Rainbow Tours działa już z zasadami ISO 9001
Data wysłania: 2008-01-28 11:48 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Od stycznia tego roku, giełdowy touroperator wprowadził system zarządzania jakością ISO 9001. Jest to jedyna firma w branży, która wdrożyła ten system.
Rainbow Tours zapewnia, iż dzięki działaniu zgodnie z zadami ISO 9001, gwarantuje klientom otrzymanie produktu o najwyższej jakości. Przeprowadzony w grudniu audyt potwierdził, iż spółka uporała się z wprowadzeniem standardów. Procesowi certyfikacji poddano wszystkie działy firmy, wraz z biurami obsługi klienta.
- Na podjęcie decyzji o wprowadzeniu ISO w naszej firmie wpływ miała przede wszystkim chęć uporządkowania wszystkich procedur. Dzięki temu oferujemy produkt o najwyższej jakości - oświadczył Remigiusz Talarek, wiceprezes Rainbow Tours. Otrzymanie i wprowadzenie certyfikatu ISO, stanowi element polityki firmy, która duży nacisk kładzie na zadowolenie klienta, jak również ciągłą poprawę jakości świadczonych usług. Powyższe działania mają obecnie olbrzymie znaczenie, zważywszy na fakt stale rosnącej świadomości klientów - wybierających touroperatora po sprawdzeniu wszystkich dostępnych o nim informacji.
Certyfikat, który posiada Rainbow Tours, potwierdza wymagania normy ISO 9001:2001 w zakresie świadczenia usług turystycznych. Audyt został wykonany przez Polską Izbę Handlu Zagranicznego - Certyfikacja.
Rainbow Tours ma ISO 9001 [2008-01-28 11:48 83.19.243.*] Prosiłbym sprostować zawartą w artykule informację: "Jest to jedyna firma w branży, która wdrożyła ten system". Biuro Turystyki Aktywnej Kompas (www.kompas.pl) z Gdańska już w 2006 roku otrzymało certyfikat ISO 9001 w zakresie kompleksowej obsługi klienta i organizacji imprez turystyki aktywnej i niekonwencjonalnej. Tym samym oczywiście gratulujemy firmie Rainbow Tours uzyskania certyfikatu, który mam nadzieję, podobnie jak w naszej firmie zagwarantuje zawsze najwyższą jakość usług. Zespół BTA Kompas odpowiedz »
|