TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Turystyka zagraniczna wyjazdowa

DZT promuje atrakcje znad Odry i Nysy Łużyckiej

Data wysłania: 2016-03-25 18:10 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Niemiecka Centrala Turystyki poinformowała o rozpoczęciu nowej kampanii banerowej oraz google adwords.

Ponad 40 000 osób ma odwiedzić stronę internetową www.germany.travel/odra i dowiedzieć się o atrakcjach turystycznych po obu stronach
Odry i Nysy Łużyckiej.

Dedykowana strona internetowa powstała dzięki współpracy w ramach projektu "Partnerstwo Odry", która trwa od 2009 r. Co roku Niemiecka Centrala Turystyki i Polska Organizacja Turystyczna podpisują marketingowy Plan Roboczy. W jego ramach w końcu ubiegłego roku znacząco zmieniono treści na stronie i w tym roku rozpoczęto akcję promocyjną.

Odwiedzający stronę internetową dowiedzą się o atrakcjach turystycznych podzielonych na kategorie "Kultura", "Natura" oraz "Aktywnie", które
znajdują się w 4 niemieckich krajach związkowych (Meklemburgia-Pomorze Przednie, Brandenburgia, Berlin, Saksonia) oraz w 4 polskich województwach
(Zachodniopomorskie, Wielkopolskie, Lubuskie i Dolnośląskie).

Obchody 25. rocznicy podpisania traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy zainspirowały nas do przeprowadzenia tej kampanii. Zachęcamy Polaków do odwiedzenia i poznania swoich sąsiadów. Pomagamy także zaplanować urlop tak, by zwiedzić miejsca po obu stronach granicy - przekonuje Tomasz Pędzik, dyrektor Biura Marketingu i Sprzedaży Niemieckiej Centrali Turystyki w Polsce.

Polscy turyści wykupili w Niemczech w ubiegłym roku ponad 2,5 mln noclegów, z czego blisko 28% przypada na regiony przygraniczne. Polacy są obecnie najważniejszym rynkiem zagranicznym w Brandenburgii oraz znajdują się w pierwszej piątce najważniejszych rynków Meklemburgii-Pomorza Przedniego i Saksonii. Najwięcej noclegów Polaków wśród landów Partnerstwa Odry notuje Berlin (ponad 300 000 noclegów rocznie).

    • Nowa kampania DZT 

      [2016-03-25 18:10 109.173.223.*]

      Szkoda że nasze orły urzędnicze od promocji nie biorą przykładu z Niemców. Studyjne wizyty dla biur turystycznych to dla urzędasów w WOT,Mrot i innych Śrotów to zbędne działania. Tylko parę regionów wie jak się promować. POT stracił dawno kontrole nad ROT-ami.Jak powstanie stowarzyszenie rotów to dopiero się przekonacie marnotrawieniu pieniędzy.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję