TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Transport

Skandal z rezerwacją u przewoźnika "MISURA"

Data wysłania: 2007-06-11 12:43 Autor: Czytelnik IP 193.227.131.*

Witam
Chciałem ostrzec wszystkich zainteresowanych przed korzystaniem z usług tego przewoźnika, jeżeli chcą skorzystać z opcji rezerwacji miejsca w busie.
W dniu 10 czerwca 2007r. wracałem z Lublina do Warszawy. Zarezerwowałem sobie wcześniej telefonicznie miejsce w busie odjeżdżającym z ul. Ruskiej o godzinie 16.45
Gdy dotarłem na miejsce na 10 minut przed odjazdem (czyli standardowo) cały bus był już załadowany. Obok stał podstawiony autokar tego samego przewoźnika (chyba z uwagi na ilość chętnych na podróż do Wa-wy) - niestety i on był cały załadowany.
Oprócz mnie obok tych środków transportu stało kilka osób, które również miały zarezerwowane miejsca. Na nasze uwagi odnośnie skandalu z brakiem miejsca w busie i autokarze kierowcy odpowiedzieli, że po prostu nie ma miejsc, a następnie zamknął drzwi od busa i odjechał. Oczywiście zostawiwszy na miejscu osoby z rezerwacjami.
Dobrze przynajmniej, że za 15 minut odjeżdżał Polski Ekspres z dworca obok i że były tam jakieś wolne miejsca - bo inaczej to bym chyba nocował na dworcu pks albo pkp pod jakimś kocem - o zdążenu do pracy do Wa-wy na poniedziałek rano już nawet nie wspomnę.

Ogólnie rzecz biorąc przewoźnik wypiął się na ludzi z rezerwacjami.
Po jakiego wałka umożliwiać ludziom dokonywanie rezerwacji skoro się ich nie respektuje ?
Była to moja ostatnia przygoda z tym przewoźnikiem. Jak się nie dba o klienta to się go traci.
Będę odradzał wszystkim znajomym korzystanie z usług tego przewoźnika.

Łukasz Łobodziec

    • Skandal z rezerwacją u przewoźnika "MISURA" 

      [2008-02-23 20:08 79.185.20.*]

      Doskonale Cię rozumiem. Ja miałam nieco inną sytuację choć uczucie pewnie podobne. Dotyczy to firmy Platers- na trasie Kraków- Kielce. Zadzwoniłam na rezerwację i kiedy przyszłam na busa okazało się, że moje nazwisko nie było wpisane. Na szczęście się wykłóciłam i kierowca mnie zabrał (ale kosztem osób które wpisane były a przyszły później). Więc zadzwoniłam po powrocie znowu (bo miałam w stronę powrotną też tą "niby" rezerwację) i spytałam czy jest zapisana, a kiedy właściciel firmy odpowiedział, że nie- poprosiłam, żeby jeszcze raz zapisał. Oczywiście po przyjściu 2 dni później na busa okazało się, że rezerwacji nie ma!!! To była moja ostatnia "przygoda" z firmą PLATERS!!!   odpowiedz »

    • Skandal z rezerwacją u przewoźnika "MISURA" 

      [2008-07-03 13:56 89.76.68.*]

      a mnie się wydaje, że mogłeś się spóźnić ot i tyle   odpowiedz »

      • Skandal z rezerwacją u przewoźnika "MISURA" 

        [2008-10-27 08:44 194.9.223.*]

        Dokładnie 24.10.2008 o godzinie 16:45 równiez zaistniała identycznma sytuacja . Mimo rezerwacji zabrakło dla wielu osób miejsca ( w tym również dla mnie) Kurs był również z Lublina do warszawy. Na stanowisku byłam od godziny 16:15. Bus przyjechał spoźniony, Pan Kierowca poprosił ludzi o zajecie miejsc ( nie pchcałam sie gdyż nie podejrzewałam ze majac rezerwacje moge sie nie zabrac) Pan zainkasował pieniądze od osób które juz zajeły miejsca, bez rzadnej weryfikacji listy rezerwacji (której z reszta nie miał lub nie ujawniał)
        Mimo sprzeciwu wielu stojacych osób kierowca zamknał drzwi i pojechał. SKANDAL!!! nie zamierzam zostawić tej sprawy bez echa. ODARADZAM KORZYSTNIE Z USŁUG TEGO PRZEWODNIKA !!!!   odpowiedz »

        • Skandal z rezerwacją u przewoźnika "MISURA" 

          [2011-09-24 14:41 82.15.42.*]

          Ja miałem podobna sytuacje:
          Witam !
          Piszę w związku z sytuacją jak miała miejsce 19 września 2011 roku w Lublinie o godzinie 19.35 - 20.15. Sprawa dotyczy odwołania mojej rezerwacji bez uprzedniego poinformowania mnie i bardzo chamskiego zachowania kierowcy busa, jak i obsługi klienta w centrali telefonicznej.
          Sytuacja zaczęła się o godz. 19.38 kiedy to szukając kierowcy musiałem dopiero otworzyć drzwi bagażnika busa i sam włożyć swój bagaż, żeby kierowca zauważył, że ktoś chce wejść i kupić bilet na przejazd.
          Po zapakowaniu swojego bagażu szukałem kierowcy, który stał 10 metrów od busa rozmawiając i nie interesując się swoimi obowiązkami. Następnie zapytałem się kierowcy (który potem przedstawił się jako: Paweł pseudonim Krzyżak), o której jest odjazd, on odpowiedział 20, więc powiedziałem, że mam rezerwację na jedną osobę i zaraz wracam tylko wstąpię do toalety, a bagaż jest już w bagażniku, co kierowca widział jak go tam wsadzałem. O godzinie 19.44 wróciłem i chciałem kupić bilet, kierowca, nie wiedząc czemu poprosił mnie, żebym odszedł na bok, bo chce ze mną porozmawiać, następnie mówi mi, że nie wiedział że tyle ma rezerwacji i już sprzedał bilety ludziom bez rezerwacji. Nadmienił również, że nie ma listy z nazwiskami osób które rezerwowały miejsce, więc nie wie kto je rezerwował, przypominam godzina była 19.45, więc idealny czas jaki mam żeby kupić bilet jaki rezerwowałem wcześniej na jedno miejsce. Niestety ostatecznie zmuszony byłem wyjąc swój bagaż i zrezygnować z przejazdu. W między czasie nikt nie odbierał telefonu na centrali telefonicznej. Dopiero po 30 minutach czyli około 20.15 ktoś łaskawie odebrał telefon. Zapytałem się więc dlaczego taka sytuacja wynikła i zażądałem zorganizowania mi transportu do Warszawy natychmiast, ponieważ spóźnię się na samolot. Nadmieniam, że ani przy telefonicznej rezerwacji ani na stronie internetowej nie jest zakomunikowane, że trzeba być jakiś określony czas przed odjazdem żeby kierowca nie anulował rezerwacji ! - choć taka sytuacja mnie nie dotyczyła, bo byłem 15 minut przed odjazdem po zakup biletu i 20 minut przed odjazdem włożyłem swój bagaż do bagażnika (sic!).
          W centrali telefonicznej również zostałem potraktowany jak nie klient, a intruz.   odpowiedz »

    • Skandal z rezerwacją u przewoźnika "MISURA" 

      [2009-06-14 09:28 89.167.5.*]

      O której miał odjechać Twój bus? - osoby na infolinii proszą by być 15 minut przed odjazdem?   odpowiedz »

      • Skandal z rezerwacją u przewoźnika "MISURA" 

        [2009-06-14 09:34 89.167.5.*]

        P.S. Uwaga na tego Pana, jest to osoba wynajęta przez władze miasta Lublin, którzy są współwłaścicielami CONTBUSA. Innymi słowy, Pan powyżej ma stosować czarny PR. Nie muszę wspominać iż "włądze" miasta Lublin specjalnie blokują innych przewoźników! Robią wszystko aby wygrane przetargi przez firmy, nie będące w ich bliskiej "współpracy" były nastawione na dodatkowe koszty i straty.

        Zapewne pojawia się pytanie, kim jestem:
        Mieszkałem przez 27 lat w moim ukochanym Lublinie, obecnie mieszkam w Warszawa - do wyjazdu skłoniło mnie to co widziałem w UW, UM a co najciekawsze w Sądach Lubelskich (Czy ktokolwiek wyobraża sobie sędziego, który za zamkniętymi drzwiami kontaktuję się prawnikiem jednej ze stron ....?)   odpowiedz »

    • Skandal z rezerwacją u przewoźnika "MISURA" 

      [2009-06-14 17:00 193.23.174.*]

      Witam! Dnia 12.06.2009 roku miała miejsce podobna sytuacja. Był to dzień po święcie Bożego Ciała czyli pt, długi weekend. Miejsce zarezerwowałam wcześnie z przyczyn wiadomych. Bus nie przyjechał w ogóle. Zadzwoniłam do pani z rezerwacji. Była bardzo zdziwiona tym co mówię, powiedziała, że bus na pewno będzie i że już dzwoni do kierowcy. Tymczasem dowiedziałam się od kierowców Contbusa, że tego dnia jeszcze ani jeden bus misury nie przyjechał! Wszyscy kłamali na czele z kobietą z rezerwacji! Skandal!!! Więcej z ich usług nie skorzystam! I Państwu również odradzam! Nie polecam!!!!!   odpowiedz »

      • Skandal z rezerwacją u przewoźnika "MISURA" 

        [2009-09-25 15:48 77.252.115.*]

        Ja jerzdze tą trasa bardzo często i podobna sytuacja nigdy nie miala miejsca! Nigdy nie zdarzyło sie by rezerwacja straciła ważność.Osobiście preferuję Misure za kultuę jazdy i jestem przeciwny że cały prawie rynek na tej trasie jest opanowany przez Contbusa.   odpowiedz »

        • Skandal z rezerwacją u przewoźnika "MISURA" 

          [2009-10-13 10:53 83.18.72.*]

          wydaje mi się, że te lakoniczne komentarze: "jeżdże ta trasą bardzo często i taka sytuacja nie miała miejsca (...). Preferuję Misurę za...." oraz ten, że ktoś się poprostu spóźnił wpisuje właściel lub pracownik firmy Misura :-)))   odpowiedz »

    • Skandal z rezerwacją u przewoźnika "MISURA" 

      [2009-10-11 06:43 77.223.210.*]

      Ludzie nie korzystajcie z tej firmy. Właśnie mój brat miał przeze mnie zarezerwowane miejsce na 6.10 (11.10.2009)i już nie zdąży na czas bo bus oczywiście nie przyjechał.   odpowiedz »

      • Skandal z rezerwacją u przewoźnika "MISURA" 

        [2009-10-12 11:37 83.18.72.*]

        ja równiez kiedys rezerwowałam miejsce na te godzinę, bus miał sie zatrzymać na Sikorskiego, śmignął tylko koło mnie, kierowca nawet spojrzał w moja stronę bo zaczęłam machac żeby sie zatrzymał, widocznie moje miejsce było juz zajete.   odpowiedz »

        • Skandal z rezerwacją u przewoźnika "MISURA" 

          [2009-12-03 13:36 94.254.181.*]

          szkoda,ze ta komunikacja nie dziala jak powinna... niestety zeby skorzystac z mozliwosci transportu Lublin-Warszawa trzeba sie podporzadkowac pewnym regulom, bo inaczej nie ma szans... Przewoznicy maja zakaz zatrzymywania sie poza wyznaczonymi przystankami, czyli najczesciej sa to 2 przystanki(poczatkowy i koncowy) wszystko "pomiedzy" to ich "widzi-mi-sie" i dobra wola. Ja mieszkam w kurowie i jezdze z wawy przez pulawy, bo jest wielki problem zeby sie zatrzymac na trasie.
          OK.
          Do lublina mi sie nie oplaca, a prosic sie nie bede. Cenowo wychodzi nawet taniej...
          A jesli chodzi o rezrwacje, mi sie nie zdarzyla taka sytuacja, ale bylam swiadkiem jak masa chetnych czekala na miejsce spozniajacej sie osoby (zawsze uprzedzaja, zeby byc 15 min. wczesniej). Prawo dzungli rzadzi ;)   odpowiedz »

    • Skandal z rezerwacją u przewoźnika "MISURA" 

      [2012-01-27 08:18 148.81.230.*]

      Miałem podobne sytuacje z tym przewoźnikiem na trasie Lublin - Warszawa i to 3-krotnie. Dwa razy zastałem pełnego busa do odjazdu przychodząc na ul. Ruską ponad 15 minut wcześniej, z czego raz zaproponowano mi jazdę bez biletu, ale i bez miejsca (na stojąco, chociaż i do stania tam miejsca brak).
      Innym razem miałem wsiadać przy ulicy Warszawskiej - rezerwując zapewniano mnie, że kierowca zajedzie po mnie na przystanek i kilka razy tak było, aż pewnego razu nie przyjechał. Szkoda, że przewoźnik nie dba o pasażerów tylko o swoje interesy, przez co zrezygnowałem z ich usług i jestem pewien, że nie jedna osoba podobnie postąpi.   odpowiedz »

    • Skandal z rezerwacją u przewoźnika "MISURA" 

      [2012-04-10 08:55 77.223.205.*]

      Sytuacja z bałaganem i chamstwem ze strony kierowców cały czas się powtarza. W dniu 06.04.2012 r (tuż przed Świętami Wielkanocnymi ) odwołano wyjazd busa informująąc pasażerów z rezerwacji, że następny będzie za dwie godziny. Po tych dwóch godzinach podstawiono busa z informacją,że wyjazd za następne (!!) dwie godziny - razem cztery godziny opóźnienia. Gdy zażądałem zwrotu pieniędzy za już kupiony bilet kierowca odmówił. Granda i złodziejstwo. Absolutnie nie polecam przewoźnika.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję