TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej

Opinia o BP Fun Club z Poznania - wycieczki do Chorwacji

Data wysłania: 2008-03-25 09:03 Autor: Czytelnik IP 89.171.101.*

Witam,
jaką macie opinię o wyjazdach do Chorwacji z BP Fun Club? Chcemy w tym roku wybrać się do Chorwacji autokarem. Niestety nie ma zbyt wielu ofert autokarowych do Chorwacji. Spotkałam się i z pozytywnymi, i z negatywnymi opiniami. Będę wdzięczna za pomoc - nie chciałabym zepsuć sobie wakacji.

[2009-07-27 19:22 89.74.177.*]

byłaam z rodziną w lippcu tego roko (2009) w chorwacji 6+4 ,jeśli
      chodzi o saą chorwacje to warta zwiedzenia ale nigdy z biurem fan
      club.biuro to to oszust jeśli chodzi o warunki mieszkaniowe ,dojzd i
      odległośi od miasteczek.my mieliśmy być w trogirze a wylądowaliśmy w
      seget doni (takie małe zadupie) wszędzie daleko ....mieliśmy mieć
      pokój w hotelu kairos w którym mieliśmy posiłki...wylądowaliśmy dwa
      kilometry od tego hoteli w apartamencie dado bez tarasu (o który
      wcześniej przy spisywaniu umowy prośiliśmy).podróz w tamtą strone
      okazała się koszmarem...moja rodzina została rozłączona syn siedział
      na końcu autokaru my zaraz przy wc ,a prośiliśmy o miejsca zaraz za
      kierowcą.poprostu wszystko co było zawarte w umówie nie zostało
      dotrzymane przez biuro fan club.jedynie co to prawdą były wycieczki
      oraz wyżywienie.....reszta do bani.polecam jeszcze raz chorwacje ale
      nigdy z biurem fan club   odpowiedz »

[2010-07-11 11:35 94.254.157.*]

Podzielam rozgoryczenie.Byłem na tej samej wycieczce tyle tylko,że rok później(2010r).Nic się nie zmieniło.FunClub nadal nastawiony jest na ilość.Jeśli możesz wybierz się do Chorwacji z innym biurem.   odpowiedz »

[2010-07-12 12:48 109.243.158.*]

W dniach 21.06-1.07.2010r byłem z żoną w chorwackim Trogirze z FunClubu.Na miejscu pasażerowie autokaru zostali podzieleni na dwie grupy.Później okazało się,że na równych i równiejszych.Grupa-powiedzmy"A"została zakwaterowana nieopodal Trogiru,natomiast grupa"B"ok.10 km od niego.A tam same rozczarowania.Końcówka plaży.Bez atrakcji typu zimne napoje,jakieś lody.Najbliższy sklepik ok 1,5 km.W miejscu zakwaterowania kolejny podział.Choć byliśmy w gorszej grupie "B",ta znowu została podzielona na...równych i równiejszych.Jedno małżeństwo mieszkało w trzypokojowym apartamencie z dużym tarasem na Adriatyk a po drugiej stronie starsi państwo w pokoiku z widokiem na starą betoniarkę i jakieś niepokończone roboty budowlane.Pani szykowała sobie kanapki na plażę na nocnym stoliczku przy łóżku.A zapłacili tyle samo.Stołówka była urządzona z garażu.Kiedy upominaliśmy się o jakieś owoce lub chociaż pomidora do śniadania-w końcu to klimat śródziemnomorski-czasem dodali nam jabłko.Cieszyliśmy się jak dzieci na koloniach w Łebie w czasach nazwijmy je "Późny Gomułka".Na śniadanie plasterki kiełbasy i żółty ser.Następnego dnia plasterki żółtego sera i kiełbasa.I tak na okrągło.Obiadokolacje zimne i mało atrakcyjne.Trudno się dziwić skoro katering przywożono o 17-tej a jedliśmy o 18.30.Po powrocie domownicy boki zrywali gdy usłyszeli,że z owoców morza jedliśmy makrelę na Fish Pikniku.Tę samą makrelę jakiej u nas jest na tony.Szczerze tę imprezę odradzam.30 euro wyrzuconych w błoto.W sklepie jedno piwko kosztowało 5.80 kun,my jednak na kwaterze płaciliśmy 12. Bilety na jeziora plitvickie kosztowały 110 kun,my płaciliśmy 350!!!Czara goryczy przelała się kiedy odwiedziliśmy grupę "A".Plaża z wszelkimi przyjemnościami.Od leżaków począwszy,poprzez chłodne piwko,lody w zasięgu ręki,muzyczkę a na telewizji(MŚ w RPA) skończywszy.Do Trogiru niedaleko,na kwaterze cieplarniane warunki.Oczy się nam otworzyły i zaczęliśmy się domagać sprawiedliwości.Jedynym łącznikiem z FunClubem była rezydentka.Ta jednak mogła niewiele.Na otarcie łez zorganizowała poszkodowanej grupie pożegnalny wieczorek.Wyglądało to jak potańcówka pośród więziennych murów.Można obejrzeć filmik na stronie FunClubu.Żałosne.Ewentualne pretensje w biurze FunClubu po powrocie zostały zbyte ironicznym uśmieszkiem.Chorwacja jest piękna,ale będzie koszmarem jeśli wybierzesz sie tam z FunClubem.Odradzam.Możesz mi wierzyć.Byłem w grupie "B"   odpowiedz »

[2010-07-13 12:24 109.243.53.*]

Rzeczywiście tak było jeśli chodzi o wyżywienie.Śniadania były takie same od pierwszego do ostatniego dnia pobytu.Monotonia raziła również na obiadokolacjach.Nie jestem w tej opinii odosobniona.Pamiętam,że podjęliśmy nawet ten temat z rezydentką.Interweniowała osobiście.Po powrocie pytania domowników o jakieś egzotyczne smakołyki musiałam zbywać byle pretekstem żeby ukryć swoje głębokie rozczarowanie dotyczące kuchni.Były też pretensje dotyczące braku ciepłej wody,braku napojów,stoliczków do siedzenia przed pensjonatem.Ktoś nawet nazwał te nasze wczasy "szkołą przetrwania".Nie jestem zadowolona z tegorocznego wypoczynku.Z FunClubem chyba już nigdy nigdzie się nie wybiorę.   odpowiedz »

[2010-07-29 09:25 195.82.181.*]

No cóż, czasem się zdarza że spotkają się w grupie sami malkontenci (turnus 21.06-1.07.2010r), na szczęście w naszej grupie (następny turnus) byli ludzie zadowoleni z życia, atmosfera była bardzo miła i mimo zakwaterowania w tym samym miejscu nie było narzekania na wszystko. Wyjazd uważamy za udany. Ładne pokoje ze sprawnie działającą klimatyzacją, spokojna okolica, plaża moze jeszcze trochę nieprzygotowana pod turystów, ale ma to swój urok, bez zgiełku, tlumów. A jeśli mieliśmy ochotę na rozrywkę, czy nocne zwiedzanie Trogiru to nie było problemu, żeby dostać się tam busem, czy na plażę do Medeny spacerkiem przez las (sama przyjemność). Wycieczki dobrze zorganizowane. Transport autokarami Funclubu oceniam na 5. A jeśli ktoś jest bardzo wymagający to niestety nie powinien wybierać tego typu wyjazdu, jest tyle ofert, że można wybrać sobie hotel, plażę itd., a nie narzekać na wszystko.   odpowiedz »

[2010-08-04 13:34 188.33.136.*]

Jest oczywiste,że słowa te pisała osoba związana z FunClubem.Nie trzeba być uczonym by zauważyć,że ilekroć stawia się FunClubowi jakieś zarzuty,ten próbuje się wybielić zawsze w ten sam sposób.Swoją drogą dla niepoznaki mogliby już zmienić ten swój wierszyk.   odpowiedz »

[2010-08-06 13:41 109.243.49.*]

Faktycznie."Malkontenci"-nie jest wyrazem powszechnie używanym w naszym słownictwie,a na forum "FunClubu-opinie" kilkakrotnie się z nim spotkałam.Wniosek bardzo klarowny - odpieraniem zarzutów zajmuje się w FunClubie zawsze ta sama osoba.Nie wpadłabym na to.Pozdrawiam malkontentów.   odpowiedz »

[2010-07-28 19:04 212.122.219.*]

Również byliśmy na tej wycieczce i zgadzamy się w 100% z Twoją opinią. Jedynym plusem kwatery Jozo w Seget Vranica było to, że wszystko w pokojach i łazienkach było nowiutkie. My jako grupa otwieraliśmy sezon, więc nic nie było zniszczone ani używane. A tak poza tym to kiepsko. Podróż do Chorwacji była ok wygodne autokary choć mieliśmy 3 przesiadki, ale powrót masakra, niewygodne siedzenia i do tego ciasno. Śniadania tragedia przez 9 dni to samo. Ogólnie to wszystko byłoby do zniesienia, gdyby nie fakt, że biuro nas okłamało i zakwaterowali nas 8km dalej niż początkowo było ustalone przy podpisywaniu umowy.
            Chcą jechać na wycieczkę z Fun Clubem trzeba sie naprawdę powaznie zastanowić, czy warto tracić tyle kasy na takie nie profesjonalne podejscie do klientów   odpowiedz »

[2010-08-22 11:35 83.168.76.*]

Wybieram sie do Makarskiej apartamety czy ktos byl prosze o opinie Malgorzata   odpowiedz »

[2011-05-18 11:00 62.29.169.*]

odpowiedz »

[2014-05-10 19:13 91.189.142.*]

Ja też byłam z nimi na wczasach, osobiście nie mam żadnych zarzutów, wakacje były udane.
        Jeśli chcecie zamówić u nich wakacje taniej to wystarczy przy zamawianiu wpisać nr polecającego 2379. Ja skorzystałam, zawsze więcej zostanie w portfelu :)   odpowiedz »

Forum gorące tematy

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.