Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wychowawca poszukiwany - Zimowiska Zakopane 2025
- Przewodnik - praca w Grecji
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
Forum grupa: Temat dowolny
OK. SERVICES!!!!!! TOTALNA PORAŻKA I KOSZMAR!!!!WARTO WIEDZIEĆ I PRZECZYTAĆ!Data wysłania: 2008-08-01 20:44 Autor: Czytelnik IP 89.77.173.*A miało być tak pięknie. Nasze wymarzone wakacje w Grecji:"ANTYCZNA GRECJA+WYSPA SKIATHOS"; termin: 17.07.2008-31.07.2008!W życiu byśmy nie pomyśleli, że trafimy na tak beznadziejne biuro podróży i takich oszustów. PO PIERWSZE, pilot: Pan Piotr, sprawiał wrażenie osoby zupełnie niezorientowanej, sam chyba nie wiedział, gdzie jedzie. Zero informacji o Grecji, na wstępie przestawił masyw Olimpu o 100 km, przekręcał istotne nazwy miejsc i osób oraz fakty!! Jedyne szczęście w nieszczęściu, że po trzech dniach sam zorientował się, że nie podoła wyzwaniu i o 23.00 spakował się, podarł umowę z biurem i z walizką w ręce wyruszył z Riwiery Olimpijskiej w swoją "życiową podróż" do Aten, ale bez nas! Następny "Pan pilot" w drodze powrotnej razem z kierowcą zafundowali nam niezaplanowaną wysiadkę o 5.30 rano na 9 godzin, wyrzucili nas z autokaru z małymi dziećmi. Musieliśmy koczować przez te 9 godzin na ławkach w parku i odsypiać tam przerwaną noc w autokarze. Zaznaczamy, że to była podróż powrotna do Polski i niektórzy z nas nie mieli już funduszy na dodatkowe wydatki, w tym jedzenie. Tym sposobem podróż wydłużyła się do 44 godz.! Na koniec okazało się, że pilot na wyraźne polecenia centrali oszukiwał wszystkich uczestników tej wycieczki, a po wypiciu piwa żalił się kierowcy, że ostrzeże wszystkich swoich kolegów z branży, żeby nie podpisywali kontraktów z OK. Services, a klienci cytuję: "będą spier..... z tego biura". PO DRUGIE, hotele może i fajne, ale nie dla wszystkich. Ci co się nie załapią na dobrą miejscówkę lądują w piwnicy z ogromnym metrowym włochatym grzybem tak jak my! Bardzo żałujemy, że nie możemy załączyć zdjęcia naszego "przyjaciela"!, ale osobom zainteresowanym chętnie prześlemy na maila. W hotelu transferowym w okolicach Belgradu niestety nie udało nam się zdążyć zrobić zdjęć kilkucentymetrowym karaluchom, które po zapaleniu światła uciekały w popłochu. PO TRZECIE, rezydenci w Paralii (zwłaszcza Pan Kamil): katastrofa, zero organizacji i kompetencji, wyłączał komórkę, był dla nas nieuchwytny, zasłaniał się wyświechtanym hasłem "że nie ma dla nas czasu i się z nami nie spotka". Inni uczestnicy też mieli problemy z zakwaterowaniem: rodziny 4-osobowe, które miały wykupione po dwie dwójki, dostawały pokoje 3-osobowe + łóżko polowe. PO CZWARTE, pojazd, którym jechaliśmy to jakiś wrak. Pasy bezpieczeństwa gdzieniegdzie były popsute; w toalecie nie było wody przez całe 14 dni. Kierowca obrażony wyłączył radio-CD i DVD na 2 tygodnie, bo ktoś raczył zwrócić mu uwagę, że włączył zbereźny film z wulgaryzmami, kiedy w autokarze podróżowało wiele małych dzieci. Autobus był bardzo awaryjny. Zarówno w jedną jak i w drugą stronę mieliśmy 2-3 godzinne opóźnienia z powodu przymusowych niezaplanowanych wizyt z serwisach. W drodze powrotnej, ledwo dojechaliśmy do Katowic z popsutą skrzynią biegów, bez wstecznego, w dodatku z dziurawą oponą, z której ciągle uchodziło powietrze. Temat morze, ale chcemy zapomnieć jak najszybciej o tym horrorze. Pamiętajcie Państwo, że to biuro, okazuje się, że w zeszłym roku oszukiwało swoich klientów pod nazwą "TRAMP TRAVEL", w tym roku funkcjonują jako "OK. SERVICES". Ciekawe jaką mają opcję nawy już na następny rok?! Nieźli kombinatorzy. Tego maila rozsyłamy na różne fora internetowe dotyczące turystyki w woli ostrzeżenia innych przyszłych klientów. Mamy nadzieję, że podając aż tyle szczegółów, nikomu nie przyjdzie na myśl z biura OK. Services, żeby nas oskarżać jako nieuczciwą konkurencję innego biura. Z daleka od tego biura: OK. SERVICES. Pozdrawiamy i życzymy udanych wakacji.
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematySGTiH Vistula wyróżniła Kompasami
Koronawirus nie wpłynie na ITB
Problemy hotelarzy poruszono na Forum Hotelarzy IGHP
Rusza Krakowskie Menu Stołeczne
Wenecja przesuwa wprowadzenie opłat za wjazd
Travelysta.pl już wystartował.
Emirates podpisuje umowę code-share z Royal Air Maroc
Przedsiębiorcy zniecierpliwieni brakiem konkretów odnośnie Krajowego Planu Odbudowy
Letnia siatka połączeń z Kraków Airport
Nowe możliwości wyszukiwania lotów w serwisach eSky
Restauratorka zachęca Chińczyków do odwiedzenia Warszawy
Konkurs Zielone Lato - zgłoszenia do 20 maja
Małopolska turystyka straciła ponad 5 miliardów przez lockdown
Zamieszanie wokół kolejki na Kasprowy
Wakacje na Mazurach najbardziej korzystne cenowo?
UE zakwestionuje 180 dni na zwrot? - na razie za wcześnie na panikę
Rada Przedsiębiorczości apeluje o wspieranie szczepień w firmach
Ilu polskich turystów odwiedziło Czechy?