Pasażerowie Wizz Air zapłacili za bilety podwójnie
Data wysłania: 2008-01-22 16:39 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Dopiero po interwencji mediów tani przewoźnik Wizz Air zwróci małżeństwu z Sopotu pieniądze za podwójnie kupione bilety. Problemy spowodował najprawdopodobniej błąd w przeglądarce internetowej.
W czasie kupowania biletów na lot Wizz Air do Lubeki, w trakcie autoryzacji karty kredytowej zawiesiła się przeglądarka internetowa. Pechowy klient po kilku minutach czekania na reakcję komputera odświeżył stronę, po czym na ekranie wyświetlił się komunikat: "bilety zostały już sprzedane, prosimy spróbować ponownie". W praktyce właśnie on kupił bilet, nie wiedząc jednak o tym, dokonał ponownej transakcji.
Po kolejnym zakupie biletów okazało się, że z konta pobrane zostały obie sumy. Na infolinii początkowo klientów poinformowano, że nic nie da się zrobić, a za drugim razem spisano dane rezerwacji oraz poproszono o wybranie tej, z której klienci chcą skorzystać. Niestety na tym pomoc przewoźnika w usunięciu problemu się zakończyła.
Dopiero po opisaniu sprawy przez Gazetę Wyborczą przewoźnik zobowiązał się do zwrócenia pieniędzy za podwójna rezerwację. - Zawsze w sytuacji, gdy nasz klient niechcący dokona podwójnej rezerwacji, oddajemy pieniądze za "drugi" bilet - informuje Natasza Kezmar z Wizz Air. - Warunkiem jest zgłoszenie się do infolinii w ciągu dwóch godzin od pechowej rezerwacji. W tym przypadku reakcja infolinii była z początku inna, gdyż klienci podczas drugiej rezerwacji wybrali inny dzień lotu niż za pierwszym razem. Uznajemy jednak ich reklamację i zwrócimy pieniądze za niewykorzystaną rezerwację - dodaje.
Wizz Air - uwaga na podwójna rezerwacje [2008-01-22 16:39 80.55.35.*] oszuści! ostatnio spedzilismy dwie doby na lotnisku w campino zero jakiejkolwiek pomocy telefony powylaczane nic zupelnie nic zero przeprosin zostawili nas sobie samych *** i złodzieje!!!!! uciekajcie od nich jak najdalej odpowiedz »
Wizz Air - likwidacja lini belfast-katowice [2008-07-17 14:09 91.201.123.*] pisze bo tak sie nie robi zeby wziac pieniadze za bilet a za miesiac informowac ludzi ze nie poleca z powrotem z belfastu bo likwiduje sie trase nie chce mi sie wierzyc zeby wizzar nie wiedzial wczesniej o likwidacji tej lini teraz oferuje mi sie 121zl zwrotu igdzie w tej chwili kupie bilet za 121zl lub zamiane na cork ale cork jest 500km.od belfastu a kto mi zaplaci za paliwo tam i z powrotem bo przeciez ktos mnie musi tam zawiesc tak tego napewno nie zostawie zeby tak ludzi nabierac bardzo dziekuje wizzarowi napewno stracili nastepnego klienta a z tego co przeczytalem to jest ich bardzo duzo odpowiedz »
Wizz Air - likwidacja lini belfast-Warszawa [2008-09-25 01:27 82.18.188.*] Warszawe tez zlikwidowali chociaz nigdzie nie widzialam by o tym pisali..... zaoferowali cork glasgow taa...mam nadzieje ze z odzyskaniem pieniedzy nie bedzie problemu.. odpowiedz »
Wizz Air - uwaga na podwójna rezerwacje [2008-09-12 15:26 80.5.190.*] mam problem poniewrz zarezerwowalam bilety 4 wrzesnia,przyszedł mi kod rezerwacji ,dzis jest juz 12 wrzesien a jeszcze niemam pobranych pieniedzy z konta. odpowiedz »
Wizz Air - uwaga na podwójna rezerwacje [2009-01-19 09:24 86.14.63.*] niestety mnie też to spotkało cały czas dzwonie do wizzara i wszyscy mnie odsyłają że to nie tu odpowiedz »
|