TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Baza turystyczna

Będzie kolejny pozew zbiorowy

Data wysłania: 2012-07-10 17:23 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Hotel idealny dla rodzin z dziećmi, położony bezpośrednio przy pięknej piaszczystej plaży - tak brzmiała oferta mająca na celu zachęcenie turystów do wypoczynku w jednym z tunezyjskich kurortów, Monastyrze. Jak przyznają wczasowicze oferta niczym nie przypominała wakacji all inclusive w obiekcie o czterogwiazdkowym standardzie, które wykupili w biurach podróży Sun&Fun Holidays oraz Viva Club.

Helya Beach w Tunezji miał jawić się jako egzotyczna, obfitująca w dostatek oaza spokoju. Zamiast tego pustki na stołach, sterta brudnych talerzy, nieposprzątane pokoje i ciągłe bijatyki obsługi z właścicielem. Jednym słowem oferta katalogowa znacząco minęła się z prawdą. Mało tego przed wyjazdem wszyscy ostrzegali, żeby spacerując wśród straganów zakrywać opaski z nazwą hotelu - To miał być najlepszy hotel w Monastyrze, pełen bogatych turystów, których miejscowi lubią naciągać - mówią zawiedzeni turyści.

Wiceprezes Viva Club, Marian Polak tłumaczy, iż ten feralny hotel nie występuje w ofercie touroperatora. Został wprowadzony jednorazowo na 2 dni przed wylotem jako oferta "super last minute". Wobec czego główna odpowiedzialność spada na drugiego organizatora Sun&Fun Holidays. Wiesława Przybylska, dyrektor marketingu Firmy zapewnia, że sprzedaż tej oferty została już wstrzymana.

Nie zmienia to jednak faktu, że kilkudziesięciu turystów, w sumie około trzydziestu klientów obu biur szykuje pozew zbiorowy - czytamy w Gazecie Wrocławskiej. Zamiast inwestycji w udane wakacje skończyło się na zmarnowanym urlopie.

Przypomnijmy, że w ubiegłym roku takie same problemy z tym hotelem miało upadłe już biuro podróży Sky Club.

    • Hotel Helya Beach w Tunezji 

      [2012-07-10 17:23 83.20.53.*]

      Cóż. Pewnie pazerni turyści chcieli tanio, więc mają. Za jakość się płaci i to trzeba wreszcie zrozumieć!! Nie ma dobrych ofert za 1000,- pln!   odpowiedz »

    • Hotel Helya Beach w Tunezji 

      [2012-07-11 10:03 80.52.226.*]

      zapraszamy na Mazury - tu nie ma takich szwindli, wszystko jest jasne, zrozumiałe,bo nad tym czuwa Marszałek, Urząd Skarbowy i Państwowa Inspekcja Handlowa, pracownicy i właściciele żyją w zgodzie,bo nad tym czuwa Państwow Inspekcja Pracy oraz Rząd Polski, a nad czystością czuwa SANEPID.

      Wszyscy rozmawiają w znanym Polakom języku polskim i ceny w supermarketach i podobnych są wystwiane zgodnie z rozporzadzeniem unijnym. życzę miłego urlopu na Mazurach   odpowiedz »

      • Hotel Helya Beach w Tunezji 

        [2012-07-11 22:13 195.69.80.*]

        i nocleg w namiocie 100 zł :)) a pogody 1 dzień z 8 :)))   odpowiedz »

    • Hotel Helya Beach w Tunezji 

      [2012-07-11 10:06 77.65.2.*]

      wakacje all inclusive za 1400 pln. Szkoda o tym wszystkim gadać. Niech ludzie nadal polują na gówniane okazję a ja jestem za tym, żeby dostawali dokładnie to, za co zapłacili.   odpowiedz »

      • Hotel Helya Beach w Tunezji 

        [2012-07-11 11:18 85.118.193.*]

        All za 1500 zl hotel 5* to dla turystow za drogo - oni chca za 1000 zl i to jeszcze 2 tyg w sierpniu - Ciesze sie ze maja to na co zasluzyli za swoja pazernosc.   odpowiedz »

        • Hotel Helya Beach w Tunezji 

          [2012-07-11 12:27 95.51.7.*]

          CO za bzdury, skoro ktoś sprzedaje usługę tak a nie inaczej opisaną, to ten co kupuje ma mu ją za umówioną kwotę zrealizować, coś wam się porypało sprzedawczyki   odpowiedz »

          • Hotel Helya Beach w Tunezji 

            [2012-07-12 14:37 213.17.239.*]

            myślę, że raczej klientom się porypało, że szukają takich ofert i nie słuchają agentów kiedy im mówią, że za taką kasę nie będę zadowoleni. Bufet all inclusive - proszę bardzo papier wszystko przyjmie ale bufet bufetowi nie równy i przydałoby się trochę zaufania do sprzedawcy, kiedy mówi że ten hotel ma niedobre jedzenie i jest go mało. I nie chodzi tu o niewykoanie usługi bo przecież nikt nie gwarantuje w ofercie że jedzenie bedzie smaczne i że na klientów czeka 10 zastawionych bufetów, ani że pani sprzatająca zawsze jest usmiechnięta a pokoje perfekcyjnie posprzątane. Poprostu trochę do zaufania do ludzi którzy te hotele widzieli i przeszli kilka szkolen. Jeżeli ktoś ma inne założenia to po co przychodzi do biura? niech szuka wakacji na własna reke. Inna sprawa że to skandal wypuszczac takie oferty na rynek jako wabik na naiwnych. Bo to pozniej problem dla wszystkich- klientów, agentów i organizatorów. No i przez ostatnie lata touroperatorzy sami zepsuli rynek lastami za 1000 zł. Ludziom trudno się przyzwyczaic ze ten sam hotel kosztuje teraz 2000.   odpowiedz »

    • Hotel Helya Beach w Tunezji 

      [2012-07-11 11:03 83.8.99.*]

      Pracuję w biurze podróży jako agent takich organizatorów i widzę jakie są czasami różnice w cenie tego samego hotelu od organizatora A a organizatora B, czy C. Mocno zaniżona cena świdczy tylko o jednym. Natomiast śmieszą mnie i czasami też męczą ludzi którzy przychodzą i mówią" chce wyjazd do 5* hotelu, na all, najlepiej z wylotem z najbliższego miasta, a i na osobę 1200 zł"
      Przecież to jest ABSTRAKCJA nie ma takich ofert, chyba że chce się być wyrolowanym. Albo zdziwienie ludzi jak przychodzą teraz w lipcu i chcą wyjazd LAST MINUTE na jutro. Nikt TV nie ogląda? przecież wszędzie jest mowa o tym że w tym roku nie ma LAST MINUTÓW bo organizatorzy
      1. Maja braki w dochodach i muszą je jakoś załatać
      2. Zamieszki w różnych krajach, wzrost opłat paliwowych przez co wzrost cen biletów lotniczych
      3.Zarezerwowano za małą ilość miejsc w samolotach podczas organizowania wyjazdu.
      Dlatego ceny w NORMALNYCH hotelachsięgają w lipcu 2000zł (Turcja) - 3500zł (Hiszpania) gdzie w zeszłym roku były dużo taniej.
      Nieraz mi się zdarza wysyłać po 10-30 ofert klientom, a odpowiedź jest jedna - Za drogo. I idą do innego biura gdzie kupują tanio, ale nie koniecznie dobre hotele/wyjazdy.
      Ludzie nie rozumieją dlaczego nie ma tanich ofert, oni chcą, żądają, więc ma być, mamy im znaleźć to co chcą. I wtedy jeżeli sprzedawca za wszelką cenę chce zarobić poleca takie gó...na klientom.
      Skutek klient zadowolony - ma co chciał, tanio, 5*, i all. Organizator zadowolony powiększyła mu się sprzedaż. A później wielkie pozwy bo my tego nie chcieliśmy, bo nie zgodne z opisem!
      Chcieli Tanio to mają co zamawiali !!!! Nie chcieli słuchać, że może lepiej dopłacić a mieć coś normalnego,a teraz się burzą. Wyjątek - jeżeli sprzedawca nie poinformował o lepszych ofertach, to zgodzę się, żę klient był niedoinformowany i może się burzyć.   odpowiedz »

    • Hotel Helya Beach w Tunezji 

      [2012-07-11 12:22 83.19.133.*]

        odpowiedz »

    • Hotel Helya Beach w Tunezji 

      [2012-07-11 12:23 83.19.133.*]

      W zoover - hotel ma ocene 7,5 w skali do 10. to kto w takim razie daje te oceny?
      zoover wyświetla sie jako narzędzie pomocnicze w Merliniex   odpowiedz »

    • Hotel Helya Beach w Tunezji 

      [2012-07-12 15:54 95.49.236.*]

      zaraz, zaraz czegoś nie rozumiem, miał być "hotel przy plaży idealny dla rodzin z dziećmi" , nie obiecywano, że będzie czysto i syto !!!   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję