Subskrypcja
Subskrypcja

Szukaj
Szukaj





Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Klient wykupił sam przelot i pozwał biuro za opóźnienie lotu
Autor: Czytelnik IP 83.5.101.*
Data wysłania: 2017-08-29 16:06
Temat: Wyrok za opóźnienie lotu
Treść: Jestem Biegłym Sądowym z zakresu Turystyki i jak najbardziej zgadzam się z wyrokiem tego Sądu.
1) Powód powinien wnieść pozew przeciwko: Lini Lotniczej, a nie pozywać Biuro Podróży.
2) Sam bilet lotniczy jest jedynie JEDNĄ usługę, a w przypadku imprezy turystyczne muszą być MINIMUM 2 USŁUGI.
Wyrok słuszny.

PS.
Niestety Turyści zaczynają być coraz bardziej "roszczeniowi" nie zawsze mając rację!!!
Są też osoby, które Pozwy (i wygrane!) powoli zaczynają traktować wręcz jak... źródło utrzymania!

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

 
     

Powrót do wątkówOdśwież

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij