Forum grupa: Biura turystyczne
UWAGA NA OSZUSTÓW Z Przedsiębiorstwa Turystycznego KOLFER Ul. Garbary 2Data wysłania: 2008-04-27 23:12 Autor: Czytelnik IP 77.253.199.*Oszukują zmieniając warunki umowy po jej zawarciu, obsługa jest niekompetentna, a przepływ informacji zerowy. Zarezerwowałem pokoje w ośrodku należącym do Kolferu z blisko miesięcznym wyprzedzeniem po opłaceni jeszcze raz przed planowanym wyjazdem udałem się do biura Kolfer by upewnić się, co do wcześniejszych ustaleń (byłem zaniepokojony opiniami znajomych, którzy mieli już do czynienia z Kolferem), lecz okazało się, że pokoje z łazienkami i wyżywieniem, za które zapłaciłem zamienione zostały bez mojej wiedzy na pokoje o niższym standardzie bez łazienek. Kiedy zaprotestowałem domagając się przywrócenia poprzednich warunków poinformowano mnie, że jest to niemożliwe, ponieważ Przedsiębiorstwo Kolfer będące w ścisłym związku z Wyższą Szkołą Gospodarki przyjęło od niej duże zamówienie odejmujące wszystkie pokoje wyposażone w łazienki w części hotelowej, dosłownie wszystkie, ponieważ wyrzucono nas z pokoi zarezerwowanych z miesięcznym wyprzedzeniem tydzień przed planowanym wyjazdem? Zirytowany poprosiłem o zwrot pieniędzy, co natrafiło na pewien opór pracowników Kolferu sugerowano i tu cytat (…) nie radze rezygnować, bo później możemy o was nie pamiętać (…) chodziło o fakt, że do weekendu majowego zostało kilka dni i nie znajdziemy innych noclegów. Warto też zwrócić uwagę, że pracownicy Kolferu zwracali się do swoich klientów per TY! Czego szczerze mówiąc nie rozumiem gdyż ani ja ani moi znajomi nie utrzymują żadnych towarzyskich stosunków z personelem tego biura turystycznego? Kolejną ciekawostką z dziedziny obsługi klienta było dla mnie odmówienie wpisania powodu rezygnacji (przypomnę, że powodem było nie dotrzymanie warunków umowy przez Biuro Turystyczne Kolfer) puszysta pani uśmiechając się cynicznie zapytała czy mam na to jakieś dokumenty - przyznaje, że do tej pory nie sądziłem, że taka sytuacja jest w ogóle możliwa. Młody człowiek oddając mi pieniądze czynił cyniczne uwagi ogólnie zachowywał się w sposób opryskliwy. Do starego porzekadła, że podróże kształcą dodałbym, że nawet same formalności z nimi związane bywają niezwykle pouczające. Nigdy jeszcze nie spotkałem się z tak bezczelnym traktowaniem klienta jak w Kolferze SZCZERZE ODRADZAM.
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyMobilne aplikacje promują Warszawę
Odbyło się posiedzenie Rady Naczelnej PIT
Travelplanet.pl: Klienci nie boją się Tunezji
PIT i Bieńkowska o priorytetach dla turystyki
Po zamachu w Nicei, niewielu turystów z Polski zrezygnowało z wakacji na Lazurowym Wybrzeżu
Przewozy Regionalne liczą na zysk w tym roku
Ruszyła kampania edukacyjna: `Kulturalny rodzic - kulturalne dziecko`
Islamscy terroryści zaatakowali w Dżakarcie
Grudniowe wyniki sprzedaży Rainbow
Sieć hoteli przejęta przez nowego właściciela
Czy doszło do zmowy w liniach lotniczych USA?
Drezyny jako nowa atrakcja turystyczna w województwie warmińsko- mazurskim
UE zniesie wizy dla obywateli Gruzji?
PKS Polonus uruchamia międzynarodowy kurs na Słowację
Kolejny tydzień z niewielkim spadkiem liczby klientów biur podróży
Student Travel wprowadza płatności internetowe
Podróżujący służbowo preferują tradycyjnych przewoźników
Ambasada USA w Ankarze przestrzega przed `wiarygodnymi zagrożeniami`.
Jak przebiegało szkolenie dla trenerów przewodnictwa?
Gwarancje ubezpieczeniowe dla biur turystycznych
Przwodnik po Wrocławiu, pilot wycieczek z językiem rosyjskim