TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Inne związane z branżą

Orbis zmienia logo

Data wysłania: 2005-10-27 13:48 Autor: Czytelnik IP 999.999.999.*

    • niewolnicy marketingu 

      [2005-10-27 13:48 999.999.999.*]

      Oczywiście zmiana logo, bo co polskie i stare to niedobre. Dobrze, że choć nazwa zostaje, ale i tak hotele będą Ibisami i Mercurami... Dlaczego w świecie i logo i nazwa to największa wartość, a u nas trzeba dać zarabiać specjalistom od wydawania nie swoich pieniędzy, firmom reklamowym, plastykom itp. To czasem wygląda jak jakiś spisek... Ostatni przykład to IDEA/ORANGE, ale ileż tego było wcześniej? Sprymitywizowane logo Wedla, proste (i imitowane zagranicą) logo CPN, zupełnie niezłe PKSu rozmienione na dziesiątki wersji. Dlaczego są w świecie marki od 50 lat jest niezmienne? Zwykłe marki, z supermarketu, nie jakieś ekskluzywne...   odpowiedz »

      • logo ORBISu 

        [2005-10-28 12:03 999.999.999.*]

        Ten stary znak był bardzo charakterystyczny, wręcz niepowtarzalny. W latach 70 i 80 nawet podszywano sie pod ten znak jako symbol biur podróży (patrz plany miast wydawane w latach 70 i 80-tych).
        Obecny jest denny. To jest jedno wielkie NIC.   odpowiedz »

        • LOGO ORBISU cd. 

          [2005-10-28 15:59 999.999.999.*]

          Całkowicie zgadzam się z moimi przedmówcami. Już poprzednia zmiana loga Orbis Travel, którą przeprowadzono (o ile dobrze pamiętam w 1999 lub 2000 roku) uważam, że była niekorzystna bo ładniejsze zastąpiono brzydszym, no i do tego wydano niepotrzebnie pieniądze, które ktoś zarobił - a może o to tylko właśnie chodziło i wtedy i teraz ??? Innego logicznego wytłumaczenia nie znajduję.
          Zdzisław   odpowiedz »

          • faceci z Orbisu , Zarząd pod wodza Francuzów nie maja zielonego pojęcia czym jest 

            [2005-10-31 11:57 999.999.999.*]

            Sprzedali sie Francuzom za marny grosz Nowe logo Orbisu nawiazuje do loga sieci Novotel i nic z tego nie wynika. Powinni działac w celu wzmocnienia marki a nie ja zmieniac. To polityka Francuzów. Wyprowadzic z Orbisu caly majatek. To sie tylko liczy. Kasa !Niecha panowie z Zarządu powiedzą jaki mieli cel zmiany logo orbisu. Ich tłumaczenie bedzie prostackie, glupie i naiwne !!Orbis jako najstarsza polska firma powinna dbac o swoj znak towarowy a nie kombinowac z jego zmianą!   odpowiedz »

            • a nie wiedziałem... 

              [2005-10-31 15:31 999.999.999.*]

              ... z czym mi się kojarzy ta czerwona krecha...

                odpowiedz »

              • a nie wiedziałem... 

                [2008-02-01 15:28 79.186.255.*]

                Mam nadzieję, że nowy znak korporacyjny zyska Państwa przychylność, stając się szybko rozpoznawalnym i bliskim naszym Klientom.

                Jean-Philippe Savoye
                Prezes Zarządu Orbis SA

                NIGDY!!!!!   odpowiedz »

                • a nie wiedziałem... 

                  [2008-02-05 16:55 83.16.96.*]

                  Jako wieloletniego klienta hoteli sieci Orbis, przeraża mnie jego "nowe oblicze" wprowadzane przez Accor. Jak na chwilę obecną Accor zdążył skutecznie zepsuć to wszystko, na co pracowaly pokolenia orbisowskich hotelarzy i gastronomików. Kuchnia orbisowska w aktualnym wydaniu jest nie do przyjęcia!!!!!
                  A tak na marginesie-po co sprywatyzowano firmę, która miała ugruntowaną markę na świecie, istniała ponad 80 lat i osiągała doskonałe wyniki?   odpowiedz »

    • jaka stategia takie logo 

      [2005-10-28 12:48 999.999.999.*]

      Strategia globalizacyjno-bezwyrazowa i takie logo. Jak dziesiątki innych. Pewnie zmienią za 5 lat znowu żeby się dopasowac do mody. Przedwojenna czcionka słowa ORBIS była po prostu cudna...   odpowiedz »

    • logo 

      [2006-01-30 08:39 999.999.999.*]

      Brak szacunku dla własnej firmy wyrażany brakiem szacunku dla jej herbu czy idfentyfikacji wizualnej jest zadziwjąjaco często spotykany w Polsce. Przejmowanie pakietów kontrolnych, kupowanie firm, skutkuje niszczeniem tradycji (w firmach cukierniczych - równiez smaku towarów). Znany baton "Prince Polo" ma w tej chwili obojętne, standardowe opakowanie - wszyscy pamiętaja rodzime opakowanie: gwiazdki na złotym tle. Inne i tak charakterystyczne. W polskim kapitaliżmie zmieniła (sprostaczyła) znak firma "Wedel", logo cudem utrzymane jako alter-ego (przy stosowanym "22-lipca") przez całą komunę!!! Nowy, kiepski smak chałwy firmy "Odra" z Brzegu idzie w parze ze "zreformowanym" znakiem (tu - może i dobrze). Tygodnik "Przekrój" uprościl wiele z cech tradycyjnego znaku na rzecz pop-standardów - czerwonych logotypów tygodników niemieckich i całkowicie odmienił identyfikujace gio i tematycznie i plastycznie wnętrze, powstał jeszcze jeden tygodnik taki jak inne. Radiowa "Trójka" ... można mnożyć przykłady kultury neofitów nowej gospodarki, braku szacunku z takim trudem utrzymywanej przez lata kultury.   odpowiedz »

      • logo 

        [2009-01-20 13:32 80.55.20.*]

        Witam wszystkich czytających, chciałem polecić świetną firmę, która zaprojektuje logo dla ciebie bądź dla firmy w szybkim czasie bo w 24h, http://ilogo.pl .Zapraszam.   odpowiedz »

        • logo 

          [2013-07-29 23:56 80.51.32.*]

          W 24godz to tylko badziewne logo można zrobić, z gotowca, szablonu, clip arta... Projjektowanie logo to proces, przemyślony, zbadany, zaplanowany.
          www.ludio.pl   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję