TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Biura turystyczne

Tajemniczy klient o rabatach

Data wysłania: 2011-02-08 11:09 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Otrzymaliśmy sygnał o akcji "Tajemniczy Klient" przeprowadzonej przez we Wrocławiu - miała ona na celu udowodnienie, że biura agencyjne udzielają swoim klientom dużych rabatów naruszając tym interes innych agentów i postanowienia umów agencyjnych.

Jak się okazało nie trzeba być stałym klientem biura związanym od lat z jego pracownikami. Wystarczy mieć rezerwację na ponad 10 tys. złotych i od razu można otrzymać zniżki niezgodnie z umowami agencyjnymi.

Według owego Tajemniczego Klienta na 7 odwiedzonych biur, tylko 2 odmówiły rabatu. Pozostałe biura zgodziły się na rabat w kwotach od 50zł do 350zł na osobę (dla imprez z średniej półki).

Czy w związku z takimi przypadkami - upusty w biurach agencyjnych stają się powoli normą?

    • Akcja "Tajemniczy Klient" we Wrocławiu 

      [2011-02-08 11:09 83.30.241.*]

      Sprawdzcie biura w Sosnowcu ,które nagminnie daja rabaty ułatwiając sobie tym pracę bo po co sie wysilać jak da sie rabat to klient i tak przyjdzie.To niezdrowa i niesprawiedliwa konkurencja .

      Rzetelne biuro podróży z Sosnowca .   odpowiedz »

    • Akcja "Tajemniczy Klient" we Wrocławiu 

      [2011-02-08 12:16 83.31.243.*]

      durni agenci sami sobie robia krzywdę, 23 % VAT , min.18% podatek i zostaje Wam wielkie halo odejmicie jeszcze te wasze rabaty albo wogóle oddajcie wszystko byle kupił u was a czego nie dopłacacie   odpowiedz »

      • Akcja "Tajemniczy Klient" we Wrocławiu 

        [2011-02-08 14:17 83.15.32.*]

        zgadzam się z Tobą, też mam takie "konkurencyjne" biuro nieopodal mojego i jedyne, czym potrafią przyciągnąć klienta to zniżki, aby tylko nam go wyrwać. Ciekawe jak dużo mają kasy,żeby tak dokładać. Mam nadzieje, ze kupka im sie powoli uszczupla.   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 12:29 89.101.85.*]

      żałosna praktyka upustowa...
      Podcinanie gałęzi na której się siedzi. Tyle.
      W mojej agencji nie do przejścia temat - upust!
      Od upustów jest bezpośredni organizator.   odpowiedz »

    • [usunięto] 

      [2011-02-08 12:32 178.37.38.*]

      [wypowiedź została usunięta]   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 12:32 83.31.187.*]

      to może napiszecie też, że linie lotnicze naruszają interes agentów sprzedając klientom indywidualnym taniej w internecie i przywołacie linie lotnicze do porządku ..,   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 12:40 83.9.160.*]

      Tak sobie myślę, czy ten Tajemniczy Klient to nie ktoś z Gawatur. Wrocławskie biura wiedzą o czym piszę. A poza tym, Tajemniczy Kliencie jak już gdzieś idziesz do biura, to przynajmniej nazwy zapamiętaj poprawnie.   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 13:03 84.10.218.*]

      Czy dacie rabat czy nie klient itak pójdzie tam gdzie ma najtaniej chyba, że zależy mu na jakości a taki nie pyta o rabaty tylko wróci do Was zadowolony kupując ofertę nie za wypłakane 5000 DLA RODZINY TYLKO ZA 15000.
      Pozdrawiam rabat - owców , widocznie macie taką jakość obsługi że tylko rabatami chcecie przyciągać klientów!!!!   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 13:12 83.14.241.*]

      A moze sie zajmijcie organizatorami turystyki ktorzy żeby załatwić jakakolwiek wycieczke czy impreze ida do np dyrektorów szkol i daja łapówki ... normalka to jest podobno - az mi nie dobrze...
      Albo zajmijcie sie parafiami, nauczycielami i sprawdzajcie przewoźników ktorzy maja autokary a ni mają Ubezpieczenia i koncesji na organizację imprez - dlaczego my mamy płacic za te papierki a ktos na lewo sobie robi i do tego podatku nie płaci /?? może warto by było się tym zainteresować?

      Puście po tych wszystkich instytucjach tajemniczego łapówkarza !!! zobaczycie co sie dzieje na tym świecie...   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 13:13 83.14.241.*]

      A moze sie zajmijcie organizatorami turystyki ktorzy żeby załatwić jakakolwiek wycieczke czy impreze ida do np dyrektorów szkol i daja łapówki ... normalka to jest podobno - az mi nie dobrze...
      Albo zajmijcie sie parafiami, nauczycielami i sprawdzajcie przewoźników ktorzy maja autokary a ni mają Ubezpieczenia i koncesji na organizację imprez - dlaczego my mamy płacic za te papierki a ktos na lewo sobie robi i do tego podatku nie płaci /?? może warto by było się tym zainteresować?

      Puście po tych wszystkich instytucjach tajemniczego łapówkarza !!! zobaczycie co sie dzieje na tym świecie...   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 13:40 83.11.143.*]

      Biuro Global Tours z Chorzowa daje rabaty na dzień dobry każdemu klientowi.   odpowiedz »

      • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

        [2011-02-08 14:44 83.13.195.*]

        W Chorzowie to jest plaga biur które dają rabaty.Kiedyś jak pracowałam w jednej z agencji to klienci mówili, że Palma Travel daje 50/50 ze swojej prowizji każdemy, czy to stały czy nowy klient. Biuro Conti daje nawet ponad połowe swojej prowizji, żeby tylko wyrobić limity sprzedażowe. To nie tylko te biura, jest jeszcze jedno takie małe biuro na głownej ulicy-zapomniałam nazwy-które również schodzi nawet z połowy prowizji. W tym miescie ta praktyka stosowana jst od lat, przyzwyczaili ludzi do rabatów i teraz kazdy klient myśli , że tak powinno być, inaczej nic nikt nie kupi.   odpowiedz »

        • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

          [2011-02-09 09:41 83.238.171.*]

          Jestem pracownikiem Biura Podróży Conti w Chorzowie i mówie wszem i wobec że daje klientowi całą prowizje i transfer GRATIS TYLKO ZEBY WYROBIC LIMITY a pieniądze mi nie sa wogóle do szczęscia potrzebne zapraszam do naszego biura wszystkich klientów w tym tajemniczych   odpowiedz »

        • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

          [2011-02-23 15:25 79.190.242.*]

          witam, jestem właścicielem Palmy Travel, mam dobre wieści dla wszystkich przyszłych klientów - oddajemy całą prowizję, robimy transfer gratis a na osłodę KIESZONKOWE   odpowiedz »

          • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

            [2011-02-26 15:42 46.134.140.*]

            dobre!   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 14:44 88.199.232.*]

      Nie oszukujmy sie, klientowi jest obojetne kto wstuka jego dane do systemu i kliknie rezerwuj, czy bedzie to pani z biura x czy pani z biura y. Zyjemy w dobie internetu, klient zazwyczaj przychodzi juz dobrze zorientowany w ofercie i wie czego chce. A impreze kupi tam gdzie dostanie ja taniej. Najgorzej jak sie nagimnastykujesz przy kliencie pol dnia, niekiedy nawet zalozy sie rezerwacje wstepna, potem dzwonisz do pana ze termin uplywa - potwierdzamy czy nie - a pan na to ze w jakims biurze dostal znizke i tam kupil. Nigdy nie bylam skora do dawania upustow, ale zaczelam sie zastanawiac jak ostatnio "sasiedzi" ze sklepu obok powiedzeli, ze zamowili sobie kupon na grouponie ....   odpowiedz »

    • Tajemniczy klient o rabatach 

      [2011-02-08 15:00 77.252.222.*]

      Witam
      Ja mam biuro w Łodzi i to co ostatnio się dzieję to szok.
      Klienci potrafia kłócić sie o cenę jak na rynku o marchewkę.Mało tego ,przychodzą doskonale zorientowani ile moga zbić z ceny.Przygotowałam ofertę jednej pani i zostałam poinformowana,że inne biuro zaproponowało jej ponad 1000 pln zniżki za to samo i też od tego samego operatora,w tym samym terminie.
      Całkiem możliwe,bo to był wyjazd dla 8 osób.   odpowiedz »

      • Tajemniczy klient o rabatach 

        [2011-02-08 15:48 87.204.177.*]

        ja się dołączę do wypowiedzi - w Łodzi to prawdziwa plaga i zmora małych agentów. I wcale nie chodzi tutaj o tzw STAŁEGO KLIENTA - biura dają zniżkę na "dzień dobry" - tylko po to żeby ściągnąć do siebie klienta. Z nazw tez mogę powymieniać takie biura - moi klienci informują mnie o takich akcjach wymieniając biura z nazw.   odpowiedz »

        • Tajemniczy klient o rabatach 

          [2011-02-23 23:00 62.244.150.*]

          Napiszcie na drzwiach kartkę.Dajemy rabaty w zamian za rabaty!Domagajcie się rabatów w hipermarketach,na stacjach benzynowych i sklepach monopolowych.O punktach lotto nie wspomnę.Rabat w agencjach towarzyskich powinien być czymś oczywistym.Niech branża turystyczna udziela rabatów nawet 10 procentowych pod warunkiem ,że inni zrobią to samo.Jeżeli udzielacie rabatów i nie dostajecie ich od innych to jesteście FRAJERAMI!!!Pozdrawiam wszystkich z branży(tych co nie dają rabatów!)Marek P.   odpowiedz »

          • Tajemniczy klient o rabatach 

            [2011-02-26 16:01 46.134.140.*]

            A TY sie wczoraj urodziles?RABATY sa wszedzie!tylko w roznej formie.przyklad: punkty w real wymieniasz na bony o wartosci 400zl do wykorzystania w real,prakticer i saturn.albo na shell wybierasz znizke na paliwo albo np walizke samsonite,kamere albo wieze.punkty BP wymieniasz na prezenty,w tesco za punkty dostajesz bony znizkowe na zakupy.to wszystko sa rabaty!za to,ze klient zrobil dobry obrot!tak trudno to pojac?duzo tankujesz,to masz profity,stale robisz zakupy w tesco,placisz mniej za zakupy.tak jest wszedzie i to w roznych branzach.wiec dlaczego ludzie,ktorzy jezdza duzo i czesto nie maja miec znizki na podroze?dlaczego w innych branzach to normalne?to moze lepiej pozamykac biura?w dobie internetu kazdy sam sobie kupi wycieczke,a Wy nie bedziecie musieli sie dzielic prowizja.   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 15:07 83.26.206.*]

      Takie same chwyty stosuje An-Travel w Kłodzku   odpowiedz »

    • Tajemniczy klient o rabatach 

      [2011-02-08 15:12 77.252.222.*]

      Najgorsze, że taki klient się przyzwyczaja i jak raz dostanie rabacik to potem juz rabat .   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 15:13 195.140.237.*]

      Często jest taka sytuacja, że klient, nad którym długo pracujesz, na koniec twojej oferty pyta czy dostanie jakiś "upuścik" i wychodzi gdy oświadczasz mu że nie możesz. Nie ukrywam również, że klienci przychodzący do biur sami nas informują, że w biurze x proponowano im rabat w wysokości... i tym też sprawdzają gdzie dostaną korzystniejszą ofertę. Jednym słowem LICYTACJA!   odpowiedz »

      • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

        [2011-02-09 14:46 79.173.22.*]

        Zgadzam się, a najgorsze jest to gdy klient mówi ci, że w biurze X ma rabat 5% i chce u ciebie taki sam albo większy, jak udowodnić, że nie ściemnia, zawsze może powiedzieć ze tu i ówdzie dają rabaty ale dowodów nie ma, tym samym wymusza u nas.   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 15:30 195.140.237.*]

      Klienci chcą rabatów, bo wydaje im się, że zarabiamy na tym przynajmniej 50% wartości imprezy jaką chcą kupić. Potrafią nawet prosić o rabat jak kupują wycieczkę za 350 zł :/   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 15:40 83.10.172.*]

      Każdy pisze na innych, a sam zapewne dał rabat...
      Wymienianie tutaj nazw biur nic nie wnosi, chyba, że chcecie komuś narobić koło pióra! Nie ma dowodów, nie ma sprawy...niestety!   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 15:41 83.11.143.*]

      Kto nigdy nie dał rabatu, niech pierwszy rzuci kamień!   odpowiedz »

    • Tajemniczy klient o rabatach 

      [2011-02-08 15:53 77.252.222.*]

      Ok wiadomo,ze każdy dał komuś.Pytanie tylko komu ?
      Wypada może dla zasady dać dobremu znajomemu malutki upust z końcówki ,ale nie wszystkim i wszystko.To prowadzi do niczego.   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 15:57 80.51.210.*]

      dzis: samarytanka travel w wawce 3% rabatu impreza eximu
      wakacje pl kupon 300zł na itake ...
      tak to juz norma   odpowiedz »

      • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

        [2011-02-08 18:29 89.78.86.*]

        mojej klientce ten pan da dziś 6%   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 15:58 83.30.219.*]

      Szkoda że taki tajemniczy klient nie odwiedził miast Górnego śląska np. Katowice , Chorzów, Bytom itd . zdziwił by się ile rabatów kwotowych dają biura z darmowym ale obowiązkowym dowozie na lotnisko włącznie . Ta zmora wtargnęła do biur razem z plejadą nowych młodych sprzedawców a dolewają do niej super operatorzy nakładający nowe wyższe progi sprzedaży pod karą - wypad z umowy . Czy to ważne co "ekspedient" biura sprzedaje ważny jest obrót , zarobię stówkę ale za to sprzedam kilkanaście umów co da wyższy przychód . Dawanie pieniędzy idzie jak w spożywce " kupi pani u mnie ... to margarynka gratis ... i tak to leci ( zobaczcie wokół siebie ile otworzyło się biur , skąd przyszli , przepraszam jeśli ktoś czuje się urażony ). Klient zdziwiony ile oni zarabiają że dzielą się prowizją po połowie . I tak trwamy w tym bałaganie . Czy nie czas już nastał aby powołać ogólnopolskie porozumienie biur podróży coś na wzór porozumienia lekarskiego i zacząć ustanawiać zdrowe reguły sprzedaży wewnątrz branży , aby agent był wykwalifikowanym sprzedawcą a nie handlowcem od mydła i powidła , a operatorzy aby w dobie sprzedaży internetowej nie rozdawali na prawo i lewo nowych umów a jeśli chcą to robić dalej bez uznawania zasad odległość biura od biura itd. nie mogą swoim "agencjom darmowej reklamy " nakładać limitów sprzedaży , kim my jesteśmy punktami rozdawania katalogów i w zamian za to jak dobrze rozdajesz to Ci firmowe biuro otworzą , a wy wyrobnicy no cóż nie macie umów . Zobaczcie co się dzieje z Rainbowem upadającego Orbisu nie przejął ale lokale po nim wchłania niczym tornado . Dlaczego operator może otwierać punkty bezograniczeń pod tą samą nazwą czym uderza w nas agentów - patrz . Itaka , Triada co chcą się dobrze najeść potem odsprzedać . A może wreszcie oddzielić sprzedaż od operatorki , chcesz sprzedawać powołąj nową markę i wdrapuj się razem z nami pod górę , walcz z rynkiem . Może już czas skoro powiało wiosną polityczną w Afryce zrobić trochę porządków w branży .

      Dino   odpowiedz »

      • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

        [2011-02-08 17:22 79.191.91.*]

        Kolega Dino ma dużo racji - czas zrobić porządek z tym bałaganem.

        Trwają w tej chwili wstępne rozmowy w temacie - Zrzeszenia , stowarzyszenia, związku - jakkolwiek go nazwiemy.

        Info dla wszystkich w branży - jeśli nie stworzymy jakiejś wspólnej zjednoczonej siły - to touroperatorzy i klienci nas zniszczą ....

        Aby czasem ktoś tutaj nie podawał w komentarzu nazwy PIT lub podobnej - bo one nic nie potrafią ..... oprócz - każdy chyba wie .....

        Dam znać o tej sprawie w trochę późniejszym czasie

        Jeden z Organizatorów Związku Branży Turystycznej   odpowiedz »

    • Tajemniczy klient o rabatach 

      [2011-02-08 16:00 77.252.222.*]

      Tym wątkiem, mam wrażenie ,robimy tylko reklamę tym co dają ,z tym co nie daja uczymy jak się robi.   odpowiedz »

      • Tajemniczy klient o rabatach 

        [2011-02-08 19:03 95.41.178.*]

        takie skarżenie jeden na drugiego nic nie daje. Przestancie już! niczego podajac nazwy biur nie zyskacie a tylko zrobicie reklame konkurencji. Zrestza kazdy z nas udziela jakis rabatów, wiec co? zacznijmy jedne na drugiego jak w przedszkolu donosić?   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 16:16 83.11.143.*]

      Proponuję zgłosić tą sprawę w jakimś programie typu "Uwaga" czy inne tvn24. Niech puszczą cwaniaka z ukrytą kamerą po biurach, niech Polska zobaczy.   odpowiedz »

      • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

        [2011-02-08 23:14 89.25.149.*]

        Tylko to ta Polska sama chce rabatów i żebrzą o nie niemiłosiernie. Walczyłam z tym 3 lata, ale... okazuje się, że w tym kraju kompetencja na niewiele się zdaje. Gratis jest ważniejszy niż jakość obsługi.   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 19:00 95.41.178.*]

      Agenci-powiedzmy sobie szczerze: KAŻDY Z NAS DAJE ZNIŻKI! Pytanie tylko czy robimy to nagminnie i w jakiej wysokości. Pytanie czy z chęci czy z konieczności. Ja czasem daję- z konieczności, długo wzbraniajac sie tego,; bo na czynsz zarobić trzeba i wiem ze jak nie dam to klient pojdzie gdzie indziej. Boli mnie to i wkurza, ale niestety jest za dużo biur wkoło i wyjścia nie ma. Mam spore doswiadczenie w turystyce, więc to nie jest tak że zniżki dają ci co czym innym nie umieją przyciągnąć. Po prostu rynek jest do bani i zmusza nas do tego. Chętnie bym z tym skonczyła, marzy mi się normalna, uczciwa praca,ale musi to zrobić również konkurencja, WSZYSCY POWINNISMY SIE OPAMIETAC I PRZESTAC UDZIELAC ZNIŻEK BO TO DO NICZEGO NIE PROWADZI.   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 19:07 46.113.17.*]

      i bardzo dobrze ! jest wolny rynek - sami agenci nauczyli klientow do znizek wiec teraz gotujcie sie w własnym sosie ! chytrość i pazerność to cecha polskich agentów   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 19:27 80.52.226.*]

      kochani agenci - dlaczego tak narzekacie na tych negocjujacych klientow, przeciez wy sami wysylalisci klientow na peczki do Egiptu - najpopularniejszej destynacji. Oni tam dzieki wam nuczyli sie - negocjacji - i DEMOKRACJI! a nie zamordyzmu polskiego.   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 20:08 94.221.101.*]

      sama od swoich klientow dowiadywalam sie ze inne biuro im da rabat i negocjowali tez ze mna. Biura sa nieuczciwe, maja umowe i nie potrafia przestrzegac. Kasa sie liczy a nie zasady i dobrze ze ktos to sprawdzil. Dla mnie ludzie ktorzy kosztem swojej calej prowizji chca zatrzymac klienta to juz totalni desperaci. I jak szanowac takich pracownika?   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 21:22 91.94.251.*]

      owszem,rabat jest norma i bardzo dobrze!latam 5-7razy do roku.i stawiam sprawe jasno,albo dostaje minimum5%rabatu(kupuje tylko lasty1-2dni przed wylotem)albo nie kupuje wcale i jakos nikt mi nie odmowil.moj max.rabat to 12%ale nie u agenta.
      M.K.Gdansk   odpowiedz »

      • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

        [2011-02-09 19:13 87.207.156.*]

        A pan daje komuś coś ze swojej pensji??? bo prowizja to nasz zarobek tzw.pensja :) żenujące.   odpowiedz »

        • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

          [2011-02-23 11:28 87.96.15.*]

          naturalnie,ze tak!odpalam czesc ze swojej prowizji(ktora stanowi element uposazenia) najlepszym klientom,bo warto.ja zarabiam i oni tez.M.K.Gdansk   odpowiedz »

      • Żebrak! 

        [2011-02-17 10:01 95.48.25.*]

        Wstyd! potem jest opinia o Polakach, że napiwków nie dają. Jak się chce podróżować to trzeba zarabiać a nie żebrać.   odpowiedz »

        • Żebrak! 

          [2011-02-23 11:23 87.96.15.*]

          za dobry servis zawsze daje tipy!!!!!   odpowiedz »

      • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

        [2011-02-17 16:26 77.254.119.*]

        nie dość ze kupuje oferty lastowe (czyli gówniany zarobek agenta to max 100-150 zł/os brutto c zyli na czysto 60-95 zł) to jeszcze żebrze! wstydź się pazerniaku!   odpowiedz »

        • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

          [2011-02-23 11:21 87.96.15.*]

          oj, tak to obciach.place np7500zl za 2os.prowizja 14% to 1050zl,a nie 100,150zl.a jezeli 16% to odpowiednio wiecej.macie racje, nie szanujcie takich klientow jak ja ktorzy kazdego roku wydaja bardzo duze kwoty na wypoczynek,szczegolnie na egzotyke,gdzie jeden wyjazd to np19 000zl.lepiej czekac na tych co raz na dwa lata jada do tunezji za 799zl HB,ale za to nie chca rabatu.ja pracuje w innej branzy,ale klienci od lat domagaja sie rabatow i nikogo to nie dziwi,szczegolnie konkurencji.pozdrawiam.M.K.Gdansk   odpowiedz »

          • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

            [2011-02-23 13:19 178.37.12.*]

            ciekawi mnie skad masz takie informacje o wysokości prowizji? oswiece Cie- na egzotyce zarabia sie najmniej a te twoje 14-16% sa z sufitu wziete....   odpowiedz »

            • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

              [2011-02-23 14:41 87.96.126.*]

              to akurat latwo ustalic! i powiem Ci,ze masz wynegocjowane dziadowskie stawki!biura ktore robia dobre obroty pracuja na 16%za turcje i egipt,u wielu egzotyka jest tez powyzej 12%.aha,nigdy nie latam z triada,rainbow itp.a stawki o ktorych mowie sa prawdziwe!!!!a TY wez sie za robote,zrobisz obrot i podwyzsza Ci prowizje.pozdrawiam.M.K.Gdansk   odpowiedz »

              • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

                [2011-02-23 15:09 178.37.12.*]

                wiesz co mądralo, gówno sie znasz!!! bo jesli Egipt i Turcje traktujesz jako egzotyke to nie mamy o czym mówić. A skoro jesteś taki obcykany i wiesz jak przyciagnąć klientów to otwórz swoje biuro podrozy-wtedy chetnie wróce do rozmowy. W przeciwnym razie ta konwersacja jest bez sensu!   odpowiedz »

                • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

                  [2011-02-23 15:51 87.96.126.*]

                  umiesz czytac?egipt i turcja,to byly przyklady prowizji 16%,a egzotyka to inna kwestia.nigdzie nie napisalam(jestem kobieta,a nie facetem),ze te kraje zaliczam do egzotyki.jezeli tak sprzedajesz,jak rozumujesz to masz odpowiedz,czemu Ci biznes nie idzie.o otwarciu biura myslalam 10lat temu,ale dla mnie to za maly zarobek.nie byloby mnie stac,zeby tak czesto latac na malediwy,czy seszele.musialabym latac do egiptu do 3*hotelu w opcjiHB.pozdrawiam cieplo z mroznego Gdanska.   odpowiedz »

                  • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

                    [2011-02-24 01:00 95.40.245.*]

                    no to mamy odpowiedź: "za maly zarobek"..... napisał/a ta, która żebrze gdzie sie da i ile sie da!!! to już nie jest tylko zachłannośc, to TUPET!!   odpowiedz »

                    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

                      [2011-02-24 22:16 91.94.41.*]

                      zal Ci du.....pe sciska?ja nie zebram,tylko jezdze ciagle,wiec nalezy mi sie rabat!to biznes dla biura,ze ma taka klientke,ktora robi kilkaset procent normy,kazdego roku!myslisz,ze musze prosic o rabat?????ciesza sie,jak zadzwonie i mowie,ze chce rezerwacje np za 19tys zl.to ludzie umiejacy liczyc kase i tyle w temacie.ja moim klientom tez udzielam rabatow,bo tez potrafie liczyc!dam takiemu rabat i handluje z nim kilka lat.i jakos straty nie mam.podrozuje od 1999roku i biuro w ktorym kupuje nie zbankrutowalo,mimo rabatow.czy to cos zlego,ze gratyfikuja super klienta,ktory rocznie zostawia u nich kupe kasy???pewnie jestes czyims pracownikiem i nie kumasz,o czym mowa.dlatego nie zycze Ci takich klientow jak ja!dalej sprzedawaj beirut albo el arosa w egipcie i "szalej" za prowizje!   odpowiedz »

                      • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

                        [2011-02-25 21:46 95.41.190.*]

                        co to za klient który jak nie dostanie rabatu to nie poleci! ZWYKŁY DOROBKIEWICZ, albo podejrzewam agent który bronoi swoich znizek!!!!
                        i tyle w tej kwestii LICZY SIE CZŁOWIEK NIE BIZNES!!!!   odpowiedz »

                      • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

                        [2011-02-26 17:17 95.40.84.*]

                        Witaj bogata nieznajoma , w jakiej branży Ci się tak powodzi , może i ja bym kupił u Ciebie trochę tych niebieskich pigułek , no Wiesz te co tak dobrze Ci idą , a przebicie na nich masz szalone . Kupiłbym u Ciebie ale czy dostanę rabacik , co ty na to .

                        Dziurka od klucza .   odpowiedz »

                  • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

                    [2011-02-25 22:06 87.207.156.*]

                    ja uwazam ,ze jak stac cię na wakacje to za cenę jaka jest na umowie, a rabaty od naszego wynagrodzenia to wyłudzania, to nasza pensja, czy ty ze swojej pensji dajesz klientowi rabat???? gdzie ktoś od swojego wynagrodzenia daje komuś rabat????
                    jesli ktos wybiera egzotykę to jest równoznaczne ,że stać go na to, a rabat jest poprostu śmieszny!!!!
                    jak zyczysz sobie np. hotel 5* de luxe to rabat jest śmieszny, proszenie o niego jest zabawny :)
                    rozumiesz; standard kosztuje , smiesznie prosić biuro o rabat, bo stać się na ten hotel! proszenie o rabat jest .....   odpowiedz »

            • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

              [2011-02-23 14:51 87.96.126.*]

              aha,jedyna rzecza jaka robi agent,to wprowadzenie moich danych do systemu i przyjecie gotowki!przychodze do biura z konkretna oferta,nazwa TO,hotel i cena(wczesniej dzwonie do TO i sprawdzam dostepnosc).w zeszlym roku turcja 3900zl x16% to krzywda?za wydrukowanie umowy i przyjecie kasy?za zero wkladu wlasnego?   odpowiedz »

              • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

                [2011-02-25 22:10 87.207.156.*]

                wprowadzenie danych to tez praca :) , nasz czas....   odpowiedz »

    • Tajemniczy klient o rabatach 

      [2011-02-08 22:45 77.113.179.*]

      Gdy czytam te wypowiedzi poniższe , to wprost nie wierzę , że rynek biur podróży stał się czymś jak to ktoś napisał arabskim bazarem . Mnie się wydaje że na podstawie poniższych wypowiedzi Was agentów , to nie wiecie co czynicie . Jeśli ta skala dawania jest tak szeroka to módlcie sie aby US nie zastosował krzyżowych kontroli podatku VAT , bo wtedy okaże się że dzisiejsze ulice pełne biur opustoszeją . Przecież nie zdajecie sobie sprawy że dając upust klientowi i wystawiając operatorowi fakturę na pełną prowizję w pełnej kwocie stajecie się " pralnią pieniędzy " .Bo jak agent który ciągle daje upusty wykaże powstałe różnice w uszczupleniu podatku VAT , pewnie musi nie wykazywać całej swojej sprzedaży . Kochani zastanówcie się . Czy Orange , PLay czy inny operator telefoniczny da Wam upust z tytułu kolejnego numeru telefonu jaki weźmiecie od nich - nie . Takie handlowanie moga sobie robic sprzedawcy warzyw na targowisku bo oni mają marże handlową 200-300 % i nie sa agentami rolnika oni kupują towar i sprzedają go dalej za cenę jaka sie im wydaje wlaściwa . Agentowi nie wolno oddawać pieniędzy z prowizji , tak pisze w kodeksie cywilnym gdzie jest definicja prowizji . Czy sprzedawca butów , telewizora itp. towarów którzy pracują na marży handlowej daja każdemu co chce kupic buty lub TV upust - nie , robią przeceny ale pamietajcie oni mają marżę handlową powyżej 100% , a wy macie prowizję ile 10-15% . Marża handlowa to nie to samo co prowizja - poczytajcie i Szanujmy swóją godność a wtedy nie będzie takiego pędu do otwierania nowych biur .
      Dino .   odpowiedz »

      • Tajemniczy klient o rabatach 

        [2011-02-25 22:12 87.207.156.*]

        ŚWIĘTA RACJA!!!!!   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-08 23:21 83.22.95.*]

      Witam wszystkich rzetelnych. Nie ma się co denerwować z powodu szemranych upustów.
      Ci, którzy je dają TO ZWYKŁE CIENIASY, i finansowe, i intelektualne. Wiedzą, że jak klient ucieknie to nie zarobią na ZUS. Ale prędzej czy później padną z wielkim hukiem. Obojętne czy to internetowy gigant, czy piwniczny "smak raju".
      Na przestrzeni ostatnich 25 lat wielokrotnie to obserwowałem. W ubiegłym roku upadło biuro Lazur, które specjalizowało się nie w turystyce lecz w upustach. Kilkuset klientów poszło z torbami.
      Aby opędzić się od cwaniaczków szukających upustów (jeden nawet zabrał głos na forum) wystarczy napisać na drzwiach: Nie bierzemy przykładu z upadłych biur. Upustów nie udzielamy - dajemy gwarancję wypoczynku.
      Wracając do cwaniaczków. Najczęściej bywa tak, że cwaniaczek wyciśnie od Was upust a po powrocie zażąda sądownie rekompensaty za niedogodności na urlopie i straty moralne.
      Reasumując:
      cierpliwości, wcześniej czy później cieniasy upadną, cwaniaczki pójdą z torbami a dobre firmy pozostaną (jeśli nie wykończy je polski urzędnik). Pozdrawiam.   odpowiedz »

      • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

        [2011-02-23 11:57 87.96.126.*]

        dajesz gwarancje wypoczynku?a tym klientom,ktorzy akurat byli na tym gwarantowanym wypoczynku w egipcie i tunezji z selectours i orbisem w momencie kiedy upadali?pomysl chwile zanim,dasz gwarancje,chyba ze jestes ich ubezpieczycielem jednoczesnie.   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-09 09:14 89.76.76.*]

      Hmmm, a co z biurami własnymi organizatorów ? Pojawiło się nowe i eleganckie pojęcie zniżki kierowniczej ;] Nasz stały klient dostał w takim biurze na dzień dobry cenę niższą o 5% od tej w sytemie rezerwacyjnym. Kupił u nas bez zniżki, bo nas zna, zawsze wszytsko jest dopilnowane i takie zaufanie pielęgnujemy. NIe tzreba dawac rabatów aby klient czuł się wyróżniony.   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-09 09:45 83.238.171.*]

      Jestem pracownikiem Biura Podróży Conti w Chorzowie i mówie wszem i wobec że daje klientowi całą prowizje i transfer GRATIS TYLKO ZEBY WYROBIC LIMITY a pieniądze mi nie sa wogóle do szczęscia potrzebne zapraszam do naszego biura wszystkich klientów w tym tajemniczych   odpowiedz »

      • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

        [2011-02-10 11:00 79.191.221.*]

        Gościu - twój wpis jest żenujący.
        Co wkurzyłeś się i myślisz, że najlepszą obroną jest atak ?.
        Myślisz - że pseudo reklama coś ci da ?
        Jak dajesz rabaty - to znaczy że plajtujesz - proste i logiczne.
        Jakbyś rabatów nie dawał - to byś się nie irytował
        Oby jak najmniej takich oszołomów.

        Pracownik sieciowego biura podróży   odpowiedz »

        • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

          [2011-02-21 14:40 83.238.171.*]

          Zenujacy jesteś ty tajemniczy pracowniku nie czytałeś wszystkich wpisów nie znasz mnie i naszego biura. Walczymy z tym procederem od paru lat u nas na rynku a moj wpis był tylko ironią dla konkurencji która chce zdyskredytowac naszą uczciwość.Konkurencja która to napisała to w gruncie rzeczy nie potrafi uwierzyc w to ze fachową i miłą obsługą można pozyskać klienta.Jest sfrustrowana tym ze moze komuś coś lepiej wyszło i węszy w tym jakieś nasze nieuczciwe zamiary.Powiem tak złośliwość ludzka nie zna granic.   odpowiedz »

          • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

            [2011-02-21 16:01 83.22.46.*]

            Miła obsługa- porozmawia z Tobą ukłoni się a pójdzie tam gdzie ma 200 zł mniej taka prawda   odpowiedz »

          • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

            [2011-02-23 10:51 79.191.223.*]

            Winni się tłumaczą . Liczy się pierwszy wpis - oficjalnie się Pan przyznał i to w dodatku się Pan sam pod tym podpisał - Panie Grzegorzu Nowak.

            Pozostaje pytanie - czy jest pracownikiem - czy właścicielem ?, ale mam jedną znajomą w Chorzowie - to się dowiem

            Teraz nagle Pan zaprzecza ...?

            Już się Pan nie wykręci - Kontrole jak się zaczną niebawem - spowodują, że wszyscy Panu podziękują ..... niech się Pan nie martwi - ma Pan już z górki...   odpowiedz »

            • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

              [2011-02-23 15:21 83.238.171.*]

              Dlaczego mnie pan straszy kontrolą, przecież dobrze Pan wie jaka jest prawda że u nas w Biurze nie daje się zniżek. Jest Pan bardzo zdesperowany w swoim działaniu żeby zdyskredytować nasze biuro. Dlaczego???? Z drugiej strony mam przeczucie że sie osobiscie znamy i niem skąd u Pana tyle nienawiści.   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-09 09:48 83.238.171.*]

      Jestem pracownikiem Biura Podróży Conti w Chorzowie i mówie wszem i wobec że daje klientowi całą prowizje i transfer GRATIS TYLKO ZEBY WYROBIC LIMITY a pieniądze mi nie sa wogóle do szczęscia potrzebne zapraszam do naszego biura wszystkich klientów w tym tajemniczych   odpowiedz »

      • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

        [2011-02-09 22:11 109.243.48.*]

        Skoro ma Pana kto utrzymywać to daje Pan rabaty, proste!!!
        Tylko takim nieuczciwym postępowaniem niszczy Pan rynek na którym sam Pan działa co jest dla mnie parodią!!! Dzis dajecie klientowi palec a nastepnym razem będzie chciał cała rękę i co wtedy.... oddacie całą prowizje? i może jeszcze wspomniany transfer na lotnisko tak? Super interes... życzę powodzenia!!!   odpowiedz »

        • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

          [2011-02-21 14:32 83.238.171.*]

          Jeśli ktoś nie potrafi zrozumieć sarkazmu i drwiny z mojego wpisu jest poprostu ograniczony.Kto mnie zna to wie że od lat walczymy z tym procederem na naszym rynku lokalnym. A to że ktoś annonimowo próbuje dyskredytowość naszą uczciwość z czystej zazdrości jest ciosem poniżej pasa.Proszę przeczytać całe forum a nie tylko jedna moją odpowiedz ktora była drwiną z wpisu konkurencji.Zazdrość ludzka nie zna granic. Zapraszam wszystkich Tajemniczych klientów do naszego biura by sprawdzić czy dajemy choć 10 zł upustu.Debilem jest ten kto pomyślał ze robimy cos tylko w celach charytatywnych . Jak każda firma działamy po to by generować zyski to jest chyba logiczne.   odpowiedz »

    • Tajemniczy klient o rabatach 

      [2011-02-09 10:05 83.238.171.*]

      A tak na marginesie to nawet moge podać swoje imie i nazwisko w odróżnieniu od tchórzliwej i zakłamanej, trzesącej portkami konkurencji.

      BP Conti Chorzów
      Nowak Grzegorz   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-09 11:00 109.196.94.*]

      biura dawaly i beda dawać znizki, rabaty, jesli załóżmy, agent robi duze obroty TO, to nawet jesli TO sie dowie to co?zerwie z nim umowe?NIGDY!!!BO STRACI NA OBROTACH, WIEC CI KTORZY ROBIA ZAPIS W UMOWACH AGENCYJNYCH o zakazie - sami je łamią, a takich TO , ktorzy wiedza o udzielaniu rabatow jest full, więc nad czym tu dyskutować...Agent podzieli sie prowizja z klientem aby zarobic, proste....
      mała~~   odpowiedz »

    • Tajemniczy klient o rabatach 

      [2011-02-09 13:07 87.105.138.*]

      Po wielkim zamieszaniu wokół grupona i temu podobnych akcji z bonami, zniżkami pragnę byście Państwo zwrócili uwagę na jedną ważną sprawę a mianowicie na PAYBACK. Cały kraj obwieszony jest billboardami z FLAYa i OASISA reklamujące wczasy premiowane punkatami paybacka. W programie są fly wakacjepl travelplanet. To niczym się nie różni od grupona - gdyż w efekcie zakupu użytkownik paybacka dostaje na swoje konto punkty - wymieniane bezpośredno na NAGRODY z katalogu, bony towarowe, lub po prostu GOTÓKĘ. Jest to sprytna przykrwyka dla wręczania gratisów z udziałem firmy trzeciej. A tym czasem zwykłe uczcie agencje mają jak zwykle w plecy w stosunku do gigantów - którzy żywcem przekupują klienta. A teraz nawet 5x punktów więcej - jak głosi reklama. Rozumiem oasis - bo to roganizator, ale co tu robią agneci? Proponuję poruszyć tą sprawę bo to już jest dyskryminacja nas ze strony touroperatorów.   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-09 14:29 83.30.51.*]

      witam
      To jestem ciekawa kto w Tychach daje znizki dla klientow?   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-09 16:52 83.22.142.*]

      Bony Turystyczne z Odpoczne.pl na ich stronie, poczytajcie!!!!!   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-09 17:06 83.22.142.*]

        odpowiedz »

    • Tajemniczy klient o rabatach 

      [2011-02-09 19:09 87.207.156.*]

      Zapraszamy na lubelszczyznę!   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-09 22:23 83.20.27.*]

      Jedyną szansą na ukrócenie takich praktyk, to pisanie do touroperatorów. Ci gdyby zrywali z "rabatowcami" umowy prędzej czy później wyczyścili by rynek z nieuczciwych agentów. Mieliśmy taką sytuację w Poznaniu - podobno agent stracił możliwość sprzedaży. Sprawdziliśmy - na razie nie mogą, ale oczywiście co będzie dalej nie wiadomo.   odpowiedz »

      • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

        [2011-02-09 22:33 77.114.155.*]

        to nic nie da, bo jesli agent bedzie miał duże obroty u TO to przymkną na to oko. A ten co stracił podobno umowę widocznie nie miał dużych obrotów i TO na nim nie zależało, dlatego solidarnie i w imię respektowania warunków umowy zablokował sprzedaż....   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-09 22:39 178.183.244.*]

      Witam wszystkich. Widze że wątek ma ostre wzięcie. Jeżeli chodzi o zniżki to winni są głównie agenci. Nadrabiający w ten sposób brak kompetencji, wiedzy. Niestety agenci nie potrafią się dogadać w ramach jednego miasta czy nawet ulicy żeby zaprzestać takich praktyk. Co może zrobić organizator? Organizator patrzy pełnych miejsc w samolotach i sprzedanych hoteli. Uważam że nie ma biura w Polsce które nie zeszło by z"końcóweczki" dla klienta - a to też rabat. Transfery na lotniska - rabat. Gadżety, plecaki - rabat.
      Najlepiej gdyby prowizja wynosiła 2-5% za impreze i wtedy nie ma z czego schodzić. Sami agenci nauczyli klientów targowania się. Jeżeli klient w danej okolicy przeszedłby sie po biurach i nigdzie nic nie dostał to kupi tam gdzie bedzie najlepsza obsługa.   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-11 18:01 83.30.214.*]

      Czyżby dyskusja ucichła z racji opuszczenia głównej strony forum . Mam nadzieję że Ci którzy są za sprawiedliwością niech wyślą każdy ze swojego miasta oficjalne informacje do Operatorów kto daje i komu należy zabrać mimo wysokiej sprzedaży umowę za łamanie jej zapisu o niezmienianiu warunków cenowych umowy . Każde dawanie upustu to zmiana ceny imprezy . Więcej Wiary w siebie , wreszcie zaczął powiewać wiatr zmian ruszmy się , Jeśli Tobie i Tobie zależy na nie utożsamianiu się z łapówkami dla klientów
      zacznijcie porządki , nawet Prezydent Egiptu ustąpił .

      Pustynny Wiatr Histori !   odpowiedz »

      • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

        [2011-02-14 19:58 83.26.104.*]

        Też tak uważam. jak chcecie wyjechac taniej niż z własnego biura można wykupić impreze w Summer Holiday w Pszowie k.Rybnika. Dostaniecie nawet kilka stówek rabatu, chyba cała prowizja. Jest to standard   odpowiedz »

    • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

      [2011-02-19 11:23 83.26.196.*]

      dużo piszemy o rabatach ale dlaczego nikt z agentów nie poruszył sprawy wzrostu VAT-u.Touroperatorzy dalej utrzymują te same prowizje,czyli dostaliśmy "w plecy" o 1% prowizji mniej.Robimy się dziadami   odpowiedz »

      • Tajemniczy Klient we Wrocławiu 

        [2011-02-26 14:42 78.8.247.*]

        Rezerwuj online - Bon paliwowy 250zł
        17 lutego 2011, Opublikowane przez: holidaycheckBrak komentarzy

        Nagroda za rezerwajcę wycieczki online.

        Bon paliwowy 250 zł.

        Kup dowloną wycieczkę online, a otrzymasz bon paliwowy o wartości 250 zł do wykorzystania na dowolnej stacji BP.

        Promocja trwa od 16 lutego do 10 marca.

        Akcja obejmuje wszystkie wycieczki z portalu www.holidaycheck.pl.

        Rezewracja online na www.HolidayCheck.pl.

        REGULAMIN PROMOCJI "Bon paliwowy 250zł"

        § 1
        Postanowienia ogólne
        1. Organizatorem Promocji "Bon paliwowy 250zł" zwanego dalej Promocją jest firma HolidayCheck Polska z siedzibą w Warszawie, Ul.Kossaka 10 zwany dalej Organizatorem.
        2. Promocja trwa od 16 lutego 2011 roku do dnia 10 marca 2010 roku.
        3. Promocja ma charakter ogólnopolski.
        4. Uczestnicy konkursu, poprzez udział w promocji wyrażają zgodę na wykorzystywanie ich danych osobowych w celach marketingowych, w myśl ustawy z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.)
        5. Niniejszy regulamin będzie udostępniony wszystkim potencjalnym użytkownikom konkursu na stronie http://blog. holidaycheck. pl/kategoria/bon-paliwowy/.
        6. W konkursie może wziąć udział każda pełnoletnia osoba, z wyjątkiem pracowników Organizatorów konkursu oraz osób współpracujących przy tworzeniu serwisów HolidayCheck.pl.

        § 2
        Warunki promocji
        1. W promocji mogą brać udział pełnoletnie osoby fizyczne.
        2. Warunkiem udziału w promocji jest dokonanie zakupu dowolej wycieczki z oferty www.holidaycheck.pl w dniach 16.02.2010 - 10.03.2010 drogą elektroniczną.
        3. Uczestnik otrzyma od HolidayCheck.pl Bon Paliwowy o wartości 250zł uprawniający do nabycia wszelkich dóbr i towarów będących w sprzedaży w placówkach detalicznych sieci BP i ARIAL w Polsce.
        4. Uczestnik promocji wyraza zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji promocji.

        § 3
        Postanowienia końcowe
        1. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany treści Regulaminu w trakcie trwania promocji.
        2. Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady promocji.
        3. Uczestnik bioracy udzial w promocji potwierdza, że wyraża zgodę na wszystkie zasaday zawarte w ninijeszym regulaminie
        4. Wartość nagród nie przekracza kwoty 760zł, w związku z tym zwycięzcy promocji są zwolnieni z opodatkowania nagród. Punkt regulaminu reguluje rozporządzenie Ministar Finansów z dnia 24.03.1995 r. W sprawie wykoniania niektórych przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. nr 35 poz. 73, z późniejszymi zmianami), a zatem stosowanie do w/w przepisów i do przepisów ustawy z dnia 26.07.1991 o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. nr. 14, poz. 176 z 2000r.)
        5. Wszelkie pytania dotyczące promocji mogą być kierowane drogą e-mailową na adres e-mail: info@holidaycheck.pl lub adres pocztowy HolidayCheck Polska Sp. z o.o., ul. Juliusza Kossaka 10, 01-576 Warszawa z dopiskiem: Promocja "Bon paliwowy 250zł".   odpowiedz »

    • Tajemniczy klient o rabatach 

      [2011-02-28 19:50 87.207.156.*]

      Żal mi ,że branża turystyczna strzela sobie samobója , a sezon czeka turystykę ciężki..... rabaty to największa głupota.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję