Forum turystyczneTurystyka forum

Autor: Czytelnik IP 83.238.10.*
Data wysłania: 2008-03-17 15:34
Temat: Biuro Trakt - warszawa
Treść: :( Niestety wycieczka do Łysych nie była wymarzona, a to wszystko przez organizację. Najpierw niewiadomo czego z 10 min. przerwy na stacji przeciągnęła się ona do 30 min. Potem zamiast trzymać się toru jazdy, to trzebabyło zrobić skrót by dojechać na czas (czyli na 10.00). W łysych byliśmy o 10.15, a kierowca pomylił drogi i w kościele byliśmy o 10.30. Ponowne spotkanie przy autokarze miało odbyć się o 13.45. Masza przesunęła się o godzinę. Skończyła się o 13.00-mieliśmy 45 min. na obejrzenie targowiska, palm i koncertu, który rozpoczął się o 13.30. O 13.45 spotkaliśmy się przy autobusie i zaproponowaliśmy by przedłużyć pobyt o 1 godz. Pilot był niewzruszony i powiedział, że nie może przedłużyć. Weszliśmy do autobusu i dramat... najpierw brakowało 3 osób które znalazły się po 25 min. potem kierowca chciał ruszyć lecz autobus się popsuł. Czekaliśmy kolejne 40 min - łącznie 65 min (co możnaby wykożystać na dalsze zwiedzanie). Wyjechaliśmy z ponad godzinnym opóźnieniem i wyruszyliśmy do Pułtuska gdzie mieliśmy zwiedzić rynek i zamek. Na miejsu okazało się iż mamy tylko 10 min na zwiedzanie. Przeszliśmy rynek a do zamku nawet nie doszliśmy. Planowany powrót do Warszawy był na godz. 19.00. Wyjechaliśmy z Pułtuska o 17.00 i wiadomo był że w Warszawie bdziemy na 18.00 (czy nie możnabyło spędzić więcej czasu w Pułtusku i przynajmniej obejść zamek? :evil: ). Wycieczka była fajna, tylko ta organizacja i ten beznadziejny pilot, gdy go słyszałem to chciało mi sie wymiotować :shock: . Można było naprawdę min. 1 godz. więcej spędzić w Łysych i 30 min. w Pułtusku i wycieczka byłaby udana i nawet zasłoniłbym uszy by nie słyszeć tego pilota. Byłoby fajnie.
Za tą samą cenę można samemu pojechać samochodem, spędzić miło czas, obejrzeć po drodze kilka fajnych miejsc, rozplanować samemu czas.
Pozdrawiam - Wycieczkowicz.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Biuro Trakt - warszawa [2012-01-26 14:18 79.184.25.*]
A My POLECAMY wyjazd z Panem Andrzejem Leszczyńskim.
Byliśmy z nim na Sylwestra w Laponii i było cudownie. Każdy dzień był zaplanowany i zorganizowany. Renifery, skutery, Ś. Mikołaj, narty w Luosto... BAJKA! a także wspaniała sauna z kąpielą w przerębli o czym absolutnie nie sądziliśmy, że spróbujemy. Pan Andrzej to wspaniały człowiek, pełny pasji i podróżnik. Wieczorem przy ognisku z kiełbaskami wsłuchiwaliśmy się w jego opowieści o krajach które zwiedził, a zwiedza przez ponad 25 lat. Czekamy na jego książkę, choć jak mówi na razie nie ma czasu pisać. Na pewno jeszcze skorzystamy z oferty pana Andrzeja. Dziękujemy za całe mnóstwo pięknych wrażeń :-) Anita i Irek

Biuro Trakt - warszawa [2013-08-21 13:37 89.74.224.*]
podpinamy sie pod wypowiedz Anity i Irka. Było suuuuuper!!! odpowiedz »

Biuro Trakt - warszawa [2014-05-05 07:26 77.253.37.*]
ja też byłem z tym leszczyńskim , szkoda kasy na wyjazdy prowadzone przez niego !!!! Ja go rozszyfrowałem , robi dobrą minę do złej gry . Z tego co wiem to ludzie mający zamiar zwiedzać USA wybrali inne B.P. odpowiedz »

Biuro Trakt - warszawa [2012-01-29 07:49 87.205.44.*]
a ja nie polecam ! wyjazdów z ANDRZEJEM LESZCZYŃSKIM !!!!!
to chciwy człowiek , a jako pilot wycieczek nie sprawdza się . Książke to on chyba napisze o prowadzeniu kantoru wymiany walut na okęciu i rezerwacji biletów na na wyjazd !!! Ci co go zachwalają to chyba jego rodzinka lub on sam to pisze . Ciekawe czy on płaci podatek od pobranej waluty za wycieczke ? Trzeba to będzie sprawdzić dokładnie .

PILOT WYCIECZKI [2012-02-26 07:32 87.205.45.*]
ponoć znowu szuka tzw. jeleni na wycieczke odpowiedz »

Biuro Trakt - warszawa [2008-03-19 11:36 83.238.10.*]
Też byłam na tej wycieczce, to nurtujący ale prawdziwy opis wycieczki, szkoda biura, bo idea była dobra. odpowiedz »

Biuro Trakt - warszawa [2011-10-16 03:19 83.238.232.*]
Przestrzegam wszystkich przed wyjazdem z B.Trakt, z pilotem wycieczki panem Andrzejem Leszczyńskim . Jest to osoba która nie myśli o opiece nad turystami tylko liczy ciągle ile da się zarobić dolarów na turystach .Byłem z panem A.L dwa razy w USA , ale w tym roku pokazał swoje prawdziwe oblicze . Wycieczki prowadzone przez niego to szczyt bezczelności . Wszystko co robi to jest tak ustawione aby on był tylko zadowolony z pobytu w USA , tzn. - postoje robi tylko wtedy gdy już on ma się polać w gacie bo reszta grupy go nie interesuje . Na zakupy , żeby kupić żywność to z wielką łaską nas zawoził. Ważniejsze było dla niego było kupno spodni dla swego wnuczka w sklepach na karte którą tylko on posiadał . Jedzenie jakiegoś posiłku odbywało się w busie podczas jazdy , bo zatrzymanie się na parkingu turystycznym to dla niego strata czasu , Raz się zatrzymał gdy bokiem busa orysował osobowego a potem zwiał , Organizacja przebiegu wycieczki przez pana A.L była równa zeru . Nie pomoże w niczym, nie doradzi tylko liczy dolary ile zarobił . Teraz niech się każdy zastanowi czy warto zA. Lesczyńskim gdzieś jechać odpowiedz »

Biuro Trakt - warszawa [2011-10-29 08:21 83.238.239.*]
Nigdy więcej nie pojade z Andrzejem Leszczyńskim jako pilotem wycieczki.Jest to osoba tak chytra że dla niego liczą się tylko dolary zarobione na turystach. Zwiedza świat za FREE zamiast być być naprawde prawdziwym z powolania pilotem i opiekunem wycieczki . Szkoda B.T TRAKT , bo przez takiego pilota wycieczek biuro traci na renomie . Uczestnik wycieczki po USA . odpowiedz »

Biuro Trakt - warszawa [2012-01-06 10:26 87.205.43.*]
W ofercie wycieczki jest podane że jest opieka pilota podczas pobytu .
To bzdura !!! Pan Andrej Leszczyński opiekuje się , ale sobą . To już nie ten wzrok , nie ten refleks . Traci orientacje na na trasie dojazdu do celu.
On chyba myśli że jest jeszcze młody . Prosze też sprawdzić czym będzie jeżdził na wycieczce objazdowej . Wypożycza taniego busa w którym mają
być też bagaże które się ledwo w nim mieszczą . Takim busem to on powinien wozić ludzi po Warszawie , a nie pokonywać nim kilkaset mil dziennie !!! Szkoda wydawać kase na takie wycieczki prowadzone przez niego . Lepiej dołożyć troche więcej pieniędzy i jechać z profesjonalnym
pilotem

Powrót do wątkówOdśwież

Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce

© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.