Forum turystyczneTurystyka forum

Autor: Czytelnik IP 41.153.192.*
Data wysłania: 2009-06-24 04:24
Temat: E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt
Treść: Właśnie wróciliśmy z Egiptu i w podziękowaniu za wspaniałe wycieczki polecamy polskie biuro E-SHARM w Sharm el Sheikh. Bardzo udana wycieczka do Jerozolimy i Betlejem z profesjonalną przewodniczką, świetne safari Abu Galum, które prowadził egipcjanin Mido, mieliśmy też nurkowanie z polskim instruktorem. Biuro znaleźliśmy w internecie przed wyjazdem, mailowo można otrzymać wszystkie szczegóły, świetna obsługa. Pani Aneto dobra robota!

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2012-11-05 13:59 83.14.34.*]
byłam w Jerozolimie w październiku, nie polecam, bardzo zła organizacja- przewodnik ok, ale to nie zasługa biura bo okazało się, że zadzwonili po niego w nocy dzień przed wycieczką., polskie biuro- bzdura- z polskiego to oni maja tylko tyle co kot napłakał.
nie polecam, odradzam, jak bym miała ponownie wybrać dopłaciłabym i pojechała z rezydentem, chciałam taniej to mam, nie wyobrażam sobie co by się stało jak by ktoś zachorował, a my nawet nie mieliśmy przewodnika przez 3 h jazdy polskiego już po stronie izraelskiej., jak macie wybór i się wahacie- to jak Was stać na egipt stać Was i na fakultet z biura.. ja chciałam zaoszczędzić i żałuję, pozdrawiam józia z wałbrzycha, jedyny pozytywny aspekt wycieczki... ;-)

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2009-06-26 03:44 41.153.210.*]
Korzystaliśmy w maju z wycieczek biura E-SHARM i byliśmy bardzo zadowoleni. Właśnie wrócili nasi znajomi, którym przekazaliśmy naszą ulotkę. "Bardzo dobre lokalne biuro w Sharm el Sheikh!" - tak powiedzieli! Profesjonalna obsługa, tanie wycieczki do Jerozolimy Kairu, były też wycieczki gratis. Polecamy odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2014-03-31 14:38 89.230.167.*]
Polecam nowe biuro w Sharm! www.royal-sharm.com facebook.com/TanieWycieczkiEgipt odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2014-12-05 14:31 31.61.138.*]
Nowe oferty wycieczek fakultatywnych w Sharm el Sheikh z polskim przewodnikiem na stronie www.taniewycieczkisharm.pl
Kair, Jerozolima i Betlejem, Luksor, wycieczki safari i nurkowania w Egipcie. Rezerwacja online lub telefoniczna. Nowość ! za wycieczki można zapłacić w PLN !
Zapraszamy
E-SHARM.PL

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2013-04-07 00:41 91.225.191.*]
Od dawna zbierałam się,żeby dołączyć swoją opinię. Byliśmy w Egipcie w styczniu 2012r. Wykupiliśmy aż 6 wycieczek z Waszego Biura. Wcześniej ustalałam je z Polski drogą meilową z P. Anetą. Wszystkie były dobrze zorganizowane, spięte, bez zbędnych przestojów. Biuro pomagało tak ułożyć rozkład naszych wyjazdów, abyśmy zdążyli w ciągu tyg. być w tych miejscach, na których nam zależało. Pracownicy, w tym przewodnik Ahmed zorganizowali nam prywatny przejazd na lotnisko i pomogli w zakupie wizy przed wycieczka do Kairu. A nie musieli! W czasie wycieczek przewodnicy mówili dobrze po polsku i byli bardzo pomocni. Szczególne pozdrawiamy Ahmeda, z którym niemal się zaprzyjaźniliśmy mimo różnicy wieku. To bardzo dobry, wrażliwy młody człowiek, zaangażowany w pracy i pomocny. Pozdrawiamy też Pana kierowcę/nie pamiętam imienia/, który razem z Ahmedem cierpliwie nas wciągali na skały Kolorowego Kanionu. Pobyt w Egipcie dzięki Wam jest dla nas wspaniałym wspomnieniem. Małżeństwo M. i A. odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2013-06-25 20:18 188.47.179.*]
a może jakieś namiary kontaktowe na to biuro??
w internecie sa dwa esharm

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2013-09-16 11:46 89.230.171.*]
+48 512 093 433. www.esharm.com Jedyne oryginalne biura z siedzibą w Sharm od 2009 roku. Naama Bay Mall 8 i Nabq Bay Mall 9 obok Hiper Market i hotelu Amway. odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2013-01-21 21:34 37.47.45.*]
WYCIECZKI FAKULTATYWNE EGIPT - SHARM EL SHEIKH, TABA i DAHAB - OFERTA 2013
E-SHARM.PL - aktualna oferta zawsze na www.taniewycieczkisharm.pl
Jerozolima i Betlejem, Petra, Góra Mojżesza, Klasztor św. Katarzyny, Kair i Piramidy, Luksor i Karnak, Ras Mohammed (rejs), Rejs w rejon wyspy Tiran, Nurkowanie dla amatorów, Safari Abu Galum, Safari na quadach, Safari na wielbłądach, Kolacja beduińska, Super Safari, Kolorowy Kanion, Aquapark, Delfinarium, Pływanie z delfinami, Łódź podwodna, Łódź ze szklanym dnem, Lot spadochronem, Kitesurfing i inne sporty wodne, wycieczki prywatne, wyjazdy dla grup.
Firma E-SHARM.PL zarejestrowana jest zarówno w Polsce jak i w Egipcie ze 100% udziałem polskim. Działamy nieprzerwanie od 2007 roku wybierając dla Państwa tylko najlepszych przewodników i organizatorów wycieczek. Na wycieczkach zapewniamy polskojęzyczną profesjonalną obsługę.  ZAPLANUJ SWOJE WAKACJE PRZED WYLOTEM!
 Zapraszamy do zapoznania się z bogatą ofertą wycieczek, wypraw i atrakcji, jakie oferuje Egipt oraz rezerwacji wycieczek w Polsce przed wyjazdem na wakacje poprzez stronę internetową www.taniewycieczkisharm.pl  Nasze Centrum Rezerwacji odpowie na wszystkie Państwa pytania dotyczące wakacji w Egipcie i doradzi jak zaplanować urlop i wakacyjne atrakcje!
 Kontakt: + 48 503 97 48 43 lub poczta@e-sharm.pl
 TYLKO E-SHARM.PL OFERUJE MOŻLIWOŚĆ PŁATNOŚCI RÓWNIEŻ W POLSKICH ZŁOTYCH W PROMOCYJNYCH CENACH, KTÓRE POZWOLĄ PAŃSTWU ZAOSZCZĘDZIĆ PRZY ZAKUPIE WYCIECZEK BEZ WYMIANY WALUT !!! PAKIETY PROMOCYJNE
PRZY ZAMÓWIENIACH OD 3 WYCIECZEK NA OSOBĘ oraz DLA GRUP OD 5 OSÓB !
Szczegóły wycieczek i rezerwacji: www.taniewycieczkisharm.pl
E-SHARM.PL to największy portal informacji o Sharm el Sheikh. Zapraszamy na nasze strony: www.e-sharm.pl, www.taniewycieczkisharm.pl, www.sharm-el-sheikh.pl, www.egypt-riviera.pl, www.wyjazdydlagrup.com. Nie RYZYKUJ !!! ... na wakacjach poszukując egipskich biur wycieczkowych! Niektóre biura na terenie Sharm el Sheikh podszywają się pod naszą nazwę i dobrą sprawdzoną markę, kopiując nasze oferty, sprzedając wycieczki bez wystarczającej znajomości języka polskiego i nie dbając o właściwy standard zgodny z europejskimi oczekiwaniami. Dla Państwa bezpieczeństwa polecamy zamówić wycieczki w naszym Centrum Rezerwacji na terenie Polski. Rezerwując wycieczki z E-SHARM.PL Agencja Rozwoju Turystyki mają Państwo możliwość sprawdzenia rzetelności naszej firmy, przeprowadzenia transakcji według polskiego prawa oraz otrzymania rachunku za dokonane rezerwacje. E-SHARM.PL Agencja Rozwoju Turystyki
www.e-sharm.pl Centrum Rezerwacji: tel. + 48 503 97 48 43 e-mail: poczta@e-sharm.pl
Rezerwacja SMS w czasie wakacji: +20 100 47 987 41 (koszt SMS ok. 1 PLN)

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2012-09-04 20:14 89.230.3.*]
Witam. Byłem z żoną i kolezanką żony, która byłą z córką w sierpniu w Sharm. Z żoną skorzystaliśmy z wycieczki do Kairu zakupionej w biurze e-sharm. Biuro mieści się w Naama Bay po prawej stronie od początku deptaka. Wycieczka szybka wg. mnie pokazać co należy i wrócić. Tłumacz - egipcjanin mówiący po polsku, którego czasami trudno było zrozumieć. Nie umiał do końca odmieniać naszych słów i miał słaby zasób słownika polskiego. Najgorszy był powrót. Był tylko jeden kierowca, który jechał całą noc w jedną stronę (ponad 500km), woził nas cały dzień po Kairze i jechał z powrotem (znów 500km). Współczułem jemu. Facet usypiał za kierownicą ze zmęczenia. W Polsce należałoby powiadomić o tym Inspekcję Pracy (złamanie przepisów Kodeksu Pracy)a może też i ITD, bo to narażanie turystów na niebezpiezeństwo utraty zycia lub zdrowia.
Następnie po powrocie po kilku dniach ponownie udaliśmy się do tego biura aby zakupić wycieczjkę na Tiran. Wpłaciciliśmy 50$ za 2 osoby. Kolejne 50$ za 2 osoby mieliśmy zapłacić w dniu wyjazdu. Opłatę i potwierdzenie odbierał od nas pracownik. (taki typ, który chwalił się, że ma już dwie żony i dwa mieszkania). W dniu wycieczki po oczekiwaniu 40 minut od godz. 08.00 na którą to miał przyjechać po nas BUS okazało się dzwoniąc do biura, że zapomnieli naszą rezerwację wpisać. Zero przeprosin. Jedynie tylko, że możemy jechać jutro. Gdy oświadczyliśmy, że jutro wyjeżdżamy to powiedziano nam, że wieczorem oddzadzą te 50$ - o 20.30. O godz. 18.00 otrzymaliśmy sms, że autobus z pracownikiem i 50$ będzie o 21:15. Jak to bywa u Egipcjan zawsze jest spóźnienie. Autobus jadący z wycieczką do Jordanii był ok. 21:40. Pracownik biura nie pałał chęcią udania się do recepcji gdzie czekaliśmy tylko stał przy autobusie. Gdy podeszliśmy do niego powiedział, że nie wie o co chodzi a po chwili, że odda, ale nic nie wie na temat zdarzenia. Udawał wg mnie głupka a przecież reprezentował biuro. Po krzykach oddał 50$, ale niesmak pozostał. Ja nie polecam tego biura. Dla mnie nastawione jedynie na zysk z Polaków, którzy bojąc się korzystać z biur innych zakupują wycieczki, gdzie napisane jest - polskie biuro i gdzie rozmawiają po polsku. Następnym razem nie skorzystam z tego biura.

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2012-06-26 21:24 88.156.122.*]
Witam, w czerwcu skorzystaliśmy z trzech wycieczek tej firmy, jednak chciałabym zauważyć, że mowa o firmie WWW.ESHARM.COM lub WWW.ESHARM.PL pisane bez myślnika (w osobach do kontaku jest m.in. Pani Paulina - świetna dziewczyna, niezwykle pomocna, nie mylić ze stroną prowadzoną przez ich byłą pracownicę www.e-sharm.pl! jesteśmy bardzo zadowoleni :) POLECAM Z NIMI KAIR, GÓRĘ MOJŻESZA I KLASZTOR ŚW. KATARZYNY oraz ABU GALU - pozostaną nam wspaniałe wspomnienia..ceny są konkurencyjne w porównaniu do tego co oferują pazerni rezydenci, a program taki sam. odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2012-05-26 12:18 84.10.42.*]
Właśnie wróciłam z Egiptu i byłam na wycieczce w Jerozolimie z biurem e-sharm. Wszystko w jak najlepszym porządku, nie można złożyć żadnej skargi. Od samego wyjazdu z Sharmy była z nami Pani Paulina, która jest świetną przewodniczką:)))) Bardzo polecam wycieczki z tym biurem, ponieważ są o dużo tańsze niż od przedstawicieli naszych biur podróży. odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2012-03-01 10:16 217.75.61.*]
Pani Aneta nadal prowadzi stronę wprowadzając w błąd naszych gości. Prowadzimy przeciwko tej Pani sprawę w sądzie egipskim za oszustwa finansowe. Jedyne oryginalne biuro w e-sharm znajduje się w Naama Bay Mall 8 oraz Nabq Fantazia MAll. nr telefonu w Polsce to +48 512 093 433, e-mail : e-sharm@hotmail.com
www.e-sharm.com.pl

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2013-01-05 20:08 178.36.130.*]
Jestem zainteresowana wycieczką do Jerozolimy i Betlejem.Przylatujemy do Sharm 22 .01. 2013 -28.01.2013 do hotelu Rehana Sharm Resort.Będzie nas 13 osób ( 8 dorosłych i 5 dzieci -7,11,13,14,15).Dzwoniłam pod nr w Polsce 512 093433 nie było kontaktu.
Nadmieniam ,że korzystaliśmy z waszego Biura W Nama Bay w sierpniu 2012 z 3 wycieczek.Czekam na kontakt i telefon.mój nr 792802017 e-mail joandruk@wp.pl.Pozdrawiam Joanna
P.s jest jakieś 2 biuro o tej samej nazwie jest tam jakaś p.Aneta.Czy to to same biuro.

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2012-03-18 19:37 178.36.100.*]
Dobry wieczór Państwu .Jesteśmy zainteresowani wykupieniem kilku wycieczek w Waszym biurze Lecimy do Sharm el Sheikh 11.04.2012.Mam pytanie chcielibyśmy zarezerwować wycieczki w Polsce kiedy można się odezwać.Jeszcze jedno wyszukałam Waszą stronę i czytam o P.Anecie widocznie mąż z tym biurem rozmawiał 48503974843.Bardzo proszę o odpowiedz .Pozdrawiamy serdecznie. odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2012-04-04 08:19 217.75.61.*]
Witam Zapraszam serdecznie do kontaktu na nr 512 093 433 lub e-mail e-sharm@hotmail.com odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2012-01-15 13:14 83.10.77.*]
Nie pracuje? My byliśmy w grudniu w Sharm w 3 osoby na 3 wycieczkach z e-sharm.pl i wszystko załatwialiśmy z Panią Anetą. Dla chętnych osób możemy podać naszą stronę gdzie znajdują się zdjęcia z różnych wczasów - m.in. Egipt. kuba@ziem.pl - Wracając do tematu... Izrael, Góra Mojżesza, Ras Mohamed. Wszystko dobrze zorganizowane. [b]Izrael[/b] - przewodnikiem była polka, Pani Alicja, która była dobrze zorganizowana i bardzo dobrze opowiadała. Do granicy jechał z nami Ahmed - wesoły i sympatyczny Egipcjanin, mówiący b.dobrze po polsku. [b]Góra Mojżesza[/b] - ta sama sytuacja do góry autokarem jechał z nami Ahmed, który dobrze wszystko objaśnił. Na samą górę wprowadzał nas bardzo miły i opiekuńczy beduin, który znał tylko parę słów po polsku, ale świetnie posługiwał się angielskim. Uwaga dla osób starszych i słabo kondycyjnych. Podejście nie jest łatwe. Porównałbym je z wejściem na Giewont. [b]Ras Mohamed[/b] - bardzo fajna wycieczka i pełno wrażeń. Przewodnikiem był Omar mówiący bardzo dobrze po angielsku. Podobało nam się bardzo jego podejście do pracy. Ciągle nurkował i wyganiał ciekawe gatunki ryb/zwierząt. Bardzo sympatyczny. Podczas trzech zejść mieliśmy okazję zobaczyć: delfiny, płaszczkę-ogończę, najeżkę-rybę z kolcami, skrzydlicę. Do tego bardzo dobry obiad na pokładzie statku i woda mineralna, coca-cola bez limitu. Super polecam e-sharm. My zarezerwowaliśmy wycieczki jeszcze w Polsce. W Naama Bay nie trudno ich znaleźć. Jest wielki szyld na głównej promenadzie. odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2011-12-07 09:42 217.75.61.*]
Od kilku dobrych miesięcy p.Aneta nie pracuje w e-sharm!!!
Mamy nową stronę internetową www.e-sharm.com.pl, rezerwacje na email: e-sharm@hotmail.com lub nr tel +48 512 093 433, +20 115 883 003 lub w biurze Naama Bay Mall 8 i Nabq Bay Fantazia Mall 9
Gwarantujemy profesjonalną obsługę naszych klientów!
Pozdrawiam serdecznie.

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2011-11-14 16:35 83.10.46.*]
Zastanawiające jest to, że w co 2 pozytywnej opinii pojawiają się sformułowania "pełen profesjonalizm-klient na pierwszym miejscu...". Pani Aneto więcej kreatywności!
Byłem, skorzystałem, żałuje.
Ceny ze strony nie pokrywają się z faktycznymi, wszędzie trzeba czekać to na autokar, to na przybycie przewodnika. Kair - porażka! Przewodnik polskojęzyczny, któremu nie chce się mówić w dodatku sam mało wie! Przerwa obok piramid 2 godziny w pełnym słońcu - autokar odjechał wraz ze zmęczonym przewodnikiem. O piramidach nie powiedział nic - stwierdził, że są! Pani Aneto w Kairze byłem z 18/19 września 2011- proszę pozdrowić przewodnika niemowę:)
Wyprawa statkiem na Ras Mohamed bez polskiego przewodnika (na statku 70% Polaków) - przecież Polaków uczono mówić po rosyjsku ... Angielski niet, niemiecki - niet, francuski - niet - UROCZO!!! przyjemnie było patrzeć na Rosjankę, która z bezsilności pokazuje co się stanie kiedy spotkamy się z rybą elektryczną.
Proszę nie wypisywać bzdur, że jestem z konkurencyjnego biura - klienci e-sharm i aba-sharm jeżdżą razem!!! Przecież turyści też ze sobą rozmawiają! NIE POLECAM!

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2011-08-25 20:29 85.222.86.*]
18.08.2011 byliśmy na wycieczce do Kairu. Jestem bardzo z niej zadowolona, taniej niż u rezydenta i profesjonalnie zorganizowana. Ahmed - nasz przewodnik - bardzo dobrze mowil po Polsku i był po prostu przesympatyczny:) Cały czas uśmiechnięty, pomagał i ostrzegał nas przed " różnymi sytuacjami". Pozdrawiam serdecznie wraz z córką Natalką i mężem Piotrem :) Biuro w porządku, z cala odpowiedzialnoscia polecam :) 20/21. 08.2011 byliśmy na wycieczce do Jerozolimy. Powiem tak przewodniczka Paulina super, z wycieczki jestem zadowolona. Mam tylko uwagę do Polskich turystów, którzy zachowywali się jakby nie jechali do ziemi świętej. wycieczka wymaga przesiadki z autokaru na granicy do autokaru po stronie Izraela i w drodze powrotnej również. Wracając każdy usiadł jak chciał i w efekcie wracałam rozdzielona z córką i mężem o kilka miejsc. Każdy osobno. A córka źle się czuła poza tym cierpi na chorobę lokomocyjną. Pomimo 4 wolnych pojedynczych miejsc nikt się nie zamienił byśmy mogli usiąść razem. Chyba na początku wycieczki powinna być informacja że zajmujemy te same miejsca by nie rozdzielać matek od dzieci. to za długa wycieczka i dość droga by córka siedziała z obcą sobie osobą.
Poza tym małym zdarzeniem polecam gorąco wycieczkę do Jerozlolimy

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2011-07-30 11:03 77.237.6.*]
Witam! Wrocilismy tydzien temu z Egiptu. Skorzystalismy z tego biura za poleceniem znajomych ktorzy byli z nimi 2 razy na wycieczkach. Bylismy bardzo zadowoleni. Punktu programu zostaly zrealizowane tak jak w planie imprezy. Ahmed - nasz przewodnik - bardzo dobrze mowil po Polsku i był po prostu przesympatyczny:) Biuro w porządku, z cala odpowiedzialnoscia polecam :) Na pewno jak kiedys wrocimy jeszcze do Sharm to zawitamy do biura po jakas fajna impreze:) Serdecznie polecam przewodnika Ahmeda(jesli tylko jest mozliwosc woboru)! Przemily i ciagle usmiechniety czlowiek. Poza tym bardzo nam pomogl juz po wycieczce co w koncu nie nalezalo do jego obowiazkow. Ahmed tu na tym forum chcielibysmy Ci bardzo podziekowac, nie wiem co bysmy zrobili gdyby nie Ty! NAJLEPSZA GRUPA pozdrawia i dziekuje NAJLEPSZEMU PRZEWODNIKOWI! Kamila&Tomek odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2010-09-17 06:59 79.186.141.*]
korzystaliśmy z usług tego biura, wycieczki Kair oraz Jerozolima.
Co do Kairu bez większych uwag, przewodnik i pilot polskojęzyczny O.K.
Trochę mało czasu w Muzeum w Kairze za to czas był zmarnowany na promocję oferowanych przez przewodnika gadżetów. Lunch na przycumowanym statku - bez rewelacji. Autokar oraz organizacja - bez zastrzeżeń. Jerozolima to już organizacyjna porażka - stale na coś lub kogoś czekaliśmy ( a nie byli to uczestnicy wycieczki). Wszystko biegiem i wiele czasu (godzin !) spędzonego w kolejkach. Nie było czasu w Jerozolimie nawet na zakup drobnej pamiątki za to był zaprzyjaźniony sklep w Betlejem z różańcami za 7$. Na granicy zmiana autokaru - egipski z cuchnącą toaletą- trudno było wytrzymać w tym smrodzie.
Tej wycieczki z E-sharm nie polecam !
Marta

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2010-07-17 12:26 83.5.88.*]
Ja rowniez nie zbyt milo wspominam E-Sharm. Kupilam u nich dwie wycieczki. Łódź podwodna i Jerozolime. Co do Jerozolimy nie mam zadnych zastrzezen no moze tylko takie ze przed wyjazdem jak i po wyjezdzie bylam zmuszona do dwugodzinnego ogladania hoteli wspoltowarzysszy bo pilot tak zorganizowal transport ze zostalam zabrana spod hotelu jako pierwsza a potem wysadzona jako ostatnia (super glupota) Ale cala nieprzyjemna sytuacja zaczela sie z wycieczka na statek. Miala sie odbyc w piatek o 10.30. O tej tez porze jak sie umowilismy czekalismy w recepcji hotelu. I tak z cierpliwoscia czekalismy cala godzine! Wkoncu opadly nam rece postanowislimy napisac smsa. oczywiscie zero odpowiedzi. Wiec zaczelismy dzwonic na podane na ulotce numery. Dzwonilimsy z polskich komorek, ponadto z recepcji hotelu, nawet ochrona hotelu wziela udzial w akcji ale oczywiscie nikomu nie udalo sie dodzwonic ( dodam tylko ze raz sygnal byl wolny a raz zajety, czyli numer bez problemu tam dzialal!) no nic postanowilsimy poczekac do wieczora i udac sie po wyjasnienia. W biurze kobieta odpierala zarzuty nie potrafiac nam wytllumaczyc co sie stalo. Zwallila wine na kontrachenta itp itp. A co do zarzutow o nie odbieranie telefonow stwierdzila ze nie ma na to czasu. oddala nam po 10$ i przesunela wyjazd na inny dzien. Wydawalo by sie ze juz spoko ale nie. W ten kolejny dzien przyszla wysoka fala i wyjazd znow byl odwolany! Pojechalismy po pieniadze bo kolejnego dnia wieczorem wracalismy juz do Polski. Oczywiscie ze nam oddali, tylko co? w starych wycofanych nominalach dolarow! Nawet nie bede opisywac jakie nieprzyjemnosci mielismy placac tymi pieniedzmi nastepnego dnia u ich kontrahenta! Podsumowaujac biuro nie jest pod wzgledem jakosci wycieczek, ale brak przeprosin i glupie wymowki byly poporstu absurdalne. Strasznie nas wymeczylo to biuro, zaluje ze od poczatku nie zmienilismy go na drozsze ale co prawda bardziej stabilne wycieczki fakultatywne u rezydenta! odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2010-06-27 23:10 80.238.69.*]
Negatywne opinie o tym biurze są wyssane z palca.Wróciłem tydzień temu z Egiptu , byłem na czterech wycieczkach organizowanych przez to biuro - pełen profesjonalizm-klient na piewszym miejscu,wiele biur może się od nich uczyć. Pozdrowienia dla Mido i Ahmeda :) odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2009-07-19 21:23 149.156.67.*]
Ja polecam e-sharm! Mieliśmy obawy co do niego na samym początku, ale kiedy pojechaliśmy z nimi na dwie duże wycieczki to wrażenia były bardzo pozytywne! Ceny niższe niż w hotelu o około 40 %!!! A wycieczki zorganizowane profesjonalnie. Świetni przewodnicy, bardzo dobre autokary, bardzo dobry kontakt z biurem (pani Aneta). Podczas wycieczek (Kair i Jerozolima) nie było żadnych problemów czy nieprzyjemności, wszystko dobrze i sprawnie. Jedynie z pamiątkami lepiej nie słuchać przewodnika i nie czekać na sklep do którego wiozą wszystkich turystów, bo tam niestety jest ZNACZNIE drozej niż wszędzie indziej. odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2013-06-25 20:33 188.47.179.*]
jakieś namiary na biuro?? odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2009-07-02 16:53 41.153.220.*]
Bardzo dobre polskie biuro w Sharm el Sheikh. Polska obsługa, profesjonalni przewodnicy i dobre autokary. Byliśmy z E-SHARM na safari Abu Galum, w Kairze i w Jerozolimie, super! odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2009-07-09 23:23 41.153.226.*]
Właśnie wróciliśmy z Sharm el Sheikh z hotelu Sharm Holiday. Biuro E-SHARM widoczne jest przy wejściu do Naama Bay - widać napis Wycieczki z polskim przewodnikiem. Świetna obsługa, bardzo udana wycieczka safari Abu Galum. Byliśmy też na Górze Mojzesza, na quadach i w delfinarium. Wszystko ok! odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2009-07-25 11:00 89.191.128.*]
Hmmmm.... nie wiem co to ma znaczyć, ale biuro E-SHARM nie raczy nawet odpowiedzieć na maile z pytaniami wysłane przed wyjazdem do Egiptu. A prezciez ja chciałam tylko zapytać... LEKCEWAŻENIE potencjalnego klienta!!! odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2009-12-04 21:38 188.146.170.*]
ja przed wylotem miałam sporo pytan o wycieczki i zawsze dostawałam odpowiedz na maile:-) odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2009-10-07 17:38 81.190.151.*]
fakt nie odpowiadają na e-mail ee odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2009-07-18 12:21 84.40.150.*]
Nie kłam wszystkich. Nie reklamuj własnego biura. Na tym forum pokazane jest twój adres IP, którego początek znajduje się w Egipcie odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2010-06-24 21:08 91.94.218.*]
wielka porażka!!! arogancja i lekceważenie klienta!!! nie wiem skąd się biorą te przesłodzone i ociekające przesadą pełne zachwytu opinie!?!?!? byłem próbowałem, NIE POLECAM!!! odpowiedz »

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2010-06-27 23:07 80.238.69.*]

E-SHARM - polskie biuro w Sharm el Sheikh Egipt [2011-10-03 21:50 83.5.134.*]
Byłem, skorzystałem, żałuje.

Powrót do wątkówOdśwież

Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce

© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.