TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Baza turystyczna

Rzeczpospolita ostrzega czytelników przez ofertami typu firs

Data wysłania: 2007-01-30 12:20 Autor: Czytelnik IP automat

    • First Minute naraża turystów na problemy? 

      [2007-01-30 12:20 83.22.49.*]

      I znowu dziennikarze mieszają!!! Klienci juz się przekonują do tego, by rezerwować wcześniej, a tu taki artykuł. A w nim mnóstwo kłamstw, bo przecież nie wszystkie biura obarczają klientów opłatami paliwowymi jeżeli zarezerwowali wakacje w ofercie fist minute. Większość biur sprzedających wycieczki w promocji ma zapis o niezmienności ceny, czyli klienci nie muszą dopłacać przed wyjazdem. Dlaczego dziennikarze pisząc o takie artukuły nie pofatygują się i nie sprawdzą jak jest rzeczywiście, wystarczy wziąść do ręki pierwszy lepszy katalog. Kolejne kłamstwo, które znajduje się w tym artukule, to to, że żadne biuro nie zwraca klientom kasy gdy złotówka się umocni. Przecież Sigma Travel tak robi!!! Jeżeli kurs USD lub EUR wzrasta trzeba dopłacić, ale w odwrotne sytuacji biuro zwraca klientom nadpłatę.   odpowiedz »

      • First Minute naraża turystów na problemy? 

        [2007-01-30 13:25 83.18.146.*]

        Sigma Travel ha ha ha dobre !!!!!   odpowiedz »

    • First Minute naraża turystów na problemy? 

      [2007-01-30 12:41 83.20.122.*]

      Zgadzam się. To poprostu zwykły brak rzetelności i próba wywołania kolejnej sensacji i namieszania klientom w głowach.   odpowiedz »

    • First Minute naraża turystów na problemy? 

      [2007-01-30 13:02 82.177.160.*]

      Swoją drogą ciekawe ilu zadowolonych klientów odwiedziło Stołeczy Klub Federacji Konsumentów?   odpowiedz »

    • First Minute naraża turystów na problemy? 

      [2007-01-30 14:14 83.22.157.*]

      Dajcie spokój:( najpierw wlaczymy o naprawienie sytuacji na rynku turystycznego, chcemy odzyskac zaufanei klientow, walczymy z dumpingowymi cenami, przekonujemy do wczesniejszego kupowania, co jest korzystniejsze dla klienta bo: ma duze znizki, szeroki wybor hoteli i terminu wyjazdu, wieksze prawa niz przy wykupieniu oferty last minute itd...po czy umieszczacie artykul ze klienci sa narazeni na problemy kupujac first minute. Naprawde nie przesadzajmy. Klienci wola kupic First Minute po rozsadnej cenie niz Last Minute za 600 do Tunezji np. bo sami nie wierzą, że mozna za takie pieniadze gdzies spedzic urlop w godnych warunkach. Oczywiscie okazje sie zdazaja ale kilka razy w sezonie z dni ana dzien a nie, że cena 600 zł utrzymuje sie jako promocja przez 3 miesiace. Jestem ciekawa czy ktorys z ekspertow piszacych artykuly usciadl aby na kilka dni za biurkiem, czy poznal klienta i czy wie tak naprawde na czym polega nasza praca. pozdrawiam   odpowiedz »

      • First Minute naraża turystów na problemy? 

        [2007-01-30 15:26 83.30.216.*]

        Niestety, ale jako agent muszę chwalić nawet najgorsze pobyty, bo inaczej nie zarobię, a touroperator i tak wyjdzie na swoje. Kto się naprawdę przejmuje klientami? To bzdura, to sie udaje, aby klientowi sprzedać co się da najlepiej. Takie są prawidła rynkowe i taka jest POLSKA!   odpowiedz »

        • First Minute naraża turystów na problemy? 

          [2007-01-31 15:39 195.82.189.*]

          po przeczytaniu Twojej wypowiedzi serdecznie współczuję Twoim klientom- u nas w biurze DBAMY o klienta i nie sprzedajemy mu nic na siłę ani nie zachwalamy kiepskich ofert-bo chcemy żeby klient wrócił, proste.   odpowiedz »

        • First Minute naraża turystów na problemy? 

          [2007-02-02 15:21 83.31.79.*]

          myślę ,że twój pracodawca szybciutko się na tobie pozna i niedługo nie będziesz już pracowała w tej branży ,
          My o swoich klientów dbamy i mówimy im co może ich spotkać w konkretnych hotelach ,ale to oni decydują co kupują .
          Nigdy im nie kłamałam i dlatego nie mam reklamacji   odpowiedz »

        • First Minute naraża turystów na problemy? 

          [2007-02-05 11:24 83.5.154.*]

          Uchowaj Boże od takich biur (agentów)   odpowiedz »

    • First Minute naraża turystów na problemy? 

      [2007-01-30 14:33 82.139.20.*]

      Przecież dziennikarze o niczym innym pisać nie potrafią, a trudno oczekiwac od nich wiedzy. Byleby tylko namieszać. śzkoda że nie piszą o swojej nieuczciwości.   odpowiedz »

      • First Minute naraża turystów na problemy? 

        [2007-01-30 15:23 83.30.216.*]

        NIEPRAWDA, tylko dziennikarze bronią klientów, a Biura oszukują i myślą jak wyciągnąć pieniądze od klientów, którym obiecuja piękne wczasy, wycieczki, a w rzeczywistości to byle jakie świadczenia.   odpowiedz »

        • First Minute naraża turystów na problemy? 

          [2007-01-30 16:39 83.22.157.*]

          moze trafia Pani/Pan do złego biura? Sa tez uczciwe biura ktoreym zalezy na dobru klientow.pozdrawiam   odpowiedz »

    • First Minute naraża turystów na problemy? 

      [2007-01-30 15:05 83.30.216.*]

      Wszystkie biura podróży oszukują klientów i narażają na dodatkowe koszty np. Gwarancji Stałej Ceny!? Jest to ewidentne oszustwo rzekomo chronoiace klientów przed wzrostem cen wynikajacych ze wzrostu cen transportu, kursu walut, podatków itp. 129 zł od osoby ! To kpina! Kiedy UOKiK zajmie się tą sprawą? Biura podróży swoje wszystkie działania kieruja na wyciągnięcie KASY od klientów za najmniejsze koszty, za byle jakie świadczenia. Dlaczego Polacy (obojętnie w jakim kraju) otrzymują najgorsze pokoje i świadczenia? Bo polskie BP zawierają najgorsze umowy z hotelami, niegwarantujące podstawowych świadczeń hoteli! Jadąc z TUI, Neckermann czy innym biurem zagranicznym to mam zawsze super świadczenia, a jadąc z polskimi to najgorsze!!! Dlaczego klient BP musi płacić dodatkowe opłaty? Jeśli jest podana cena niech będzie końcowa gwarantująca dobry wypoczynej!   odpowiedz »

      • First Minute naraża turystów na problemy? 

        [2007-01-30 15:13 83.30.216.*]

        RACJA lekceważą nas polskich turystów, biorą pieniądze i nie gwarantują tego co w ofercie. Na zdjeciach, w katalogach, opisach pieknie wygląda, a na miejscu wartość o połowę mniejsza. Czy jest w Polsce dobre i uczciwe biuro podróży? Czy oferta BP potwierdza się w 100 % na miejscu? Czy jest BP na które nie ma żadnych skarg, reklamacji??? A co robi PIT i inne izby? Czy dbają o klientów czy o swoje przywileje? TO JEST WSZYSTKO CHORE I BEZNADZIEJNE!!!   odpowiedz »

        • First Minute naraża turystów na problemy? 

          [2007-01-30 18:28 195.150.76.*]

          DO PRZEMYŚLENIA!
          A czy jest gdziekolweik firma, która ma 100% zadowolonych klientów i czy jest firma ( nie tylko turystyczna) która nie ma skarg? Zawsze są jakieś "defekty" rozumiem , ze biura bardzo często kłąmią i naciągają rzeczywiśtość po to żeby sprzedać. Dobry agent wie i we włąściwy sposób przekaże oferte klientowi. Dlaczego ten sam hotel jedni chwalą a inni mówią a bo pani w biurze obiecała ( lub zapewniałą) że tu jest...( a tu uż możan wymieniać w nieskończoność. Jeszcze jedno czasmi klienci jeszcze hotelu nie wiedzieli a już wiedzą,żę będą skarge pisać! Po co więć taki turuysta jedzie- odpocząć czy psuć nerwy wszystkim a około( równieżym , którzy są zmeczeni naszym polskim , narodowym narzekaniem( zdecydownianie teN SPORT NASI TURYSCI NAJCZESCIEJ UPRAWIAJĄ) Pozatym najczęstrzą dopłata jest dopłątą paliwowa i nie mają jej oferty last minute tylko pozornie bo przecież biuro nie dołoży za klienta tylko już wliczy w oferte. Każde przedsiębiorstwo nastawine jest na zysk!! To chyba normalne, szanowni klienci nie oczekujcie super ofert, ze ktoś za was zapłąci BP to nie CARITAS! To oferty last minute są potężną porażką i dla biur i dla agentów. I tak naprawde jest to cios bo kto ma z tego zarobek .. biura dokłądają bo wolą żeby im się zwrociły jakies koszty niż ponieść strate. POżniej klient kupuje taka oferte za 999zł na AI i tego samego pragnie za rok i dochodzi do paranoi w każdym miejcu.W przypadku oferty FM mają szanse na planowanie sprzedaży. W przypadku kupna LM klient też może np. złąmać noge na lotnisku. Oferta typu FM to tak jest dużo bardziej korzystniejsza i dla klientów, agentów i dla biur a dzennikarze-"eksperci" niech lepiej zaznajomią się z branża, jej specyfiką i niech lepiej spojrzą na to obiektywnie a wszystkim z branży proponuje nie kupować tej"profesjonalnej". NIE POMAGAJMY IM NISZCZYĆ NAS!   odpowiedz »

        • First Minute naraża turystów na problemy? 

          [2007-02-05 11:19 83.5.154.*]

          Myślę, że jest. ORBIS.   odpowiedz »

      • First Minute naraża turystów na problemy? 

        [2007-01-30 15:53 83.11.147.*]

        Chcesz wiedzieć dlaczego Polacy (obojętnie w jakim kraju) otrzymują najgorsze pokoje i świadczenia? Bo (w większości przypadków - z góry przepraszam wszystkich porządnych turystów): zawsze narzekają i są wiecznie niezadowoleni (i nie chodzi tu o uzasadnione pretensje, typu nieuprzejma rezydentka - składa się w biurze skargę i taka osoba ma to wpisane do akt i może stracić pracę - tylko np: narzekanie na złą pogodę, zbyt twardą marchewkę w zupie, na to, że np wielbłady smierdzą (powinny używać markowych perfum;-)albo,że "giiiiiiigaaaaaaaaaaantyczny robal mało nie odgryzł komus głowy, krytykowanie tubylców (w koncu jadąc do innego kraju powinniśmy szanowac tubylców a nie obrzucac wyzwiskami typu np: arabusy czy brudasy); Polacy bardzo często wyjazd zagraniczny traktują jako możliwość wyciągnięcia kasy z odszkodowania albo otrzymania w zamian gratisowego wyjazdu. Mamy taką opinię (prawie na całym świecie), że w większości hoteli na dźwięk słowa Polak występuje coś w rodzaju reakcji "ratuj sie kto może".
        A co do dobrych, sprawdzonych ofert oferowanych przez solidne biura podróży....cóż, nawet dziecko wie, że musi być zachowany stosunek ceny do jakości więc nie oczekujmy 5* za 1500 zł bo to niemożliwe - wystarczy wejśc bezpośrednio na strony hoteli, sprawdzić ceny, potem doliczyć cenę biletu lotniczego, ubezpieczenia i pozostałych świadczeń...a wyjdzie nam całkiem niezła sumka   odpowiedz »

      • First Minute naraża turystów na problemy? 

        [2007-01-30 20:15 212.2.100.*]

        A może powiesz dlaczego niektóre z wymienianych przez Ciebie biur wycofały się z polskiego rynku. Bo cena imprezy u nich była za wysoka w stosunku do tych jakie obowiązują na naszym rynku. Jakość świadczeń była oczywiście dużo wyższa niż przeciętnej polskiej imprezy. Sam organizuję wyjazdówkę i przyjazdówkę. Z naciskiem na tą drugą, bo klienci zagraniczni wymagają jeszcze więcej niż nasi rodacy, ale doceniają dobrą jakość usług i jeśli dostaną coś extra to zawsze to zauważą i podziękują. Sam próbowałem dać więcej niż było w ofercie klientom z Polski, a komentarz był taki " i tak dobrze na nas zarobił więc to się nam należało".....
        Bez mojego komentarza.   odpowiedz »

      • First Minute naraża turystów na problemy? 

        [2007-01-31 17:56 149.156.94.*]

        smieszne!!! Kupując w TUI płacisz 3000 - 4000 zł a w polskim biurze chcesz miec te same warunki za 1200 zł :)
        Czemu Polacy podejrzewają, że wszyscy chcą ich okraść.
        Polaka w hotelu od razu poznać - po kłótniach nawet z biurem TUI :)   odpowiedz »

    • First Minute naraża turystów na problemy? 

      [2007-01-30 15:18 83.30.216.*]

      OCZYWIŚCIE! Przez kilka miesięcy obracają naszy pieniędzmi i jeszcze wyciągają dodatkowe na gwarancję stałej ceny. Neleży wprowadzić przepis obowiązkowy zwrot odsetek od dnia wpłaty klientowi w przypadku niezrealizowania jakichkolwiek warunków przyjętej rezerwacji. Niech wreszcie BP będą odpowiadać za wszystko co w ofercie! Lepiej proponować mniej a dawać więcej!!!   odpowiedz »

    • First Minute naraża turystów na problemy? 

      [2007-01-30 15:31 83.30.216.*]

      System First Minute jest nieuprawniony i nieuczciwy - to wyciąganie kasy od turystów. Rezerwacje wcześniejsze sa trafne tylko dla rezerwacji wybranego hotelu i terminu, reszta jest nieporozumieniem. Najczęściej takie same wczasy w ofercie last minute są znacznie tańsze niż first minute, bo sie nie sprzedały wczesniej.   odpowiedz »

    • First Minute naraża turystów na problemy? 

      [2007-01-30 15:34 83.30.216.*]

      Nie ma uczciwego First Minute. Sprzedaż kilka miesięcy wcześniej powinna być premiowana conajmniej 25% zniżką ceny i obejmująca gwarancję stałej ceny i ubezpieczeniem od rezygnacji -OBLIGATORYJNIE!!!   odpowiedz »

      • First Minute naraża turystów na problemy? 

        [2007-02-01 16:36 83.19.133.*]

        obligatoryjnie - to idź do lekarza   odpowiedz »

    • First Minute naraża turystów na problemy? 

      [2007-01-30 15:37 83.30.216.*]

      Wszyscy polscy turyści są naraani na poważne problemy jeśli jadą z naszymi biurami podróży. Czy jest biuro które pracuje charytatywnie? Przecież wszyscy chcemy zarobić, a jeśli klient - turysta daje się nabrać i wykorzystać to jest ok, nasza kasa.   odpowiedz »

    • First Minute naraża turystów na problemy? 

      [2007-01-30 15:41 83.30.216.*]

      Co może zrobić? Nie korzystać z polskich biur podróży lub sądzić się kilka lat i dostanie grosze. Czy będzie kiedyś uczciwa gospodarka turystyczna? Kiedy turysta będzie usatysfakcjonowany za swoje pieniądze?   odpowiedz »

      • First Minute naraża turystów na problemy? 

        [2007-02-05 11:33 83.5.154.*]

        Nie korzystać z polskich biur????? a z jakich????? Pewnie !! Z takimi poglądami DO LEKARZA!   odpowiedz »

    • First Minute naraża turystów na problemy? 

      [2007-01-30 15:44 83.30.216.*]

      Czy biura podróży nie mogą zrozumieć że turysta oczekuje odpowiedniego standardu usług za swoje pieniądze/ Płacę mało to usługi skromne, ale jak płacę 3-4 tys to oczekuję wszystkiego ok, a jak nie to BP musi ponieść koszty odszkodowania.   odpowiedz »

    • First Minute naraża turystów na problemy? 

      [2007-01-30 19:43 62.121.115.*]

      W kwietniu 2004 roku wykupiłam wycieczkę w Sun & Fun. Na 3 dni przed wylotem matka mojej koleżanki, z którą miałam lecieć zmarła ( leżała w szpitalu 5 dni ). Biuro proszone o przełożenie daty wylotu, nawet kosztem skrócenia o tydzień pobytu nie chciało się zgodzić. A za drugą osobę ( w tym wypadku mnie samą ) zażądało 640 zł. dopłaty do pokoju lub rezygnację z jakichkolwiek roszczeń osoby niewyjeżdzającej.
      Uważam, ze to bezduszne. Takie przypadki bardzo żle świadczą o branży.   odpowiedz »

      • First Minute naraża turystów na problemy? 

        [2007-02-05 11:29 83.5.154.*]

        Matka leżała w szpitalu od 5 dni a córka kupuje 3 dni przed wyjazdem wycieczkę?????/   odpowiedz »

    • First Minute naraża turystów na problemy? 

      [2007-01-31 10:43 83.20.106.*]

      Niekompetentny artykuł. Publikator zamiast wspierać branżę i szukać dobrych stron sprawia, że tak popularna forma wczesnego zamawiania wakacji, przedstawiana jest jako zagrożenie dla klienta. Nazywają nas ,,last minute Europy" i mają rację.   odpowiedz »

    • First Minute naraża turystów na problemy? 

      [2007-02-01 13:01 83.27.111.*]

      w ubiegłym roku wykupiłem ofertę first minute w lutym na październik, wybrałem hotel 5 gwiazdkowy, po przylocie na miejsce zostaliśmy zakwaterowani w innym hotelu 4 gwiazdkowym, biuro TRIADA nie przyjmuje żadnej reklamacji twierdząc, że to był też ładny hotel i kosztuje tyle co 5 gwiazdkowy, czego nie mogą udowodnić bo nie mają tego hotelu w ofercie, nigdy więcej first minute   odpowiedz »

    • KONIECZNE SA ZMIANY 

      [2007-02-06 00:24 203.144.144.*]

      Koledzy, po co te wasze wysiłki, klienci i tak tego nie docenią. Tu trzeba dzialac INACZEJ. Rozejrzyjcie sie: we wszystkich branżach sa quasi-porozumienia cenowe i nikt tego nie zwalcza. Niech ktos sprobuje ponegocjowac cene za polaczenia telefoniczne, prad, gaz i paliwo, nie mówiąc juz o usługach prawników, komorników czy banków (totalnie nietykalni). A w W POLSKIEJ turystyce jak ktos przerzuci na klienta podwyzke w oplacie paliwowej to wyzwą go od bandytow. Lepiej w zwiazku z tym zrobic tak samo jak jest i w tych innych branzach: wprowadzic ukryty MONOPOL: STAŁA, UMOWNA CENA ZA 1KM do danego kraju, powiekszona o współczynnik kategorii hotelu. Dlaczego nikt na to nie wpadl? Po co te Last Minute, First Minute, ta cala wewnetrzna konkurencja. Marże i tak sa niskie, a polscy klienci za bardzo rozpuszczeni. Nigdy niczego nie docenia a na koniec powiedza, ze i tak im sie to nalezało. To nie EUROPA to III SWIAT. Dlatego zrobmy tak, jak jest w III SWIECIE: CENY RYCZAŁTOWE, a organizatorzy niech podziela sie rynkiem. 20 lat temu było tylko kilka firm turystycznych, a jak ktos wyjechal za granice do Bulgarii czy Rumunii to i tak rozplywal sie z zadowolenia, chociaz wcale czysto tam nie bywalo. A reklamacje: czy bylo cos takiego??? A teraz LM, FM, programy indywidualne, niskie do bólu marże a polski klient i tak powie ze w niemieckich biurach lepiej. TO NIECH SOBIE TAM KUPUJE. I zobaczymy jaki bedzie madry jak rezydenta bedzie miał NIEMCA lub HOLENDRA i jak bedzie cos chcial reklamowac. W 90% przypadkow GEBY nie otworzy i wezmie to co mu dadzą: bo nie zna jezyka, bo sie wstydzi, bo mu bedzie glupio, ze reklamuje brak pogody.
      Musimy w koncu dostrzec, że KONKURENCJA nie polega na ciaglym braniu na siebie BATÓW od PYSKACZY za cokolwiek.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję