Forum turystyczneTurystyka forum
Inne związane z branżą
Temat dowolny

Forum grupa: Turystyka krajowa

Wątek: Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w Darłówku?
Autor: Czytelnik IP 79.186.130.*
Data wysłania: 2010-04-08 10:46
Temat: Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w Darłówku?
Treść: Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w Darłówku? Warto tam jechać z rodziną? A może znacie jakieś inne fajne miejsca?

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2017-06-17 18:07 77.45.90.*]
Byliśmy w zeszłym roku pierwszy i ostatni raz ,pokoje obskurne brzydkie i smierdzace pajeczyny w kazdym rogu nie polecam!!! odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2016-08-14 19:07 83.21.63.*]
byłem , wrócę , blisko morza , w samym centrum , bez problemów dostałem pokój z balkonem , poza tym największym plusem są ceny , jeśli chodzi o wyżywienie to smaczne i domowe , byle w pogoda była lepsza :) odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2016-08-09 10:31 188.146.103.*]
Tragedia głęboki PRL pokoje pamiętają pewnie Gierka.Boazeria na ścianach i syfiasta wykładziną.Pokoje katastrofa śmierdzace stęchlizną o wystroju nie wspomnę.Nie róbcie tego błędu co ja szukajcie czegoś innego .Stołówka beznadziejna s obiady lepiej nie zamawiać zupa pomyje a drugie danie bez smaku kto tam gotuje.Podsumowując dajcie sobie spokój i omijajcie to miejsce szerokim łukiem. odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2016-07-31 21:42 79.184.158.*]
jeździmy z rodziną co roku w inne miejsce, wszędzie doba hotelowa zaczyna się od około 16-18 wiec nie rozumiem zdziwienia ludzi , w końcu ktoś musi posprzątać pokoje, jeśli chodzi o ośrodek to uważam że ceny są adekwatne do wyposażenia , dla mnie główny atut to bliskość morza, nie musiałam się tarabanić ze sprzętem plażowym jak w zeszłym roku w Sarbinowie :) gdzie za 75 zł za osobę za dobę płaciłam za pokój prawie 2 km od morza odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2016-07-31 11:50 83.20.89.*]
A ja byłem w tym Ośrodku i było w porządku. Doba może faktycznie trochę późno się zaczyna, ale bez problemu mogliśmy zostawić bagaże i samochód zaparkować wcześniej. Pokoje jak pokoje, na kolana nie powalają, ale są czyste i to najważniejsze. No i cena za pokój tak blisko morza jest całkiem kusząca. odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2016-07-27 06:38 95.49.199.*]
witam
Moja opinia po wypoczynku w tym ośrodku jest taka, jak może doba hotelowa zaczynać się o 17, a pokój trzeba już oddać o 10.
W pokoju nie było kosza na śmieci trzeba było samemu wynosić do kontenera.
Warunki obskurne, jak by ten ośrodek miał za chwile zostac zamkniety. Gdyby się postarali mogli by z tego zrobić piękny ośrodek blisko morza ale po co lepiej nie inwestować tylko kase od ludzi ciągnąć.
odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2016-07-04 17:59 79.186.226.*]
Witam wróciłem wczoraj z tego ośrodka no i niestety jest to katastrofa.Pokoje zaniedbane ściany krzywe jak w wioskowych izbach.Niestety bród stęchlizna atmosfera jak w budynku do zburzenia i faktycznie ten ośrodek ma być zburzony odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2016-07-25 10:47 87.205.78.*]
Warunki doslownie jak za PRL-u (+ stęchlizna w pokoju , umywalki na wysokości klatki piersiowej, brak łazienek w pokojach, o tych wspólnych na korytarzach to lepiej nie mówić, a ceny jak w luksusowym pensjonacie. Cennik swoje a na twarz w weekend dostajesz inne (45 zł /dobę wg cennika , a płacisz 70zł), dużo wyższe . I jeszcze ta opłata 15zł /dobę hotelową (w godz.17.00-10.00) za to że łaskawie możesz postawić auto na posesji , no bo jak to w PRL-u turyści przyjeżdżają tylko pociągiem a nie autem, brak słów. Na pewno nie jest to miejsce noclegowe dla rodzin z małym dzieckiem. Jeden plus to blisko morze, reszta same minusy. A co to stołówki , też PRL-u, obiad swojski w miarę zjadliwy, ale naczynia też by mogli odnowić .Jak dostałem kompot w pękniętym kubku i z pozdzieraną powłoką wewnątrz to nie wiedziałem czy jest czysty czy niedomyty i trudno go było wypić . Doba hotelowa strasznie późno się zaczyna od 17.00 i trwa do 10.00. odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2016-07-15 17:19 83.21.66.*]
A ja właśnie jestem i nie mogę narzekać. Przecież nikt za 45 zł nie spodziewa się, że będzie mieszkał w Wersalu. Nie wiem w jaki sposób krzywe ściany miałyby wpływać na komfort wypoczynku....
Ja jestem bardzo zadowolona. Znajdźcie mi taką cenę, tak blisko morza...
Dodatkowo stołówka na miejscu, fajna sprawa. A i obsługa ośrodka miła i łatwo się dogadać. Dla mnie dużym plusem jest wesołe miasteczko, dostaliśmy darmowe bilety dla dzieciaków, więc z mężem mieliśmy trochę spokoju jak nasze potwory poszły do lunaparku. Nie bałam się też, że oddalą się za daleko, bo cały teren jest ogrodzony. Jak ktoś chce odpocząć od zgiełku miasta to polecam.
odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2016-07-21 12:46 83.238.120.*]
W latach 80 przełomu PRL-u był to ośrodek kolonijny, byłam tam 9 razy, trochę odremontowany, ale jak zamykam oczy słyszę gwar dyskoteki... Gaja odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2022-01-20 12:24 109.197.185.*]
Ja byłem tam kilka razy rzeczywiście klimat dyskotek i całego miejsca co jakis czas do mnie wraca.Przyjezdzaly dzieciaki z całej Polski.A teraz nie ma po nim śladu został zburzony kilka lat temu.Nie zdążyłem to zobaczyć ponownie po latach. Tomek odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2015-08-18 19:56 94.222.249.*]
W Marinie jest taka atmosfera jakby człowiek w czasie się przeniósł.Jakiś to urok swój ma gdyby oczywiście nie ten straszliwy bród wszędzie(oprócz recepcji i pokoju pana kierownika)jak się zwróci uwagę to lekko sprzątną ale pozostaje dalej wiele do życzenia.Ale stwierdzam że jakby panie sprzątające lepiej się postarały nie byłoby tyle skarg,więc panie miotły do góry(albo nie mają czym sprzątać,ani płynów ,ani ścierek,zwykłe skąpstwo).Lokalizacja polecam,a jak ktoś ma silne nerwy aby korzystać z łazienek no to też ,na własne ryzyko.Pozdro dla Szymona Majewskiego ,kóry gościł w tym ośrodku. odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2016-07-03 20:44 109.199.65.*]
Witam właśnie wróciliśmy z ośrodka Skalnik Marina okropny syf, pełno usznikow chodzacych wszędzie. W pokoju ,pająki smród nędza tylko syfu można dostać po kocach chodzące białe glizdy nie polecam szukajcie innych miejsc. odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2015-08-28 23:25 83.4.2.*]
lol odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2016-06-26 08:54 94.254.129.*]
Wraz ze znajomymi pojechaliśmy do ośrodka skalnik w sierpniu zeszłego roku, Wynajęliśmy 3 pokoje i każda z rodziny była zadowolona. Zreszta w tym roku rownież my zamiar sie tam wybrać w czasie festiwalu media i sztuka . Smaczne domowe jedzenie . Przede wszystkim atrakcyjne ceny . Kiedy chciałam cos zarezerwować na tydzien i dzwoniłam po innych obiektach - dowiadywałam sie ze musze zapłacić powyżej 3 tys za tydz dla trzyosobowej rodziny w skalniku znalazłam tanie noclegi i dzieki temu mogłam pokazać synkowi morze . Lokalizacja jest rewelacyjna , w samym centru i pol minutki idzie sie na czysta piaszczysta plaże ! Obawiałam sie tylko hałasu weselnego miasteczka , ale nie był uciążliwy poza tym dostaliśmy dla dzieciaków bilety wstępu gratis od pani kierownik ( ktore notabene sa piekielnie drogie ;)) wiec syn i córki znajomych szaleli z radości . odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2015-08-17 15:12 83.238.133.*]
Witam ja pobyt w ośrodku uważam za udany, dla osób które nie mają większych wymagań. Pokój może być, jedzenie też. Pobyt rezerwowaliśmy na 2 dni przed długim sierpniowym weekendem. Pełni obaw po przeczytaniu tego forum przeżyliśmy jakoś 5 dni.
Jeżeli ktoś ma większe wymagania i wie kiedy będzie miał urlop może szukać czegoś innego. Ale bliżej plaży i na ostatnią chwilę nic lepszego nie znajdzie, chyba że hotel Apollo. Jedyne co może dokuczać to wesołe miasteczko które jest na terenie ośrodka, ale do tego można się przyzwyczaić, i mewy, które nocują na dachu budzą się 5 rano:)
Pobyt uważam za udany.
odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2015-08-17 22:20 37.152.19.*]
Dla osób, które nie mają większych wymagań? Raczej dla osób, którzy w ogóle ich nie mają. Rozumiem, że są osoby którzy chcieliby standard jak w pięciogwiazdkowym hotelu ale są i tacy, którzy zadowolą się skromnym, nawet zniszczonym wnętrzem ale podejrzewam, że w syfie nawet Ci drudzy nie wytrzymają jednego dnia. Poznaliśmy ludzi, którzy woleli chodzić codziennie na plażę pieszo 20min i płacić za nocleg więcej niż w Skalniku, gdzie wolnych pokoi od groma. odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2015-08-13 14:36 83.21.48.*]
Też byłem w tym roku, rewelacji nie ma, ale ceny są dobre i zgodzę się z Panią niżej - jedzenie pycha. odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2015-08-12 15:16 79.186.216.*]
Byłam tam z mężem i córeczką w tym roku. Trafiliśmy na świetną pogodę, także do pokoju wracaliśmy tylko spać. Lokalizacja obiektu świetna. Nie wiem jak w poprzednich latach, ale w tym roku jedzenie było pyszne, typowo domowe obiady. odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2015-08-09 18:32 37.248.255.*]
Powinni zmienić nazwę na "Skalnik Melina". odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2016-08-22 13:14 87.205.246.*]
Najgorszy ośrodek wczasowy, w jakim kiedykolwiek byliśmy," postkomuna lata 70-te",czas się zatrzymał.Brudne wykładziny, wspólne, brudne łazienki, w których zaklejono folią pisuary(żeby ich nie myć).Brakowało papieru toaletowego.Okropna kuchnia, potrawy z proszku,po których chodziłam spuchnięta, porcje , jak na lekarstwo .Pokoje 8-osobowe, w których są dwa pojedyncze kontakty.Brak luster i szafek na ubrania.Właściciel-bardzo niesympatyczny. Gorąco odradzam wypoczynek w tym miejscu!!!!! odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2015-08-09 18:30 37.248.255.*]
Jedna wielka kpina. Pomimo negatywnych opinii w internecie zdecydowaliśmy się na rezerwację tygodniowego pobytu w tym "ośrodku". Zapytałam przemiłą panią recepcjonistkę przez telefon czy faktycznie wygląda to tak jak opisują, zostałam jednak zapewniona, że jest CZYSTO. Tak naprawdę to tylko o czystość mi chodziło bo nie jadę na urlop po to by siedzieć w pokoju i oceniać wystrój. To co jednak zastaliśmy, nie śniło mi się w najgorszych koszmarach. Korytarze wręcz straszyły brudem, łazienka jedna na kilka pokoi, w pokoju brudna umywalka, podłoga jakby nie wycierana od miesięcy, pajęczyny, okna brudne, na balkonie wybita szyba w barierkach.Wszędzie jeden wielki syf. Telewizor potraktowany jako ozdoba brudnego stołu, oczywiście niedziałający. Przy zameldowaniu zostaliśmy poinformowani o ...braku ciepłej wody co było wynikiem jakieś awarii, która miała zostać usunięta niby tego samego dnia. Po przekroczeniu progu pokoju dosłownie uciekaliśmy stamtąd. Gotówkę i zaliczkę zwrócono. Dziwię się osobom tam pracującym, przez zaniechania i pewnie skąpstwo właściciela muszą "świecić oczami". Jedynym plusem jest lokalizacja. Nie poleciłabym nikomu tego ośrodka. odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2021-04-21 09:48 83.19.20.*]
Jeśli szukacie miejsca na urlop, czy weekendowy wypoczynek, to zapraszam do Darłówka, leżącego w woj. zachodniopomorskim. Byłam tam w lipcu z mężem i dziećmi i świetnie się bawiliśmy. Ogólnie Darłówko to miejsce idealne dla rodzin. Nie ma tam głośnych lokali, dyskotek, klubów. Zapraszam do skorzystania z bazy noclegowej w której znalazłam cenowo mi odpowiadający apartament http://www.apartamentydarlowko.pl/ odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2015-08-09 18:27 37.248.255.*]

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2014-08-08 18:46 89.76.163.*]
Jako awaryjne lokum może być.Ma tę zaletę że w ostatniej chwili można liczyć na wolny pokój.W ostatniej chwili,gdyż ceny tzw.osobodoby w stosunku do oferowanych warunków zakwaterowania są stanowczo za wysokie.W pokojach stare rozłażące się meble,stara zatęchła wykładzina stercząca przy wejściu.Każdorazowo potykałem się.Cena 55 zł/od osoby dorosłej za wysoka.Od dziecka 45 zł.również Na oferowane warunki 30-35 zł to dość jak za osobę dorosłą i 20 za dziecko.
Pościel z dziurami.
Z proponowanego wyżywienia w Bismarcku skorzystałem tylko dwukrotnie.Nie jest apetyczne. Kiedyś podali niedogotowane ziemniaki i bardzo byli zdziwieni że ktoś wnosi uwagi.
Do wspólnych łazienek wchodzi się z lekkim wstrętem.Pajęczyny zwisają z sufitu.
Właściciel wynajął plac z tyłu ośrodka dla jakiegoś Tivoli.Hałas i rwetes do późnych godzin nocnych nie do wytrzymania.
No cóż.Jest też i zaleta.Ale nie jest ona zasługą właściciela.Zaletą jest położenie.
Ale to tyle z zalet. Innych nie zauważyłem

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2014-08-19 21:11 83.10.30.*]
nigdy więcej takich ośrodków.powinni go nazwać 'edward'(gierek) bo wtedy zatrzymał się tam czas.omijajcie ten obiekt szerokim łukiem odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2015-07-23 21:25 77.45.104.*]
"Totalna porażka! Pokoje śmierdzące i brudne, na suficie pełno pajęczyn, ściany brudne, łóżka śmierdzące. W łazienkach aż strach się umyć, wszystko brudne, a na dodatek z kranów cieknie woda i nie można przez to spać. Obsługa niemiła, jedzenie kiepskiej jakości. Stosunkowo nie polecam! Zgadzam się z opinią krzycha, pokoje na zdjęciach w internecie zupełnie różnią się od tych w rzeczywistości. Wszędzie tylko brud i smród! Odradzam. Polecam obiekt tym, którzy chcą być blisko natury - pająki wszędzie!" odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2014-09-17 20:46 89.76.163.*]
Edward? Jesteś zbyt łaskawy. Ten ośrodek powinien nazywać Bolesław. Nawet wczesny Bolesław. odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2014-08-18 08:40 31.61.138.*]
Niewiem jak można cos takiego wynająć... W pokoju smród i syf. Pościel w dziurach, w łazience na podłodze opakowania po tamponach, na śmietniku krew. Muszę przyznać, ze nigdy wczesniej nie byłam w takiej melinie.. Ceny jak z kosmosu, 65 zł za taki pokój to kpina, zęby nawet czajnika nie było, albo chociaż czysto??! W każdym kącie pająki, ze AZ strach było tam spać.. Toaleta jak z przed wojny, lepiej skorzystać z toi toia przy plaży niż z tego.. Oczywiście do ceny 65zl od osoby, parking 15zl za dobę! Kpina i nic więcej.. odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2014-08-04 22:57 46.77.124.*]
Syfilizm śmierdzące tylko grzyba można się nabawić odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2014-07-20 21:10 89.65.186.*]
Masakra chyba byliśmy w dwu różnych światach :( brudno , śmierdzi pokoje zatęchłe a ośrodek jakby żywcem wyjęty z czasów PRL tylko zarusł pleśnią i brudem . Masakra nie polecam odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2014-07-15 15:36 80.55.247.*]
Witam! Właśnie wróciliśmy z rodziną z wakacji nad morzem - mieliśmy przyjemność nocować w ośrodku Skalnik Marina. Ośrodek bardzo przyjazny dzieciom - dużo atrakcji na świeżym powietrzu! Dzieci dostały bilety do wesołego miasteczka (który znajduje się na terenie ośrodka więc bardzo bliziutko!!) w prezencie od p Eweliny z recepcji. Szef ośrodka jest bardzo uprzejmy i pomocny, nie było żadnych problemów. Poza tym przyjechaliśmy z pieskiem i w przeciwieństwie do większości ośrodków, nie odmówiono nam zakwaterowania. Jak najbardziej polecamy!! odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2014-08-09 06:56 89.76.163.*]
Przypuszczam że na codzień mieszasz w oborce i stąd taki laskawy dla tego osrodka komentarz się pojawił. odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2014-07-20 21:09 89.65.186.*]

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2014-07-10 11:25 83.23.203.*]
Byłam w tamtym roku i w tym też się wybieram:) z rodzinką byliśmy bardzo zadowoleni. Wygodnie, bo kawałek do plaży i promenady. Wyżywienie super, budynek może trochę stary, ale mężowi nawet podobał się ten klimat. Pozdrawiam, Ania :) odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2014-07-09 11:35 83.25.43.*]
Byliśmy w tym roku na 3 dni ze znajomymi. Blisko do plaży, niezłe jedzenie i fajna atmosfera. Budynek nie jest jakiś super nowoczesny, ale obsługa jest przemiła. Pani Santana ze stołówki- przepiękny uśmiech. odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2014-07-08 12:25 83.21.90.*]
Polecam dla grup. Byliśmy w tamtym roku w 10 osób i naprawdę świetnie się bawiliśmy. Do plaży rzut kamieniem, lunapark na terenie ośrodka i świetne wyżywienie. Bartek odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2014-07-07 15:12 79.186.123.*]
Byłem w tamtym roku z rodziną w części pałacykowej. Fajny klimat, dobre jedzenie no i co najważniejsze- blisko do plaży. Pozdrawiam odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2014-07-07 13:46 79.186.123.*]
Szczerze mówiąc to nie rozumiem tych wszystkich negatywnych komentarzy. Byłam już w Skalniku w tym roku i wszystko było ok- zarówno obsługa, wyżywienie i czystość. Nie było żadnego problemu z rezerwacją, taki pokój jaki zarezerwowaliśmy dostaliśmy. Na terenie ośrodka działa wesołe miasteczko, przez co moje dzieciaki miały dodatkową atrakcję. Pozdrawiam panią z recepcji- przemiła dziewczyna. odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2014-06-19 14:04 83.20.145.*]
Byłam dwa razy. Za pierwszym razem obiady były podawane w obecnej hali sportowej. Było ok. jedzenie dobre, śniadania w formie bufetu, stołówkowe jedzenie z domowym charakterem wtedy warte polecenia. Jednak w ubiegłym roku tragedia. Budynek w fatalnym stanie jeżeli chodzi o czystość. Zarezerwowaliśmy pokój dwuosobowy i trzyosobowy z łazienkami i wyżywieniem a dostaliśmy pokój 5 os i koedukacyjną łazienkę w której połowa kabin była niezdatna do użycia z powodu czyjejś obstrukcji. Taki syf jak zastaliśmy pierwszego dnia w łazienkach utrzymywał sie aż do wyjazdu pomimo kilkukrotnego zwrócenia uwagi recepcjoniście. A wyżywienie- pomimo tego, ze rezerwowaliśmy pobyt z wyżywieniem i za taki zapłaciliśmy to kiedy zapytaliśmy o godziny wydawania posiłków okazało się że nie jesteśmy uwzględnieni w wyżywieniu. Dopiero po zrobieniu kilkukrotnie gigantycznej wojny "łaskawie" pozwolono zjeść nam posiłki za które zapłaciliśmy. Obsługa opryskliwa zero profesjonalizmu. Widać był, że właściciel od ubiegłego roku zmienił personel. A jedzenie w pałacyku...nic dziwnego, ze toalety tak wyglądały bo po takim jedzeniu można się nabawić niezłej obstrukcji. Spaghetti- rozgotowany makaron rurki pływający w tłuszczu niby bolognese, zwietrzałe płatki na śniadanie i zielona wędlina, którą tłumaczyli przeoczeniem, no tak zapomnieli obmyc w ludwiku. Ponadto w ich ladzie wydawczej było więcej much niż jedzenia. Biorą monstrualną kasę za warunki, które sanepid powinien uznać za niedorzeczne i postawić na nich kreskę. Dzisiaj można za te pieniądze znaleźć o wiele wiele nowszy ośrodek z lepszym jedzeniem w podobnej cenie. Nie jestem jakaś wielce majętna i nie mam duzych wymagań ale jadąc na wakacje chce wypoczywać w godnych warunkach a tam niestety już ich nie ma. Nie polecam. Niestety ale albo ośrodek potrzebuje nowego właściciela albo właściciel porządnego kopa w dupe bo przez pazerność marnuje coś na czym mógłby zarabiać gruba kasę i budować monstrualna renomę. odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2013-08-23 11:04 79.184.124.*]
Nie rozumie naprwade z kad te wszystkie negatywne komentarze,faktycznie osrodek nie jest nowoczesny ale ludzie którzy w nim pracuja robie wszsystko zeby umilic pobyt kazdemu z gosci.Sam nie widziałem brudu i pajeczyn które rzekomo wystepowały,a nawet sjesli cos takiego miało miejsce to napewno było to drobne nie dopatrzenie i nie ma co z tego powodu robic afere.Moje odczucie co do jedzenie nie wiem jak moze nie smakowac jedzenie które jest przygotowywane bo niczym sie nie rózni od tego które przyzadzamy we własnych domach,wieszcie mi jedzenie jest naprade smaczne i co bardzo istotne co dzien przygotowywane ze swierzych produktów.Osobiscie ze swojego odczucia moge polecc ten osrodek i mysle ze w przyszłym roku tez odwiedze ten osrodek odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2013-08-18 15:28 89.73.17.*]
bylismy w tym roku w tym osrodku i jest to jedna wielka porazka ogolny brud przeciekajace okna chamska obsluga jedzenie paskudne podawane na plastikowych talerzach na recepcji siedza ludzie ktorzy maja wszystko gdzies w pokoju z tv byl tylko nie dzialajacy telewizor pajeczyny na suficie brudna smierdzaca posciel za takie pieniadze oczekiwalismy chociaz milej obslugi JESLI CHCECIE ZMARNOWAC SWOJE WAKACJE TO MACIE OKAZJE W SKALNIKU MARINA odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2013-07-08 09:03 83.23.49.*]
Jesli chodzi o skalnik marina to osrodek moze sam w sobie nie jest naj nowoczesniejszym obiektem to wszystko jest nadrabiane profesjonalna obsługa wszystko dało sie załatwic bez problemowe mysle ze cena jest adekwantna do sprzedawanego produktu polecam odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2013-08-17 17:07 83.10.115.*]
Zdecydowanie odradzam, nic sie nie zgadza. Totalna porażka. W ośrodku wesołe miasteczko, które " umila" czas nawet po północy. Nikt nie zwraca uwagi, bo kierownictwo nastawione na zysk. wynajęło plac w Skalniku, ale w ofercie tego nie przedstawiło. Pokoje brudne, wszystko się leje w łazience. Szkoda czasu i pieniędzy. odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2013-03-17 19:30 213.195.168.*]
Totalna porażka! Pokoje śmierdzące i brudne, na suficie pełno pajęczyn, ściany brudne, łóżka śmierdzące. W łazienkach aż strach się umyć, wszystko brudne, a na dodatek z kranów cieknie woda i nie można przez to spać. W pościeli pełno dziur, wszędzie pełno wilgoci. Obsługa niemiła, jedzenie kiepskiej jakości z powodu braku produktów. Cena w ogóle nie jest warta tych warunków. Stosunkowo nie polecam! pokoje na zdjęciach w internecie zupełnie różnią się od tych w rzeczywistości. Wszędzie tylko brud i smród! Polecam obiekt tym, którzy chcą być blisko natury - pająki wszędzie! odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2012-08-14 22:49 31.62.87.*]
ja nie znam odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2013-08-23 09:38 79.184.124.*]
Polecam ten osrodek byłem w tym roku i miło spedziłem z rodzina czas miła obsługa pyszne domowe jedzenie i rzedewszystkim swietne miejsce osrdodka gdzie wszedzie jest blisko a przedewszystki na plaze która znajduje sie do słownie 30 m dalej ze spokojny sumieniem polecam i napewno tam wrócimy przyszłym roku odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2012-08-14 00:09 83.5.211.*]
Nie było tak źle,jeśli chce się pokój tylko żeby się przespać :) Kierownik beznadziejny ale za to przemili pracownicy. Wystarczyło pogadać jednym z nich by dowiedzieć się jak to właściciel tnie koszty. No i wychodzi szydło z worka: w naszym pokoju ani jedna szafka się nie domykała, z umywalki pryskało na wszystkie strony, a w porozrywanej pościeli znalazłam dwie agrafki. Wspólna łazienka na korytarzu w weekendy nie sprzątana(zameldowaliśmy się w sobotę, pani sprzątaczka była dopiero w poniedziałek). Z tej samej łazienki za opłatą mogą korzystać przybysze spoza ośrodka. Śniadania obfite(szwedzki stół) można się było najeść do woli. Obiady-z każdym dniem coraz gorzej- bardzo sympatyczna kucharka nie miała pola do popisu po prostu przy braku produktów. odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2012-07-16 21:09 87.96.112.*]
Byłam i stanowczo odradzam!!! odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2012-07-17 19:04 62.21.36.*]
Koszma! Stary RPL powraca, jak w horrorze!!! Smierdzi stęchlizną,grzyby na ścianie w postaci czarnych plam prześwitują przez kolor ściany! Meble, cóż jeśli można je meblami nazwać, wersaliki i szafy rzesiąknięte stęchlizną, aż strach z nich kożystać!!! A łazienka obrzydlistwo, strach skorzystać z toalety, prysznica i umywalki!!!!
Aneta
odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2012-07-18 17:41 194.106.193.*]
To widzę że nic się nie zmieniło od ponad roku. Ja też byłam w tym ośrodku, wszystko było nie tak jak powinno. Jedzenie okropne, obsługa - 6 osób dla 100 gości, brudno i śmierdzi z każdego możliwego kąta. Nie polecam, to straszne miejsce... odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2013-08-23 09:34 79.184.124.*]
Nie wiem jak było w poprzednich latach ale jesli chodzi o moja opinie co do osrodka skalnik marina jest zadowolony w okresie mojego wypoczynku nie miałem zadnych problemow osrodek co prawda nie jast nowoczesnym budynkiem ale wszystko jest czyste, pyszna kuchnia i widac ze wszystko jest przygotowywane na swierzo co dzien fajna okolica wszedzie jest blisko zwłaszcz na plaze.Takze ze spokojnym sumieniem moge ze spokojnym sumieniem polecic ten osrodek odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2016-07-17 11:50 79.184.167.*]
Byłam w Skalniku ze znajomymi i jestem bardzo zadowolona :) Wzięliśmy pokój ze wspólnym węzłem sanitarnym. Trochę się baliśmy, że może być kiepsko, ale okazało się że to nie problem. Łazienki zawsze czyste i kolejek nie było. Płaciliśmy jakoś po 40 zł za osobę więc to też wielki plus - bo do plaży było raptem kilka kroków. Jeśli chodzi o jedzenie - palce lizać :)
My tam wrócimy na pewno, jak się uda to nawet w tym roku jeszcze.

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2016-07-31 14:09 83.20.89.*]
Właśnie wróciliśmy z mężem z urlopu w Skalniku i jesteśmy zadowoleni. Dostaliśmy pokój, w którym było łóżko małżeńskie i dwa tapczany. Całkiem ładny i przestronny pokój, a w zasadzie dwa połączone pokoje. W pokoju czysto, przewietrzone, świeża pościel. Na terenie był Lunapark i obawiałam się, że będzie bardziej uciążliwy, na szczęście okna naszego pokoju wychodziły na inną stronę więc w ogóle tego nie odczuliśmy. A i dzieci zadowolone, bo bilety dostały :) na stołówce jedzenie dobre, najlepsza pomidorowa na świecie :D odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2012-08-03 14:26 83.2.53.*]
banda złodzieji hamów smród syf i chamstwo odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2012-07-16 21:08 87.96.112.*]
Znam!!! Porażka. Stanowczo odradzam!!! odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2011-07-20 16:43 83.27.164.*]
bylam to powrot do komuny odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2011-07-15 23:09 83.30.213.*]
kiła mogiła syf gdyby nie dyrektor który wszystko potrafi załatwić była by totalna porażka. odpowiedz »

Zna ktoś ośrodek wypoczynkowy Skalnik Marina w... [2011-07-18 21:42 87.101.40.*]
Byłam tam wszystko nie tak wieczna impreza ktoś wymyślił wesołe miasteczko w samym centrum ośrodka wieczny chałas zero wypoczynku, muzyka do 24.00 jakaś grupa tancerzy była. Obsługa porażka jakaś wystraszona podobno prezes jest wredny jedynie z dyrektorem dało się pogadać ale go już nie ma jak pytałam w recepcji mówili że znalazł lepsze zajęcie , brak kompetentnych osób nie polecam. odpowiedz »

Powrót do wątkówOdśwież

Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce

© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.