TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Transport

Przewoźnik autobusowy wprowadził program lojalnościowy

Data wysłania: 2017-06-06 14:20 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Okres wakacji dla przewoźników to czas wzmożonej walki o pasażerów. Przewoźnicy oferują masę promocji i rabatów. Czym przyciągnie pasażerów Polonus? Co specjalnego przygotował na letnie miesiące?

Tegoroczną ofertę wakacyjną PKS Polonus stanowi 10 sezonowych połączeń z takimi miejscowościami jak: Krynica Morska, Jastrzębia Góra, Karwia, Dębki, Łeba, Władysławowo, Mielno, Darłowo, Darłówko oraz Giżycko i Mikołajki czy Krynica-Zdrój. Najnowszą propozycją w wakacyjnym rozkładzie jazdy PKS Polonus jest Kołobrzeg.

Od 1 czerwca 2017 roku wszyscy pasażerowie dokonujący zakupu biletów na stronie przewoźnika, automatycznie otrzymają fakturę VAT. Przewoźnik wprowadził także program lojalnościowy i zapowiada uproszczenia w rezerwacji biletów.

Pasażer Plus to program, w którym za zakup biletów w serwisie www.pkspolonus.pl - nawet tych w promocyjnych cenach - podróżni będą otrzymywać 5 punktów za każdą wydaną złotówkę. PKS Polonus premiuje przystąpienie do programu 500 punktami na start.Aby dołączyć do programu Wystarczy założyć lub posiadać aktywne konto w serwisie www.pkspolonus.pl oraz wyrazić zgodę na udział w akcji lojalnościowej.

Kupując bilety zalogowany użytkownik serwisu, w zamian dostaje punkty, które można wymieniać na darmowe przejazdy, bez względu na: termin, trasę czy cenę biletu. 100 punktów to równowartość 1 zł, co oznacza, że już dzięki 500 punktom na start od PKS Polonus można ruszyć w podróż z promocyjnym biletem za 5 zł, dostępnym w ramach promocji "5-10-15 zł".

Wystarczy zalogować się do swojego konta w serwisie www.pkspolonus.pl, by w zakładce "Program lojalnościowy" sprawdzić stan posiadanych punktów. Dla ułatwienia - wszystkie dane widoczne są również dla zalogowanych użytkowników w ostatnim etapie zakupu biletów.

Przewoźnik chce ułatwić zakładanie rezerwacji, jak przekonuje klienci będą mogli to zrobić w 4 krokach.

  1. Wyszukaj dostępne połączenia - wskaż miasto wyjazdu i miejsce docelowe
  2. Wybierz bilety, które chcesz kupić - na tym etapie można też wybrać promocje, z których chcesz skorzystać, przysługujące ulgi handlowe i ustawowe oraz konkretne miejsce w autobusie. Masz dodatkowy bagaż, jedziesz ze zwierzakiem lub chcesz przewieźć rower - to również ten moment, w którym możesz dodać każdą z tych usług
  3. Wpisz swoje dane, o ile nie zalogowałeś się wcześniej do swojego konta. Wystarczy imię i nazwisko oraz adres e-mail, by bilet w formacie pdf dotarł na skrzynkę mailową. Wpisując numer telefonu i wyrażając zgodę, możesz go również otrzymać w wersji sms. Na ty
  4. Sprawdź swoje zamówienie i wybierz opcję płatności i zapłać za bilet. Po zakończeniu transakcji otrzymasz potwierdzenie zamówienia, a następnie - jak tylko płatność zostanie potwierdzona przez operatora - link do pobrania biletu/biletów oraz faktur.

    • PKS Polonus z programem lojalnościowym 

      [2017-06-06 14:20 80.52.226.*]

      Szkoda tylko , że nie ma przystępnej informacji dla przygodnego klienta, który w necie chce zaciągną informacji!!!!!   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję