TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Transport

E-sky.pl problem z wykupem biletu i poniesione spore koszty !!!!

Data wysłania: 2015-01-14 13:21 Autor: Czytelnik IP 83.24.110.*

Witam,
jako agent zarezerwowaliśmy bilet lotniczy poprzez E-Sky.pl (mamy z nimi umowę). Na maila przyszło Nam potw rezerwacji. Zadzwoniliśmy do E-Sky.pl w celu wykupienia biletu. Konsultantka z którą rozmawialiśmy wykupiła bilet i wysalała Nam go.
Niestety jak się później okazało na bilecie był błąd - w miejscu nazwiska zostało wpisane imię i odwrotnie. Konsultantka, która rezerwowała bilet i go wykupywała tego błędu nie zauważyła, chociaż na przysłanym potw mailowym rezerwacji wszystkie dane było w porządku.
Trzeba było wykupić nowy bilet i została nałożona na Nas dodatkowa opłata za ponowne wystawienie biletu.
Po złożeniu reklamacji E-Sky.pl umywa ręce i każe płacić... Poprosiliśmy o nagraną rozmowę z Konsultantką. Niestety nagranie jest dziwnie ucięte po wypowiedzeniu przez Konsultantkę "Ale proszę chwileczkę...". Niestety E-Sky.pl tłumaczy, że jest słowa są niezwiązane z rozmową..

Czy miał ktoś podobny problem?
A może ktoś może nam pomóc z tą sprawą?

Pozdrawiamy!

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję