TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Biuro podrozy Martin - polecane?

Data wysłania: 2009-07-19 21:59 Autor: Czytelnik IP 62.21.45.*

chciałabym dowiedziec się, czy ktoś z Was wie cos o tym biurze podróży i czy byl na jakiejs wycieczce z nimi. Chce zasiegnac informacji przed wyjazdem do Chorwacji ;)

    • Biuro podrozy Martin - polecane? 

      [2009-08-14 10:17 212.14.59.*]

      Polecam - Biuro sympatyczne, kiedyś miało swoją siedzibe w Poznaniu. Załoga sympatyczna, autokary mają b. dobre. Starają się zapewnić jak najlepsze hotele.M.Bak - Szczeci   odpowiedz »

    • Biuro podrozy Martin - polecane? 

      [2010-03-17 15:45 89.77.118.*]

      p o l e c a m !!!   odpowiedz »

    • Biuro podrozy Martin - polecane? 

      [2010-03-18 08:05 212.14.59.*]

      Byłam z córką z Biurem Podróży MARTIN (wówczas miało swoją siedzibę w Poznaniu) na wycieczce 9-dniowej w Hiszpanii. Mieszkaliśmy w miejscowości Santa Suzasa w Hotelu Merkury. Stamtąd mieliśmy szreg wycieczek: do Barcelony, po wybrzeżu itd. Wycieczka udała się fantastycznie z uwagi na profesjonalną obsługę, bardzo dobry, wygodny autokar z doskonałymi kierowcami, co bardzo ważne w tak długiej podróży, świetnie zorganizowany czas. Hotel był rewelacyjny.
      Ja to Biuro polecam. Mirosława   odpowiedz »

      • Biuro podrozy Martin - polecane? 

        [2010-03-22 20:25 83.23.207.*]

        Z tym biurem bylam 3 razy na imprezach-Hiszpania, Chorwacja, Grecja, ogolnie jestem zadowolona.Ceny ma konkurencyjne,ale wtedy tez standard jest rozny,lecz jezeli ktos liczy na luksusy to moze byc niezadowolony.Najlepiej wspominam Hiszpanie pod kazdym wzgledem.W tym roku pragne jechac do Wloch,ale niestety terminy z Martina nie odpowiadaja mi,wiec musze skorzystac z innego biura,a szkoda.Jolanta.   odpowiedz »

        • Biuro podrozy Martin - polecane? 

          [2011-10-04 19:05 93.105.97.*]

          Poniżej przedstawiamy zastrzeżenia co do wycieczki, które zostały zgłoszone przez jej uczestników:
          1) Przejazd przez teren Polski ze znacznym opóźnieniem
          Poznań- 40 min opóźnienia w wyjeździe pomimo, iż wszyscy uczestnicy byli zebrani
          Wrocław- 140 min opóźnienia w przyjeździe po turystów, którzy sami kontaktowali się aby dowiedzieć się o opóźnieniu.
          Podawany powód przez pilota: "autokar nie może za wcześnie zajechać do Wenecji, bo będziemy czekać, dlatego nie ma co się spieszyć".
          Przyjazd do Wenecji natomiast opóźniony ok. godziny 10:00. Z tego powodu po całej nocy przed Wenecją czas tylko na krótką toaletę.
          2) W autokarze niesprawnie działająca klimatyzacji ( zmienne temperatury). Pomimo zgłaszanych zastrzeżeń uczestników wycieczki, do końca wycieczki nie działała ona poprawnie. Kierowca poinformował, że nie działa ona regularnie i nie można nic z tym zrobić.
          3) Brak możliwości korzystania z baru w autokarze pierwszego dnia podróży. Możliwość korzystania pojawiła się ok. godziny 20:00, natomiast wycieczka już trwała od godziny ok. 4-5. Podawany powód, iż na drodze w Polsce nie można korzystać z baru ponieważ za bardzo trzęsie, natomiast w drodze powrotnej wracając do Polski pilot wraz z kierowcami korzystali ( a podróż była tymi samymi drogami).
          4) Zamknięta toaleta w autokarze, niedostępna przez całą drogę do Hiszpanii i z powrotem. Lekceważenie wielokrotnych próśb o zatrzymanie się w celu załatwienia potrzeb fizjologicznych. Turyści otrzymywali informację od pilota, iż autokar zatrzyma się za chwilę, natomiast trwało to nawet do 40-70 min. Jeden z uczestników w trakcie podróży był zmuszony załatwić się do butelki w autokarze ( nawet dla jednej osoby, pilot wraz z kierowcami nie chcieli otworzyć toalety). Po zgłoszeniu zastrzeżeń do pilota i kierowców turyści otrzymali informację, iż brak miejsc w drodze na których można byłoby się zatrzymać ( pomimo, że mijaliśmy stacje z oznaczeniami iż są dostępne wc, na których również autokar się nie zatrzymywał).
          5) Opóźniony przejazd do Wenecji ok. godziny 10. Po krótkim oprowadzeniu przez przewodnika po Wenecji ( w bardzo szybkim tempie), turyści zostali pozostawieni sami sobie bez opieki przewodnika na ok. 6 godzin do godziny 18:00. Przewodnik nawet nie zaproponował, ani nie zapytał czy są osoby chętne, które chciałyby aby przewodnik oprowadził ich po ciekawych miejscach Wenecji. Osoby starsze nieznające języka, obawiając się iż nie poradzą sobie z powrotem na miejsce zbiórki, przez 6 godzin oczekiwały w jednym miejscu. Przewodnik natomiast ten czas poświęcił na spędzenie wolnego czasu ( 6 godzin) na odpoczynek przy kawie.
          6) Opóźniony przejazd do Hiszpanii. Planowany przyjazd w godzinach przedpołudniowych, natomiast faktyczny przyjazd w godzinach ok. 17:00. W planach wycieczki zawarta była informacja, iż dzień trzeci wycieczki jest dniem odpoczynku, natomiast był dniem tranzytowym. Turystom w związku z czym został zabrany jeden dzień odpoczynku w Hiszpanii.
          7) 32 euro kosztów wycieczki fakultatywnej za Barcelonę. Pytanie uczestników wycieczki co wchodzi w koszt tej wycieczki? Ponieważ nie były uiszczane opłaty za zwiedzanie, wszystkie miejsca odwiedzane były bez opłat, również pokaz świateł też był bez opłat. Wycieczka była naszym autokarem.
          8) Paryż- pod koniec zwiedzania zostaliśmy pozostawieni na ulewnym deszczu sami sobie. Kiedy zbierały się ciężkie chmury i błyskało, przewodnik zrobił pół godziny przerwy. Po wysłaniu wiadomości do pilota, iż stoimy na przystanku na ulicy Awenue Carnot w wielkiej ulewie w większej ilości grupy ok. 30 osób, otrzymaliśmy informację od przewodnika, iż mamy udać się na jedną z ulic Paryża w celu zbiórki (nieznanej dla nas), nie zważając najwidoczniej na ulewny deszcz, i sprzęt który mieliśmy przy sobie np. aparaty fotograficzne i tpd.
          9) Powrót do Polski okrężną drogą. W planach wycieczki uwzględniony przejazd przez Francję i Niemcy, natomiast przejazd odbył się przez Belgi, co wiązało się ze znacznym opóźnionym powrotem do Polski.
          10) Lekceważący stosunek pilota do uczestników wycieczki. W związku z czym cały wyjazd w odczuciu wielu uczestników wycieczki nie był przyjemnym odpoczynkiem, wiązał się niestety z wieloma nieprzyjemnymi sytuacjami np. wielokrotnym proszeniem się o możliwość skorzystania z toalety, prośby o udzielenie informacji dotyczących czasu przejazdu, prośbami o zatrzymanie się w celu skorzystania z ciepłego posiłku i możliwości porannej toalety. Kierowcy w obecności pilota, zachowywali się bardzo niegrzecznie, gdy turyści poruszyli problem zatrzymania się w celu skorzystania z ciepłego posiłku, poinformowali nas, iż to że zapłaciliśmy to nie znaczy że nam wszystko się należy. Pilot często udzielał informacji dwuznacznych, unikowych, nie stwarzał sympatycznej atmosfery. Turyści którzy korzystali z wielu innych wycieczek, nigdy nie spotkało się z takim niemiłym pilotem, który nie potrafił z zaciekawieniem przekazywać różnych interesujących informacji, rozmawiać z turystami i stwarzać sympatyczną atmosferę całej wycieczki. Pilot często informował, iż wybiera się na kolejne wycieczki, więc musi się oszczędzać, nie może głośno mówić, bo musi być zdrowa i mieć siły na kolejne wycieczki.

          Z przykrością informujemy, iż wielu z uczestników tej wycieczki, straciło zaufanie do udanych wycieczek organizowanych przez Biuro Podróży Martin. Pragniemy zgłosić swoje zastrzeżenia, ponieważ to co działo się podczas tej wycieczki, nie powinno się nigdy więcej wydarzyć. Wiemy jak ważną rolę pełni przewodnik podczas wycieczki, że to od niego zależy miła atmosfera wycieczki. Niestety nasz przewodnik P. I.A., nie zadbała o komfort uczestników, traktując turystów lekceważąco. Pilot który mówi turystom, iż Hiszpania nie jest jego konikiem, że woli Francję, niestety nie powinna jechać w kierunku Hiszpanii. Liczymy na poważne potraktowanie naszego pisma przez Biuro Podroży Martin i udzielenie jej uczestnikom informacji zwrotnej. Zadajemy również pytanie jak zostanie Nam zrekompensowane niekompetentne potraktowanie turystów przez pilota i kierowców? Na dzień dzisiejszy wielu uczestników wycieczki zgłasza, że niestety nigdy już nie wybierze się z tym Biurem Podróży na wycieczkę, i nikomu niestety jej nie poleci.   odpowiedz »

      • Biuro podrozy Martin - polecane? 

        [2011-10-04 19:05 93.105.97.*]

        Poniżej przedstawiamy zastrzeżenia co do wycieczki, które zostały zgłoszone przez jej uczestników:
        1) Przejazd przez teren Polski ze znacznym opóźnieniem
        Poznań- 40 min opóźnienia w wyjeździe pomimo, iż wszyscy uczestnicy byli zebrani
        Wrocław- 140 min opóźnienia w przyjeździe po turystów, którzy sami kontaktowali się aby dowiedzieć się o opóźnieniu.
        Podawany powód przez pilota: "autokar nie może za wcześnie zajechać do Wenecji, bo będziemy czekać, dlatego nie ma co się spieszyć".
        Przyjazd do Wenecji natomiast opóźniony ok. godziny 10:00. Z tego powodu po całej nocy przed Wenecją czas tylko na krótką toaletę.
        2) W autokarze niesprawnie działająca klimatyzacji ( zmienne temperatury). Pomimo zgłaszanych zastrzeżeń uczestników wycieczki, do końca wycieczki nie działała ona poprawnie. Kierowca poinformował, że nie działa ona regularnie i nie można nic z tym zrobić.
        3) Brak możliwości korzystania z baru w autokarze pierwszego dnia podróży. Możliwość korzystania pojawiła się ok. godziny 20:00, natomiast wycieczka już trwała od godziny ok. 4-5. Podawany powód, iż na drodze w Polsce nie można korzystać z baru ponieważ za bardzo trzęsie, natomiast w drodze powrotnej wracając do Polski pilot wraz z kierowcami korzystali ( a podróż była tymi samymi drogami).
        4) Zamknięta toaleta w autokarze, niedostępna przez całą drogę do Hiszpanii i z powrotem. Lekceważenie wielokrotnych próśb o zatrzymanie się w celu załatwienia potrzeb fizjologicznych. Turyści otrzymywali informację od pilota, iż autokar zatrzyma się za chwilę, natomiast trwało to nawet do 40-70 min. Jeden z uczestników w trakcie podróży był zmuszony załatwić się do butelki w autokarze ( nawet dla jednej osoby, pilot wraz z kierowcami nie chcieli otworzyć toalety). Po zgłoszeniu zastrzeżeń do pilota i kierowców turyści otrzymali informację, iż brak miejsc w drodze na których można byłoby się zatrzymać ( pomimo, że mijaliśmy stacje z oznaczeniami iż są dostępne wc, na których również autokar się nie zatrzymywał).
        5) Opóźniony przejazd do Wenecji ok. godziny 10. Po krótkim oprowadzeniu przez przewodnika po Wenecji ( w bardzo szybkim tempie), turyści zostali pozostawieni sami sobie bez opieki przewodnika na ok. 6 godzin do godziny 18:00. Przewodnik nawet nie zaproponował, ani nie zapytał czy są osoby chętne, które chciałyby aby przewodnik oprowadził ich po ciekawych miejscach Wenecji. Osoby starsze nieznające języka, obawiając się iż nie poradzą sobie z powrotem na miejsce zbiórki, przez 6 godzin oczekiwały w jednym miejscu. Przewodnik natomiast ten czas poświęcił na spędzenie wolnego czasu ( 6 godzin) na odpoczynek przy kawie.
        6) Opóźniony przejazd do Hiszpanii. Planowany przyjazd w godzinach przedpołudniowych, natomiast faktyczny przyjazd w godzinach ok. 17:00. W planach wycieczki zawarta była informacja, iż dzień trzeci wycieczki jest dniem odpoczynku, natomiast był dniem tranzytowym. Turystom w związku z czym został zabrany jeden dzień odpoczynku w Hiszpanii.
        7) 32 euro kosztów wycieczki fakultatywnej za Barcelonę. Pytanie uczestników wycieczki co wchodzi w koszt tej wycieczki? Ponieważ nie były uiszczane opłaty za zwiedzanie, wszystkie miejsca odwiedzane były bez opłat, również pokaz świateł też był bez opłat. Wycieczka była naszym autokarem.
        8) Paryż- pod koniec zwiedzania zostaliśmy pozostawieni na ulewnym deszczu sami sobie. Kiedy zbierały się ciężkie chmury i błyskało, przewodnik zrobił pół godziny przerwy. Po wysłaniu wiadomości do pilota, iż stoimy na przystanku na ulicy Awenue Carnot w wielkiej ulewie w większej ilości grupy ok. 30 osób, otrzymaliśmy informację od przewodnika, iż mamy udać się na jedną z ulic Paryża w celu zbiórki (nieznanej dla nas), nie zważając najwidoczniej na ulewny deszcz, i sprzęt który mieliśmy przy sobie np. aparaty fotograficzne i tpd.
        9) Powrót do Polski okrężną drogą. W planach wycieczki uwzględniony przejazd przez Francję i Niemcy, natomiast przejazd odbył się przez Belgi, co wiązało się ze znacznym opóźnionym powrotem do Polski.
        10) Lekceważący stosunek pilota do uczestników wycieczki. W związku z czym cały wyjazd w odczuciu wielu uczestników wycieczki nie był przyjemnym odpoczynkiem, wiązał się niestety z wieloma nieprzyjemnymi sytuacjami np. wielokrotnym proszeniem się o możliwość skorzystania z toalety, prośby o udzielenie informacji dotyczących czasu przejazdu, prośbami o zatrzymanie się w celu skorzystania z ciepłego posiłku i możliwości porannej toalety. Kierowcy w obecności pilota, zachowywali się bardzo niegrzecznie, gdy turyści poruszyli problem zatrzymania się w celu skorzystania z ciepłego posiłku, poinformowali nas, iż to że zapłaciliśmy to nie znaczy że nam wszystko się należy. Pilot często udzielał informacji dwuznacznych, unikowych, nie stwarzał sympatycznej atmosfery. Turyści którzy korzystali z wielu innych wycieczek, nigdy nie spotkało się z takim niemiłym pilotem, który nie potrafił z zaciekawieniem przekazywać różnych interesujących informacji, rozmawiać z turystami i stwarzać sympatyczną atmosferę całej wycieczki. Pilot często informował, iż wybiera się na kolejne wycieczki, więc musi się oszczędzać, nie może głośno mówić, bo musi być zdrowa i mieć siły na kolejne wycieczki.

        Z przykrością informujemy, iż wielu z uczestników tej wycieczki, straciło zaufanie do udanych wycieczek organizowanych przez Biuro Podróży Martin. Pragniemy zgłosić swoje zastrzeżenia, ponieważ to co działo się podczas tej wycieczki, nie powinno się nigdy więcej wydarzyć. Wiemy jak ważną rolę pełni przewodnik podczas wycieczki, że to od niego zależy miła atmosfera wycieczki. Niestety nasz przewodnik P. I.A., nie zadbała o komfort uczestników, traktując turystów lekceważąco. Pilot który mówi turystom, iż Hiszpania nie jest jego konikiem, że woli Francję, niestety nie powinna jechać w kierunku Hiszpanii. Liczymy na poważne potraktowanie naszego pisma przez Biuro Podroży Martin i udzielenie jej uczestnikom informacji zwrotnej. Zadajemy również pytanie jak zostanie Nam zrekompensowane niekompetentne potraktowanie turystów przez pilota i kierowców? Na dzień dzisiejszy wielu uczestników wycieczki zgłasza, że niestety nigdy już nie wybierze się z tym Biurem Podróży na wycieczkę, i nikomu niestety jej nie poleci.   odpowiedz »

      • Biuro podrozy Martin - polecane? 

        [2012-02-29 14:30 77.65.50.*]

        już od lat spędzam wakacje z biurem podróży Martin. Dla mnie są idealne. Lubie wycieczki autokarowe, bo za nieduże pieniądze zwidza się dużo fajnych miejsc. Ostatnio mieliśmy 10 dni przez Wenecje do Hiszpani i Paryż spowrotem. Polecam!   odpowiedz »

        • Biuro podrozy Martin - polecane? 

          [2018-06-14 23:08 46.89.65.*]

          To biuro zbankrutowało,proszę wejść na ich stronę www.martintour.pl notorycznie odwoływali imprezy z różnych powodów, ostatnio nawet na kilka godzin przed imprezą, nie martwiąc się o to, że turyści zainwestowali pieniądze w wyjazd, stracili urlopy itd....liczył się zawsze ich punkt widzenia i ich dobro,odpowiednie służby powinny się zainteresować co zrobili z pieniędzmi które pozyskali od turystów na poczet wycieczek. Niech ubezpieczyciel tak łatwo nie odpuszcza,powinien wszystko sprawdzić!!!   odpowiedz »

      • Biuro podrozy Martin - polecane? 

        [2013-01-03 14:07 86.63.119.*]

        Polecane :-) zwłaszcza ich Hiszpania. Jeździmy z nimi już wiele lat. byliśmy w Hiszpanii w Santa Sussana w hotelu Alhabra i innym razem w hotelu Bon Repos w Callela. Hotele schludne, ładne pokoje codziennie sprzątane. Mnóstwo jedzenia. Nawet jeśli komuś coś nie smakowało to wybór jest tak duży, że najlepiej w ogóle nie wychodzić z restauracji! Do Hiszpanii pojechaliśmy z nimi pierwszy raz takim zwykłym przejazdem, ale jak nam się spodobało i chcieliśmy pojechać drugi raz to wybraliśmy wycieczkę ze zwiedzaniem Wenecji i Paryża tzn. jadąc do Hiszpanii była Wenecja a z powrotem Paryż. Generalnie wycieczka męcząca, ale byliśmy bardzo zadowoleni, bo za niewielkie pieniądze zwiedziliśmy bardzo wiele. Z kolei w Chorwacji z Martinem byliśmy w Medena. Ogólnie można powiedzieć, że też byliśmy usatysfakcjonowaniu. Co prawda hotel był zdecydowanie gorszy od tych w Hiszpanii, jedzenie też mniej urozmaicone, ale i wycieczka była znacznie tańsza. Zdażyły się takie mankamenty jak np. ktoś tam narzekał że ma mrówki w pokoju. Rezydent tłumaczył, że to często problem w Chorwacji i radzi nie trzymać jedzenia na wierzchu. Ogólnie sporo afera się z tego zrobiła. Nasi znajomi, którzy byli w Grecji, ale z innym Biurem tez mówili że też mieli mrówki w pokoju i rezydent też radził nie trzymać jedzenia na wierzchu. Ponoć w południowych krajach tak bywa i trzeba się do tego przyzwyczaić.

        Ogólnie Martina polecam szczerze. Za niewygórowane pieniądze mają naprawdę uczciwe i dobrze zorganizowane wycieczki. Do mnie osobiście przemawia to że istnieją od kilkunastu lat, więc nie obawiam się zbytnio o takie rzeczy, o których głośno ostatnio w mediach. Jeśli jeszcze mogę komuś coś polecić, to czepianie się takich rzeczy, że tu jest jakieś dwu godzinne opóźnienie, czy tu było coś tam jest bez sensu. Trzeba mieć świadomość za co się płaci i jak podróżuje. Jak się jedzie autokarem, to takie rzeczy są normą. Jak jechało by się samochodem, też może się trafić korek. Pozdrawiam serdecznie, Ania.   odpowiedz »

    • Biuro podrozy Martin - polecane? 

      [2011-10-05 07:34 89.78.127.*]

      Moja wypowiedź odnośnie Martina jest tu umieszczona jako pierwsza z podróży do Hiszpanii. I tu podałam bardzo dobra ocenę. Myślę, że tak jest nadal. I nie ma Pani sie czego obawiać. Pozdrawiam Mirosława i Ola B.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję