TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Biura turystyczne

Turyści w Egipcie przez dobę czekali na samolot

Data wysłania: 2007-07-30 11:23 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
220 turystów prawie dobę czekało w Hurghadzie na samolot powrotny do Polski. Dopiero dzień po planowanym wylocie, o godzinie 20:00 wynajęty przez organizatora wycieczek libijski samolot wyleciał z Warszawy po turystów - podało radio RMF FM.

Turyści mieli pecha - samolot, którym grupa miała wrócić do domu zepsuł się. RMF FM podał, iż organizatorzy wiedzieli wcześniej o zepsuciu samolotu. Pomimo to zawieźli turystów na lotnisko i kazali im czekać. Turystom na lotnisku zabrano bagaże. Zostali z bagażem podręcznym, czyli w praktyce głównie z paszportami. Do czasu podstawienia samolotu turyści zostali zakwaterowali w hotelu w Hurghadzie na koszt przewoźnika. Zapewniono im wyżywienie.

Turyści, którzy mieli lecieć pechowym lotem przylecieli na wakacje do Egiptu z różnych polskich biur podróży, m.in. Triadą oraz Rainbow Tours. - Przewoźnikiem jest polska firma Prima Charter. Wylot z Egiptu planowano na godz. 3.00 w nocy w sobotę - przyznał Kazimierz Wera, konsul RP w Kairze.

Z warszawskiego Okęcia nie wyleciało też 215 turystów, którzy mieli rozpocząć wakacje. Samolot Prima Charter zepsuł się bowiem w piątek na lotnisku w Warszawie. Przewoźnik podał, iż Polakom w stolicy również zapewniono hotel.

    • Zepsuł się samolot Proma Czarter. Klienci Triady i Rainbow 

      [2007-07-30 11:23 212.160.191.*]

      taaak... organizatorzy na pewno odpowiednio wcześniej zaplanowali usterkę i opóźnienie!! I celowo zawieźli ich na lotnisko, żeby zapewnić dodatkowe atrakcje!
      Portal "turystyczny", jakim się nazywa Tur-Info powinien się trochę zastanowić, zanim jak papuga powtórzy głupawe wymysły profesjonalnego dziennikarskiego śledztwa. Niestety jakość merytoryczna prezentowanych artykułów jest bardzo kiepska, a ludzie piszący je najwyraźniej nie mają pojęcia o zasadach działania turystyki zorganizowanej.   odpowiedz »

      • Zepsuł się samolot Proma Czarter. Klienci Triady i Rainbow 

        [2007-07-30 11:42 80.48.171.*]

        Jakby czleku siedzial cala dobe na lotnisku bez podstawoowych srodkow higieny itp, to bys takich glupoy nie pisal, wina przwoznika i tyle i nie ma co DRANIA bronic   odpowiedz »

        • Zepsuł się samolot Proma Czarter. Klienci Triady i Rainbow 

          [2007-07-30 11:52 83.15.101.*]

          proszę czytać uważnie: "Do czasu podstawienia samolotu turyści zostali zakwaterowali w hotelu w Hurghadzie na koszt przewoźnika. Zapewniono im wyżywienie." czy jeszcze Murzyna z wachlarzem mieli dać?   odpowiedz »

          • Zepsuł się samolot Proma Czarter. Klienci Triady i Rainbow 

            [2007-07-30 12:21 83.238.10.*]

            mieli dać nie Murzyna z wachlarzem-ty rasisto a sprawny samolot w dobrym stanie za to podstawiono im co...libijski stary wrak buhahaha... 1 miejsce dla Prima Charter za najgorsze warunki w przewożeniu ludzi.   odpowiedz »

            • Zepsuł się samolot Proma Czarter. Klienci Triady i Rainbow 

              [2007-07-30 14:44 83.15.101.*]

              oczywiście, że powinni. ale jeśli to się na da, to powinni zapewnić odpowiednie świadczenia. i zapewnili. świat który miałby funkcjonować bez wad byłby piękny, ale niech każdy zacznie od siebie.   odpowiedz »

              • Zepsuł się samolot Proma Czarter. Klienci Triady i Rainbow 

                [2007-07-30 22:25 88.203.252.*]

                ale sie narobilooooo - wazne ze wszyscy zdrowo wrocili do domu i nie byli glodni - to tyle odemnie ... a wy dalej wieszajcie psy na wszystkim ..... brrryyyyy ale sie stałooooo - no i...?????   odpowiedz »

      • Zepsuł się samolot Proma Czarter. Klienci Triady i Rainbow 

        [2007-07-30 11:47 83.238.10.*]

        zastanów się co za brednie piszesz:" organizatorzy na pewno odpowiednio wcześniej zaplanowali usterkę i opóźnienie!! I celowo zawieźli ich na lotnisko, żeby zapewnić dodatkowe atrakcje! "

        Triada i Rainbow celowo sobie zaplanowali awarię samolotu tak?
        Powinnaś się babo cieszyć ze samolot nie miał usterki w powierzu- wówczas mielibyśmy kolejną żałobę narodową...szukasz wrażeń??
        Też pomysły!!!

        Wiadomo że po liniach Prima Charter nie należy się spodziewać nic dobrego- stare samoloty... małe inwestycje w nowe...co tu kryć...liczy się kasa i zyski ...Póki udziałowcy nie zakupią nowych samolotów - klienci polskich biur podróży długo będą mieli problemy z tym przewoźnikiem.
        Ja w życiu nie wsiądę do tych linii póki co życie dla mnie jest cenniejsze od taniego biletu.   odpowiedz »

        • Zepsuł się samolot Proma Czarter. Klienci Triady i Rainbow 

          [2007-07-30 14:14 212.160.191.*]

          chyba nie zrozumiałeś, że to miał być żart właśnie ;) że nikt nie planuje takich rzeczy i nie wie o tym wcześniej. No ale trochę inteligencji potrzeba ;)
          baba   odpowiedz »

          • Zepsuł się samolot Proma Czarter. Klienci Triady i Rainbow 

            [2007-07-31 12:31 83.5.160.*]

            Ten ktoś zrozumiał to Ty tłumacząc z polskiego na "nasze" nic nie rzumiesz i z inteligencją licho   odpowiedz »

      • Zepsuł się samolot Proma Czarter. Klienci Triady i Rainbow 

        [2007-08-03 09:43 83.10.147.*]

        Masz całkowitą rację!!!! Przecież to nie wina biura podróży tylko lini lotniczej!!! Większość ludzi nie ma bladego pojęcia o rzeczywistości!!   odpowiedz »

    • Zepsuł się samolot Prima Charter.  

      [2007-07-30 12:26 83.238.10.*]

      Klienci Triady i Rainbow powinni przed podpisaniem umowy upewnić się jakimi liniami będą podróżować. Jeśli usłyszą nazwę "PRIMA CHARTER" podzękować.... może to skłoni przewoźnika do zastanowienia się nad zakupem nowych maszyn. Dlaczego Biura Podróży mają się wsytdzić za jakość wykonanych usług za przewoźnika? - no chyba , że sami sa udziałowcami tych lini :> ...ciekawe prawda??   odpowiedz »

      • Zepsuł się samolot Prima Charter.  

        [2007-07-30 13:42 83.6.244.*]

        Tak to prawda Triada, Exim i Rainbow są udziałowcami Prima Charter   odpowiedz »

        • Zepsuł się samolot Prima Charter.  

          [2007-07-31 12:33 83.5.160.*]

          I.... chyba wszystko jasne   odpowiedz »

    • Zepsuł się samolot Proma Czarter. Klienci Triady i Rainbow 

      [2007-07-30 12:58 83.3.254.*]

      PRIMA CHARTER- to syf nad syfami!!! Exim z Triada kupili te 2 STARE I ZDEZOLOWANE smoloty ponad rok temu i nic z nimi nie zrobili-tylko nazwe zmienili ( z Fischer Air na Prime...-ŻENADA!) Dla tych biur tylko kasa sie liczy! Dobrze wiedzxa ze te 2 samoloty latajace od LAT WIELU w kólko sa stare i wiecznie sie psują i co robia?? NIC, tzn kwateruja turystów w hotelach i zapewniaja jakis tam posiłek bo i tak im sie to barzdiej opłaca niz samoloty naprawiac! LUDZIE UWAZAJCIE! PYYTAJCIE o przewoźnika zanim umowe podpiszecie!!   odpowiedz »

    • Zepsuł się samolot Proma Czarter. Klienci Triady i Rainbow 

      [2007-07-30 13:47 83.6.244.*]

      A co z turystami z Wwy? Czy wylecieli ? I jakimi liniami? Czy ktoś wie?
      Była też krótka wzmianka w sobotę ,że Itaka miała b.duży poślizg z wylotem na Lanzarotte. Ale nie znalazłam nigdzie potwierdzenia tej informacji.
      Niemniej jednak to fakt iż przewoźnik mający jeden czy dwa psujące się non stop samoloty nie powinien być dopuszczony na rynek.
      Ktoś poruszył bardzo ważny wątek. Dobrze ,ze awarię wykryto przed startem. A co będzie następnym razem? Czy trzeba tragedii aby ktoś poszedł po rozum do głowy?   odpowiedz »

      • Zepsuł się samolot Proma Czarter. Klienci Triady i Rainbow 

        [2007-07-30 14:21 212.160.191.*]

        no właśnie dlatego było opóźnienie, że usterkę naprawiano!! To chyba lepiej, niż ją zlekceważyć? W samolotach non stop coś się naprawia, przecież one są non-stop w ruchu...   odpowiedz »

      • Kontrola przed startem 

        [2007-08-07 12:49 83.238.10.*]

        Dlatego przeglądy są zawsze przed startem, a nie w trakcie lotu. Po to jest kontrola, żeby wykryć nieprawidłowości. Dla mnie na logikę prostę i wydawałoby się, że do tego nie potrzeba być myślicielem, ale jak widać nie dla wszystkich to oczywiste... :)   odpowiedz »

    • Zepsuł się samolot Proma Czarter. Klienci Triady i Rainbow 

      [2007-07-30 15:33 83.24.239.*]

      Tak, to wszystko prawda co piszecie. Jednak ja mam jedna uwage, nasze biura zaczynaja kupowac samoloty - zuzyte, stare i zdezelowane... Nie przypomina Wam to przypadkim czasow z poczatku lat 90-tych, kiedy to kupowali stare autokary? Teraz przerzucili sie na samoloty? Obecnie wiekszosc autokarow trzyma juz poziom i jako taki standard, co oczywiscie nie gwarantuje mimo wszystko 100% bezpeczenstwa, ale jest duzo lepiej. Duzo czasu musialo jednak uplynac zanim zrozumieli ze nie mozna kupowac straych gratow, tak samo jest teraz z samolotami. Cikawe ile awarii, strat i ofiar potrzeba by nie popelniano tych samych bledow tylko z innymi cudami techniki... Moze samoloty powinny tez sprawdzac policjanci...   odpowiedz »

      • Zepsuł się samolot Proma Czarter. Klienci Triady i Rainbow 

        [2007-08-07 13:10 83.238.10.*]

        A wiesz może gdzie teraz sprzedają nowe samoloty? Chętnie kupię :) Ludzie, samolotu nie wymienia się jak samochodu co kilka lat, tylko one lataja po kilkadziesiąt i to jest normalne... A budowa i składanie nowego trwa kilka lat... Zobaczcie sobie też jaką flotę mają inne linie, niekoniecznie te tanie :)   odpowiedz »

    • Zepsuł się samolot Prima Czarter. Skąd my to znamy - 2006 -  

      [2007-07-30 21:47 89.228.43.*]

      Fisher w tamtym roku latał jak dziki na Dominikanę, Teneryfę, a potem do Hurgady - maszyny nie stygły, opóźnienia, problemy nie nauczyły jednak ostrożności turystów. Właśnie po to są agencje turystyczne, żeby klientowi doradzić i powiedzieć o wszystkim. Gdyby klienci zamiast rzucać się na super oferty promocyjne wykazali trochę rozwagi i dopytali się swojego agenta - po on tam jest- o wszytskie szcegóły i dlaczego jest tak tanio, to w końcu może przestałyby zdarzać się takie historie. Każdy pracownik biura podróży, który sprzedaje wycieczki czyta i interesuje się rynkiem tur. i wie że ten Prima Chareter to były Fisher, który lata jak kamikadze. Ja bym nigdy nie wysłała klienta tymi liniami, nie mówiąc o tym że sama bym nie wsiadła do tego klekoczącego wraka. Sorry, ale naiwność naszych klientów i atak na śmiesznie tanie oferty jest tak beznadziejny, że aż strach, co się będzie działo za kilka lat!!! Media zjedzą turystykę żywcem za te wpadki, a własnie ta rządza taniości zmusza touroperatorów do takich działań, po najmniejszej linii oporu.   odpowiedz »

    • Zepsuł się samolot Proma Czarter. Klienci Triady i Rainbow 

      [2007-07-31 11:35 83.12.38.*]

      te samoloty to scheda po OPEN TRAVEL czyli sa naznaczone pechem   odpowiedz »

      • Zepsuł się samolot Proma Czarter. Klienci Triady i Rainbow 

        [2007-07-31 16:22 83.11.32.*]

        myslę, że to nie fatum po Open Travel, tylko Fisher przyniósł pecha dla Opena, zanim wszedł w układ z Fisherem, działał ponad 10 lat i to na prawdę, jako jedne z lepszych touroperatorów. Polemizowałabym kto zawinił!!!!   odpowiedz »

      • Zepsuł się samolot Proma Czarter. Klienci Triady i Rainbow 

        [2007-08-05 12:39 999.999.999.*]

        Ludzie co Wy tu za brednie piszecie. Moze jeszcze zaczniecie gadac o wiedzmach i klatwach rzucach... echh dorosli biznessmeni.... ???   odpowiedz »

    • Wracałem tym samolotem z Egiptu 

      [2007-08-01 14:56 83.3.16.*]

      Po pierwsze - nie prawda, że zabrano nam bagaże, bagaże zostały na lotnisku, ale była to decyzja większości pasażerów (chodziło o ty, żeby nie przechodzić ponownie przez odprawę). Gdy okazało się, że opóźnienie jest większe niż pierwotnie przypuszczano bagaże przywieziono nam do hotelu. Zakwaterowanie mieliśmy w hotelu Magawish (4*) z opcją all inclusive (bez alkoholi). Jestem bardzo ciekaw, jakie warunki mieli turyści wylatujący z Warszawy.   odpowiedz »

    • Zepsuł się samolot Proma Czarter. Klienci Triady i Rainbow 

      [2007-08-04 06:37 193.33.124.*]

      Wracamy do "Epoki Króla Ćwieka" - szefy biur tak trzymać a rozwiązanie przyjdzie szybko!!! (KH).   odpowiedz »

    • Zepsuł się samolot Prima Czarter.  

      [2007-08-22 22:06 87.96.49.*]

      Rozwiazanie zdaje sie byc proste, ale nie widac zastosowania. Kazdy narzeka na jakosc uslug, ale wiekszosc Polakow przychodzac do biura turystyczbego zyczy sobie np 5 gwiazdek, All Inclusive, 14 dni za "1500 zł". Coż, nie mozna żądać rzeczy nierealnych. Jesli wszyscy turysci, ktorzy tak sie oburzaja, ze musieli czekac na odlot dodatkową dobe, poprostu zwrócilby uwage jakie linie obsluguja przelot i doplacilby do imprezy z lepszym przewoznikiem, nie byloby problemu. Takie linie Prima Charter tracąc klientow albo zwinellby sie z rynku, do ktorego nie pasuja, albo poczynilyby inwestycje w celu podniesienia jakosci. Tymczasem Polacy chcą za nic dostać wszystko !!!   odpowiedz »

      • Zepsuł się samolot Prima Czarter.  

        [2007-08-23 13:01 83.3.254.*]

        Popieram! Trzeba to koniecznie zmienic! Ja osobiscie pracuje w biurze podóży i obserwuje te same zmiany-polak ktoiry chce zapłacic grosze (1500 zł) za 2 tyg z All incl i 4-5* hotelem!... Powiem wam ze jak to słysze ( a słysze czesto takie wymagania) to mam ochote im odpowiedziec zeby stukneli sie młotkiem w głowe z 5 razy a jak to juz zrobia i przestawia sie na włąsciwe myślenie to wtedy zapraszam do mnie jeszcze raz!!-ehhh, szkoda gadac   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję