TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Transport

Wrocław: pasażerowie nie polecieli, bo obsługa lotniska guzd

Data wysłania: 2008-01-22 14:32 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Pilot samolotu odleciał z Wrocławia do Nottingham bez kompletu pasażerów, bo obsługa lotniska wyjątkowo wolno odprawiała pasażerów - podało radio RMF.

Na pokład samolotu nie zostało wpuszczonych kilkudziesięciu pasażerów, którzy, jak mówi przewoźnik, spóźnili się na samolot. Pasażerowie tłumaczą, iż nie zdążyli, bo zbyt długo trwała odprawa pasażerska.

Jednak nikt na lotnisku nie przyznaje się do winy. Władze portu im. Mikołaja Kopernika, straż graniczna i przedstawiciele przewoźnika czekają na raport w tej sprawie.

    • Zbyt wolna obsługa powodem nie wejścia na pokład samolotu 

      [2008-01-22 14:32 83.15.87.*]

      Wrocławskie lotnisko jest koszmarem a zwłaszcza pracownicy straży granicznej pracujący na wrocławskim lotnisku.
      Niejednokrotnie obserwowałem ich opieszałośc - zachowują sie tak jakby prowadzili strajk włoski.   odpowiedz »

      • Zbyt wolna obsługa powodem nie wejścia na pokład samolotu 

        [2008-01-23 08:46 212.76.37.*]

        Nikt i nic nie przebije jednak w fatalnej organizacji pracy krakowskiego lotniska w Balicach...   odpowiedz »

        • Zbyt wolna obsługa powodem nie wejścia na pokład samolotu 

          [2008-01-23 16:15 83.18.170.*]

          Podobną sytuacje przeżyłam 11.01. na Okęciu. Odprawa bagażu głównego trwała 1godz.45 min. Choć to był tylko czarter do Jordanii więc każdy miał po 12 - 16 kg aby nie przekroczyć magicznych 20. Nie wiem jak odprawiają samoloty do Stanów Zjednoczonych. kontrola osobistego bagażu była jeszcze gorsza. Panowie i Panie Celnicy mieli czas na pogawędki. Nikomu sie nie spieszyło. i Samolot odleciat 1 godz 15 min później niz powinien.
          W droge powrotną w Ammanie z większymi bagażami i częstą kontrolą osobistą odlecieliśmy co do minuty.
          A mówi się że Arab jest leniwy. Ciagle jeszcze daleko mu do polskiej obsługi lotnisk !!!!!   odpowiedz »

        • Zbyt wolna obsługa powodem nie wejścia na pokład samolotu 

          [2011-11-03 19:52 89.76.196.*]

          zgadzam się w 100% to najgorsze na świcie lotnisko !!!!! Lepiej omijać Balice z daleka   odpowiedz »

      • Zbyt wolna obsługa powodem nie wejścia na pokład samolotu 

        [2008-01-31 23:20 194.125.102.*]

        dlatego chociaz mieszkam w Złotoryi nie latam już do/z Wrocławia - zawsze odlatuję z i przylatuję do lotniska w Pradze   odpowiedz »

    • Zbyt wolna obsługa powodem nie wejścia na pokład samolotu 

      [2008-01-24 01:52 193.33.124.*]

      SKANDAL - wymienić obsługę lotniska (KH).   odpowiedz »

      • Zbyt wolna obsługa powodem nie wejścia na pokład samolotu 

        [2008-01-25 16:50 83.15.87.*]

        Ja osobiście widziałem sytuację w której oficer SG na uwagę pasażera że funkcjonariusze sobie gadają zamiast prowadzić odprawę naskoczył na pasażera i grożił mu że nigdzie nie poleci jak mu sie nie podoba....   odpowiedz »

        • Zbyt wolna obsługa powodem nie wejścia na pokład samolotu 

          [2008-12-25 20:46 92.235.160.*]

          Zgadzam sie. Na zadnym innym lotnisku SG nie zachowuje sie w tak chamski sposob. Ilekroc lece, mamy z nimi inne problemy. Ostatnio zamiast zapytac mnie o bilet, pan ktory siedzial przy tasmie i nic nie robil, nagle obudzil sie ze musi zobaczyc moj bilet i zamiast z kultura poprosic o niego, wrzasnal:'' HOLA ! KARTA POKLADOWA!'' Poza tym za kazdym razem SG komentuje glosno co znajduje sie w moim bagazu i kiedy nie wiedza czegos kaza mi wszystko wyciagac z plecaka na tasnie. Dzieje sie tak za kazdym razem jak lece. Czuje sie co najmiej jak terrorysta wyciagajac swoje prywatne rzeczy na tasme a SG robi sobie z tego wielka radoche. Jeszcze nigdy nie przeprosili mnie kiedy na koncu okazalo sie ze wszystko jest wporzadku. Moj brytyjski kolega lecacy ze mna powiedzial ze mamy naprawde ''zacofana '' obsluge na lotnisku. POwiedzial ze myslal ze komunizm sie skonczyl....wymiana pracownikow i moze jakas kontrola nad ich zachowaniem bylaby wskazana. Nie mam zamiaru korzystac wiecej z tego lotniska bo mam dosyc traktowania mnie jak smiecia!   odpowiedz »

          • litości! 

            [2009-03-17 18:34 151.83.27.*]

            Do bagażu podręcznego nie wkładamy nic wstydliwego i... nie musimy się później czerwienić ;-) Bieliznę np. wkładam do bagażu głównego (nadawanego). Opieszałośc i arogancja pracowników to jedno, a kontrole (wynikające nie z czyjegoś "widzimisię",a z przepisów) to inna para kaloszy. Sprawdzają, bo taka ich rola, za to im płacimy w nadziei, że zwiększają tym nasze bezpieczeństwo. Latam sporo i mogę Pani zagwarantować, że na wielu lotniskach sprawdzają szczegółowo bagaż podręczny (zawartość torebki należy ułożyć na taśmie w sposób widoczny), każą ściągać obuwie, marynarki, itp Problem polega na tym, że powinni nas traktować w sposób bardziej uprzejmy, a nie z łaską, jak zło konieczne. No i przede wszystkim niech pracują sprawnie - nie mogą mieć miejsca takie sytuacje jak opisana powyżej!!   odpowiedz »

    • Zbyt wolna obsługa powodem nie wejścia na pokład samolotu 

      [2008-01-25 14:05 80.2.171.*]

      skandal opieszalych pracownikow tj.celnikow i strazy granicznej natychmiast wymienic   odpowiedz »

    • Zbyt wolna obsługa powodem nie wejścia na pokład samolotu 

      [2008-01-25 16:53 83.15.87.*]

      Ciekawe co będzie w tym raporcie? Pewnie poskarżą sie że pasażerowie byli nieznośni :]   odpowiedz »

    • Zbyt tęmpa obsługa powodem nie wejścia na pokład samolotu 

      [2009-02-18 15:56 83.15.44.*]

      Spuźniłam się na odprawę 5 minut!! Gdyby obsługa była milsza i bardziej wyrozumiała (z powodu warunków pogodowych) wszystko było by okej i szczęśliwie doleciała bym na miejsce. Jednak obługa nawet nie raczyła się dowiedzieć czy zdołaliby mnie odprawić tylko odrazu powiedziała, że nie da rady oczywiście zarobiła na tym (300zł), ponieważ tyle musiałam dopłacić na przebukowanie biletu dzień puźniej ... Jestem zbulwersowana jak ludzie mogą być tacy podli !!   odpowiedz »

      • najpierw nad "tęmpotą" własną proszę się zastanowić! 

        [2009-03-17 18:18 151.83.27.*]

        Nie wyleciała Pani z własnej winy - spóźnienie to spóźnienie, 3 min czy 30 min, nie ma znaczenia. O tym jasno w regulaminie każdego przewoźnika. Pociąg też nie poczeka.
        Opłata za przebukowanie biletu nie trafia do pracowników lotniska, a do linii lotniczej. A tak naprawdę to powinna być Pani zadowolona z takiego obrotu sprawy - potraktowali Panią bardzo uprzejmie, skoro nie straciła Pani biletu i mogła go przebukować.
        Oczywiście rozumiem jak się człowiek czuje w takiej sytuacji, bo też mi się to zdarzyło. Jednakże kieruje Pani pretensje nie pod właściwy adres. A Pani wątek jest ogólnie NIE NA TEMAT.   odpowiedz »

      • Zbyt tęmpa obsługa powodem nie wejścia na pokład samolotu 

        [2009-10-19 20:25 87.99.18.*]

        po 1wsze odprawa zaczyna sie 2 godziny przed, wiec trzeba tak wyjechac z domu aby zdazyc, a po 2gie zarabia linia lotnicza a nie obsl. lotniska, pozdrawiam   odpowiedz »

    • Bezszczelność pracowników lotniska we Wrocławiu 

      [2009-03-13 15:21 85.221.186.*]

      9.03 zjawiłam sie z synkiem we wrocławiu na lotnisku ponieważ mieliśmy lot do Brukselii.Odebrałam bilety po czym skierowali nas do odprawy.( oczywiście przed sprawdzeniem bagaży,sprawdzane jest poprawność biletu itd...Pierwszy raz w życiu przeszłam taką odprawę (bezszczelni i nie uprzejmi celnicy) po przeszło 30 minutach przeszlismy odprawę i następnie kolejny raz sprawdzanie biletów i paszportów!!!!! Weszliśmy w końcu na salę odlotów i co się okazało?! Jestem po odprawie do DUBLINA!!!!! kiedy sie zorientowałam,ze zostałam żle pokierowana wrócilam do celników a Oni na to a to Pani!!!!! (czyli wychodzi na to,ze mieli jakąś informację,ze nie dotarłam na poklad samolotu do Brukselii!!!!! Oczywiscie nie muszę dodawać,że na nasz lot nie zdążyliśmy!!!! Osobiscie jest to dla mnie żenujące,byłam tym wszystkim załamana,ale nie było nikogo kompetentnego z kim mogłabym normalnie o tym porozmawiać i nikogo kto by się moja sprawą zainteresował!!!!! Więc nie omieszkam żłożyc skargi,za to co nas spotkało! Dzisiaj na myśl o Wrocławskim lotnisku mam dreszcze!!!!!   odpowiedz »

      • dziwne 

        [2009-03-17 18:46 151.83.27.*]

        a co było na monitorku wyświetlone? bruksela czy dublin? pewnie dublin... ale swoją drogą, to dziwne, że sie przy czy check-in nie zorientowali.... tu faktycznie ich wina   odpowiedz »

      • PORADA 

        [2009-03-17 18:49 151.83.27.*]

        skargę proszę pisać ze słownikiem ortograficznym w ręku! albo korzystając z odpowiedniej funkcji w wordzie ;-)   odpowiedz »

        • PORADA 

          [2009-07-31 00:07 91.58.68.*]

          wsadz sobie w d..e twoje porady   odpowiedz »

        • PORADA 

          [2009-07-31 00:29 91.58.68.*]

          wsadz sobie w buty ta porade   odpowiedz »

      • Bezszczelność pracowników lotniska we Wrocławiu 

        [2009-10-19 20:33 87.99.18.*]

        wystarczy przeczytac na tablicach lub zapytac w informacji aby uniknac takich zdarzen   odpowiedz »

        • Bezszczelność pracowników lotniska we Wrocławiu 

          [2012-07-12 22:44 89.19.82.*]

          Szczerze wspołczuje ,a w dodatku te p.sprzatajace obracają takimi wulgaryzmami,które cięzko usłyszec nawet pod budką z piwem w kozie wólce   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję