Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: TVP 1 w ostatniej chwili wstrzymała materiał o biurze Necker
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2007-07-03 12:52
Temat: TVP 1 w ostatniej chwili wstrzymała materiał o biurze Necker
Treść: Aktualność:
W ostatniej chwili przed emisją Małgorzata Raczyńska, dyrektor TVP 1, wstrzymała program "Na celowniku", który przedstawiał kłopoty turystów podczas wakacji z biurem podróży Neckermann. Reporterzy i producenci dokumentu, który stawia pod znakiem zapytania rzetelność biura, są oburzeni - pisze Dziennik.

Twórcy programu zarzucają Małgorzacie Raczyńskiej, iż zdjęła program, nie oglądając go. - Jest sezon urlopowy, zapewne wielu Polaków wykupiło wycieczki w Neckermannie, mają prawo dowiedzieć się, jakie niespodzianki ich czekają - tłumaczyli konieczność emisji programu jego twórcy.

Dziennik twierdzi, iż Raczyńska podjęła decyzję o nieemitowaniu programu po tym, jak na jej biurko trafił list od szefów biura Neckermann. Przedstawicie touroperatora żądali w nim wycofania emisji programu, zarzucali jego twórcom jednostronność i grozili oddaniem sprawy do sądu.

- Łukasz B., który realizował cały reportaż, był agresywny i arogancki w stosunku do naszych pracowników - tłumaczył na łamach Dziennika Krzysztof Piątek, prezes Neckermann Polska. - Poza tym według nas tym programem jego producentka Joanna Wąsowska-Klimek chciała załatwić własne interesy, bo wykupiła u nas wycieczkę i w ostatniej chwili, tuż przed wylotem zorientowała się, że warunki jej się nie podobają. Uważam, że załatwianie prywaty przy takiej okazji jest nie fair - dodał prezes Neckermanna.

Joanna Wąsowska-Klimek, autorka cyklu programów "Na celowniku", nie ukrywała, iż zawarła umowę z Neckermannem. Podkreśliła jednak, iż nie jest jedyną poszkodowaną, której ta sprawa dotyczy. - Nie uprawiam prywaty, dziennikarz ma obowiązek poinformować o nierzetelności biura. W materiale jest opisywana sprawa moja, ale i innego bohatera, który znalazł się w podobnej sytuacji - powiedziała producentka.

Sprawa rozbiła się m.in. o przedwczesny powrót z wakacji i zapis w umowie, którą klienci zawierają z Neckermannem. producentka programu zwróciła m.in. uwagę na fakt, iż w umowie (po niemiecku), był zapis dotyczący powrotu z wycieczki, zgodnie z którym, jeżeli turysta ma opłacony pobyt do piątku, wraca w sobotę nad ranem i musi opuścić hotelowy pokój najpóźniej do godziny 12 i np. do 3 w nocy, na którą zaplanowano wylot, jest w hotelu nieproszonym gościem. - Ewentualnie może przedłużyć dobę hotelową, ale musi to zrobić na własny koszt - tłumaczyła nieuczciwą praktykę Joanna W.

Dalej Dziennik pisze, iż w sieci można znaleźć wielu turystów, narzekających na usługi Neckermanna. Powołuje się m.in. na wypowiedzi z forum TUR-INFO.PL.

Producentka programu uważa, iż należy program wyemitować "dla dobra innych ofiar Neckermanna".

Decyzja o zdjęciu reportażu była kontrowersyjna. Wiadomo tylko, iż wpływ na wstrzymanie emisji miało pismo od Neckermanna, które przyszło na trzy godziny przed emisją.

Możliwe jednak, iż program będzie wyemitowany w innym terminie, gdyż zdaniem Mariusza Pilisa, producenta "Na celowniku" w materiale nie było żadnych uchybień. Zwłaszcza, iż telewizja zmieniła nieco stanowisko wobec sprawy, i teraz twardo podkreśla "Nie pozwolimy, żeby nas ktoś zastraszał czy cenzurował".

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

TVP 1 w ostatniej chwili wstrzymała materiał o biurze... [2013-11-03 07:08 5.60.42.*]
ciekawy jestem gdzie jest pijar z neckermanna.co robi a właściwie nic nie robi !!!!! ktoś robi świństwo neckermanowi bo uruchamia wpis 2007 roku a nc śpi .brawo ludzie z neckermanna. odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2010-08-04 00:05 94.75.121.*]
ciekawe, właśnie przedwcześnie wróciłam z wyjazdu na Rodos z neckermannem, zapewne spotkamy się w sądzie. święta krowa? odpowiedz »

TVP 1 w ostatniej chwili wstrzymała materiał o biurze... [2009-07-28 22:38 83.24.15.*]
Wyemitować koniecznie!!!
Jest rok 2009, a Neckermann dalej robi ludzi w konia.
Pokazuje w katalogach obiekty 3*, a sprzedaje pobyt w budynkach tzw. bocznych, wprawdzie należących do tych obiektów, ale o standardzie 1* (np. bez windy, bez klimatyzacji, itp.).
O tym, że zakwaterowanie bedzie w innym budynku niż wskazany w katalogu, dowiadujemy się na miejscu. Wprawdzie należy nam się All inclusive za które zapłaciliśmy, tyle tylko, że aby z niego skorzystać musimy pokonać ok. 300 m do hotelu głównego.
Oszustwo!!!
Hieronim W.
odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2008-05-18 12:07 83.144.70.*]
wyemitowac !!!!!1 tak samo robi exim tours odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2008-04-17 22:02 89.79.176.*]
Brawo wreszcie ktoś powinien ukazać prawdę -za co bieże się gróbe pieniądze a klientów traktuje jak powietrze.W tamtym roku zapłaciliśmy za wyjazd do Meksyku ponad 20.000 wycieczka była piękna szkoda ,że niedociągnięcia organizacyjne i totalny brak opieki rezydenta zepsół pobyt w tym pięknym kraju.Myśleliśmy że jeżeli wybraliśmy biuro NIBY Z RENOMĄ :) to nic złego nas spotkać nie może ,ale byliśmy w błędzie i niepotrzebnie przepłaciliśmy licząc na dobrą obsługę.Po przyjeżdzie do kraju byliśmy w biurze żeby podzielić się naszymi uwagami ale nawet nikt nie powiedział przepraszamy sprawdzimy to lub coś w tym stylu... odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2008-02-29 13:23 195.116.250.*]
To zdaje się , nie tylko problem Neckermanna. Biuro RainbowTours robi dokładnie to samo. W zeszłym roku doświadczyłam tego osbiście. odpowiedz »

TVP 1 w ostatniej chwili wstrzymała materiał o biurze... [2007-09-18 12:07 83.29.149.*]
jak nie wiadomo o co chodzi.... odpowiedz »

TVP 1 w ostatniej chwili wstrzymała materiał o biurze... [2007-09-17 16:22 83.29.143.*]
niestety niema obiektywizmu szczególnie gdy chodzi o kase odpowiedz »

Standart IV RP [2007-09-06 14:30 150.254.173.*]
Gdyby dotyczyło to statystycznej Kowalskiej, musiałaby podporzadkować się normal;nym procedurom reklamacji usług turystycznych, o których każdy wyjeżdżajacy zapewne wie. Każdy też wie, który podróżuje , że gdy lot jest np. o 4-ej nad ranem , to jeśli chce poleżeć w pokoju, musi za niego zapłacić i tak zawsze biura rezerwują. Ja dużo latam, ale do głowy nie przyszłoby mi wymagać noclegu, który nie opłaciłam. A już psuć opinie na forum ogólnopolskim poważnemu i solidnemu turoperatorowi , to skandaliczna prywata i chamstwo. Żyjemy jednak w medialnym szambie, którego wzorce określają IV RP i w zasadzie zamiast tego wszystkiego słuchać i oglądać powinniśmy na znak buntu wyłączać odbiorniki.Igrzyskom dziękujemy...Poznań odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-13 11:12 83.238.237.*]
Jak ktoś wcześniej zauważył, redaktor najwidoczniej chciała wyłudzić darmowy urlop od Neckermanna. Nie udało się, więc nakręciła tego swojego gniota, ale zastraszyć BP nie udało się. Podróżuję z Neckermannem od 3 lat i nie narzekam. Wszystko jest zgodne z opisem. W zeszłym roku w Maroku, musiałem pokój opuścić o 12 a wylot był około 23. I nie robiłem z tego tragedii. Pogadałem z ludźmi, którzy zostawali jeszcze na tydzień i pozwolili mi u nich bagaże przechować i wziąć wieczorem przed wyjazdem prysznic. Kolacja była normalnie zapewniona, więc głodny nie wracałem. Więc niech redaktor robi afery, o której kończy sie doba hotelowa i jak to się ma do wylotów. Zupełny idiotyzm z ideą tego programu szantażystki Klimek. MZ odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2010-08-08 09:57 89.77.77.*]
Po pierwsze, taką sytuacje należy przewidzieć już przed dokonaniem rezerwacji. Trzeba się spytać czy w przypadku lotu nocnego jest zapewniona kolacja, miejsce do przechowania bagaży, możliwość korzystania np. z basenów, z pokoju do przebrania sie i wzięcia prysznica. Ja miałem taką sytuacje z Itaką na Krecie w creta maris 5* i wszystko było o.k. Materiał telewizyjny pachnie prywatą, sam mógłbym podac przykłady dużo bardziej bulwersujące ze strony biur podróży. odpowiedz »

TVP 1 w ostatniej chwili wstrzymała materiał o biurze... [2007-07-05 13:23 83.24.56.*]
Klienci sa rózni, a biura nie muszą być anielsko cierpliwe i "nadstawiać drugi policzek" mówiąc brutalnie to praca jak każda inna. Sa klienci, którzy od poczatku wietrza właśnie oszustwo i jesli nawet można by im doradzić korzystna zmiane czy uzupełnieni to i tak odbiorą to jak próbę naciągnięcia. Kupują więc co wybrali i i tak potem są niezdowoleni. Klient, który da sobie coś powiedzieć korzysta na ty, bo nieraz zmieniał rezerwację na doasowana lepiej do jego profilu. Zawsze jestem chetna do współpracy z klientem, ale są ludzie z którymi niewarto. odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-05 12:05 80.50.255.*]
Zanim postanowiłam tu cos napisać przeczytałam kilka komentarzy innych osób by sprawdzić jak na nich wpłyneła treść artykułu. Pracuje w biurze podróży i niemiałabym nic przeciwko temu gdyby opublikowano uchybienia mojego biura podróży w telewizji jeśli by takowe zaistniały. " Jak się naważy piwa to trzeba je potem wypić". Jasne są klienci, którzy przychodzą do biura i zachowują się jak "święte krowy". Nigdzie takich nie barakuje jednak to my jesteśmy pracownikami branży turystycznej i do naszych obowiązków należy tak obsłyżyć kolienta by był zadowolony z wczasów i polecił nasze biuro innym. No chyba, że traktujemy nasze biuro jak firmę "Krzak" - nastawimy się na szybki zysk kosztem oszustwa i niedomówień. Tu powatał zgrzyt bo współtwórcą programu jest poszkodowany dziennikarz. Uwarzam, że publiczność o "trzeźwym umyśle bedzie potafiła wyważyć co jest w tym materiale najważniejsze i przydatne jako przestoga bynajmniej ja tak podchodze do każdego reportarzu programu " Na Celowniku". Po co jednajk szykanować dziennikarkę, że niepowinna ona byc współtwórcą. Czy ludzie poszkodowani przez urzędy bądź instytucje nie mają prawa robić reportarzy. Z punktu widzenia pewnych osób, które tu dały komentarz pewnie powinni siedzieć teraz w koncie i płakać, że wyrzucili pieniądze w błoto.
Skoro ma kobieta dostęp do mediów by ostrzec innych o czyjejś niekompetencji lub oszustwie to bardzo dobrze zrobiła. Ja postąpiłabym identycznie (ja straciłam pieniądze moja strata ale niech niedadzą sie oszustom inni). Proszę Was zanim napiszecie jakiś komentarz przemyślcie czy macie coś mądrego w nim do powiedzenia, a przedewszystkim postawcie się na miejscu poszkodowanej osoby a nie obok niej ocieniając ją z góry.
Pozdrawiam kasandra333
odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-30 15:20 83.5.162.*]
Oj kasandro, ale broniąc tszeba órzywać argómentof sensownyh i zajżeć czsamy do słownika ;-))))) odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-16 10:48 83.24.215.*]
Ja mam tylko jedna uwage, prosilabymaby Pani kasandra333 używala słownika, jesli juz pisze publicznie, bo błedy popełania fatalne... odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-05 17:01 87.206.70.*]
Kasandra - chętnie bym Cię zatrudniła :) Uwielbiam ludzi z takim racjonalnym podejściem. Agentka odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-05 13:17 83.24.56.*]
W tym rzecz ,że bulwersuje wszystkich najbardziej słowo oszustwo. Bo dokumenty po niemiecku czy nie wytłumaczenie klientow jak wygląda doba hotelowa mogą byc nierzetelnością w obsłudze. Brak informacji może być nawet tylko czyimś niedopatrzeniem (klient nie zapytal, to nie dostał informacji). Ale to nie jest oszustwo, tak jakby ktoś tą Pania naciągnął.!!!!
A Pani redaktor chciała się mścić a nie poinformować innych o tym o czym sama nie została poinformowana.
odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-05 12:37 82.139.6.*]
Nie potrafisz czytać ze zrozumieniem!!!!!, albo jesteś koleżanką Pani redaktor?
Przeczytaj albo poproś kogoś żeby Ci przeczytał i wytłumaczył na przykład wypowiedź Artura i kalka pod niższych i wtedy napisz jeszcze raz, OK?
odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-04 22:40 212.2.99.*]
witam, ja krótko: jesli umowa / oferta/ program (cokolwiek z tych 3 rzeczy) było po niemiecku to neckermana (polska) nalezy powiesić za jaja...
bo to niezgodne z prawem (polskim)...
odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-04 14:56 83.24.238.*]
Czytajac ponizsze komentarze jestem zszokowana iloscia i rodzajem inwektyw jakie tu padaja co chwila. Ludzie opamietajcie sie, to jest nasza branza? A co do afer dziennikarskich to uwazam ze poziom uslug wcale nie jest duzo lepszy w Nec niz w polskich biurach i wlasnie szkoda ze puszcza sie tylko konflikty i sytuacje trudne w polskich biurach a jak cos jest nie tak w niemieckim biurze to oczywiscie sprawie sie "leb ukreca". Nie wiem jak to jest, ale bylam na wielu wyjazdach z wielu biur i bedac rezydentka widzialam polskich turystow,blakajacych sie z Nec czy TUI bez zadnej wlasciwie polskiej opieki i bez jezyka. Ale kto by sie przejmowal naszymi turystami, przeciez niemieckie jest lepsze... Bedac na wyjezdzie prywatnym tym razem na Kubie - gdzie tylko w moim hotelu bylo 20 osob z Polski - bylam jedyna osoba, ktora wiedziala ze jest polska rezydentka - bo ona byla do obslugi grup niemieckich, a polacy byliobslugiwani przez niemcow. I to jestten niemiecki poziom? Nie, to jest tylko dobry marketing i szybkie zalatwianie reklamacji.... odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-04 08:29 83.21.34.*]
Ciekawe, czy ta he,he dziennikarka skręciłaby też krytyczny materiał o np. krakowskich hotelach, które kazałyby jej dodatkowo dopłacić za następną dobę, gdyby chciała jechać PKP dopiero o 3:00 w nocy. Zapewne, albo zapłaciła by dodatkowo za te pół nocy, albo poszła od 12:00 do 3:00 zwiedzać Kraków i nie było by w tym nic dziwnego. Cały świat: np. Niemcy, Japończycy i Rosjanie wiedzą, że dzień wymiany turnusów wiąże się z niedogodnościami oczekiwania na sprzątanie pokoi i transport. Ale nasza Pis-arka wie wszystko lepiej i musi rodakom powiedzieć jak to ich branża turystyczna znowu oszukuje.
No to proszę Pani proszę sobie wbić do tej "blond" głowy, że cena każdego towaru nie wynika z sufitu lecz z normalnej kalkulacji. Jeżeli kupuje Pani np. 7 noclegów + lot + itd + marżę biura, to nie może Pani oczekiwać, że za tą samą cenę dostanie Pani o 1 nocleg więcej, bo hotel i biuro nie są Caritasem. Przecież to proste, że jeżeli trochę uciążliwe loty czarterowe lub autokarowe przejazdy wahadłowe, zdecydowanie obniżają cenę całej wycieczki, to chyba należy z nich korzystać.
Jeżeli, pragnęła Pani większego komfortu trzeba było sobie za te ½ nocy dodatkowo dopłacić lub kupić lot o lepszej godzinie. A program telewizyjny o wycieczkach, jeżeli już musi Pani go zrobić to proszę raczej w formie edukacyjnej, na jakie świadczenia, za jaką cenę klient może liczyć, że nie wynosi się z restauracji na zewnątrz kanapek, że wypada dawać napiwki, że trzeba trzymać klasę itp. Oraz o tym, że 99,9% firm turystycznych ciężko pracuje nad tym, aby rodacy tanio i przyjemnie spędzali swoje urlopy ,i że opinie 0,01% zawsze niezadowolonych malkontentów nie powinny wykrzywiać poprawnego wizerunku branży.
lechu
odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-04 11:45 82.139.6.*]
Zgadza się jak tralala!!
Niech nakręci program, że traci ze względu na rok przestępny, albo alternatywnie, że musi pracować jeden dzień dłużej!!!!!
Prawda, że to ciekawe? i na tym samym poziomie.
Artur
odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 20:46 82.139.6.*]
PRYWATA I SłOMA Z BUTóW!!!!!
Wiem, że to już nie jest pierwszy numer redaktorzyny, w zeszłym roku też zrobiła podobny, tyle że wtedy wyemitowano materiał. A oto co o tym myślę:
1. Skąd może wiocha wiedzieć, że doba się kończy o 12 na całym cywilizowanym świecie?????
2. Wiocha zawsze (choć nie wiem jak było w tym przypadku) najpierw dzwoni i straszy a jak to nie odniesie skutku to wtedy prywata!!!!!
3. Wiocha nie potrafi czytać, bo by się doczytała, gdziekolwiek i wtedy by wiedziała, że doba do 12!!!!
4. Co chcieć od wiochy - studia jeżeli są, to za masełko i mleko, a z wiedzą wtedy krucho!!!!
5. Jak wiedzy niet, to kobicina pewnie na czymś innym wjechała do telewizji, więc nie ma się czemu dziwić.
6. Ostatnie zagadnienie - tym razem się nie udało za darmo pojechać, ale może następnym razem?????
BRAWA ZA ODWAżNą DECYZJę PRZEłOżONYCH, DOść STRZELANIA NA OśLEP, BRAWO PO STOKROć!!!!!
Artur
odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2008-03-13 17:47 83.26.246.*]
mniej emocji,więcej logiki (o gramatyce nie wspomnę) Rozumiem,że pod nickiem Artur vel Viocha skrywa się przedstawiciel "biednej" firmy Neckermann. (???) odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-30 15:34 83.5.162.*]
Arturku, masz rację merytorycznie aleeeee styl nie ten!!! nie obrażaj wiochy!!! znam wielu ludzi ze wsi, którzy więcej wiedzą - bo potrafią się pytać- i tak by ssi e przede wszystkim nie zachowali - ta pani to nie w i o c h a - to po prostu brak taktu i p r y w a ta odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-09-10 09:45 82.139.6.*]
Rzeczywiście!!!!!, bardzo przepraszam złego słowa użyłem, jeszcze raz przepraszam. odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 21:30 82.139.8.*]
Zgadzam się zupełnie w 100 %. Wiocha po prostu chce sobie podróżować i zwiedzać Świat za darmo. Bo pewnie sobie tak pomyslała, że jak zastarszy Tour Operatorów to już i czerwony dywan i gifty i darmowe imprezy... Ale jaki rząd taki kraj i taka telewizja a raczej ludzie, którzy tam pracują. Ci najlepsi już dawno są w konkurencji. odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2008-03-13 17:53 83.26.246.*]
UUUU daleko posunięte wnioseczki. I to jest dopiero WIOCHA. PROP. ZMIENIĆ OBYWATELSTWO, tylko nie mam propozycji na jakie,żeby nikogo nie urazić. odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 19:32 84.203.36.*]
Kolejna pokrzywdzona święta krówka się obraziła i chciała pokazać 'Co ona to nie może'. Dzisiaj też miałem takiego babsztyla. Był to 'klient biznesowy' (firma ma konto w naszym biurze), ale podróż prywatna, więc została skierowana do nas. Z zasady nie robimy rezerwacji promowych, ale 'dla tak ważnego klienta' się zrobi... Nie dość, że wydzwaniała chyba z 15 razy (wypłynięcie za 2 miesiące!!!), rzucała papierami po biurze, to jeszcze była zdziwiona, jak ją skasowałem dodatkowo 30 EUR (tylko) 'service fee'. A, że jest to 'pani z gazety', to oczywiscie zaczela jakies fochy stroic... Dobrze, ze nie każdy dziennikarz jest taką osobą jak pani redaktor i moja szanowna maruda... :) odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-09 16:19 193.110.229.*]
jestem tz "świętą krową " i widząc Państwa podejście wydaje mi się,że następne wakacje załatwie sobie indywidualnie omijając biura podróży po przeczytaniu tego forum. odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 16:37 83.11.142.*]
Jeżeli w umowie jest zapis dotyczący warunków powrotu i klient go akceptuje podpisując umowę, to nie rozumiem o co chodzi. NIKT NIKOGO NIE ZMUSZA DO PODPISANIA UMOWY. Trzeba czytać co się podpisuje. odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 15:55 83.31.231.*]
ja tez jestem oburzony...prywatna wojenka kolejnego niezadowolonego pismaka idziennikarzyny odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 14:49 83.6.191.*]
Dobrze sie stało, ze materiał nie został wyemitowany! Nie ma możliwości, zeby dziennikarz, który jest zaangażowany w sprawe w jakimkolwiek stopniu, byl rzetelny i bezstronny. Moze dzieki temu wszyscy inni dziennikarze i inne osoby zaangazowane w mediach w roznym charakterze przestaną straszyc biura podróży "emisją kompromitujących materiałów", chcac w ten sposób wymusić zmianę lub nagięcie warunków uczestnictwa - co jest często spotykaną praktyką.
Tak więc, w przewciwienstwie do producenta programu, uważam, że zostało popełnione podstawowe uchybienie, czyli materiał został zrealizowany przez osobę w spór zaangażowaną!
Piotr Wójcik
odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 21:16 82.139.6.*]
Tak!!!!!, ale ta Pani jest bardzo obiektywna i nie można jej zarzucić stronniczości. odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-30 15:14 83.5.162.*]
...autorka programu - zapomniała się pani podpisać! odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 14:16 80.53.79.*]
Większość z Was broni Neckermana jak Kaczyński pierwiastków. Dobry organizator zadba, jeśli wylot jest bardzo późno w nocy, o tzw. pokój dzienny dla klientów, aby mogli pozostać na plaży do końca pobytu - wieczoru oraz powinien im zapewnić kolację. Tutaj ewidentnie dał plamę NEC PL bo tego nie dopilnował. Jeśli oni kombinują hotele w portfolio NEC DE (umowa po nieniecku) i dodają do tego samolot z-do Polski to powinni też zapewnić klientom min. komfortu. Nietety większość polskich organizatorów ma to gdzieś i jak wylot jest o 03 w nocy, to klient musi sam się sobą zająć do tego czasu. Gdyby to było rezerwowane w Niemczech, jestem pewien, że klienci mieli by obsługę do końca. Trochę profesjonalizmu można wymagać od takiego organizatora jak NECKERMANN POLSKA. odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 21:14 82.139.6.*]
Boś niedouczony człowieczku!
Hotele, śa po to budowane, żeby zarabiały!!!!! a takie ułożenie doby hotelowej jest po to, aby personel zdążył posprzątać dla następnych gości i żeby hotel nie tracił żadnej doby!!!!! (przetłumaczę na polski - żeby żaden pokój nie był wolny, kiedy można go wynająć innej osobie na następną dobę itd) a tym bardziej w sezonie!!!!!, pomijając już kwestie porządkowe, taka unifikacja zwyczaju jest jak najbardziej wskazana.
odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 14:15 83.19.10.*]
W materiale nie bylo uchybień? A to dobre! Dziennikarz zachowywal się tak arogancko i prowokująco, że dla mnie nie ma wątpliwości, że w materiale są uchybienia. Poza tym jest to ewidentne załatwianie wlasnych interesów za pomocą telewizji publicznej. Neckermann Polska, wysyłając pismo do TVP, chciał zaprotestować przeciwko chamstwu i samowolce dziennikarskiej, która jest zresztą nagminna. Kamera czy pióro ma działać jak straszak, by być grzecznym wobec dziennikarskiego chamstwa i nierzetelności, tak? Dosyć tego! Ciekawe czy Pani Klimek uwzględniła w materiale brak zgody na filmowanie na terenie biura albo arogancję i chamstwo swoich reporterów? Wątpię w to. Wszak istotą jej programu jest skandalizowanie, inaczej nie będzie to chwytliwe. odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 14:14 83.8.64.*]
Nie ma lata bez afery.Teraz Neckermann słynacy z porzadku i rzetelnosci.A moze mediom znudzily sie polityczne rozrywki i w sezonie szukaja kolejnych wydarzen. Sami sobie takie piekiełko tworzymy, cały czas sie nakręcamy podjudzamy a potem cieszymy sie z tego że moglismy komus dokopac.Taki to już nas polski charakterek.Najlepiej za darmo w 5* z ALL i zeby słonko za mocno nie paliło i deszczyko tez nie za duzo Usługodawco w pas sie klaniaj aby nawiedzony Klient czy Klientka przypadkiem ziarnka grochu nie wyczula. Własna prowizja obnize koszty aby tylko zechciano wyjechać !!!!!Tesknie za normalnoscia Nie dajmy sie zwariowac!! Kto nastepny????Na celowniku.... odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 14:06 83.5.21.*]
pewnie, redaktorzy, reporterzy potrafia zrobić z"igły widły" a klient powinien czytać warunki uczestnictwa przed podpisaniem umowy; niektórzy klienci zachowują się jak święte krowy, wydaje im się że wszystko mogą i wszystko im się należy odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 14:03 212.244.165.*]
rece opadaja, dziennikarze to tylko szukaja sensacji, co roku to samo nowa afera turystyczna - a tak naprawde to chodzi o "dobry" materiał na reportaż - zenada!!!!!
Pozdrawiam Neckermana:)
odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 13:41 80.249.3.*]
Pewnie Pani Redaktor pierwszy raz pozwoliła sobie na wyjazd ze swojej wioski i dlatego jest zdziwiona dobami hotelowymi. Tragedia i obciach dla Pani Redaktor. Załatwianie prywaty przez stanowisko to prawie jak korupcja - może CBA by się zainteresowało Panią Redaktor? Czy to nie jest wymuszenie?? odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 14:03 83.5.154.*]
co Wy chcecie od pani redaktor. Poprostu mozliwosc dodatkowego zarobku (wierszowka) sama wpadla jej w rece. Dbalosc o tzw. interes spoleczny to doskonale alibi do malo etycznych zachowan dla duzej czesci dziennikarzy.
kb.
odpowiedz »

TVP 1 w ostatniej chwili wstrzymała materiał o biurze... [2007-07-03 13:38 83.24.56.*]
Edukacja tak, informacje dla klientów jak czytac umowy i jak rozumiec poszczególne zapisy jak najbardziej. Klient nie zawsze rozumie nawet słowo antenka, a co dopiero po niemiecku :)
Ale z tekstu wynika, że panstwo dziennikarze byli agresywni i bynajmniej nie chodziło im o inormacje czy o widza tylko o dokopanie. To jak kolonia 16 dni, ainfo o wyjeździe tydzień przed mówi, że wyjazd o 20 1 dnia i powrót o 6 rano 16 dnia. ja klienta edukuje, żeby czytał ile jest noclegów.
odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 13:30 83.31.180.*]
... zaraz, zaraz umowa powinna byc po polsku a nie po niemiecku. Akurat znam ten język i często ( jako turoperator ) muszę tłumaczyć, rzeczywiście jest wiele niejasnych zapisów. Ponadto sprawa wycofania ( w ostatniej chwili ) emisji programu jest mocno podejrzana. Jesli nawet, to można było skrócic program i dodać stanowisko Neckermana w danej sprawie. Służyłoby to edukacji innych uczestników wycieczek. odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 13:24 213.25.236.*]
Mam wrażenie że padło na Neckermann'a tylko dlatego, że owa reporterka wykupiła tem imprezę. Pewnie w samolocie, którym wracała byli też turyści innych biur, którzy czekali na samolot. Poza tym co w tym dziwnego skoro pokoje na całym świecie trzeba zwalniać do 12.00 - to chyba logiczne że trzeba zaczekać, albo wykupić sobie dodatkowy nocleg i cieszyć się z następnego dnia urlopu a nie narzekać i psuć sobie urlop. odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 22:47 212.76.37.*]
Myslę, że jesteś opłacana przez Neckermana. To biuro ma na sumieniu nie tylko dziennikarkę, ale jeszcze pare innych grzeszków i wielu, wielu oszukanych turystów, odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-30 15:37 83.5.162.*]
Skąd my to znamy????? rzucę błotem - zawsze trochę się przyklei - a czy to prawda ... to już sprawa trzeciorzędna odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 13:19 83.24.56.*]
Nie pierwszy raz nierzetelny, pieniaczy dziennikarz załatwia prywatę.
2 lata temu wyjeżdżały 2 autokary na obóz młodzieżowy do Włoch.
Autokary były dużego przewoźnika, z full opcją. Oba identyczne.
Jednym z nich jechała córka Pani, która pracowała w Telexpresie.
Kontrola policyjna dopuściła oba, ale mama przerażona wyjazdem córki zaczęła paznokciem skrobać opony i chodzić za policjantem, że są napewno za płytkie.
Policja dla "świętego spokoju" kazała temu autokarowi jechać na stację i zmienić opony. Drugi odjechał do włoch.
Po 1,5 godzinie autokar wrócił z nowymi oponami i czekała juz na niego telewizja, która sfilmowała autokar i nowe opony. Policja oddała dokumenty i grupa pojechała.
W Telexpresie poszło duże zbliżenie baloniastej opony na granicy pęknięcia, zmontowane ze scenami autokaru z miejsca odjazu.
Komentarz, że czujność rodziców uratowała dzieci od tragedii .
Na protesty firmy przewozowej ( której nazwa była na autokarze !) przyszło pismo, że Pani naduzyła swoich uprawnień i że im przykro. ZADNEGO sprostowania.
odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 13:16 213.25.25.*]
Nie jak inni, ale ja żyję w Polsce i wymagam aby umowa, dopiski były w moim języku ojczystym. Tego też chyba wymaga polskie prawo, że nawet instrukcja żelazka ma być po polsku.
Jak ktoś kupuje wycieczkę w styczniu na sierpień, a 2 tyg. przed wylotem necerman mówi ze wylot przesunął się z 22 na 6 rano następnego dnia a co lepsze mówi, że doby dodatkowej wykupić nie można to chyba coś nie tak z tym biurem. Przewoźnika sam sobie wybrał i ma gdzieś klientów.
Jak ktoś leci na wycieczkę za 2 tys. to raczej przelotu za 4 tys. nie wykupi. Trochę trzeba pomysleć zanim się cokolwiek napisze, no chyba że jest się pracownikiem necermana.
odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 14:09 83.5.146.*]
Nie bronię Necermana ale pragnę zauważyć, że organizator imprezy ma niewielki wpływ na ustalanie rozkładu lotów i nie jest tu ważna cena imprezy. Jeśli ktoś chce znać godzinę przelotu kilka miesięcy przed wyjazdem to proponuje loty "rejsowe" a nie czarter. Myślę, że sprawą sprzedawcy jest informowanie klienta o wszystkich plusach i minusach wyjazdu. Jesli Pani Redaktor czuje się poszkodowana to niech odda sprawę do sądu jak każdy przeciętny turysta, a nie stara się we własnym zakresie wymierzać sprawiedliwośc. odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 13:54 80.53.79.*]
Z tym polskim językiem zawsze i wszędzie to tak nie całkiem do końca. Popatz na swoją klawiaturę w kompie i jak myślisz? gdzie podziały się polskie litery?? Każda stara maszyna do pisania miala polskie czcionki na klawiaturze ale przy komputerach jest to nie m,ożliwe???? Niedługo nasze dzieci nie będą znały polskich znaków. Może to i lepiej, będzie łatwiej pisać odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 13:16 84.40.168.*]
przecierz to nie tylko dotyczy Neckermana inni też mają takie zapisy odpowiedz »

Na Celowniku: kÂłopoty turystĂłw z BP Neckermann [2012-06-23 02:53 188.143.232.*]
bttcab http://www. fpu7vqirhhghotbhegwqdzivgo8pmse6. com odpowiedz »

Na Celowniku: kÂłopoty turystĂłw z BP Neckermann [2011-11-29 17:45 200.122.132.*]
2g8rw9 http://www. QKiMt6vfLbn1bD0zxU9QchzPHO25ZYPy. com odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2009-12-31 00:57 194.8.75.*]
comment2, odpowiedz »

Tell me [2009-11-25 06:21 78.26.187.*]
...please where can I buy a unicorn? odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 14:35 194.204.135.*]
Klient ma prawo znać godziny przelotów w czasie podpisywania umowy na wyjazdy czarterowe. To powinno być na umowie - tylko, że są biura które tego nie stosują łamiąc prawo(zapytajcie w UOKiK) ze względu na brak uzgodnień z przewoźnikami, którzy generalnie mają monopolistyczną pozycję i ją bezwględnia wykorzystują.
A co do doby hotelowej - to stary problem dotyczący czarterów i jeśli ma się 3 przyloty tego samego dnia z różnych miast to zawsze są ludzie, którzy czekają na wylot bez pokoju. Tego nie da się uniknąć a 1 pokój jak się znajdzie wolny dla osób z 10 pokoi wyjeżdżających nie zadowoli klientów, jeśli są roszczeniowi.
odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 12:56 212.76.37.*]
na całym swiecie niezależnie czy jedzie się z biurem czy tez rezerwuje nocleg bezposrednio w hotelu, doba liczona jest do godziny 10-12. Zawsze można wykupic sobie lot rejsowy za 1500-4000/os tak aby idealnie zgrac koniec doby hotelowej z wylotem. odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 12:52 83.18.20.*]
Bardzo proszę żeby rzekoma producentka programu nauczyła sie czytać zanim podpisze kolejną umowę w swoim życiu. Dziwne że nie interesowała sie Pani godzinami wylotu i powrotu podczas podpisywania umowy. odpowiedz »

Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann [2007-07-03 13:13 83.13.231.*]
Jak kupuje się wczasy w first momentach to nigdy nie ma godzin podanych na potwierdzeniach. A poza tym to są czartery i godzina wylotu możę się zmienić 24 godziny przed wylotem, takie umowy są zawarte między liniami lotniczymi a touroperatorami. Pozdrawiam odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij