TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Turystyka zagraniczna przyjazdowa

Kontrowersyjna akcja promocyjna

Data wysłania: 2013-08-11 21:01 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Nowa kampania reklamowa, mająca w zamyśle promować Polskę i zachęcać zagranicznych turystów do odwiedzenia naszego kraju wywołuje burzę wśród internautów.

Hasłem przewodnim kampanii jest "Poland. Come and Complain" (Polska. Przyjedź i ponarzekaj). Składa się ona z trzech spotów pokazujących, że Polacy nie doceniają tego co mają i bez przerwy narzekają.

"Ten autoironiczny humor w stylu Monty Pythona, przewrotny, złośliwy i inteligentny, jest tym, co lubimy i w czym sami jesteśmy mocni. Ale pamiętajmy, że to jest kod, który nie wszędzie na świecie zostanie dobrze odczytany" - tłumaczy medioznawca prof. Wiesław Godzic.

Faktycznie kampania, której hasło sugeruje, że przyjeżdżający turyści będą mieć powody do narzekania wydaje się być marketingowym strzałem w kolano. Jej twórcy zapewne zapomnieli, że humor rodem z Monty Pythona, jakkolwiek błyskotliwy, jest dość niszowy i niezrozumiały dla wielu osób. Wątpliwe, aby celem kampanii, która kosztowała zapewne spore pieniądze było przyciągnięcie tylko tej wąskiej grupy ceniącej sobie absurdalny humor.

Kampania jest zwiastunem większej akcji promującej Polskę. Na razie nie jest znany jej zleceniodawca, prawdopodobnie to jedna z instytucji rządowych.

    • Kontrowersyjna kampania reklamowa 

      [2013-08-11 21:01 178.37.58.*]

      Masakra.... rozumiem śmiać sie z samych siebie.... ale o co kaman ?   odpowiedz »

    • Kontrowersyjna kampania reklamowa 

      [2013-08-12 09:53 193.178.117.*]

      znakomite!!! :)   odpowiedz »

    • Kontrowersyjna kampania reklamowa 

      [2013-08-12 09:54 81.95.206.*]

      Miejmy do siebie dystans. Sami sobie pracujemy codziennie nad taką oceną. Moim spoty miały na celu wzbudzić emocje i poddać się dyskusji. Cel osiągnięto. Kto tego nie rozumie, nie może się wypowiadać obiektywnie.   odpowiedz »

    • Kontrowersyjna kampania reklamowa 

      [2013-08-13 13:16 89.69.149.*]

      Jaka zbitka zostanie zapamiętana przez adresatów przekazu? Poland - complain. Trzeba być idiotą, by wpaść na taki pomysł. To wręcz sabotaż - taki sam, jak czerwono-biały latawiec, będący np. u anglosasów symbolem lekkomyślności, niepowagi.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję