Forum turystyczneTurystyka forum

Autor: Czytelnik IP 81.190.6.*
Data wysłania: 2008-07-22 22:29
Temat: Alanya wycieczki fakultatywne Jolcia-Adams tour
Treść: na terenie Alanyi w Turcji znajduje się polskie biuro podróży www.jolcia -adams-tour.com mają polskich pilotów i dobre ceny

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Alanya wycieczki fakultatywne Jolcia-Adams tour [2013-09-25 22:08 91.236.4.*]
Zaufałam polskiemu biurze turystycznemu jakiejś Jolci&Adam's , zaliczkę wzięła farbowana blondyna metr pięćdziesiąt w kapeluszu z czerwonym nosem ,która tylko wywiesza na drzwiach kartkę z napisem "Zaraz wracam" a to "zaraz" trwa cały dzień , telefon ostatnio miała rzekomo zepsuty. Mieliśmy jechać do Pamukkale o 3,30 rano z pod hotelu , wzięła nr. mojej komórki , czekaliśmy od 3,00 - 2 godz. nikt się nie pojawił , nikt nie zadzwonił , nikt nie odbierał od nich telefonu , nikt nie odpowiadał na sms-a . Po wizycie porannej w ich biurze Pani powiedziała ,że czekali na nas pod hotelem a w naszym pokoju mieszkali jacyś z Rosji -bardzo dziwne - Niestety zaliczki (50 eur) nie zwrócono nam .Pani zwodziła nas Sms-ami , że już pilot jedzie , a tylko czekała aż wyjedziemy do Polski .A w końcu to wyłączała komórkę a biuro zamknęła. KATEGORYCZNIE NIE POLECAM TEGO BIURA - chcieliśmy taniej to mamy drogo. Na drugi raz wykupię wycieczkę u rezydenta hotelowego i gdy będę mieć zastrzeżenia to zawsze po powrocie do Polski mogę reklamować . A w tym przypadku to tylko mogę pozdrowić jakąś Jolcię , Adama i farbowaną blondynę . odpowiedz »

Alanya wycieczki fakultatywne Jolcia-Adams tour [2013-08-19 13:00 83.238.48.*]
Uważajcie na to biuro!! Z pierwszej ręki wiem że to naciągacze i oszuści, nie wypłacają pensji, piloci jeżdzą bez uprawnień i pozwoleń na prace, szef to zapijaczony oblech który się dostawia do ,,pracownic'' a na dotaktek robią rodaków w bammbuko jak mogą najlepiej. Ceny wcale nie są niżesz, jak wliczymy dodatkowe koszty, i mimo zapenień o ubezpieczeniu nikt takowego NIE ZAPEWNIA!!!!! Uważajcie..... odpowiedz »

Alanya wycieczki fakultatywne Jolcia-Adams tour [2013-09-27 18:16 85.28.183.*]
Odradzam to biuro , to są NACIĄGACZE - ZALICZKĘ BIORĄ i na tym się kończy : nikt po Was nie przyjedzie , nikt nie zadzwoni i nikt nie otworzy drzwi. WIEM , BO JESTEM WŁASNIE TĄ OFIARĄ odpowiedz »

Alanya wycieczki fakultatywne Jolcia-Adams tour [2013-08-16 14:05 95.10.166.*]
To biuro po pierwsze od kilku lat nie ma pozwolenia na prowadzenie wycieczek, funkcjonują bo nikt jeszcze na nich nie naniósł. Wystarczy zapytać o tursaba, i niech nie pokazują jakiegoś ksero na ścianie tylko podłużną plakietkę gdzie co roku powinna być zmieniana data. Właściciel to oszust, ma wile długów w całej Alanyi, jadąc na niektóre wycieczki możecie nie wejść do niektórych obiektów ponieważ właściciel J&A nie opłacił należności nawet za kilka lat. A turyści, którzy wykupili tam wycieczki i z jakiś powodów musieli zrezygnować mają problemy z otrzymaniem zwrotu pieniędzy. Taki przykład, rok temu pewna rodzina kupiła Kapadocję, mąż z problemów zdrowotnych zrezygnował. Do końca pobytu byli zbywani że na drugi dzień pieniądze zostaną oddane, w końcu szef J&A powiedział, że przeleje na konto. Niestety tych pieniędzy nigdy się nie doczekali. Również pracownicy są oszukiwani, nie są wypłacane im pełne wynagrodzenia, a właściciel lubi się dostawiać do pracujących tam dziewczyn.
Ludzie jest mnóstwo innych biur zajmujących się sprzedażą wycieczek fakultatywnych, więc nie ryzykujcie z tą firmą, której właścicielem jest oszust. Skąd to wiem? Pracowałam tam, czego ogromnie żałuję bo do tej pory nie odzyskałam części swojej pensji.

Alanya wycieczki fakultatywne Jolcia-Adams tour [2012-05-19 20:52 95.10.217.*]
a ja wole zaplacic troszke wiecej ale i zobaczyc wiecej. kazda agencyjka ma swoje ukryte koszty, a i tak jakoscia nie dorownuja legalnie dzialajacym biurom. ja zobaczylam kapadocje w najlepszym wymiarze i zaplacilam tylko kilka euro drozej. mialam polskiego pilota, ktory ciekawie opowiadal. odpowiedz »

Alanya wycieczki fakultatywne Jolcia-Adams tour [2011-06-17 21:40 46.113.81.*]
Właśnie wróciliśmy z Alanyi, będziemy długo wspominać ten urlop między innymi dzięki przemiłej obsłudze biura Jolcia-Adams tour, szczerze polecam!!! Ceny niższe niż proponowano w hotelu. Napewno tam wrócimy i skorzystamy z innych ofert pani Joli. odpowiedz »

Alanya wycieczki fakultatywne Jolcia-Adams tour [2012-10-04 21:53 195.242.129.*]
Zdecydowanie odradzam biuro podróży Jolcia-adams-tour.com. We wrześniu 2012, podczas tygodniowego pobytu w Turcji, zrobili w konia mnie i żonę w następujący sposób:
- o odwołaniu wycieczki do Pamukkale powiadomili nas dopiero na 7 godzin przed rozpoczęciem wycieczki!!!! (ponieważ tę wycieczkę organizowano tylko raz w tygodniu, było już za późno aby zmienić organizatora),
- pieniądze za wycieczkę obiecali oddać, ale o tym zapomnieli, po mojej interwencji telefonicznej umówili się na zwrot pieniędzy, ale oczywiście zmienili pierwotnie ustaloną godzinę zwrotu. Efekt-następny dzień wakacji spieprzony.
Omijajcie to biuro szerokim zakolem, robią coś innego niż mówią!!!!

Alanya wycieczki fakultatywne Jolcia-Adams tour [2013-09-25 22:01 91.236.4.*]
Zaufałam polskiemu biurze turystycznemu jakiejś Jolci&Adam's , zaliczkę wzięła farbowana blondyna ,która tylko wywiesza na drzwiach kartkę z napisem "Zaraz wracam" a to "zaraz" trwa cały dzień , telefon ostatnio miała rzekomo zepsuty. Mieliśmy jechać do Pamukkale o 3,30 rano z pod hotelu , wzięła nr. mojej komórki , czekaliśmy od 3,00 - 2 godz. nikt się nie pojawił , nikt nie zadzwonił , nikt nie odbierał od nich telefonu , nikt nie odpowiadał na sms-a . Po wizycie porannej w ich biurze Pani powiedziała ,że czekali na nas pod hotelem a w naszym pokoju mieszkali jacyś z Rosji -bardzo dziwne - Niestety zaliczki (50 eur) nie zwrócono nam .Pani zwodziła nas Sms-ami , że już pilot jedzie , a tylko czekała aż wyjedziemy do Polski .A w końcu to wyłączała komórkę a biuro zamknęła. KATEGORYCZNIE NIE POLECAM TEGO BIURA - chcieliśmy taniej to mamy drogo. Na drugi raz wykupię wycieczkę u rezydenta hotelowego i gdy będę mieć zastrzeżenia to zawsze po powrocie do Polski mogę reklamować . A w tym przypadku to tylko mogę pozdrowić jakąś Jolcię , Adama odpowiedz »

Alanya wycieczki fakultatywne Jolcia-Adams tour [2010-10-31 20:39 88.156.189.*]
proszę uważać na to biuro... zwłaszcza ostrzegam pilotów przed pracą w tym biurze!!!! odpowiedz »

Alanya wycieczki fakultatywne Jolcia-Adams tour [2009-07-13 23:01 194.152.46.*]
Szczerze nie polecam biura Jolcia Adams (jest to tylko pośrednik, a nie polskie biuro podróży). Polacy a oszukują rodaków jak tylko mogą. Wykupiliśmy u nich wycieczkę : trzy miasta. Zdecydowaliśmy się na to biuro ze względu na polskiego "przewodnika". Przez telefon poinformowano nas, że będzie kosztowała 20 euro od osoby (zresztą wszystkie podawane telofonicznie w Turcji ceny były niższe niż na stronie internetowej. Chyba dlatego, że konkurencja, np sieć Pacho ma niższe ceny). Kiedy podjechał pod nas niezbyt nowy busik (zamiast klimatyzacji miał tylko nawiew) okazało się, że musimy zapłacić 22 euro, nie dostaliśmy też żadnego pokwitowania wpłaty. W czasie wycieczki okazało się ,że inni zostali oszukani jeszcze bardziej (dwie kobiety, które wykupiły wycieczkę " u Waldka" za 17 euro, w busiku miały dopłacić tylko za bilety wstępu. Zapłaciły za nie 15 dolarów, podczas, gdy na miejscu kosztowaly 2 lliry i 10 lirów. Oczywiscie biedna pani przewodnik tłumaczyła się, że ona nic na to nie może poradzić; a wystarczyło nie brać pieniędzy za wstępy; na miejscu kobiety same kupiłyby sobie bilety). Pomijając kwestię pieniędzy pani przewodnik- pani Beata okazała się bardzo niekompetentną i niedouczoną osobą. Nie pomogły nawet notatki, do których ciągle sięgała. Opowiadała o reformach Ataturka, ale w momencie, kiedy ktoś podał datę ich wprowadzenia (1923) zupełnie zbaraniała- w ogóle nie wiedziała, o co chodzi. Poinformowała też wszystkich,że został prezydentem w roku 80 którymś a zamrał w 90 którymś :-); trzeba przyznać- długowieczny facet. Namiętnie też twierdziła, że teatr rzymski (podkreślam: rzymski) w Aspendos wybudowano w 1160 r. Jeżeli chodzi o przewodników to słyszeliśmy, że Eliza jest niezła, ale ona jeździ chyba do Kapadocji. Na pewno nie oprowadza wycieczek po Aspendos i Side. Dwa dni wcześniej byliśmy na raftingu wykupionym w sieci Pacho u Harietty (15 euro od osoby, u Jolci ta sama wycieczka 20 euro- chociaż nie wiadomo; w końcu taką cenę podano nam przez telefon) i byliśmy bardzo zadowoleni- wszystko dopięte na ostatni guzik; busik nowy i klimatyzowany. Nasi znajomi pojechali jeszcze z Pacho do Kapadocji (wycieczka dla polskiej grupy) i też byli bardzo zadowoleni- chwalili organizację i przewodnika, którym okazał się Turek mówiący bardzo dobrze po polsku. odpowiedz »

Alanya wycieczki fakultatywne Jolcia-Adams tour [2010-07-16 17:08 79.186.253.*]
Witam! we wrześniu będę w Alanii i interesują mnie ceny wycieczek fakultatywnych w lokalnych biurach.Będę wdzięczny za informacje i opinie.
Posdrawiam ZP

Alanya wycieczki fakultatywne Jolcia-Adams tour [2010-01-01 20:45 83.30.111.*]
pacho u Harietty czy będąc w alanyi konaklii
znajdę przedstawiciela w którego można wykupić wycieczki.
prosze o odpowiedź. Ewa

Alanya wycieczki fakultatywne Jolcia-Adams tour [2010-01-01 20:43 83.30.111.*]
będę w alanyi konakli gdzie znajde przedstawiciela pacho? odpowiedz »

Alanya wycieczki fakultatywne Jolcia-Adams tour [2009-08-12 08:11 84.40.240.*]
Ja byłam w maju w Alanyi i właśnie z Pacho wykupiliśmy wycieczki Pamukalle, Kapadocja) bardzo polecam to biuro, tanio to przede wszystkim, przewodnik Turek mówiący świetnie po polsku. Jeszcze raz polecam. odpowiedz »

Alanya wycieczki fakultatywne Jolcia-Adams tour [2008-08-20 18:08 83.175.191.*]
Jeśli chodzi o ceny to faktycznie są tansze od wyciczek proponowanych w hotelach.Ale co do pilotów to jest różnie.Polecam-Elize.Odradzam-Anie odpowiedz »

Alanya wycieczki fakultatywne Jolcia-Adams tour [2008-09-14 15:00 77.115.193.*]
1.10.wyjeżdżam do Kemer- 45 km od Alanyi. Proszę o informacje czy biuro jolcia-asams obsluguje miejscowości wookół Alanyi,i czy przyjeżdżają po turystów do hotelu. odpowiedz »

Alanya wycieczki fakultatywne Jolcia-Adams tour [2009-02-08 11:12 62.93.41.*]
ja mam odczucia wrecz odwrotne, spedzilem 2 tyg w seal of star i bylem z rodzina na kilku wycieczkach zarowno prowdzonych przez Elize jak i Anie, nie mam im obu nic do zarzucenia, obie mile i prowadzace wycieczki z pasja, jedyna roznica to to ze Ania wydaje sie bardzej otwarta na ludzi, nie mozna sie z nia nudzic ale oczywiscie czasem zdarzy sie ktos komu cos bedzie nie odpowiadalo np w mojej grupie Pani zarzadala by zmienic miejsce posilku poniewaz nie ma tego na co akurat ma ochote, bardzo sie obrazila i do konca dnia nic sie juz nie odezwala manifestujac dookola swoje niezadowolenie absurd!, ale zdarza sie i tak dlatego proponuje nie uogolniac i pisac tylko we wlasnym imieniu
pozdrawiam Aleksander Nycz, Opole

Alanya wycieczki fakultatywne Jolcia-Adams tour [2009-08-24 19:06 20.142.116.*]
Ja mam podobne odczucia.Najpierw trzeba wiedzieć gdzie się jedzie,jaki to kraj a potem zadawać pytania.Bo ja będąc na wycieczce z tym biurem w pamukale słyszałem pytania typu "czy turcy to arabowie lub przeciesz to jest kraj chrześcijański".I tylko taktowne zachowanie P.Justyny przewodniczki pozwoliło rozładować sytuację.A na marginesie w czasie tej wycieczki doszło do wymiany autokaru i też P.Justyna swoim taktem i uśmiechem rozładowała sytuację.Zresztą szef biura w ramach rekompensaty zafundował calej grupie jedzonko full wypas.Dlatego proszę nie uogólniać co tak bardzo Polacy lubią i chcemy w tym prześcignąć niemczurów. odpowiedz »

Powrót do wątkówOdśwież

Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce

© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.