TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

European Trusted Brands 2011: Biura podróży warte zaufania

Data wysłania: 2011-05-27 14:38 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Według tegorocznych wyników badania European Trusted Brands polski rynek turystyczny należy do dwóch marek: Itaki, która zdobyła Złote Godło oraz Triady - laureata Kryształowego Godła.

W kategorii Biuro podróży Polacy wyróżnili dwie marki, którym nie boją się zaufać planując wyjazd. Jedna piąta respondentów wybrała markę Itaka jako najbardziej godną zaufania. Byli to głównie mężczyźni oraz osoby, których gospodarstwa domowe składają się wyłącznie z osób dorosłych. Marka ta poprawiła wynik z 2010 roku, kiedy to została wybrana przez 10 % respondentów.

Laureatem Kryształowej Statuetki w kategorii Biuro podróży została marka Triada. Powtórzyło ona tym samym sukces z ubiegłego roku. Markę tę często wskazywały osoby młode w wieku do 30 lat, kobiety oraz single. Polacy cenią tę markę za wysoką jakość świadczonych usług oraz zrozumienie potrzeb klientów.

Zarówno marka Triada, jak i Itaka cieszą się lojalnością klientów, większość z nich deklaruje gotowość do rekomendacji marki innym klientom.

Wyniki badania European Trusted Brands są podstawą do przyznania nagród - Złotego i Kryształowego Godła, przy czym zdobycie jednej statuetki nie wyklucza możliwości otrzymania drugiej. Złote Godło to nagroda w kategorii ilościowej, w której respondenci spontanicznie wskazują Najbardziej Godną Zaufania Markę. Kryształowe Godła, przyznawane są w kategorii jakościowej, w której marki oceniane są przez badanych według 4 kryteriów: jakości, stosunku wartości do ceny, silnego wizerunku oraz zrozumienia potrzeb klienta.

European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących nastrojów mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze opinie i decyzje, a także zaufania do wielu innych aspektów życia.

Badanie European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 r. Co roku kontynuowane jest ono w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna - jedenasta już edycja badania - została przeprowadzona w 16 krajach europejskich. Kraje, które zostały objęte tegorocznym badaniem to: Austria, Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Szwajcaria, Szwecja i Węgry oraz po raz pierwszy Chorwacja i Słowenia. Wzięło w niej udział 33 005 respondentów.

Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub ankiety pocztowej w okresie sierpień - październik 2010 r. Respondenci zostali wybrani spośród wielomilionowej bazy prenumeratorów miesięcznika Reader’s Digest. Jak co roku próba została dobrana tak, aby odzwierciedlała szeroki profil badanej populacji.

    • Biura podróży warte zaufania 

      [2011-05-27 14:38 83.11.81.*]

      Triada godna zaufania?? haha..dobre żarty. Zobaczymy w lipcu..   odpowiedz »

      • Biura podróży warte zaufania 

        [2011-05-31 14:25 95.49.42.*]

        Itaka godna zaufania ? ha ha   odpowiedz »

    • Biura podróży warte zaufania 

      [2011-05-31 15:17 84.10.218.*]

      Chyba sami pracownicy Triady i Itaki brali udział w badaniu hihihi   odpowiedz »

    • Biura podróży warte zaufania 

      [2011-05-31 15:33 83.20.16.*]

      Czyli marki najbardziej masowe oferujące wyjazdy za najniższą cenę :) No to może od razu powinno się to nazywać plebiscytem popularności / znajomości marki a nie jakości tej marki...   odpowiedz »

    • Biura podróży warte zaufania 

      [2011-05-31 19:04 83.5.42.*]

      Co za absurdalna informacja nt. w/w biur. Ciekawe ile zapłacono za przygotowanie i opublikowanie wyników takich ankiet?
      Masówka nie mająca nic wspólnego z jakością i rzetelnością.
      Od dawna wiadomo,że "Itaka" i "Triada" swoją prymitywną ekspansywnością atakują rynek. Zdobywanie klienta za wszelką cenę to jest wizytówka tych biur.   odpowiedz »

    • Biura podróży warte zaufania 

      [2011-06-01 09:03 188.109.32.*]

      no tkos tu wybral biuro ktore nie ciesza sie najlepsza opinia hahaha   odpowiedz »

    • Biura podróży warte zaufania 

      [2011-06-01 09:06 188.109.32.*]

      zgadzam sie z wieloma wpisami, to biura ktore mobing wsrod agencji stosuja kaza sprzedawac ogromne ilosci bo inaczej strasza odebraniem umowy, smiechu warte, na sile zdobywaja klientow, a jak jest cos nie tak to nie poprawiaja jakosci, liczy sie kasa i jeszcze raz kasa:) moze wam sie tytul artykulu pomylil, to nie sa biura ktorym najwiecej osob ufa.   odpowiedz »

    • Biura podróży warte zaufania 

      [2011-06-04 16:56 89.77.149.*]

      W formule mają nagrody w kategorii biura podróży więc komuś muszą dać, dawniej dawali Orbisowi, teraz jak go nie ma ( jako biuro podróży, bo firma Orbis SA jest ale to hotele) to dają największym na rynku. Albo badania to pic albo ludzie ufają temu,kogo im wskaże mainstream. Bo skąd niby mają wiedzieć, co naprawdę jest pewne. Tego nie wiedzą nawet pracownicy.
      TUI , Neckermann też mają problemy, Tui ma wyniki ujemne, Neckermann zmienia Prezesa ( dlaczego?). Pewna jest tylko ta chwila...   odpowiedz »

    • Biura podróży warte zaufania 

      [2011-06-04 16:57 89.77.149.*]

        odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję