TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Biura turystyczne

Polacy szukają informacji w Internecie, ale kupują wycieczki w biurach

Data wysłania: 2011-04-08 09:06 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Polacy zakupu wycieczek wolą dokonywać w tradycyjnych biurach, ale informacji o nich poszukują na ogół w Internecie.

Według badania zrealizowanego w 2009 roku przez TNS OBOP samodzielne poszukiwanie informacji w Internecie podczas zakupu wycieczki deklaruje dwie trzecie Polaków. Jednak ostateczna decyzja o zakupie wycieczki najczęściej podejmowana jest w oparciu o bezpośrednią rozmowę ze sprzedawcą w biurze podróży. Większość osób szuka w Internecie oferty, którą i tak zakupi metodą tradycyjną - czyli w biurze podróży. W odpowiedzi na taki kształt potrzeb klientów należy połączyć prezentację informacji o ofertach turystycznych z lokalizacją najbliższych biur turystycznych.

- Stworzyliśmy precyzyjną internetową wyszukiwarkę ofert turystycznych, ale wiemy, że klienci i tak wolą kontakt ze sprzedawcą w tradycyjnym biurze. Dlatego wprowadziliśmy do niej nową funkcjonalność, system geolokalizacji Qtravel Agents, którego istotą jest automatyczne wskazanie użytkownikowi położonych najbliżej jego miejsca pobytu biur turystycznych - wyjaśnia Tomasz Kolaszyński, prezes zarządu Qtravel.pl. - W ten sposób w pewnym sensie "oddajemy" klientów tradycyjnym biurom podróży, ale z drugiej strony, dzięki temu możemy zaproponować naszym użytkownikom pełny pakiet informacji, zgodny z ich rzeczywistymi potrzebami - dodaje Kolaszyński.

System geolokalizacji Qtravel Agents (QAgents) służy użytkownikom wyszukiwarki, ale przede wszystkim dedykowany jest agentom turystycznym. Dzięki QAgents biura podróży, pośrednicy, agenci turystyczni mogą pozyskiwać nowych klientów. Usługa umożliwia zaprezentowanie punktów agencyjnych osobom szukającym biur podróży w swojej okolicy. Przedstawiciele agencji turystycznych sami mogą kontrolować swoje kampanie marketingowe i samodzielnie określać, które elementy swojej oferty chcą pokazywać użytkownikom wyszukiwarki Qtravel.pl. Za pomocą prostego panelu administracyjnego przedstawiciel agenta może łatwo zarządzać informacjami, które będą wyświetlane przy ofercie organizatora, którego ofertę agent ma w swoim portfolio. Jak mówi Tomasz Kolaszyński, Internet umożliwia dotarcie z informacją o punktach biur podróży do większej grupy odbiorców. W ten sposób agenci turystyczni zyskują proste narzędzie do pozyskiwania klientów spośród kilkunastu milionów polskich internautów.

    • Polak i tak kupi w biurze? 

      [2011-04-08 09:06 89.206.32.*]

      artykuł sponsorowany przez qtravel, nuda, kto płaci to o nim piszą na tur-info   odpowiedz »

    • Polak i tak kupi w biurze? 

      [2011-04-08 11:28 85.221.191.*]

      co za brednie, dane z 2009, a obecnie mamy 2011r, kanały sprzedaży usług turystycznych zmieniają się dynamicznie, zawsze będą zwolennicy biur stacjonarnych, lecz klientów internetowych zapewne będzie coraz więcej przybywać....
      Skimen   odpowiedz »

      • Polak i tak kupi w biurze? 

        [2011-04-08 12:02 79.187.117.*]

        Zgadzam się. Ilość klientów rośnie z każdym dnie w końcu powstają coraz to nowe portale i utrzymują się na rynku, co oznacza że mają klientów. Teraz co czwarte biuro proponuje sprzedaż online. Ale moim zdanie to dobrze w końcu klient mając duży wybór może zdecydować się na to co dla niego najlepsze a zdrowa konkurencja, wpływa na rozwój branży.   odpowiedz »

    • Polacy szukają informacji w Internecie, ale kupują wycieczki w biurach 

      [2011-04-08 12:11 83.109.163.*]

      Nie mamy czasu na chodzenie po biurach. Ciekawe jak będzie wyglądał portal globeman.eu który ma ruszyć w przyszłym miesiącu. Powiązanie funkcjonalności facebooka i portalu ogłoszeniowego. Może tam będzie łatwiej.   odpowiedz »

    • Polak i tak kupi w biurze? 

      [2011-04-08 12:33 95.48.25.*]

      Po prostu goście z qtravel nie umieją sprzedawać...
      Niczego sie nie nauczyli w tych wakacjach ;)   odpowiedz »

    • Polacy szukają informacji w Internecie, ale kupują wycieczki w biurach 

      [2011-04-08 15:53 62.64.68.*]

      Lwow sa blizko. A może warto wyjechać na wakacje samodzielne, niż z biurem? Wiadomo, ze biuro zarobić też musi na kliencie i czasem udaje się samemu wykombinować tak, że jest taniej. Warto sobie to porachować, jak ktoś zainteresowany to podrzucam link z bazą przewodnikow hoteli, kwater we Lwowie na miejscu www.tourdelviv.lviv.ua   odpowiedz »

    • Polak i tak kupi w biurze? 

      [2011-04-09 11:23 91.94.136.*]

      Eeee fajny pomysł :-) i działa super :-) gratuluje   odpowiedz »

    • Polak i tak kupi w biurze? 

      [2011-04-09 20:23 31.60.88.*]

      Brawo Qtravel !!! Strzal w 10 !   odpowiedz »

      • Strzał w kolano! 

        [2011-04-12 13:14 95.48.25.*]

        Strzał w kolano raczej. Załosne, mam nadzieję że splajtują ...   odpowiedz »

        • Strzał w kolano! 

          [2011-04-12 14:43 31.60.209.*]

          A pan chyba z konkurencji, aż tak śledzić wątek :-) czyżby zabolało w wakacjach, a może w easygo ? No ale tak to jest jak się nie ma klasy to się nie ma ... Pozdrowienia i powodzenia wszystkim, którzy mają pomysły, w ich wdrażaniu i tak klient zweryfikuje potrzebę a nie konkurencja :-)   odpowiedz »

          • Strzał w kolano! 

            [2011-04-12 16:52 62.64.68.*]

            cos nic nie rozumieje o co chodzi :))   odpowiedz »

    • Polak i tak kupi w biurze? 

      [2011-04-19 16:23 89.74.216.*]

      Nareszcie nowy pomysł dla klientów internetowych i stacjonarnych, Qtravel bardzo mi sie podoba,strona najlepsza wsrod wszystkich wyszukiwarek, stare portale jak wakacje i easygo nie maja juz pomyslu na siebie, ludzia potrzebuja zmiany i innowacyjnosci.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję