak: autokar pełen Polaków jedynie 7 osób anglojęzycznych i przewodnik ( rewelacyjny) mówiący po angielsku. W autobusie było bardzo dużo dzieci w wieku szkolnym które chętnie by posłuchały historii i o obyczajach Tureckich. Zwróciliśmy uwagę Pani która jechała autokarem z ramienia biura" U Leny" i wtedy "aktywnie" włączyła się do opowiadania poprzedzając każdy wyraz literą "e". porównanie przewodnik angielski mówił np 30 min a polski 10 min. Sama wycieczka ( Kursunlu-Aspendos-Side ) bardzo fajna lecz polska obsługa beznadziejna. Na pewno wrócę jeszcze do Turcji lecz nie skorzystam z usług Pani Leny. Mając doświadczenie że taką samą wycieczkę można wykupić taniej u innych pośredników Pacho Tour też z polskim przewodnikiem. ( bo chyba gorzej niż u Pani Leny być nie może) odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2010-09-28 10:01 78.8.39.*]
A ja jestem też NIEZADOWOLONA! Rejs po morzu najgorszym statkiem w porcie. Najlepiej iść samemu do portu. Taniej i wybierasz czym chcesz płynąc. Wycieczka KAS nieporozumienie. Miał być polski przewodnik i teoretycznie był tylko nigdzie z nami nie wchodził, bo miał być niby jeszcze jakiś turecki przewodnik, którego akurat nie było...Obiad w NORZE - dosłownie pająki były na stołach! Nie wydałam strasznie dużo pieniędzy na te wycieczki więc szkoda mi było czasu na jakieś reklamacje, ale radzę skorzystać z ofert innego biura! Pozdrawiam. odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2010-07-16 17:10 83.8.64.*]
W Alanyi byłam z rodziną w czerwcu tego roku i korzystałam z wycieczek biura Leny. Przede wszystkim polecam Kapadocję i Pamukalei KAS, kiedy to zachwyciliśmy się nie tylko pięknymi widokami ale i kompetentnymi przewodniczkami. Do Kapadocji jedzie się dosyć długo, ale dzięki Pani, która pilotowała naszą wycieczką czas się nie dłużył. Opowiedziała nam ona praktycznie wszystko, co dotyczyło nie tylko ogólnych wiadomości o Turcji ale i o Tureckich zwyczajach, życiu, jakie prowadzą tu ludzie. Mówiąc szczerze, nawet gdzy człowiek był zmęczony, nie miał sumienia spać, aby nie utracić nic z tych opowieści, nie wyłączając także 6-8 letnich dzieci. Poza tym wszystko było dobrze zorganizowane - bilety wstępu rozdawano w autobusie (Pamukale i KAS) dzięki czemu nie traciło się czasu na stanie w kolejkch przy kasach. Poza tym biuro to posiada atrakcyjne ceny. Jednym słowem POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!! odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2011-01-24 17:54 83.4.161.*]
tak przepraszam kto byl przewodnik? dziekuje bardzo. odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2009-08-14 14:48 89.171.36.*]
Pani Lena jest miła na niby, jeśli dochodzi do jakiś problemów to jest bezczelna itd. Bardzo często kręci i zmyśla, gubi się w tym co mówi. Nie polecam jej biura, skorzystałem i już wiecej nie skorzystam. Jest tyle innych biur podróży na miejscu, a Lena żeruje na polskich turystach. Dajcie sobie z nią spokój, ja sobie już dałem. Więcej na mnie nei zarobiła. Znajomi byli, wydali tam 200 euro, a ona im dała rabat w wyskości 1 Euro... buahahhahah śmiech na sali. odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2010-08-04 18:33 89.230.4.*]
Nie jest to cała prawda. Byliśmy w lipcu 2010 r. i korzystaliśmy z imprez kupowanych u Leny. Jedna z nich była pomyłką z uwagi na przewodnika, który okazał się klapą i położył wycieczkę. Następnego dnia poszliśmy do biura i zwróciliśmy jej uwagę na ten problem. Przeprosiła nas. Dwie osoby, które wracały do Polski dostały skromną finansowa rekompensatę, a my ponieważ byliśmy dłużej, dostaliśmy gratis rejs po morzu. Nie jest to ładnie kogoś tak obczerniać, kiedy prawda jest trochę inna. Nie wierzę, że tamte osoby dostały tylko 1 euro - totalna bzdura. Przy tak dużej ilości turystów ma prawo zdarzyć się jakaś wpadka, ale Lena zachowała się bardzo profesjonalnie. Wycieczka do Kapadocji z tureckim przewodnikiem z jej biura, mówiącym po polsku była świetna. Mogę polecić jej biuro z czystym sumieniem. odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR... [2011-01-24 17:53 83.4.161.*]
tak kto byl przewodnik? dzienkujen bardzo odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR... [2010-08-16 22:21 77.237.0.*]
Również mam o tym biurze i Pani Lenie dobre zdanie. Korzystałam z usług biura w lipcu bieżącego roku, czyli całkiem niedawno. Ponieważ sama często pilotuję wycieczki, dałam się Lenie we znaki z masą pytań. Bardzo szybko otrzymałam na miejscu mailem cały program wycieczki z detalami tak, jak prosiłam. Poza tym faktycznie udzielała rad np co do zakupu dobrej oliwy itp, a było to całkiem bezinteresowne.
Ceny dużo niższe, niż u rezydenta, choć trzeba przyznać, że o targowaniu się nie ma mowy (Pani Leno, a to przecież Turcja, wszędzie można i trzeba się targować, dlaczego u Pani nie ?!) . Polecam doskonałą przewodniczkę - panią Gosię - zafascynowana tym krajem i to się grupie pozytywnie udziela.
odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2010-04-15 18:05 95.50.71.*]
a tak na marginesie ..do Turcji jeżdźę przynajmniej raz do roku. Korzystałam z wycieczek fakultatywnych innych biur Jolcia & Adams ,Race Tour. W biurze Leny spotkałam się ze świetnym podejściem do klienta - byłam świadkiem udzielania informacji nie tylko dotyczących wycieczek. ..i nie miała w tym interesu ..ani tym bardziej kasy.Pozdrawiam tych zadowolonych z propozycji Leny. Ja zawsze chętnie tam wracam. Kasia Kwiatkowska odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR... [2010-06-01 10:33 84.38.96.*]
Odpowiedz Jeśli chodzi o Alanie to serdecznie polecam biuro polsko Tuteckie LENA Pacho Tour. byliśmy w maju 2010 i wykupiliśmy od niej 4 wycieczki Jep safari, Pomukale, Rafting i Gren Kanion.Polecam Lene bo uważam że to Bardzo uczciwa kobieta na dowód podam dwie sytuacje jedna to fakt iż chcieliśmy zamienić rafting na delfinarium i nie było żadnego problemu, a do tego kiedy sie rozchorowałami nie mogłam pojechać na wycieczkę Pomukale zwruciła nam część poniesionych kosztów.Rezydentka na spotkaniu ostrzega przed lokalnymi biurami, ale naprawdę nie ma sie czego bać, podczas wycieczek po drodze spotykaliśmy grupy z rezydentką,a więc robią ten sam program.Radzę wam kupić wycieczki od Leny ponieważ są połowę niższe ceny i można pozwolić sobie na więcej wycieczek. Na wycieczki odbierali nas punktualnie pracownicy Pacho Tours, a wycieczki przebiegały w bardzo fajnej atmoswerzeNaprawdę Polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR... [2012-03-01 21:32 46.238.78.*]
polecam biuro wujek i mariolka , extra wakacje, uczciwie i tanio w porównaniu do jolci i adamsa odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR... [2010-10-12 18:00 93.94.188.*]
Witam. We wrześniu byłem na wycieczce w Turcji z Triadą opcja 7+7 podczas pobytu w Alani korzystałem z biura Leny. Wykupiliśmy z żoną "rafting" i "nurkowanie" z obu wycieczek wróciliśmy bardzo zadowoleni tak więc jak najbardziej polecam zwłaszcza tym rodakom którzy nie chcą się dać oszukać rezydentom. Dla przykładu rafting u naszej rezydentki koszt 38 euro w biurze Leny 15 euro, nurkowanie rezydent 60 euro Lena 35 euro. Po za ceną reszta jest taka sama wszyscy spływają tą samą rzeką i nurkują w tych samych miejscach i tylko nasze krajowe biuro nie ma prowizji. Co do innych wycieczek to na nurkowaniu spotkaliśmy parę która wykupiła Pamukkale i też byli z niej zadowoleni. odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR... [2010-09-28 10:14 78.8.39.*]
Wujek i Mariolka - znajomi byli na wycieczkach z tego biura i byli zadowoleni! Pacho Tours to porażka całkowita ja dałam się tam oszukać! Rejs po morzu najgorszym statkiem w porcie! Wycieczka KAS masakra, obiad w knajpie pełnej pająków - dosłownie! Brak polskiego pilota, chociaż w sumie był, ale nigdzie z nami nie wchodził, bo nie miał uprawnień! Tragedia! Reklamacji nie składaliśmy bo wycieczki nie były bardzo drogie, a szkoda urlopu! odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR... [2010-07-04 19:31 178.235.20.*]
Znacie jeszcze jakieś biuro polsko-tureckie godne polecenia ?? odpowiedz »

Wycieczki fakultatywne - LENA-PACHO TOUR Alanya/Turcja [2010-04-15 17:57 95.50.71.*]
a ja jestem bardzo zadowolona z propozycji Leny. I jest to miła osoba , która profesjonalnie podchodzi do tego co robi . My jesteśmy narodem , który od drzwi pyta o zniżkę.. i to jest irytujące ( sama pracuję w usługach ). Wszystkie wycieczki na których byłam były doskonale przygotowane, bez opóźnień z doskonałym przewodnikiem . Jeśli ktoś szuka dziury w całym - zawsze ją znajdzie. Swoim znajomym polecam Lenę - i wiem ,ze byli również zadowoleni. odpowiedz »

Powrót do wątkówOdśwież

Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce

© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.