TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej

Forum grupa: Biura turystyczne

Opinia o Rego-Bis

Data wysłania: 2008-07-05 17:03 Autor: Czytelnik IP 89.79.116.*

W tym roku bylam na wakacjach w Bulgarii z biorem podrozy Rego-Bis.I owszem,bioro wywiazalo sie ze swojej oferty poza jednym-przez cale 11 dni pbytu rezydent i to bulgar,byl moze u nas 2 razy doslownie przez chwile a dalej musielismy radzic sobie sami.Bylismy bez opieki,a jak kolega zwichnal sobie noge to kazano nam dzwonic tymrazem do ruskiego rezydenta,ktory nie mowil nawet po angielsku.I tym sposobem kolega z pomocy lekarskiej skorzystal,ale dopiero w Polsce.

[2009-08-26 14:21 83.30.126.*]

witam , pojechalam z tego biura podrózy do Bułgari w ofercie first minute (przedstprzedasz) rezerwowalismy wakacje juz w listopadzie bybyło taniej po czym 2 tygodnie przed biuro zarzyczylo sobie doplaty w wysokosci 140 zł od osoby bo kurs euro ponoc skoczył ( o 0.20 gr),przelknelismy juz ta sprawe ,zaplacilismy i pojechalismy, na miejscu dowiedzielismy sie ze tylko rego bis podniósł ceny. Wybralismy podróz autokarem wiedzac jakie sa niedogodnosci lecz to co zawiozło nas do Bułgari... tragedia. Podjechał autokar nie majacy wyprofilowanych siedzien, zero podnózków ,ubikacja wylewala sie bezpośrednio na droge (jak w pociagu), a siedzenia ...spód na jakim siedzialam odderwała mi sie podczas jazdy ( a wcale duzo nie waże ;) ) przez co wyrżnełam orła i zalatwiłam sobie siniaka na udzie na reszte wakacji dobrze ze tylko tyle ;D podróz ktora miala trwac 26 h trwala 34 :D ponieważ pilot pogubil sie w samym bielsku (godzna w plecy) a nastepnie nie umial wjechac do kurortu słoneczny brzeg :) jedyne co moge zachwalic to hotel Marvel w ktorym mieszkalismy ,jedzenie pyszne ,duzy wybór (bary sałatwowe ,owoce, kilka dań miesnych ,zupki ,frytki pizze takze kazdy znajdzie coś dla siebie). Pokoje czysciutkie ,basen tak samo a obsluga fenomenalna. zero kradziezy i innych niespodzianek :) takze goraco polecam bułgarie w Marvelu (sloneczny brzeg) ale nigdy wiecej z rego bis :)   odpowiedz »

[2010-09-03 18:40 87.207.234.*]

To największa moja pomyłka. Rezerwując wczasy w grudniu 2009r. dokonując całkowitej zapłaty 45 dni przed imprezą na dwa dni przed wyjazdem zostajesz poinformowany że w miejscu do którego masz jechać brak dla ciebie miejsca bo biuro za ciebie wysyła pracowników zakładu który ma podpisaną umowę na wczasy dla swoich pracowników i im oddane zostaje twoje miejsce. Jedynie dzięki uporowi i braku zgody na inne proponowane w ostatniej chwili zmiany miejsca udaje mi się pojechać do miejsca do którego chciałem - Grecja - hotel AFRODITI. Warunki powrotu z imprezy to SZOK. Pan kierowca informuje że toaleta jest zamknięta bo brak wody, a może brak chęci za zapłatę utylizacji fekalii. Przejazd był zagwarantowany z toaletą, w autokarze znajdowały się dzieci. Na granicy z Macedonią ojcu z dzieckiem 3 - letnim proponuje się aby dziecko załatwiło się między tirami, to jest skandal. Pilotka przedstawicielka biura która ma dbać o wczasowiczów akceptuje decyzje kierowcy,, KRZYSIA", mimo braku toalety postoje są co około 4,5h a jeden nawet po 6,5h, nie przeszkadza to PANI PILOT. Ojca 3 - letniego chłopca któremu proponowano załatwienie swoich potrzeb fizjologicznych między tirami chcąc interweniować w Polsce na temat niewłaściwego zachowania kierowcy i tolerowania tego zachowania przez Pilota straszy się że jest pijany i zostanie wezwana policja aby go wysadzić na granicy SERBII po spożyciu jednej puszki piwa sprzedanego przez kierowcę a proponowanego do skorzystania z tej oferty przez Pilota w cenie 6PLN za puszkę. Czy tym nie powinien zainteresować się URZĄD SKARBOWY. Przystanki są na CPN-ach gdzie przy toalecie stoi około 30 osób, kierowca ogłasza postój 15 minut na toaletę, a w autokarze znajduje się około 65 osób. Załatwienie w tym czasie swoich potrzeb fizjologicznych jest niemożliwe o czym turyści informują Panią pilot która w odpowiedzi informuje że okolica stwarza tyle możliwości że czasu wystarcz, czy płacąc za imprezę w tym przypadku mamy się zachować jak psy odlać się podnosząc nogę lub pójść w krzaki za swoją potrzebą. Podczas powrotu miało być dwa postoje po 45minut na posiłek , pierwszy i ostatni był po 21 godzinach jazdy gdzie w tym czasie kierowcy dwa razy jedli kanapki bo zgłodnieli, turyści nie. Miejsce postoju na posiłek wybrane przez kierowców i Panią Pilot to szok ale dla nich to złoty interes za to że tu stanęli wszyscy dostali darmowy obiad i reklamówkę piwa. Tylko oni byli zadowoleni z tego przystanku. W porównaniu z obsługą kierowców i Pana Pilota w drodze do Grecji droga powrotna to totalne dno. Jeszcze kilka takich turnusów i samo BIURO będzie wykupywać sobie imprezy bo innych chętnych będzie brak. Ja na pewno już z tego biura nie skorzystam i odradzę wszystkim znajomym chcących skorzystać z tego biura. Wyjazd powrotny z GRECJI był w dniu 6.08.2010r.   odpowiedz »

[2010-09-19 12:43 83.5.1.*]

Żenada!!! Tak można powiedzieć o wycieczce objazdowo pobytowej do Turcji ,a której byliśmy z tego biura w czasie 5.09.2010 - 18.09.2010. Wpłacając całość za wycieczkę 3.12.2009 mieliśmy nadzieję na wspaniałą wycieczkę no ale niestety 13.08.2010 dowiedzieliśmy się, że wycieczka została odwołana - mogą nam zaproponować termin późniejszy jednak za dopłatą 950 zl. Zgodziliśmy się ponieważ chcieliśmy zobaczyć Turcję. Podróż była ok - obaj kierowcy również objazd ok. i na tym kończy się sielanka. Mieliśmy być zakwaterowani w hotelu Kalif - hotelu trzygwiazdkowym z basenem, restauracją, 2 windami, barem przy basenie, sauną, fitnessem itd. natomiast pilotka p.Agnieszka podczas jazdy do Sirmsakli gdzie mieliśmy spędzić 7 nocy poinformowała nas, że niestety nie będziemy mieszkali w Kalifie tylko w innym hotelu tej samej kategorii. Z jej opisu wynikało, że hotelik jest świetny kameralny o takim samym standardzie, a w zamian za zmianę to możemy sobie tam robić balangi. Potraktowano nas jak bandę pijaków, którym zależy tylko na tym żeby się upić. Pierwszą obiadokolację jedliśmy w Kalifie gdzie jako jedynej grupie do kolacji podano po lampce wina. Juz wtedy zaświeciło mi się czerwone światełko ostrzegawcze ale po podejściu do hotelu włączył mi się już alarm. Hotel o tym samym standardzie okazał się podrzędnym pensjonacikiem z bocznym wejściem do budynku bez basenu, restauracji itd no i oprócz tego bez żadnej gwiazdki. Pokój, który dostaliśmy z mężem to obraz nędzy i rozpaczy. Niedość, że na poddaszu to jeszcze zaniżony z odpadającym tynkiem na suficie,z pianką montażową wychodzącą ze szczelin przy drzwiach, z łazienką tak niską, że aby dostać się do toalety trzeba się było zniżać itd. Kiedy zaprotestowaliśmy p. Agnieszka "wykonała" telefon do biura o godz. ok. 22 i poinformowała nas, że ona oczywiście nic o tym wcześniej nie wiedziała, później się wygadała, że już w Efezie wiedziała, a moim zdaniem to już było wiadome w Polsce. Zdziwił mnie fakt, że ciągle towarzyszył nam właściciel hotelu Kalif i co chwila się naradzali z pilotką - myślę, że ten pensjonacik równiez należał do niego i w ten sposób trzepią kase wywożąc ludzi tak daleko od domu stawiają ich przed faktem dokonanym - odrażające! Pani Agnieszka po wielu przepychankach słownych obiecała nam, że będą szukać miejsca w innym hotelu ale na następny dzień. No, a że było do przewidzenia, że nic się nie znajdzie pomimo wolnych miejsc w pobliskich hotelach toteż na następny dzień dowiedzieliśmy się, że niestety nic się nie dało zrobić i musimy siedzieć w tych norkach,a oni tzn. biuro w zamian za to proponuje nam wycieczkę statkiem za 15 euro, każdy dzień po lampce wina do kolacji i zwrot 350 zł od pokoju. Kiedy się na to nie zgodziliśmy ( jako 2 pary chcieliśmy wracać do Polski) to p. Agnieszka w bezczelny sposób powiedziała, że nie my o tym decydujemy i tak ogólnie powinniśmy się cieszyć, że mamy chociaż dach nad głową. Nie skorzystaliśmy z jej propozycji - zniszczyli nam niestety urlop ale każdemu będę to biuro odradzała! - grahe   odpowiedz »

[2011-08-03 22:46 31.63.144.*]

Firma,ktora lekcewazy klienta.Bylem w Bulgarii w lipcu w hotelu Nobel.Hotel ok,ale podroz autokarem w jedna i druga strone fatalna,zorganizowana bez glowy.Kontakt z firma utrudniony,nie odpowiada na maila.NIE POLECAM tej firmy   odpowiedz »

[2012-05-22 09:47 79.191.120.*]

OSZUŚCI!

Od pół roku mieliśmy wykupioną wycieczkę i dwa tygodnie przed wyjazdem
      odwołują i potem oferują tę samą ofertę ale droższą i stawiają człowieka pod ścianą.

Co do zwrotu pieniędzy dalej na nie czekam.
      RADZE POWAŻNIE SIĘ ZASTANOWIĆ NAD KUPOWANIEM U NICH JAKICHKOLWIEK WYCIECZEK!!!   odpowiedz »

[2012-07-27 16:03 89.73.149.*]

Witam. Mam podobny problem, biuro zmienia hotel ja składam rezygnacje i niechą mi oddać pieniędzy. Biuro mi odpisało że oddadzą ale dopiero po zakończeniu koloni ale obczążą mnie jakimiś kosztami. Dzisiaj zadzwoniłam do Urzędu Marszałkowskiego i dopiero po ich telefonie dostałam zapewnienie że do poniedzałku otrzymam na konto zwrot całej kwoty. Ogólnie mówiąc oszuści   odpowiedz »

[2012-07-19 11:46 195.114.177.*]

Witam, córka była w tym roku /2012/ na obozie młodzieżowym z Rego -Bis we Włoszech /w Rimini/. Z jej opisu wynika że: plaża super, hotel super, opieka ok, jedzenie okropne, wycieczka do aquaparku, na zamek i do Wenecji - super. :) Ogólnie wróciła uśmiechnięta i zadowolona, poznała masę fajnych osób i przywiozła pełno ślicznych zdjęć, a to niektóre:

Fajne biuro i fajny obóz. W przyszłym roku pomyślimy o kolejnym obozie z Rego-Bis :)   odpowiedz »

[2012-08-08 12:41 87.205.138.*]

Niestety, nie mogę powiedzieć nic dobrego na temat biura. Nigdy już z nimi nie pojadę. Miał być hotel Nobel, a okazało się, że nie ma miejsc!!!! i jest hotel, który nijak ma się do standardów!!!!!
      Porażka!!!!
      A   odpowiedz »

[2012-08-29 16:19 83.22.240.*]

Moje nastoletnie dziecko po obozie w Chorwacji było zszokowane. Poziom opieki tragiczny. Tylko jakimś cudem nic się wtedy nie stało a młodzież nocami chodziła gdzie chciała, obecność sprawdzali rano. Żadnej wyobraźni! W tamtym roku czytałam o śmierci dziewczyny, która się utopiła, w tym roku chłopak wypadł z okna - organizator ten sam. Co się jeszcze musi wydarzyć, żeby odebrali im zgodę na organizację obozów dla młodzieży?
      - mama nastolatka.   odpowiedz »

[2013-09-09 21:14 77.254.1.*]

ja bylem w bulgari 2013-09 z tym biurem, generalnie procz 1,5 godzinnej kolejki na lotnisku w katowicach, by dowiedziec sie jak zachowac sie na lotnisku (udzielali tej informacji indywidualnie - i nie dali znac, ze wlasnie o to chodzi), to moge polecic to buiro. rezydentka na miejscu byla codziennie. bez zadnych klopotow, hotel chris tez w pozadku, basen czysty, jedzenie bylo urozmajcane, choc wydawane przez wlasciciela, a czasem grilowane mieso bylo jakby psa pomielono razem z buda, ale wybredny nie jestem i zjesc sie dalo. Dziwne tez w tym hotelu bylo to, ze kawe mozna bylo miec tylko rano, a sok/piwo tylko wieczorem. Reczniki wymienione po 5 dniach i po napiwkach. Obsluga mila, a za to wlasciciel zawsze pochmurny. Od hotelu do plazy z 500m, ostro z gory. Do przystanku 50m do 1 lini, lub 300m dla wiekszosci lini.   odpowiedz »

[2013-09-17 09:33 79.188.197.*]

Przestrzegam przed tym BIUREM!! Pracujące tam osoby są bezczelne i niekompetentne!! Pomimo wczesnego wykupu wycieczki zostałyśmy zakwaterowane w innym hotelu bez wcześniejszego uprzedzenia i to z OBCYMI OSOBAMI W POKOJU!
      Absolutnie NIE POLECAM!!!!   odpowiedz »

[2013-12-04 12:06 213.5.6.*]

ODRADZAM!!!! Żałosne. Na miejscu okazało się że zostaliśmy prze-bukowani na dobę do innego hotelu bo w naszym docelowym nie ma dla nas miejsca!!! (gdzie informacje o wszelkich zmianach odnośnie hotelu i umowy powinny zostać podane na piśmie do 7 dni przed wylotem). Także jedna doba z wakacji wycięta bo o 12 musiałyśmy się wymeldować z hotelu i do godz 15 czekać na walizkach na transport do hotelu docelowego.
      W hotelu KOCKICHE obsługa nie zna angielskiego więc ciężko się o cokolwiek zapytać czy dowiedzieć. Na stołówce rzeź o jedzenie bo puste półmiski są napełniane z niesamowitym opóźnieniem, a spróbuj się człowieku obsługi o coś zapytać, to Cie oleją albo w swoim języku zjadą. Ręczniki w pokoju miały być wymieniane co 3 dni ale nie zostałyby wymienione ani razu gdybyśmy się nie upomniały.
      Biuro wszystkiego się wypiera, wciska kit że coś sobie wymyśliłyśmy jak wszystko jest czarno na białym na umowie. ODRADZAM. Jeśli chcecie mieć spokojne wakacje to wybierzcie inne biuro.   odpowiedz »

[2014-03-25 13:07 31.175.194.*]

Nie polecam nikomu kto chce spokojnie spędzić wczasy. Po odstawieniu nas bez opieki na 4godziny czekania w hotelu ,przy meldowaniu się do pokoi dowiedzieliśmy się ,że źle policzyli ich ilość i ze dla nas (8 osób) pokoi nie ma. Przyjechała rezydentka i zabrała nas z hotelu Kokoiche (centrum miasta) do ośrodka na końcu miasta (piechotą godzina do centrum). Nie pytali czy chcemy czy nie , wpakowali nas do auta i stwiedzili że innego wyjścia nie mamy jak zostać w drugim hotelu. Po karczemnych rozmowach i wanaturach z Panią rezydent powiedzieli że mogą nam dać butelke wina a ,że musimy taki kawał iść żeby coś zjeść to nie ich problem. Po telefonie do Polski do biura w którym kupiliśmy wycieczke, oraz JEDYNIE dzięki pomocy Pani która nam tą wycieczkę sprzedała po 3 godzinach przenieśli nas do hotelu w którym mieliśmy być. (więc jednak się dało, tylko kosztowało mnie to wiele nerwów i telefonów).Reszta pobytu w miarę. Pani rezydent jak statek widmo. Powrót na szczęście bez problemów , natomiast w Katowicach na przesiadkę do Krakowa czekaliśmy na dworcu autokarowym, oraz na stacji paliw ok 3-4 godziny - genialna organizacja. Szkoda zachodu i pieniędzy na to biuro. Dodam ,że Pani pilot która z nami jechała na miejsce na granicy z Rumunią wiedziała że nie ma pokoi i zwróciła się do nas z hasłem "Będę mieć dla Państwa coś fajnego ,ale to już na miejscu pogadamy". Skandal !   odpowiedz »

[2014-04-28 10:45 192.162.151.*]

biuro m a s a k r a   odpowiedz »

[2014-07-18 21:08 93.105.159.*]

Córka była na młodzieżowym obozie w Bułgarii. To co się tam działo to tragedia. Żadnej opieki. Wszyscy robili co chcą, wychodzili wieczorami bez opieki do miasta, gdzie na każdym kroku bary, muzyka itd.. Jednak najgorsze to picie alkoholu. Nie było najmniejszego problemu z tym, żadnego pilnowania. Pili wszędzie i codzienne. Jestem zbulwersowana i na pewno więcej z tym biurem nie pojedzie ze względu na brak kadry pedagogicznej   odpowiedz »

[2015-01-02 13:30 46.215.101.*]

Ja byłam z nimi w Wiedniu na Sylwestrze i osobiście uważam, że biuro super się sprawdziło. Pilot był świetny, perfekcyjnie znał miasto. Miałam połączenie antenowe z Krakowa, które też było zorganizowane na świetnym poziomie. Autokar ciepły (nieco ciasne siedzenia, ale w sumie trasa nie była długa, więc cało się przeżyć). Organizacje wyjazdu oceniam na bardzo dobrą. Jedynym minusem było to, że autokar zajeżdżał w kilka miejsc na Śląsku, żeby zabrać ludzi, przez co jechaliśmy ze 2 godziny dłużej. I nie byłby to problem, gdyby tych osób było sporo, a czasami to były 3 osoby, więc wygodniej im było np. z Jastrzębia dojechać do Katowic, niż nas wszystkich tam targać. Ale generalnie przy całości organizacji wyjazdu - to był mały minus.   odpowiedz »

[2015-06-11 13:02 217.153.117.*]

Ja mam zupełnie inne doświadczenia z tym biurem. Rezydent był bardzo miły i pomocny i cały czas dostępny dla nas. Generalnie bardzo pozytywnie wspominam te wczasy.   odpowiedz »

[2015-07-13 09:16 85.25.103.*]

To samo moge powiedzieć. Fajne i udane wakacje, nie miałam żadnych problemów.   odpowiedz »

[2015-09-15 11:28 217.153.117.*]

Moim zdaniem to dobre biuro. Nie miałam z nim żadnych nieprzyjemności. Mają w ofercie ciekawe wyjazdy i wycieczki, jest w czym wybierać.   odpowiedz »

[2015-09-15 11:29 217.153.117.*]

Forum gorące tematy

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.